Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 11:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 17:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
hellboymaster napisał(a):
... sprowadzona z Włoch i jedyne co musiałem dodatkowo po zakupie wykonać, to konserwacja podwozia, bo nawet grama nie było :)...

... yyy, to znaczy że wogóle podwozie nie było zabezpieczone ??


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 18:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Moja też nie była niczym zakonserwowana.

TapaShit

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 21:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2014
Posty: 209
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Millerek napisał(a):
hellboymaster napisał(a):
... sprowadzona z Włoch i jedyne co musiałem dodatkowo po zakupie wykonać, to konserwacja podwozia, bo nawet grama nie było :)...

... yyy, to znaczy że wogóle podwozie nie było zabezpieczone ??


Nic a nic :) szkoda że nie zrobiłem zdjęć, podwozie wyglądało jakby wyjechała pół roku temu z salonu :) Tam niestety inny klimat :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sie 2014, 21:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ok,... moja również z pochodzi z wloch i jakies tam zabezpieczenie jest na podwoziu.
Ty zabezlieczyles dodatkowo podwozie które było w idealnym stanie czy dlatego ze zabezpieczenia wogóle nie miałeś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 sie 2014, 08:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2014
Posty: 209
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
I jeden i drugi powód, pomimo braku zabezpieczenia, nie było nawet jednego ogniska korozji, dlatego zaprowadziłem do znajomego lakiernika który nie żałował "kitu" :) Dodatkowo musiałem dokonać lekkiego retuszu zderzaków, bo pewnie wiesz jak jeżdżą włosi :)

OFF-TOP
PS. Widzę że jesteś z łódzkiego, można by kiedyś jakiś mini spocik zorganizować :P

Może założycie wątek w spotkaniach o Łódzkim? Jest Was sporo na forum.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 wrz 2014, 20:43 
Amator
Offline
Od: 24.07.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Witam

W przyszłym tygodniu oddaję Magdę na konserwację podwozia.
Firma w Krakowie do której oddaję autko specjalizuje się tylko i wyłącznie w konserwacjach.
Z racji tego że jeszcze nie robiłem konserwacji prośba o podpowiedź na jakie elementy zwrócić największą uwagę? Czy po tego typu zabiegach będzie waliło chemią w kabinie?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 wrz 2014, 13:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 174
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Tommek82 ile płacisz za konserwację i co jest w zakresie? Pytam, bo również planuje taki zabieg.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 paź 2014, 10:25 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Właśnie zrobiłem mażdzie konserwacje podwozia i profili i muszę powiedzieć że nie miałem co zwlekać.Przednie nadkola i spód praktycznie bez rdzy,natomiast tylne na każdym wkręcie mocującym była rdza,we wnękach nadkoli gdzie zbiera się błoto także nie wspominając już o zawieszeniu. Do konserwacji podwozia i nadkoli zastosowałem noxudol 1600 ,a do profili noxudol 750 :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 4 paź 2014, 10:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
U mnie slabo wygladala tez belka pod tylnim zderzakiem :/

Obrazek

odkryte przy okazji montazu kamery cofania :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 paź 2014, 10:42 
Amator
Offline
Od: 24.07.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
o kurcze brzydko to wygląda, ile letnie jest autko?

Niedawno odebrałem Magdę z konserwacji i jestem bardziej jak zadowolony. Firma z Krakowa, autoryzowana przez Rustcheck, po zdemontowaniu zderzaków, progów, nadkoli, osłony silnika (oraz wszystkiego z bagażnika to akurat ja demontowałem) okazało się że śladów korozji było mało, więc czas na zrobienie konserwacji idealny. Konserwacja robiona środkami firmy Rustcheck oraz Valovine Tectyl. Pieniądze nie małe niestety, ale w moim przypadku chyba warto bo autem planuję dłuuugo jeździć.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 paź 2014, 10:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
tommek82 napisał(a):
Pieniądze nie małe niestety, ale w moim przypadku chyba warto bo autem planuję dłuuugo jeździć.
Możesz zdradzić ile Cię to kosztowało?

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 6 paź 2014, 12:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
tommek82 napisał(a):
o kurcze brzydko to wygląda, ile letnie jest autko?

wtedy mialo jeszcze niespelna 4ry lata.... ktos wstawial fotke swojej belki to byla w o wiele gorszym stanie :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 paź 2014, 15:12 
Amator
Offline
Od: 24.07.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: małopolski
Andrzej napisał(a):
Tommek82 ile płacisz za konserwację i co jest w zakresie? Pytam, bo również planuje taki zabieg.
arecki napisał(a):
tommek82 napisał(a):
Pieniądze nie małe niestety, ale w moim przypadku chyba warto bo autem planuję dłuuugo jeździć.
Możesz zdradzić ile Cię to kosztowało?


