Teraz jest N, 16 gru 2018, 18:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 02:57 
Offline
Przemo super że to napisałeś. Bo to dopiero jest mit. A po co im szersze jak mają kolce?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 17:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 306
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Równie dobrze można tak dywagować nad szerokością opony w lecie. Niby szersza=lepsza, ale zależy w jakich warunkach, np. jeśli chodzi o aquaplaning węższe górują nad szerszymi, z kolei na suchym asfalcie sytuacja jest zupełnie odwrotna.
Najważniejsze w tym wszystkim jest to żeby wiedzieć na czym się jeździ i czego się można spodziewać.
Ani 195 czy 235 nawet w ich "ulubionych" warunkach nie daje przecież gwarancji dojazdu do celu. Większe znaczenie ma nasza wyobraźnia i umiejętności niż to czy założysz 205 czy 235.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 17:47 
Offline
pawko przeszukaj inny wątek o oponach GJ. Pokazywałem testy gdzie tylko o wyłącznie jest spadek komfortu przez hałas i zwiększają się opory toczenia czyli wzrost paliwa. I jazda na mokrym jest właśnie in plus i to zdecydowanie. Mam letnie 245 i nie potwierdzam aby na wodzie było gorzej niż na 225. Wręcz przeciwnie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 18:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 306
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Chyba źle mnie zrozumiałeś... :idea:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 lis 2016, 01:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 21.10.2015
Posty: 686
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
mam nokiany a4 na 17" muszę powiedzieć , że coś jest nie tak jeszcze nie wiem ale będę się baczniej przyglądał a właściwie testował ... na mokrym przy około 9 stopni auto ma problemy z trakcją i stabilnością prowadzenia nie jestem pewny auta tak jak byłem na 19" letnich

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 lis 2016, 09:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam,

W najbliższym czasie odbieram 6 na zimówkach Yokohama. Nie wiedząc, że otrzymam w promocji zimówki zamówiłem już Nokian WR D4.
Teraz mam dylemat czy nie zmienić tych Yokohama na Nokian?

Jaka jest Wasza opinia?

Wg testów lepszy jest Nokian:
http://www.opontest.pl/yokohama-w-drive-v905
http://www.opontest.pl/nokian-wr-d4


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 lis 2016, 12:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1036
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
bocianl To jest pytanie na które sam musisz sobie odpowiedzieć.
Tak Nokian są lepsze. Będzie mocna zima czy nie będzie? Jak nie będzie pewnie różnicy nie zauważysz.
Jeździsz na krawędzi czy raczej spokojnie czy chcesz być bezpieczny niezależnie od kosztów?
Czy ważny jesta dla ciebie mniejszy szum w kabinie? Czy EOS nie robi na ciebie wrażenia?
Zamówione Nokiany pewnie możesz zwrócić za koszt przesyłki, gdzie Yokohamy nie sprzedasz w tej samej cenie za jaką byś kupił.
Jeśli koszty się dla ciebie nie liczą to Nokiany są leszpe i kropka.
Jeśli się liczą to zadaj sobie pytanie jak bardzo i czy więcej czy mniej niż różnica w ze sprzedaży yokohamy a kupna Nokianów.

Osobiście przesiadłem się na D4 sam i jest to super opona. Nie wiem jak się sprawdza na A i Skach, ale głównie przebieg robie na Krajówkach i Wojewódzkich. Na Autostradach jest przez te Nokiany wyraźniej słyszalny EOS. Przez co mnie trochę bardziej to irytuję, lecz gdyby nie to forum to bym ignorował to totalnie... Pozatym jest dużo cichsza niż BS.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 lis 2016, 22:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 258
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
PIOTR napisał(a):
mam nokiany a4 na 17" muszę powiedzieć , że coś jest nie tak jeszcze nie wiem ale będę się baczniej przyglądał a właściwie testował ... na mokrym przy około 9 stopni auto ma problemy z trakcją i stabilnością prowadzenia nie jestem pewny auta tak jak byłem na 19" letnich

Mam tę samą konfigurację, jeździłem w takich samych warunkach i nic złego nie zaobserwowałem. Sprawdź może najpierw ciśnienie w oponach.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 lis 2016, 23:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2086
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
bocianl napisał(a):
Teraz mam dylemat czy nie zmienić tych Yokohama na Nokian?

