Teraz jest Pn, 19 lis 2018, 20:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 21 sty 2015, 15:40 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.10.2014
Posty: 130
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Witajcie,

Jako, że noszę się z zamiarem dokupienia drugiego kompletu opon na lato - pytam się użytkowników firmowych felg Mazdy oraz zalecanego seryjnego rozmiaru ogumienia 225/45/18.

Czy owy zestaw nadaje się na Polskie drogi ? Czy komfort jest dużo niższy w porównaniu do 17" ?
Czy felgi gną się ? opony szybciej zużywają się ? Kapcia łapią ?

Czy potrzebny jest zestaw obniżający auto, żeby jakoś to wyglądało ?

Pozdrawiam,
Michał

_________________
Sprzedam: zadbaną wykładzinę podłogi do Mazdy 6 GH SEDAN


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 21 sty 2015, 18:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Online
Od: 19.10.2012
Posty: 5491
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Nie potrzeba żadnego zestawu obniżającego, auto bardzo ładnie wygląda na takich felgach przy seryjnym zawieszeniu.
Jest trochę twardziej, ale w niczym to nie przeszkadza. Natomiast są bardziej podatne na odkształcenia i trzeba uważać na krawężniki.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 sty 2015, 12:25 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 113
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Dokładnie jest tak jak kolega wyżej napisał. Ja sobie chwalę.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 23 sty 2015, 14:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3397
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
MichuGdy napisał(a):
Czy owy zestaw nadaje się na Polskie drogi ?


Tak.

MichuGdy napisał(a):
Czy komfort jest dużo niższy w porównaniu do 17" ?


Jeśli na 17" masz obecnie Bridgestone Potenza to 18" nie będą mniej komfortowe (chyba, że założysz na nie znów Bridgesotny - to dość twarde opony).

MichuGdy napisał(a):
Czy felgi gną się ?


Moje po sezonie mają się bdb.

MichuGdy napisał(a):
opony szybciej zużywają się ? Kapcia łapią ?


Nie. Nie.

MichuGdy napisał(a):
Czy potrzebny jest zestaw obniżający auto, żeby jakoś to wyglądało ?


Nie jest niezbędny. Samochód i tak ładnie wygląda, ale wyglądałby ładniej na takim zestawie. Kwestia wygody, ew. dojazdów do krawężników itd.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi i dodatkami do paliwa Twojej Mazdy :pilot: Polecam jako współzałożyciel forum! :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 sty 2015, 16:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.10.2014
Posty: 130
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Dzięki za odpowiedzi.

_________________
Sprzedam: zadbaną wykładzinę podłogi do Mazdy 6 GH SEDAN


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2015, 23:30 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 25.06.2014
Posty: 46
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Mazda przy 18-tkach ma 45 profil i to jest 5mm więcej niż inne auta przy tym rozmiarze felgi ,więc nie jest to tragedia moim zdaniem tak jak byś jezdźił na 17-col.Nie wiem czy jezdziłeś na 17-tkach ja jezdziłem.Jestem tego pewien że 18-tka felga nadaje się na nasze drogi pod warunkiem ze nie jesteś przedstawicielem handlowym i kochasz swoje autko.Jak chcesz jezdzić po krawężnikach to zarysujesz nawet 13-tke felgę i ją skrzywisz.Kiedyś znajomy mi powiedział że jak by kupił auto na 18-skach to zaraz by je zmieni na 16-tki na to ja mu że jak bym kupił auto na 18-tkach to zaraz felgi zmienię na 20-tki oczywiście tak na przekór Takiemu nigdy nie przetłumaczysz. .Wiadomo trza bardziej uważać na dziury, opony się nie mogą szybciej zużywać chyba że kupujesz najgorszą tandetę albo masz coś ze zbieżnością albo masz 400koni w Mazdzie w co nie wierzę.Teraz mam 18-nstki Magdę obniżoną o 3cm i jeszcze kapcia nie złapałem ale musisz kochać swoje autko, dlatego polecam obniżyć Mazdę, każdy mi mówi że mam fajne auto ale jest twardo ale nie tak twardo jak te golfy podskakujące na naszych dziurach z całym szacunkiem do właścicieli Golf bo sam miałem .Mazda -6 porostu więcej waży i tak nie podskakuje na naszych dziurach .Kupuj 18-tki bo widzę że kochasz auta resztę na pewno przeżyjesz !Gwarantuję Tobie że autko na pewno nabierze charakteru i nie będzie zwykłym wozidłem dla Ludu.