poszło na priv

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 paź 2014, 21:26 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 174
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Ja w sobotę odebrałem auto z warsztatu po konserwacji podwozia. Jak znajdę trochę czasu na obróbkę zdjęć, to pokażę, jak to wyglądało przed, w trakcie i po konserwacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 09:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 171
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Na 7 listopada umówiony jestem w http://www.autoklinika.bialystok.pl/web/o-nas.html w Białymstoku na konserwację swojej M6. Robią sporo ciekawych rzeczy z samochodami w tym detaling jak i zabezpieczenia podwozia od kilku lat. Używają do zabezpieczenia
1. tlenkowy podkład cortina
2. podkład epoksydowy novol
3. środek bitumiczny boll lub novol
4. do profili zamkniętych technik lub novol
Trochę poczytałem i jestem sceptycznie nastawiony do bolla, novol też raczej słabo.
Wychodzę z założenia że jak już robić to dobrze. Z kolei w AutoKlinice mówią że robią to kilka lat i nie mieli żadnych reklamacji i polecają te produkty, ale jeżeli bym chiał to mogą się dopasować w miarę możliwości.
Panowie co o tym myślicie, po przeczytaniu tego wątku moje przemyślenia są takie, podkłady zostawiam i skupiam się na środku zabezpieczającym i stawiam na:
1. Noxudol
2. Terotex
3. Tectyle Bodysafe z Valvolinie
4. Novol Gravit 610.
Pewne jest że na Novola będą najbardziej chcieli pójść a co wy o tym myślicie. Co polecacie do zabezpieczenia i do profili zamkniętych?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 18:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Ja wyszedłem z założenia że jak już konserwować to już lepiej dołożyć 2-3 stówki i zakonserwować czymś konkretnym.Do konserwacji podwozia kupiłem 5 butelek litrowych Noxudol 1600 ,a do profili zamkniętych Noxudol 750. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 18:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
I bardzo dobrze Hubert, będą trzymać.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 20:03 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 171
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
A Noxudol 900 nie braliście pod uwagę na podwozie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 20:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Tez bedzie dobry.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 20:57 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Noxudol 900 jest bardziej rzadszy,natomiast ten 1600 jest podobno bardziej odporny na uderzenia np kamyków.Tak przynajmniej informował mnie sprzedawca. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 21:02 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 171
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
No i właśnie o tą konsystencje chodzi. Przytocze kilka wpisów osób które ich używały:

"900 zrobiłem 4 samochody. Polecam nakładanie za pomocą pistoletu. Szwagier kupił ostatnio 1600 i ten jest wyraźnie twardszy od 900. Gdybym miał konserwować kolejne auto to na pewno kupię 900".

"Napiszę ku przestrodze dla innych . Po kontakcie telefonicznym z panią w sklepie Inter-Dagnex .Pani doradziła mi Noxudol 900 oraz Noxudol 700 zamiast 750 .Zapytałem się czy mogę zrobić podkład z Noxudolu 700 pod Noxudol 900 .Odpowiedź ,że tak .Zrobiłem tak w sobotę a dzisiaj mamy wtorek .Konserwacja jest mokra jak bym nałożył ją pięć minut temu wszystko się maże .Zadzwoniłem jeszcze raz do Inter-Dagnex tym razem odebrał pan i powiedział ,że powinienem dać jako podkład noxudol 750 zamiast 700 .Pocieszył mnie ,że Noxudol 700 nie wysycha przez 17 lat . Niema to jak fachowa rada u przedstawiciela firmy .
Prosił bym osoby które konserwowały Noxudolem 900 o napisanie jak wam to długo schło i jak długo to się mazało.Ale jestem zły ,że tak upaćkałem sobie podwozie"

"Jak dasz 1600 to wlasnie jest baranek. Jest niesamowicie mocny, nie smierdzi a wrecz pachnie pomaranczami i szybko schnie. Noxudol zaleca 1600 do stosowania na nadkola bo jeszcze ma wlasnosci wyciszajace
Natomiast noxudol 900 ma inna konsystencje jest troche woskowaty i tym ja robilem plyte podlogowa. Swietnie penetruje. Oba produkty w odroznieniu od bitexow bollow czy innych cudow maja inhibitory korozji i szczerze swietnie sobie radza z korozja"

"Nouxodol:
1600 - baranek
900 - środek do konserwacji podwozii
750 - profile zamkniete"

"baraneki niestety nie zabezpieczają porzed wilgocią jedynie przed uderzeniami kamieni i baranki się głownie lakieruje i stosuje na progi. Można je dać na "konserwację" jako druga warstwa we wnęki"

I weź tu człowieku bądź mądry. Co wybrać, nie mam zamiaru wracać do tego tematu za 2-3 lata, lepiej raz a dobrze.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 21:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Gdy kupowałem Noxudol to tak i 900 jak i 1600 miały podobny opis.Doskonale chronią przed wodą wilgocią i solą drogową.Stosując 1600 do nadkoli gdzie jest najbardziej zalecany to tam mamy przecież największa styczność z wilgocią ,szczególnie z tyłu gdzie tworzywo z którego zrobione jest nadkole lubi trzymać wilgoć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 21:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 171
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Kupowałeś 1600 pod pistolet? Ile zapłaciłeś i gdzie?


Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 21:39 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.07.2013
Posty: 309
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Tak pod pistolet. Ja kupiłem na miejscu w sklepie który trudni się w takich rzeczach. Płaciłem 44 zł za puszkę. Na allegro są w podobnej cenie. :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 paź 2014, 22:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Koledzy noxudol 700 najlepiej nadaje sie do drzwi ,progow jest bezwonny po 750 pare dni smierdzi w srodku :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lis 2014, 14:48 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Ja robiłem ręcznie pędzlem Noxudolem 900 całe podwozie. Przed Noxudolem 900 ręczne zdzieranie rdzy z kantów sanek itp. następnie Noxudol Rust Eater żeby ładnie zjadł rdzę następnie na te miejsca podkład antykorozyjny Novol 395 z racji że bardzo szybko schnie i potem noxudol 900, który do tej pory jest lepki i chyba to jest jego zaletą. Na przyszły rok zostały mi nadkola i pod zderzakami i plastikowymi nakładkami na progi.
Noxudol 750 w profile zamknięte w podwoziu, w podłużnice ale koniecznie z dokupioną sondą


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lis 2014, 15:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 171
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Termin zaklepany, będzie Nouxodol 1600 na nadkola i podwozie a w profile Nouxodol 750. Może będzie jakaś fotorelacja :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lis 2014, 22:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 174
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Konserwacją mojej mazdy zajmował się Zakład Usługowo-Handlowy Bartek z Gdańska (ul. Elbląska 81). Trafiłem tam z polecenia i po zabiegu konserwacji mogę również ich polecić. Otrzymałem sporo zdjęć z całego procesu, z których kilkanaście wybrałem aby się z Wami podzielić. Właścicielem zdjęć jest wspomniany Zakład i za jego zgodą część z nich zamieszczam poniżej.
Moja mazda pochodzi z grudnia 2010 roku, ale ma za sobą 3 przejechane zimy. Wiadomo, że zimą auto traktowane jest ogromną ilością soli, wody. I chociaż auto jest młode, z przebiegiem ok 65tys, to jednak po zdjęciu wszelkich osłon, plastików, nadkoli, progów i zderzaków można się złapać za głowę z zaskoczenia. Najgorzej prezentuje się tylna belka, ale to już w Mazdach 6 jest znakiem rozpoznawczym auta. Nie wiele lepiej mają się wszelkie mocowania, śruby, wystające trzpienie. Zresztą zobaczcie sami...

Przed rozpoczęciem prac :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=28d8e38b6fc0a6de
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d3babbf925ac68c9
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=b5a82cff20c1a4ea
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d1c92fa2a887043c
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=0f391dbac68693c8
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4ff717f48c0efd54
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=913bb6d7a049b809
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fe7a02cf063e927b

Po dokładnym umyciu podwozia :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=993658e0e6f6efdf
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4a5a9439bd7c1599
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=427c7e230d3f2ab4

Po oczyszczeniu rdzy :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=597088e27b7867a8
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=1bd5c038b83286dc
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=77fedb719b92632a
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d2f332f8c774397e
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3ef1383e2f59ae0a

Podkład :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=442159b7a1189287
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=51e10634929d546e
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=bec723af7f3a919b
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=d7e1ac9c312d992a
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5220915c61f3ae9d
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=519ad4411cd1ca42

I wreszcie efekt końcowy (widać wyciekający z profili zamkniętych preparat do ich konserwacji) :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ac9f8a02841120dd
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=70a76bfc33dd9b1f
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=ea5fb40c037937f9
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=804aa718fef2f42c
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=e5bcb06f6e41dd87
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=91785b54bac79cd6
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=91f5fcb25c2b5c6c
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=3c9d0a9c93aee9eb
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=be75f66abebfbcbe

Podsumowując, jestem zadowolony z całego zabiegu. Przy okazji w aucie jest trochę ciszej. Cały proces trwał tydzień przy obecnej pogodzie. Na początku czuć było jednak specyficzny zapach tych preparatów. Po 1,5tyg już trochę wywietrzało. Sądzę, że jeszcze ze 2 tygodnie i nie będzie już czuć. :idea:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lis 2014, 22:43 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 171
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Jestem w szoku z ilości rdzy w tak młodym samochodzie. Jakie środki zostały użyte, ile zapłaciłeś całość?


Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lis 2014, 22:52 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 174
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Cena poszła na PW. Co do zastosowanych środków, to nie dopytałem. Postaram się dowiedzieć i wówczas uzupełnię tą informację.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.