Teraz jest Pn, 20 lis 2017, 14:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 9 lip 2017, 08:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.07.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: mazowiecki
Witam wszystkich jestem nowy na forum,
Nie wiem czy już był taki wątek więc przepraszam ale to chyba nie mogłem to zlokalizować.
Przymierzam się do zakupu mazdy 6 II gen. Stąd mam kilka pytań do kolegów.
1. Dysponuje kwotą 40 45 tyś zł. Czy to wystarczy ?
1a która wersja jest najbardziej funkcjonalna hatchback ?
1b. Zauważyłem że sporo samochodów jest z USA, czy warto o nich myśleć ?
2. Na co zwrócić szczegolna uwagę przy zakupie ?
3. Czy kupić w kraju czy zlecić zakup jakiemuś handlowcowi ?
4. Który rocznik 2 gen zakupić ? Czy ma to znaczenie ?
5. Po zakupie trzeba pewnie coś wymienić ? Co najlepiej zrobić i jakieś są tego koszty ?
6. Jakie są koszty eksploatacji m6, czy drogo jest w autoryzowanym serwisie ? Czy w Wawie jest jakiś uczciwy autoryzowany serwis ?
7. Jakie sa największe plusy użytkowania pojazdu a jakie minusy ?
8. Co z blacharką kolega zwracał mi uwagę na ta wadę ? Czy bagażnik jest duży ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 lip 2017, 07:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 01.12.2016
Posty: 621
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
Słabiutko szukałeś...
Jest cały dział o zakupach: viewforum.php?f=20
Wszystko już zostało tam napisane, wystarczy kawka, trochę wolnego czasu i życzę miłej lektury.


@edit.
Mam chwilkę to postaram się odpowiedzieć, ale tak jak pisałem, wszystko zostało już napisane.
1. Tak.
1a. Mam hatchback'a/liftback'a (różnie ludzie mówią) i polecam bagażnik jest moim zdaniem ogromny, ale to jest bardziej kwestia osobista.
1b. 99% tych samochodów przypłynęło jako rozbite/spalone/utopione także musisz sam sobie odpowiedzieć czy chcesz takie auto z przeszłością.
2. Wszystko jest opisane w dziale Zakup kontrolowany.
3. To również zależy bardziej od Ciebie. Czy czujesz się na siłach sam oglądać auta? Masz odpowiednią wiedzę?
4. Patrz pkt 2.
5. Olej to chyba podstawa i nie trzeba tego tłumaczyć. Reszta w zależności od stanu zużycia, klocki, tarcze. Może warto zajrzeć do rozrządu. Przy dieslu mnożą się rzeczy które trzeba sprawdzić.
6. Sklep z częściami - link. ASO - link
7. Dla mnie największym plusem jest możliwość transportu mojej dupci z miejsca A do B. No proszę Cię co to za pytanie w ogóle...
8. Rdza / nadwozie - link. Tak, w kombi jest duży.

Teraz masz wszystko jak na dłoni. Polecam jeszcze więcej kawy i jeszcze więcej wolnego czasu na czytanie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 lip 2017, 10:46 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 57
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
1. Powinno wystarczyć nawet na polifta.
1a. Najbardziej funkcjonalna? Co przez to rozumiesz? Najbardziej funkcjonalny to jest kombiak :D
1b. Kolega sprowadzał auto z USA i mówił, że jeśli nie wydasz min. 60000 (ze wszystkim) to Ci się nie opłaca sprowadzać auta.
2. Na podwozie i stan rdzy. Na podstawowe części typu zużycie tarcz i klocków (widać gołym okiem), bo jeśli są do wymiany, to dochodzą koszty po zakupie.
3. Najlepiej kupić krajowy, bo jeśli serwisowany w ASO to mamy całą historię. Ale krajowe są droższe.
4. Od 2010 chyba szły polifty, trochę inny zderzak, inne zawieszenie i troszkę zmian w środku. (Jeżeli źle napisałem, to mnie poprawcie).
5. Miej w zapasie 3 - 4 tys. na full ubezpieczenie (jeśli bierzesz OC+AC+NNW+ASS) oraz na full przegląd z wymianą podstawowych rzeczy.
6. To zależy co dla Ciebie jest drogie. Ale jeżeli chodzi o oryginalne części, to tak, uważam że są drogie jak na markę, która nie jest uważana za premium.
7.
8. Bagażnik w kombi jest bardzo duży, dodatkowo łatwo składane siedzenia.

Jeżeli rozglądasz się za benzyną to raczej nie bierz 1.8 tylko 2.0 lub 2.5 :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lip 2017, 20:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.07.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: mazowiecki
Wielkie dzięki Panowie.
Rzeczywiście znalazłem ten wątek. Jest tam dużo informacji ale to co napisaliście jest dla mnie wystarczające !


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sie 2017, 07:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: opolski
Witam,
ja mam na sprzedaż 6 2.5 naprawdę igła, znam ten samochód od nowości, a silnik to chyba jeden z najlepszych tej marki (miałem już trzy inne), niewysilony, bezawaryjny, a pali niewiele więcej od 2.0.

Pozdrawiam:
Rafał


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 wrz 2017, 19:44 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 22.11.2013
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
wronsraf napisał(a):
Witam,
ja mam na sprzedaż 6 2.5 naprawdę igła, znam ten samochód od nowości, a silnik to chyba jeden z najlepszych tej marki (miałem już trzy inne), niewysilony, bezawaryjny, a pali niewiele więcej od 2.0.

Pozdrawiam:
Rafał
Sprzedałeś już swoją mazde?

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.