_________________
Nie ma jazdy bez Mazdy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 30 maja 2015, 23:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1707
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
jeryk napisał(a):
Mazda przy 18-tkach ma 45 profil i to jest 5mm więcej niż inne auta przy tym rozmiarze felgi ,


A do czego jest to porównanie i te 5mm więcej różnicy?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 maja 2015, 23:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
W poprzednim aucie miałem taki profil właśnie (Alfa Romeo), powiem tak: jak chcesz po 3 m-cach słyszeć każdy plastik w aucie to zakładaj. Dla mnie różnica była bardzo odczuwalna, jeżdżę po Wrocławiu i jest tu sporo kostki, dużo torowisk itp. Byli ludzie na forum, którzy wkładali tam już groteskowe wręcz profile i felgi, ale to byli ludzie z krajów takich jak np. Holandia i mogli sobie pozwolić na jazdę na czymś takim. Auto wyglądało super, ale komfort mnie drażnił do tego stopnia, że już czekałem na wymianę na zimówki, bo na nich mi się jeździło o niebo lepiej. Do tego wpakowałem się w dziurę i skrzywiłem felgę (OEM) i opona poszła przy okazji. Dla mnie w M6 17tki są wystarczające - do auta, w którym spędzasz sporo czasu w tygodniu i jeździsz po drogach różnej jakości jak u nas w kraju. Wiadomo, nie będą się tak imponująco prezentowały jak większe, ale musisz sobie zadać pytanie co jest dla ciebie ważniejsze - komfort czy wygląd, bo i na osiedlu mam takiego jednego co progi musi pokonywać bokiem, no ale za to felgi ma piękne i jest fest gleba. :hihi:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 maja 2015, 14:44 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 25.06.2014
Posty: 46
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Kod:
A do czego jest to porównanie i te 5mm więcej różnicy?

Porównanie do innych samochodów na 18-tkach, które przeważnie wtedy mają profil 40 ,Mazda ma 45 te 5mm już daje odczuwalną różnicę w jeździe dla mnie.

_________________
Nie ma jazdy bez Mazdy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 31 maja 2015, 15:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1707
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
No ale te 40 czy 45 to nie jest oznaczenie wysokości opony w mm. Opona w rozmiarze 225/45/r18 ma wysokość 101,25 mm. A opona o rozmiarze 225/40/r18 ma wysokość 90mm i to jest 11.25 mm różnicy na wysokości pomiędzy tymi rozmiarami, a nie 5 mm jak sugerujesz.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 31 maja 2015, 18:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Cała prawda

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 31 maja 2015, 21:49 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 25.06.2014
Posty: 46
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Kod:
No ale te 40 czy 45 to nie jest oznaczenie wysokości opony w mm. Opona w rozmiarze 225/45/r18 ma wysokość 101,25 mm. A opona o rozmiarze 225/40/r18 ma wysokość 90mm i to jest 11.25 mm różnicy na wysokości pomiędzy tymi rozmiarami, a nie 5 mm jak sugerujesz.


Człowiek całe życie się uczy, to wychodzi że jeszcze mniej ma profil 40 niż myślałem,nigdy tego nie sprawdzałem, stąd taka odczuwalna różnica w jeździe pomiędzy nimi dzięki szczypik.

