Teraz jest Śr, 17 paź 2018, 09:18

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 9 lis 2013, 08:56 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 16
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Region: dolnośląski
Posiadam Mazde z 2011 r z systemem bezkluczykowym i przyciskiem w klamkach - problem polega na tym ze za pomoca owego przycisku moge otworzyc samochod ale nie zamknac (tylko od strony kierowcy - z drugiej jest wszystko ok - tzn moge za pomoca tego pierdolnika zamknac i otworzyc ) musze zamykac przyciskiem na pilocie - czy ktos ma jakis pomysl ? co moze byc nie tak? z gory dziekuje za odp


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 11 lis 2013, 15:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
a to nie jest jakos tak, ze odchodzac z karta samochod sam sie blokuje?
Osobiscie nie mam tego "bajeru" wiec ciezko mi napisac, jak to powinno wygladac w praktyce.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 11 lis 2013, 21:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1707
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
W gh aby auto zamknąć to trzeba nacisnąć guzik od zewnętrznej strony klamki. Sam się nie zamknie po odejściu od auta.
Moim zdaniem masz uwalony ten przycisk od klamki.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lis 2013, 19:37 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 16
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Region: dolnośląski
Witam
Przycisk zakwalifikowano do wymiany na gwarancji - temat do zamknięcia, pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 15:22 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 38
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Odgrzewam stary temat.

Przestało mi działać otwieranie bezkluczykowe od strony kierowcy. Od strony pasażera i z bagażnikiem nie ma problemu. Zamykanie przyciskiem z obu drzwi działa. Otwieranie i zamykanie z pilota bez zarzutu. Wymieniłem baterię w kluczyku - bez zmian. Aku w sumie nie sprawdzałem, jeżdżę trasy i miasto, z odpalaniem auta nie ma problemu. Po wyeliminowaniu problemu z aku tylko ASO czy coś jeszcze?

Pozdrawiam
Paweł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 16:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Sprawdź stan gumki w klamce od kierowcy - być może jest tam jakaś dziurka i dostała się wilgoć dlatego nie otwiera - to jest dość czuły mechanizm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 gru 2016, 12:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2015
Posty: 38
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Niestety nic nie znalazłem. Zobaczymy co serwis powie przy okazji kontroli blachy.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

-- Dodano: Cz, 8 gru 2016, 12:32 --

ASO stwierdziło konieczność wymiany całej klamki, cena 1665zł brutto. Chyba chwilowo przeżyję otwieranie auta z kluczyka i poszukam tańszej alternatywy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 mar 2017, 21:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1124
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Cześć.
Ja miałem taki przypadek. Diagnoza-zepsuty przycisk w drzwiach pasażera. Wymiana i po kłopocie.
Taki przycisk potrzebujesz.

http://www.fox.rzeszow.pl/m/oslona-tlumika-tylu-esp,4,255246,241429

Nakryklołch żech ze mobilnioka (Xiaomi Mi Max)

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 mar 2017, 13:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.02.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: wielkopolski
Dzięki Panowie za pomoc.Da radę to samemu rozebrać.Rozumiem że trzeba zdjąć cąły boczek od pasażera.

Pozdro for all.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 mar 2017, 19:32 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.11.2013
Posty: 100
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: pomorski
Ponad rok czasu nie dzialal mi system keyless.(zamykanie) po wizycie w ASO dowiedzialem sie , ze jedyna opcja to nowy przycisk (klamka zapewne w zestawie) za jedyne 1600 zl <spoko>
Dzieki zaparciu i checi maciekelga znalazl na to rozwiazanie. Przyczyną bylo zalanie dwoch przyciskow, ktore w elektronicznym to pare zlotych. Wystarczy stare usunac i przylutowac nowe. To tak w mega skrocie ale jezeli komus nie dziala system keyless to niech sie nie zalamuje bo jest na to rozwiazanie. Raz jeszcze dzieki Maciek !! <spoko>

_________________
Defensem uns colors, d'un gran Barça omnipotent.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 19 mar 2017, 21:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 931
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Cieszę się, że mogłem pomóc :-)

LG G2 mini

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 mar 2017, 18:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2016
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Siemka mam ten sam problem z 2.5 Pb nie moge zamknąc z przycisku od strony kierowcy i zapalony kluczyk oraz czasem restart radia i centranlnego panela . Restart nastepuje jak zapali sie samochód z kłodka razem z kontrolka kluczyka.Gdzie kupic taki przycisk w klamce?