Jaka jest Wasza opinia?


mam te yokohamy w Jagu 3 sezon i uważam bardzo dobre, niezbyt głośne, bezproblemowe i na śniegu i w tzw warunkach polskiej zimy w mieście.
Ja bym na ruskie nokiany nie zamieniał.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 lis 2016, 08:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.08.2014
Posty: 10
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Szuki - dziękuje za odpowiedź,
Niestety Nokianów zwrócić nie mogę (zakup na firmę i wtedy sklepy internetowe nie muszą oferować zwrotu)
Więc jeden z tych kompletów po prostu muszę sprzedać - na Nokiany będe miał fakture na Yokohamy nie - to jedyna różnica.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 lis 2016, 13:46 
Świeżak
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Na stronie auto świat jest test opon zimowych, który wydaje się wiarygodny - zwłaszcza, że moje opony zajęły 2-gie miejsce. :)

http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/t ... sze/m6pnss


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 01:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 797
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Kupiłem do mercedesa opony całoroczne nokian, o takie http://www.oponeo.pl/dane-opony/nokian- ... #125878389 w przeciągu tygodnia jeździłem nimi w temp 16'C , jak i -4 w warunkach górskich po sniegu i powiem że jest konkret. Na śniegu jedą jak przyklejone, natomiast w cieplejszy dzień nic im nie brakowało względem letnich opon, wręcz lepsza przyczepność, bo moje letnie były już na śmietnik. Poza tym sprawiają wrażenie bardzo cichych. <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 08:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7477
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja też ostatnio do firmowej Pandy założyłem całoroczne Vredestein Quatrac 5. To przekładanie opon lato/zima jest bez sensu w miejskim wozidełku. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 gru 2016, 09:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1190
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
TheBesTia napisał(a):
.....nokian-weatherproof-.... jest konkret. Na śniegu jedą jak przyklejone, natomiast w cieplejszy dzień nic im nie brakowało względem letnich opon, wręcz lepsza przyczepność, bo moje letnie były już na śmietnik. Poza tym sprawiają wrażenie bardzo cichych. <spoko>

Kupiłem takie rok temu do SUVa, zaraz jak się pojawiły na rynku. Potwierdzam Twoją opinię. Po 20 tys ubyło 3 mm, wyważenie bez problemu, w upały nie ma się wrażenia zbytniej miękkości. Godne polecenia, jedynie wygląd agresywnego bieżnika latem sprawia dziwne wrażenie. Ale opony są z całą pewnością całoroczne, certyfikowane na zimę symbolem górskim.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 gru 2016, 07:13 
Nowicjusz
Offline
Od: 08.02.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Co do Nokianów WR D4, dodam jeszcze punkt, o którym chyba nikt jeszcze nie pisał.

Test z Auto Moto 11/2016 ...

Cytuj:
"Na miejscu drugim ląduje WR D4 Nokiana, który wbrew obiegowym opinion wcale nie jest oponą czysto zimową. Świetnie odnajduje się także na mokrej nawierzchni i suchym podłożu. Zauważyliśmy jednak podczas testu kontrolnego (patrz ostatnia strona artykułu), że są różnice między oponami pochodzącymi z różnych fabryk. I tak np. opony WR D4 z produkcji fińskiej wykazały się o 6,5% lepszą przyczepnością na mokro niż opony z fabryki Nokiana w Rosji. Nokian powiadomił nas, że od DOT 2116 (tydzień/rok produkcji) nie powinno być już różnic między produktami z różnych fabryk."


