Teraz jest Śr, 3 cze 2020, 20:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 22 sty 2015, 17:45 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.02.2014
Posty: 13
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam,w sobote biore sie za wymiane maglownicy w mojej 6.I tu pytanie,czy po wymiane nalezy zmieniac,ustawiac,adaptowac w komputerze IDSem?

-- Dodano: Cz, 22 sty 2015, 17:45 --

A wiec wspomaganie wymieniłem i wszystko działa ok.U mnie wystepował zanik siły wspomagania w jedna strone.Wczesniej sprawdzałem wszystkie wtyczki,połaczenie i wszystko wskazywało na maglownice.Sama wymiana nie jest skomplikowana ale jest mało miejsca.Wystarczyło u mnie obnizyc sanie i maglownica wychodzi bokiem.Po wymianie nic nie trzeba zmieniac w komputerze mazdy.

_________________
Mazda CX5 2.0 SkyActiv
Mazda 6 2.2 GL


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 sty 2015, 05:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dobrze wiedzieć, że nic nie trzeba programować. U mnie też bede musiał zmienić bo mi stuka. Mogłeś zdjecia cyknąć i zrobić fotorelacje

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sty 2015, 20:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
KOVAL jezeli mozna wiedziec to jak ci to puka ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 00:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
dawidcom u mnie są stuki z maglownicy. Jak samochód stoi i ruszasz kierownicą w prawo i lewo szybko, to jest lekki luz i stuki. Nie wiem jak Ci to opisać, ale przez to znosi mi samochód lekko na lewo...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 00:13 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Pytam bo mam podobnie. Tylko te stuki. Bo znoszenia nie mam. Z początku też mnie to denerwowało, ze aż zmieniłem maglownice na inną używke. Podobno OK z małym przebiegiem. Tylko problem w tym że nic sie nie poprawiło. Wiec nie wnikałem i sie przyzwyczaiłem. Wiec pomyśl 2 razy bo maglownica tania nie jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 01:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
U mnie to na pewno maglownica. dawidcom masz PW.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 01:27 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
KOVAL napisał(a):
dawidcomu mnie są stuki z maglownicy. Jak samochód stoi i ruszasz kierownicą w prawo i lewo szybko, to jest lekki luz i stuki. Nie wiem jak Ci to opisać, ale przez to znosi mi samochód lekko na lewo...

KOVAL te stuki są w każdej maździe, ja je mam i mają je wszystkie M6 którymi jeździłem. Tak działa elektryczne wspomaganie i tego akurat nie zmienisz. Magiel miałem wymieniany 2 razy w ASO i wszystkie 3 sztuki maglownic, które były zamontowane w moim samochodzie to miały... i to na bank nie przez to Ci ściąga w lewo :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 01:31 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Dokladnie to samo napisalem KOVAL w PW. Tez wymienilem swoja maglownice i problem nie ustal. A ściąganie może być skutkiem czegoś innego. Przed kupnem innej maglownicy bylem ze starą w bardzo dobrym i znanym warsztacie zajmujacym sie regeneracją maglownic. Tylko niestety dowiedzialem sie ze elektrycznych do mazd nie robią . Ale pogadałem sobie z wlaścicielem i wyjaśniłem o co mi chodzi. I on powiedzial że silnik pracujący w wspomaganiu przy skęcie w prawo kręci sie w jedną strona a przy skrecie w lewo nagle w drugą . I kręcąc sobie szybko w tą i spowrotem to w tym wspomaganiu działają duże siły i poprostu może pukać. Dodatkowo na kilku przeglądach nie stwierdzono żadncyh luzów. Wiec poprostu ten typ chyba tak ma.

I skoro moje 2 i Kaczora 3 tak mają......


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 11:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Hmmm musiał bym porównać z jakaś inna 6 tka jak to wyglada. U mnie całe zawieszenie sprawne i dalej ściąga. Mam takie coś: jak jadę i kręcę kierownicą w lewo to kręci się lżej niż w prawo. I przy skręcaniu w lewo po puszczeniu jej nie wraca do końca, a przy skręcie w prawo wraca...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 11:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
no dobra bo ja myslalem ze ściaga cie tak "typowo" ze jedziesz prosto puszczasz kierownice i auto sciaga w lewo. A tak to moze faktycznie cos z wspomaganiem. ale pukanie nie ustanie .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 13:38 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
KOVAL napisał(a):
Mam takie coś: jak jadę i kręcę kierownicą w lewo to kręci się lżej niż w prawo.

To ciekawe, też tak miałem po drugiej wymianie magla. Do tego w jedną stronę miałem mniej obrotów niż w drugą. Zgłosiłem w ASO, rozebrali magiel i przełożyli na ząbkach :\

Ale ściągać nie ściągało...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 15:36 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 171
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Ja miałem niedawno wymianę całego układu razem z maglownicą. To wada fabryczna gh tylko się tym nikt nie chwali. Jak się umawiałem na wymianę tego dnia również robili to w gh. Od strony elektroniki wspomaganiem steruje chip który jest wtopiony na stałe. To on jest przyczyną nierównego wspomagania w obie strony. Łatwo sprawdzić, na stojącym samochdzie jednym palcem kręcisz reką raz w lewo raz w prawo. W obie strony powino być odczucie iżycia takiej samej siły. U mnie w lewo szło dużo ciężej. Wymiana w aso w jeden dzień. Koszt części to 7k, całe szczęscie że mam przedłużoną gwarancje.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sty 2015, 23:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Maaro78 dzięki za info. :piatka:

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 maja 2015, 15:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Panowie a czy maglownicy w GH jest taka sama w każdym modelu? Czy jak mam 2.0d to podejdzie od 2.2d ?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 17:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.05.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: łódzki
Witam,
Po roku szukania przyczyny stuków w przednim zawieszeniu nagle mojego mechanika oświeciło, znalazł przyczynę, okazało się, że stuka maglownica i w dodatku ma luzy. Pytanie, czy ktoś wymieniał już przekładnie w swojej szóstce, jakie są mniej więcej koszty takiej wymiany, pytam o nowy magiel.
Jeżeli chodzi o regeneracje to czy to w ogóle się opłaca, jakie są koszty regeneracji i czy ktoś może polecić jakąś firmę z Łódzkiego, która zrobi to profesjonalnie.
Trochę się naczytałem komentarzy na temat jednej z firm z Łodzi i powiem szczerze, że jestem przerażony ilością negatywnych opinii.


Ostatnio edytowano So, 25 sie 2018, 17:18 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 sie 2018, 13:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: świętokrzyski
oberst5555zł, nowa przekładnia z ASO, tyle miałem na fakturze (naprawa z OC po stłuczce).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 sie 2018, 17:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.05.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: łódzki
27 sierpnia 2018, o 14:11 GangstaMarc napisał(a):
oberst 5555zł

Ja pierdziele liczą sobie jak za złoto. Czyli wyjścia niema zostaje regeneracja :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 sie 2018, 22:47 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jeśli się zdecydujesz na regenerację to mogę Ci polecić
http://www.regeneracjaprzekladni.pl/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 sie 2018, 19:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.05.2015
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: łódzki
Regenerowałeś u nich magiel ?


Ostatnio edytowano Wt, 28 sie 2018, 19:04 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 sie 2018, 22:52 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tak z tym, że nie do Mazdy. Trzeba pierwsze zadzwonić i obgadać z nimi temat. Mechanik mi powiedział, że jeszcze tak dobrej roboty nie widział. W moim przypadku wysłali mi po regeneracji a ja im odesłałem swoją kurierzy, kaucja wszystko pełna profeska.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.