-- Dodano: Pt, 24 mar 2017, 17:41 --

lewyPodaj do siebie namiary


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 mar 2017, 12:33 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.10.2013
Posty: 59
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
zorro1970 napisał(a):
Gdzie kupic taki przycisk w klamce?

http://www.fox.rzeszow.pl/m/oslona-tlum ... 246,241429


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 17:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 68
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A mój problem polega na tym, że ogólnie keyless działa bez zarzutu poza przyciskami w klamkach...otóż otworzyć auto łapiąc za klamkę mogę zarówno z lewej jak i z prawej strony auta ale jak wciskam ten przycisk w klamkach to nie chce zamknąć auta...centralny z pilota działa bez problemu...myślę, że klamki do wymiany ale pewności nie mam...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 17:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1124
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Nie klamki tylko przyciski. Oryginał kosztuje około 120 zł.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 30 wrz 2017, 21:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 931
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Nieoryginalny przycisk 2 zł w sklepie elektronicznym.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 lis 2017, 21:15 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
antimadrid napisał(a):
Ponad rok czasu nie dzialal mi system keyless.(zamykanie) po wizycie w ASO dowiedzialem sie , ze jedyna opcja to nowy przycisk (klamka zapewne w zestawie) za jedyne 1600 zl <spoko>
Dzieki zaparciu i checi maciekelga znalazl na to rozwiazanie. Przyczyną bylo zalanie dwoch przyciskow, ktore w elektronicznym to pare zlotych. Wystarczy stare usunac i przylutowac nowe. To tak w mega skrocie ale jezeli komus nie dziala system keyless to niech sie nie zalamuje bo jest na to rozwiazanie. Raz jeszcze dzieki Maciek !! <spoko>


A kolega się podzieli wiedzą co za przycisk zastosował zamiennie?
Wiem, że można kupić ori https://www.fox.rzeszow.pl/m/oslona-tlu ... 246,241429 ale szukam alternatywy
Ja już wymieniałem w lewej klamce przycisk z klamki używanej (da się wymienić, ale trzeba lutować niebieskie kabelki, bo przechodzą przez dziurę w klamce). Starczyło na pół roku. Znowu mam błąd na desce - czerwony kluczyk i wg ForScana zwarcie przycisku.
Na razie potraktowałem go strzykawką i igłą wstrzykując do środka spray Kontakt. Niestety nie zamyka na dwa (tylko na raz), czyli dalej coś nie tak.
Przydałby się jakiś hermetyczny mikrostyk pasujący do klamki na podmiankę.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 08:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 931
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
O ile mnie pamięć nie myli to TACT-34N-F lub DTS-32N-V-B - ogólnie microswitch 3,5mm x 6mm SPST.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 17:56 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
maciekelga napisał(a):
Pojechałem do elektronicznego i dobrałem taki sam, pasujący przycisk, o ile mnie pamięć nie myli to TACT-34N-F lub DTS-32N-V-B - ogólnie microswitch 3,5mm x 6mm SPST.


Dzięki. A ten przycisk jakoś zabezpieczałeś czy on ma podwyższone IP?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 18:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 931
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Oryginalny jest dokładnie taki sam jak ten co podałem. U kolegi antimadrid oryginalne gumowe zaślepki nie były pęknięte ale o ile pamiętam zrobiłem na nich na ciepło dodatkową osłonkę z taśmy izolacyjnej...nakleiłem na oryginalny kaputrek, i poprzez podgrzanie wyprofilowałem. Wymiana to w zasadzie 30 minut razem z piciem piwa, więc jak mu padnie to się znowu wymieni na razie nie zglaszał problemów.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 22:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 436
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
maciek jaki sposób masz na usuniecie tego kleju czy innego w co jest zatopiony mikroprzełącznik


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 23:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 931
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Zdaję się że poprostu delikatnie wydłubałem skalpelem/wkrętakiem.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 21:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.06.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Witam.