Wygląda więc na to, że Nokiany z Rosji nie są - jak ktoś wcześniej napisał - niesłusznie demonizowane.
Nie tylko wg niektórych wulkanizatorów wyważają się gorzej, ale wypadają też zauważalnie słabiej w testach.
Problem w tym, że praktycznie wszystkie Nokiany WR D4 na naszym rynku pochodzą z Rosji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 gru 2016, 09:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1036
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
AlbertoTombak akurat o różnicach było. Szczerze to nie wiem jakiej mam produkcji, ale wyważyły się bezproblemów. I o ile pamiętam to wszystkie już Nokiany pochodzą z rosji..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 gru 2016, 09:05 
Nowicjusz
Offline
Od: 08.02.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
szuki napisał(a):
AlbertoTombak akurat o różnicach było. Szczerze to nie wiem jakiej mam produkcji, ale wyważyły się bezproblemów. I o ile pamiętam to wszystkie już Nokiany pochodzą z rosji..


Przeszukałem ostatnie 20 stron wątku szukając tej informacji, by nie duplikować treści - ale tego akurat nie znalazłem.
O problemach z wyważaniem czytałem, ale o zauważalnych w testach różnicach w zachowaniu opony niczego nie zauważyłem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 gru 2016, 11:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1190
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
6.5% lepsza przyczepność- jak to się odczuwa? Dla mnie przyczepność jest albo jej nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 gru 2016, 15:41 
Nowicjusz
Offline
Od: 08.02.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Prosty temat - jedne opony mają przyczepność przy prędkościach, przy których inne ją już tracą ;)


Ostatnio edytowano N, 4 gru 2016, 17:29 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 gru 2016, 15:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1190
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Mam 4x4 symetryczne. Wszędzie te same opony. A przyczepność traci czasem przód czasem tył. Czasem wszystkie. I to ma być prosta sprawa?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 gru 2016, 15:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 08.02.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Dla mnie tak.
Napisałeś, że przyczepność jest, albo jej nie ma. OK.
W samochodzie testowym, na który zakładano różne opony z tej samej kategorii, badano punkt w którym przyczepność samochód tracił. Samochód jako całość, a nie np. tylko przednie opony czy tylko lewa tylna.
W ten sposób szacowano które opony wypadają lepiej, a które gorzej w danej konkurencji.
Masz tu odpowiedź na pytanie o tajemnicze 6,5% ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 gru 2016, 00:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1190
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
No dobrze. Wiem, że moje opony są gorsze w kategorii przyczepność na mokrym o 6.5% od konkurencji. Jak w praktyce interpretować ten wskaźnik? Jeździć o 6.5% uważniej a może rozsądniej? Jakie to ma dla mnie praktyczne znaczenie, że ostry zakręt na mokrym torze ktoś szczęśliwie pokonał o 4.2km/h szybciej (zakładajac, że temu pierwszemu nie powiodło się przy 65 a interwały sa co 5).
Otóż dla mnie taka wiedza jest czysto marketingowa.
Ani nie jeżdże na granicy bezpieczeństwa ani profile zakrętów nie są przecież standartowe. Pozatym chyba każde auto ma swoje specyficzne układy stabilizacji oparte na innych algorytmach. Wiec NIC na zdrowy rozum nie pozwala nam czerpać z takich testów w celu stosowania zdobytej wiedzy w zakresie bezpiecznej jazdy.
Co już wcześniej szeroko uznano klasyfikując opony wg jedynie 3 parametrów, które jednoznacznie dają jakieś pojęcie o klasie produktu.
Czyli hałas, droga hamowania na mokrym oraz opory. Te 3 wskaźniki są obowiązkowe w każdym opisie, bowiem dają uniwersalne pojęcie o kupowanym produkcie.
Reszta to doświadczenie, zdrowy rozsądek i odpowiedzialne korzystanie ze śmiercionośnego urządzenia na drogach publicznych.
Nie chciałbym zostać źle zrozumiany- też czytam prasę moto odkąd mam prawo jazdy, ale też zdaję sobie sprawę na ile te wszystkie ich testy są rzetelne i obiektywne a na ile mogą być czystą manipulacją.
Nawet sam Nokian ma afery z żonglowaniem testami, mimo korzeni w najmniej skorumpowanym społeczeństwie.
I na marginesie jeszcze, nie bardzo rozumiem, dlaczego produkt z rynku rosyjskiego miałby być gorszy. Akurat tam profil konsumenta towarów premium jest dużo bardziej wymagający niż w Polsce, jak rówież warunki eksploatacji opon zimowych z przyczyn oczywistych eliminują produkt słabszy.


