Teraz jest N, 26 mar 2017, 06:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 146 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 9 cze 2015, 07:32 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
trochę odkopie temat bo mi tu zaszła jakaś szopka.
Miałem mazde6 z 2010 (oczywiście 2.2). Pisałem maila do mazdy z zapytaniem czy się łapie na tę akcje itd. Odpisali, że już za późno, akcja zakończona - wymieniłem na własny koszt = 500 funtów części + 260 robota. Po 3 miesiącach jakiś debil wjechał mi w auto, kasacja :(
Stwierdziłem, że to Ja decyduje kiedy zmieniam model, a nie przypadek, kupiłem drugą. Wczoraj zahaczyłem o ASO tylko w celu zakupu oleju silnikowego, ale z ciekawości zapytałem o tę akcję, i co? Oczywiście, w środe Panu pasuje? Sprawdzimy, w razie czego wsio na nasz koszt.. A moja "nowa" mazda jest pół roku starsza od poprzedniej...
Ciekawy jestem co im wyjdzie w środę. Dam znać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 cze 2015, 07:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2015
Posty: 38
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
i co wyszlo?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 cze 2015, 12:21 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Sprawdzili łańcuch, jest ok + wgrali poprawkę, która w razie naciągnięcia łańcucha daje znak kontrolką DPF'a. Nie powiedzieli na ile % na dzień dziesiejszy jest naciągu, jedynie "że nie muszę się nim martwić" :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 mar 2016, 09:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Witam Panowie!
Sprawdziłem łańcuch w Madzi programem forscan i wyszło że naciągnąć łańcucha mam 6°38 przy temp.84°C problem mam tego typu że nie mogę ukończyć testu gdyż wykryto usterkę.Proszę o podpowiedzi,o co tu chodzi??
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 16:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Witam jestem od miesiąca posiadaczem mazdy 6 2008,2'2 diesel i mam do wymiany rozrząd ,chciałbym sie dowiedziec ile by kosztował kompletny rozrząd


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lip 2016, 18:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1487
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
W 2008 roku nie było Mazdy z dieslem 2.2, masz 2.0.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 13:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Były

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 14:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Koval ma racje była, ale głównie chodzi mi o rozrząd ile by kosztowal łańcuch i pompa i czy jest jakies sklep na śląsku z częsciami do mazdy , bo od mechanika sie dowiedziałem ze trudno o części


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 14:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 876
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Napisz do naszego forumowego kolegi Rikiego napewno pomoże :-)

_________________
Zoom Zoom


Nie lubimy robić Lubimy się wozić!!!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 14:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Dzieki wielkie:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lip 2016, 18:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1487
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
I zmień mechanika... Mój jakoś z częściami nigdy nie ma problemu (MazVagTech Mysłowice).

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lip 2016, 17:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.06.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Dzieki za polecienie chmooreck,byłem tam i jestem mega zadowolony w dwa dni i auto do odbioru:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sie 2016, 16:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.06.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Chłopaki to jak jest w końcu z tym łańcuchem bo zgłupiałem. Dziś podpiełem autko pod program i pokazało mi 9.87° przy temperaturze 84 °C. To dobrze czy źle? Dodam tyle że mrugała mi dzisiaj kontrolka filtra cząsteczek ale było to raczej spowodowane tym że nie wykasowałem kontroli podczas ostatniej wymiany oleju więc autko nie wiedziało że olej został wymieniony. Pozdrawiam

To nie ja gryzmole tylko mój SGS7 ;-)

Edit: Rozmawiałem dzisiaj z serwisem Mazdy i powiedzieli że taki odczyt jest poprawny. Rano po jeździe sprawdziłem odczyt i wynik był taki sam, następnie wyczyściłem przepustnice i znowu sie przejechałem i sprawdziłem odczyt. Obroty silnika spadły i mam odczyt 9.65° przy 85°C. Dziwne żeby odchylenie spadło po wyczyszczeniu przepustnicy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 sie 2016, 13:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Zbieg okoliczności jak sądzę. U mnie odczyty mieszczą się w przedziale 8.8-9.3.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 sty 2017, 18:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2015
Posty: 7
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam,
W mojej Mazdzie usunąłem DPF i w ecu została wyłączona jego obsługa. Dodatkowo jest wgrana mocniejsza mapa. Czy jeśli pojadę do mazdy na sprawdzenie bądź wymianę łańcucha to jakie są szanse, że zorientują iż dpf jest pusty i jakie mogą być tego konsekwencje ? Po wymianie łańcucha, serwis zawsze wgrywa nową mapę do ecu?
Co się stanie, jeśli w moim DPFie są wszystkie czujniki i wszystko tak jak powinno być poza wkładem, który został wyjęty, a serwis wgra nową mapę z aktywnym dpfem ? Czy komp zaraz wywali błędy ?
Obecnie forscan pokazał mi, że mam naciągnięcie łańcuszka na 9. Pytam o to, bo nie wiem jak się nastawić na przyszłość, czy ryzykować kontrolę w Aso tym że wykryją brak filtra. Mój mechanik twierdzi, że nie powinni tego wykryć, no ale ja nie mam pewności.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lut 2017, 22:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.02.2017
Posty: 12
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Witam. Czy wszystkie mazdy 6 z silnikiem diesla 2.2 mają problem z rozciągającym się łańcuchem rozrzadu? Czy w wersji po liftowej 2010 w górę problem też wystepuje? I druga sprawa czy orienruje sie ktos jezeli zaopatrze sie w forscan i pojade ogladac auto np w komisie w UK to czy zezwola mi na sprawdzenie rozciagniecia lancucha? Nie chcial bym kupić auta za 4500funtow i od razu wywalac 1200 futnow za rozrzad . Z góry dziękuję za odpowiedz.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Śr, 22 lut 2017, 19:40 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 07:14 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 10.06.2014
Posty: 332
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Mi pozwolili sprawdzić wszystko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 17:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.02.2017
Posty: 12
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Sprawdzałes forscanem czy jechałeś do serwisu?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 17:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.02.2017
Posty: 12
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
A jak to jest z tą akcja serwisowa czy udało się komuś w 2016 albo teraz zrobić to w Mazdzie za darmo? Cholernie się boję tego łańcucha ale nie chce przez to odpuszczać mazdy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 12:36 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 208
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Nie rozumiem czego ty się boisz, ja według serwisu miałem coś robione ostatni raz przy łańcuchu na 100 tys km, przez poprzedniego właściciela. Kupiłem je jak miało 133 tys i naciąg łańcucha 8,7. Do dziś zero problemów, mam prawie 160tys km