Od kilku dni jestem w posiadaniu Mazdy 6 II Liftback 2,5 wersja Sport rocznik 2008. Testuję i uczę się wszystkich bajerów, więc mam już pierwsze pytanie odnośnie keyless. Jeśli chodzi o otwieranie samochodu system bezkluczykowy działa bez zarzutu - podchodzę i dotykam klamki i autko się otwiera. Natomiast wyczytałam też w podręczniku, że po naciśnięciu przycisku umieszczonego w klamce autko powinno się zamknąć. Tak się nie dzieje, a mam przy sobie pilota. Dodatkowo te dwa przyciski - czy to po stronie kierowcy czy pasażera nie są takie miękkie jak powinny być przyciski, wręcz nie da się ich przycisnąć (a w klapie bagażnika normalnie działa to jak standardowy przycisk). Czy ta wersja może nie mieć zamykania auta nie z pilota skoro otwieranie ma? Nie do końca jest to dla mnie jasne... Będę wdzięczna za podpowiedzi :)


Ostatnio edytowano Śr, 13 cze 2018, 21:53 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 05:02 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 52
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Prawdopodobnie masz uszkodzone oba przyciski. Jak przeczytasz powyzszy watek zobaczysz ze nie tylko ty masz z tym problem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 lip 2018, 15:08 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Jeszcze raz się upewnię - mówimy o przycisku klamki czy klapy?
Bo https://www.tme.eu/en/details/dts32n/mi ... s-32n-v-b/ jest prostokątny, a w klamce z tego co pamiętam jest kwadratowy?


Ostatnio edytowano Pn, 30 lip 2018, 23:14 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 30 lip 2018, 03:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 931
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Przycisk klamki, robiłem 2 szt.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lip 2018, 22:23 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4285
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
..u kolegi robiliśmy to z dętki od roweru...z marnym.kilku miesięcznym.skutkiem :-)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 13:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 150
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Potwierdzam ja kilka razy regenerowałem zarówno poprzez klejenie gumy, uszczelnianie taśmą izolacyjną jak i czyszczenie po rozebraniu włącznika. Wszystko to działa przez okres 4 - 6 miesięcy i ponownie szwankuje. Zakupiłem raz nowy włącznik i postanowiłem wymienić go tak porządnie, poprzez zdjęcie boczka drzwi. Okazało się, że kostka nie jest typu plung & play, tylko trzeba te 2 kabelki z kostki włącznika wypiąć i wpiąć po uprzednim wypięciu starych w oryginalną kostkę, gdzie znajdują się pozostałe przewody. Tam jest mało miejsca i sobie z tym nie mogłem poradzić. Więc kabelki przeciąłem i spiąłem. Próbowałem wcześniej lutować, ale w jednej żyle były jakieś ciemne druty które cyny nie łapały, więc zrobiłem na konektorki. Z drugiej strony kabelki przeciąłem już na klamce, zastosowałem stalowe rureczki do łączenia przewodów i gra gitara.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sie 2018, 19:07 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Macie oczywiście rację. Kupiłem przełącznik 3x6x0,8mm
Rozebrałem swoją starą klamkę, wydlubałem od tyłu i przelutowałem przycisk. Elektrycznie jest ok.
Powiedzcie jeszcze jak wyjąć klamkę z drzwi auta. Poprzednio robił mi to mechanik. Pamiętam, że wyjmował szybę. Ale nie pamiętam co odkręcić aby wyjąć wkładkę i zdjąć cięgno .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sie 2018, 19:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3198
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
https://www.youtube.com/watch?v=Y80xQv2tVCg

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.