Ostatnio edytowano Pn, 5 gru 2016, 01:41 przez Smook, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 gru 2016, 01:32 
Stały bywalec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 873
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Smook serio?
Na szybko:

- dajemy 100 pkt. To dajemy 93,5.
- jakaś tam punktacja, jeden zatrzymał się po 100 m drugi po 93,5 m.
.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 gru 2016, 05:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1190
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jedziesz tym samym autem przez ten sam zakręt. Przy konkretnej prędkości tracisz przyczepność , walczysz z podsterownością , wynosi przednią oś na zewnatrz. Teraz jedziesz drugi raz , podjeżdzasz z nieco większą v ale aby zachować parametry prędkości w teście puszczasz nogę z gazu dociążasz przód i przejeżdzasz gładko bez utraty przyczepności.
Prosty przykład jak zmanipulować wyniki przed trybuną świadków.
Tu moim zdaniem leży głowne ryzyko dla nas, amatorów, opierających swoją wiedzę na tzw. opinii ekspertów i innych fachowców z prasy i tv. Goście coś tam sobie( sponsorom) udowadniają, ja to łykam a potem zdziwiony ląduję w rowie, przekonany,że kupiłem opony super, zimowe i najdroższe które pozwolą mi na więcej. Otóż nie! Gdybym miał wciąż przyzwoite opony a kasę zamiast w nową wersję tego samego bieżnika zainwestował w szkołę bezpiecznej jazdy to rezultat byłby dużo lepszy.
Gdzieś czytałem, że tak działa nauka jazdy w Finlandii.
Jestem 100% pewien tego, że forumowicz Andrzej pozwoli sobie bezpiecznie pojechać o wiele szybciej w tych samych warunkach niż ja na najlepszych nawet oponach, bo ma technikę jazdy regularnie ćwiczoną na torze i na sportowo. Tak samo koledzy drifterzy poradzą sobie z utratą przyczepności dużo lepiej niż ktokolwiek inny.
Przepraszam, że aż tak daleko zdryfowałem z tematu opon.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 gru 2016, 07:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 08.02.2014
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Ja to widzę nieco inaczej.
Czy wierzę testom? Czasem tak, czasem nie. Na pewno nie kupuję bezrefleksyjnie wszystkiego, co w teście zajęło pierwsze miejsce.
Z drugiej strony życie jest za krótkie by wszystko sprawdzać samodzielnie - brakuje na to i czasu, i wiedzy, i pieniędzy - przez to wielu z nas idzie na skróty wierząc "autorytetom", wierząc stereotypowym opiniom, wierząc znajomym, itp. itd. (ja również).
Przy kupnie opon mam do wyboru wzięcie powyższych opinii pod uwagę / losowanie / samodzielne sprawdzanie.
Mimo ograniczonego zaufania do testów (zgadzam się z Tobą, że nie są wcale super wiarygodne) wybieram pierwszą opcję, a nie ostatnią - ta ostatnia zajmuje wiele czasu i energii, mogę je spożytkować na ciekawsze rzeczy.
Inna rzecz, że cała nauka opiera się na tym samym mechaniźmie. Wierzymy wybranym autorytetom (innych odrzucając). Wierzymy badaniom naukowym (które są takimi właśnie testami). Czy są idealne? Nie są. Teorie zmieniają się co trzy minuty - co więcej, istnieją zupełnie przeciwstawne obok siebie już teraz, kwestia tylko tego komu uwierzyć. Dla mnie nauka to nowoczesna religia i nic więcej. Testy opon to taka mini-nauka :)

Nikogo nie usiłuję przekonać, że trzeba wybrać Continentale, a nie Nokiany.
Dwa lata temu kupowałem Nokiany jak sporo osób na forum - znów, idąc na skróty.
Znalazłem taką informację w tym roku szukając odpowiednich opon dla Hondy, nie widziałem jej na forum, wkleiłem dla Was (dla potwierdzenia domysłów czy też doświadczeń niektórych użytkowników).
Co Wy zrobicie, Wasza sprawa, nie napisałem dla siebie i własnej satysfakcji - równie dobrze mogłem siedzieć cicho, a informacją się nie podzielić.