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 158.000 km on board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 22:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.02.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam.

Jako nowy forumowicz nie chciałbym na samym początku dać plamy,więc mam nadzieje że to odpowiedni temat.
Miga kontrolka DPF,po skanowaniu wywaliło błąd P1336 czyli wszystko wskazuje na rozciągnięty łańcuszek rozrządu.
By sie upewnic jutro jeszcze raz się podepnę i sprawdzę jakie wartości pokaże forscan.
Jako że mieszkam w UK gdzie jakiekolwiek usługi w ASO czy też w niezależnych warsztatach kosztują krocie wszystkie naprawy staram się przeprowadzać sam, z wykształcenia jestem mechanikiem, co prawda nie praktykującym od około 15 lat ale na moje potrzeby w zupełności jakaś tam wiedza wystarcza :wink: Poza tym nie cierpię oddawać auta komuś do naprawy ,nawet do ASO na serwis.Nie daje mi spokoju myśl czy aby dobry olej wleją,śrubki dokręcą i takie tam :lol: być może pozostałości zboczenia zawodowego.

Do rzeczy.
Czy ktoś z szanownych forumowiczów orientuje się jaki zestaw narzędzi do blokowania wału,wałka rozrządu byłby mi potrzebny?
A może komuś gdzieś się przewinął film lub fotorelacja z wymiany łańcuszka w 2.2
Kilka miesięcy temu wymieniałem pasek przy mojej starej poczciwej Audi A6 1.9 gdzie trzeba było rozebrać połowę auta i wspomagałem się tym super poradnikiem --->

https://www.youtube.com/watch?v=8bZj2yZ ... yTD2dpURJg

W Madzi dojście jest dość dobre więc pracy będzie o wiele mniej,zanim jednak zacznę chciałbym być 100% przygotowany z narzędziami.

W poprzednich postach wyczytałem że koledzy płacili (w UK) około 600 funtów za części?!
Kurde,nie wiem skąd taka suma,nawet z olejem filtrem i podkładkami pod wtryski.
Na ebay znalazłem coś takiego --->

http://www.ebay.co.uk/itm/152310477606?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Czy ktoś może się do tego odnieść? To znaczy czy jest tu wszystko czego będę potrzebował + olej filtr i podkładki oczywiście.
Z góry dziekuję i pozdrawiam.


Ostatnio edytowano So, 25 lut 2017, 02:45 przez RS77, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 22:52 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 206
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Lucasbadboy napisał(a):
Nie rozumiem czego ty się boisz, ja według serwisu miałem coś robione ostatni raz przy łańcuchu na 100 tys km, przez poprzedniego właściciela. Kupiłem je jak miało 133 tys i naciąg łańcucha 8,7. Do dziś zero problemów, mam prawie 160tys km

Ja mam 187 tyś i naciag 7,6 więc jak się kontroluję to raz na jakiś czas to nie ma się czego bać ;)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 23:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 175
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
Dobrze rozumiem - można sprawdzić naciąg łańcucha rozrządu forscanem? Jak? W benzyniaku też?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 23:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.02.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
dejwid92 napisał(a):
Dobrze rozumiem - można sprawdzić naciąg łańcucha rozrządu forscanem? Jak? W benzyniaku też?


Wydaje mi się że można,będę ćwiczył jutro lub w niedziele jak mi się uda wstawię filmik.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 lut 2017, 09:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.02.2017
Posty: 12
Rok produkcji: 2010
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Można, jest opcja w testach "Actual Camshaft and Crankshaft Differential Position Without Adaptation" tylko silnik musi być rozgrzany przynajmniej do 75 stopni

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 lut 2017, 12:51 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 206
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
W benzynie chyba się nie da tego zrobić.
Ja mam pytanie dotyczące sprawdzania łańcucha w dieslu. Na innym forum przeczytałem że pid CC_DIFP_WOA musi być przetestowany przez forcan, natomiast ja sprawdzam go w opcji która bezpośrednio podaje wartość, dobrze to robię?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 146 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.