Teraz jest Pt, 20 kwi 2018, 03:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 25 lut 2018, 16:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.01.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Witam wszystkich.
Jako że temperatura na zewnątrz bardzo spadła wyszedł problem z dogrzewaniem silnika w mojej gh 2,2d.
Mianowicie silnik bardzo długo się rozgrzewa, nie słychać pracy piecyka. Auto mam od niedawna i napewno po zakupie działało wszystko. Wymieniałem płyn chłodniczy może to ma jakiś wpływ na działanie pieca?
Ma ktoś jakieś sugestie co może być przyczyną braku dogrzewania?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 26 lut 2018, 22:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5373
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Sprawdź bezpiecznik od Webasto.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lut 2018, 22:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.01.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Możesz mi podpowiedzieć który to będzie?
Dodam że wyrzuciło błędy U0425 Invalid Data Received From AHCM, B1D34 Heather In Lock Out Mode, U0423 Invalid Data Received from Instrument Panel Control Module.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 13:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: łódzki
dziś
temp +6
jadę do pracy 15 km – temp do 68 stopni
mówię przycisnę – przycisnąłem gaz – temperatura 62 stopnie
wróciłem do normalnej jazdy – temp 68-70 stopni
stanąłem w korku , mówię tu go zagrzeje , wciskam pedał go 5 tys obr i co z 70 stopni na 62 stopnie
co jest ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 15:03 
Amator
Offline
Od: 30.01.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: kujawsko-pomorski
termostat?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 08:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: łódzki
ale waz za termo jest zimny
a na postoju gazując temperatura spada nie rośnie

-- Dodano: 11 marca 2018, o 08:55 --

jakies jeszcze sugestie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 20:42 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.08.2017
Posty: 85
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
a teraz jak przejechales troche po wymianie plynu chlodniczego to sprawdziles moze jego poziom ? czy nie brakuje ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 21:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: łódzki
nie wymieniałem płynu wogóle
ale stan jest czaly czas max

-- Dodano: 11 marca 2018, o 21:33 --

dziś postanowiłem go odpowietrzyć
odpaliłem i obserwuje komputer
przy temperaturze ok 70-73 stopni - co ciekawe chodnica już jest ciepła, płyn pod korkiem na chłodnicy tez ciepły -- a waz przy termostacie zimny --
natomiast wąż z drugiej strony chłodnicy na górze gorący termostat otworzył się jak temperatura podskoczyła do ok 78 stopni
wentylator się załączył
co chwile musiałem sporo pogazować zęby temp podskoczyła
po każdym prze gazowaniu odkręcałem korek na chłodnicy i przez chwilę wydobywały się bąbelki powietrza, kilka sekund później płyn był spokojniutki

zaskoczyło mnie ze chłodnica była już ciepła a wąż przy termostacie zimny
a może z drugiej strony silnika tez jest jakiś termostat ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 17:08 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.08.2017
Posty: 85
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
to jesli lecialy babelki tzn ze byla zapowietrzona. a zaciagnelo ci plynu ze zbiorniczka po tym "bąbelkowaniu"?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 20:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: łódzki
jak zakrecilem korek na chlodnicy to zaciągnął


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 16:58 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.08.2017
Posty: 85
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
no to byl zapowietrzony :) dolej do zbiorniczka jesdzcze, moze jeszcze dociągnie, sprobuj jeszcze go odpowietrzac jakby dalej nie było tak jak powinno byc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.