Co do jakości opon z Rosji ... - nie widzę powodu, dla którego opony z fabryki nr 1 w Finlandii nie mogłyby być gorsze od fabryki nr 2 w Finlandii. Przyczyn może być wiele - inny skład, słabsza kontrola jakości, może decyzje finansowe dyrekcji (a to może mieć olbrzymi wpływ na temat, oszczędności przekładają się na jakość). Teraz to samo przełóżmy na inną lokalizację - Finlandia kontra Rosja.
Pracuję od lat w gigantycznej międzynarodowej firmie, w jej polskim oddziale. Czy wg mnie wykonujemy pracę gorzej niż nasi współpracownicy w Austrii, USA, Hiszpanii? Tak. Przyczyn jest wiele, ale olbrzymim fragmentem są decyzje kierownictwa, które do tego prowadzą. To tak naprawdę ma czasami sens - niekiedy można wykonać dany biznes nieco gorzej, ale np. 6 razy taniej. Dla realizacji celu wystarczy zatrudnić kogoś z 3-letnim doświadczeniem, zastępując osobę z innego kraju z 25-letnim doświadczeniem.
Rynek jest trudny, konkurencja wielka, trzeba szukać nowych modeli biznesowych i minimalizować wydatki, maksymalizując zyski ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 gru 2016, 08:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1190
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
I właśnie dlatego takie forum jest nieocenionym źródłem wiedzy opartej na życzliwym dzieleniu się indywidualnymi spostrzeżeniami każdego z nas. Dzięki Wam z pewnością kupię porządne opony,klocki, tarcze czy olej i nie będzie to pieniądz wyrzucony w błoto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 wrz 2017, 22:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.09.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Witam.
Właśnie od kwietnia jestem właścicielem Madzi 6 tegorocznej, mieszkam za granicą i właśnie zacząłem się rozglądać za zimowkami. Problem pojawił się taki że słabo w UL znaleźć coś w przystępnej cenie w rozmiarze 225/45/19. Podobno 225/50 wejdzie na felge ale tu też mam problem ale jest łatwo dostać 55 tylko nie wiem czy wejdą mi jak jeszcze dojdzie do tego obciążenie załadunku. Jeszcze w zasadzie nie miałem auta z takim niskim profilem i nie miałem problemu z oponami a tu takie kuku mam :pech:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 07:50 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.07.2017
Posty: 33
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zima tuż tuż, czas rozejrzeć się za oponami.
Czy moglibyście polecić konkretne gumy na oryginalne felgi 19?
Najlepszy stosunek ceny do jakości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 08:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 821
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W temacie znajdziesz dużo opon godnych polecenia. Jak weźmiesz normalnej firmy to bedziesz zadowolony. Ja śmigam na WRA4 a jeździłem na WRA3 w Mazdzie i obie godne polecenia.

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 09:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.02.2016
Posty: 258
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja po pierwszym sezonie na WR A4 jestem zadowolony, zwłaszcza przy użytkowaniu auta głównie po mieście i na trasach szybkiego ruchu. Przy czym zakup opon + felgi AL 17" wyszedł mi jedynie jakieś 300PLN więcej niż same opony 19". Tak więc zastanów się nad taką opcją, zresztą bardzo tutaj popularną, głównie ze względu na większą wytrzymałość zestawu 17" na zimowe dziury w polskich drogach. No i przerzucenie kół nie wymaga stania w kolejce u wulkanizatora.

_________________
Shutter vel Szymon SQ5OVK


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1198 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.