_________________
Nie ma jazdy bez Mazdy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 31 maja 2015, 22:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1707
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Profil opony jest podany w % wzgledem szerokości opony.
Np 225 × 45% = 101,5 mm
225 x 40% = 90 mm

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 cze 2015, 19:44 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 25.06.2014
Posty: 46
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
A to nie wiedziałem że w procentach ,dzięki szczypik

_________________
Nie ma jazdy bez Mazdy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 cze 2015, 22:05 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4438
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jeryk kolego, jak zniszczysz oponke lub zarysyjesz felge to napisz proszę o tym ;)
Mnie, jak i innym, nie wytłumaczysz ze 18" jest zajebiste i ze szkoda ze na przekór mówisz ze 20" są/byłyby jeszcze lepsze.
Lepsze może i są, nie powiem że nie tylko zależy co kto i czego oczekuje :)
Zresztą porównanie profilu czy w ogóle kół Mazdy do kół w innych autach to błąd, chyba że citroen lub cokolwiek innego, waży i ma ten sam zawias co twoja mazda ;)

Żebym nie wyszedł na gorszego, to ciesze się z twojego szczęścia ;)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 1 cze 2015, 22:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1707
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja osobiście wyleczyłem się z niskiego profilu, gdy w mazdzie zniszczyłem prawie nową oponę i wgniotłem felge z wewnętrznej strony wpadając w wyrwę wokół studzienki.
I teraz mi 16" pasują ;)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 cze 2015, 23:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Moja opona miała tydzień, to był jeden z większych zawodów, długo czekałem na te felgi, a wjechałem w kleksa z asfaltu wylanego na kostce. Auto jest jak dla mnie do jeżdżenia, miło popatrzeć u innych jak wkładają gigantyczne felgi, ale jak dla mnie na czymś takim to można pojechać na zlot czy wystawę, a nie wozić dziecko po mieście czy jechać w trasę!z rodziną z pełnym bagażnikiem. Tak samo eksperymentowałem z dystansami, miałem take porządne niemieckie żeliwne 20mm. Efekt super, koło pięknie się eksponowało, ale jazda na tym, łapanie wszystkich kolein i obcierki nadkola przy większym załadunku działały mi na nerwy bardziej niż schowane koło. Daj Pan spokój.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 cze 2015, 20:57 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 25.06.2014
Posty: 46
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Ok Millerek napiszę jak jest taka potrzeba ,zgadzam się z Wami że taka felga 18-tka łatwiej się krzywi jak się kupuje jeszcze w dodatku chińską tandete i wcale nie chcę nikomu wciska że taka felga jest zajebista bo nie, ma swoje wady jak wszystko. Z tym zarysowaniem to do końca się nie zgadzam bo i 15-stke żaden problem porysować jak ktoś jeździ po krawężnikach.Oczywiście takie felgi nie są dla każdego jedni mieli się zrazili inni chcą mięć bo jeszcze nie mieli ja osobiście w golfie miałem 5-lat i jak sprzedawałem wyglądały jak nowe tylko małe ryski od kamyków zero obtarć .20-calowych też nigdy bym nie założył tylko żartowałem no i ile to kosztuje, na 19-stkach 35-profil jechałem i komfort do du..py na maxa nie wspominając o dziurach.Jak ktoś chce to niech spróbuje, oceni sam, bo jedni łapią bakcyla na 18-tki drudzy na 16-tki ,jedni wolą blondynki inni brunetki kolejni Fiaty następni Renaulty.Dlatego jest o czym pisać i wyrażać swoje opinie dlatego moim zdaniem felga 18-stka do Mazdy 6 jest odpowiednia bo to wielkie auto i dobrze się komponuje taka felga z tak dużym nadwoziem szczególnie w kombi jak moja ale ja mam zryty beret na punkcie auta mojego .

MichuGdy W Golfie też jeździłem na 17-stkach i jeżeli stawiasz na komfort to już go nie ma ,Mazda jest cięższa więc chyba to samo będzie .18-calowych felg w Mazdzie bym się nie bał pod warunkiem że :
1.jesteś bacznym obserwatorem asfaltu.
2.uważasz na krawężniki na parkingu.
3.nie boisz się straty na komforcie jazdy.
4.liczysz się z szybszą wymianą zawieszenia.
5.możesz uszkodzić felgę i oponę.
6.nie dajesz żonie auta.(żartowałem).

_________________
Nie ma jazdy bez Mazdy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 2 cze 2015, 21:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3397
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
O czym Wy piszecie :| GH na 18stkach normalnie jeździ po drogach, drużkach i krawężnikach. Nic złego się nie dzieje. Pozdrawiam ja, moje felgi, opony i zawieszenie papa

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi i dodatkami do paliwa Twojej Mazdy :pilot: Polecam jako współzałożyciel forum! :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Wt, 2 cze 2015, 22:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1707
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Z tym twoim przebiegiem jaki robisz wokół komina to na drewnianych kołach jak od wozu Drzymały było by wygodnie ;)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 2 cze 2015, 22:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
szczypik napisał(a):
na drewnianych kołach jak od wozu Drzymały było by wygodnie ;)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Moje koła z zeszłego sezonu również pozdrawiają :)

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 cze 2015, 23:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 828
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Średnio robię 12k mil rocznie na osiemnastkach i większego problemu nie ma, spokojnie da się jeździć,
na pewno ostrożniej jeżdże na nich niż na zimowych 16" ale "coś za coś".
16" do Mazdy to jakaś pomyłka, 17nastki to minimum, to auto przy swojej bryle musi mieć coś większego aby wyglądało normalnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 cze 2015, 23:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1915
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja zrobiłem lekko 80 tys. Km na 18", 2 wyjazdy do Polski. Teraz bede 3 robił i jak bym trafił na ładne 19" w dobrej cenie to był się nie zastanawiał

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 cze 2015, 07:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Koledzy, o czym my rozmawiamy? Kolega pyta o profil i felge na polskie drogi, a polowa z Was mieszka za granica, pojedzcie sobie na tych 18" do Krakowa na przyklad. <oczy> Zreszta musi to sobie ocenic kazdy samodzielnie, np. na Slasku maja dobre drogi i pewnie bym sie zastanawial nad 18" jakbym tam mieszkal, ale jakbym np. mieszkal w Krakowie czy Miliczu to poduszkowcem byloby ciezko, a co dopiero autem na 18" z takim profilem :mur:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 cze 2015, 15:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
khad o czym Ty wogóle gadasz. Ja jestem z Małopolski okolice Krakowa i nie narzekam na żadne dziury. Mam w swojej madzi 18'stki i ładnie tłumi dziury, nic nie stuka i nie puka, a komfort jazdy bajka. Pozdro.

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 cze 2015, 15:38 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Ja na 18 przejechałem już jakieś 30 tkm po polskich drogach z rodziną (malym dzieckiem) i jeżdżę po Stolicy oraz Trójmieście zero problemów. Komfort dużo lepszy niż np. na 17 w hundaiu ix35. Nie bójcie się 18 w mazdach bo przy profilu 45 jest naprawdę spoko. Co do profilu 40 to już zdecydowanie gorzej - na takim przejechałem jakieś 5 tkm i czuć różnice ale to może być związane z innym nastawem zawieszenia w nieco mniejszej mazdzie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 cze 2015, 21:33 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4438
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A wspomni ktoś różnice w amortyzacji zawieszenia GH przed i po lifcie?

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 3 cze 2015, 22:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1707
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Zapewne jest taka sama jak pomiędzy łańcuchami rozrządu. Tymi montowanymi w fabryce i tymi "piprawionymi", które już montuje Aso.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lip 2015, 11:20 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.07.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Od jakiegoś czasu zmieniłem 17 na 18 45/225 szczerze mówiąc różnica jest minimalna, naturalnie trzeba uważać na wszelkie nierówności, ale ja zawsze uważam więc to nie problem. Moim zdaniem auto jest stabilniejsze no i oczywiście wygląd jest o niebo lepszy :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 sie 2015, 08:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2014
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Jeżdżę na 18 45/225 i nie ma na co narzekać według mnie.
Mam porównanie z 16' i po 1. baaardzo dużo ujmują z wyglądu 6stce ;) Na małych 16 calowych kołach wygląda jak wózek sklepowy. Po 2. dużo pewniejsze zachowanie na drodze, w ciaśniejszych zakrętach zero wykładania się na oponie jadąc na 18, na 16 calowych już nie było tak pewnie.
Minusy: na koleinach trochę czasami trzeba się nagimnastykować, uważać na dziury/torowiska/wyższe krawężniki, no i koszt opon większy ;)
Ale moim zdaniem warto - i dla wyglądu i prowadzenia ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.