Teraz jest Wt, 25 cze 2019, 20:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 13 gru 2018, 22:12 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie ma takiej opcji bez dodatkowych modułów. Gdyby się dało to już byłoby to robione.[/quote]

Jak sprawdzić czy w aucie to jest? :wink:

Dzięki za podpowiedzi z czujnikami <spoko>

_________________
Moja M6 viewtopic.php?f=89&t=10652


Ostatnio edytowano Pt, 14 gru 2018, 09:49 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 gru 2018, 22:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.12.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: kujawsko-pomorski
Witam mam mały problem z moja mazda 2.2 d 2013r 150 km ostatnio wstawiłem auto do mechanika chciałem wyciąć egr bo zamulał czasem no i oczywiście chciałem podnieść moc i okaza się że auto ma 129 km a nie 150 spotkał się ktoś z was może z taka sytuacja?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 gru 2018, 22:55 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy widziałeś kiedyś diesla GJ/Gl z USA?
To pytanie chyba nie powinno znaleźć się w tym dziale... :-P

_________________
Moja M6 viewtopic.php?f=89&t=10652


Ostatnio edytowano Pt, 14 gru 2018, 09:49 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 05:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 928
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
13 grudnia 2018, o 22:16 Marco11 napisał(a):
Witam mam mały problem z moja mazda 2.2 d 2013r 150 km ostatnio wstawiłem auto do mechanika chciałem wyciąć egr bo zamulał czasem no i oczywiście chciałem podnieść moc i okaza się że auto ma 129 km a nie 150 spotkał się ktoś z was może z taka sytuacja?


Tak, spotkał się - np ja. Czytaj tu: viewtopic.php?f=65&t=2222

Napisz posta w temacie o problemach z dieslem, opisz wszystko + daj VIN - możliwe że masz wytarty wałek wydechowy.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~210000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 sty 2019, 22:54 
Amator
Offline
Od: 04.01.2019
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Mam auto z Usa. Fabrycznie nie miało żadnych czujników parkowania tylko kamera z tyłu. Było uderzone z przodu - Po naprawie ma założony zderzak z przodu z czujnikami. Czy da się je podłączyć? Co trzeba dokupić i czy będzie wizualizacja na ekranie czy tylko pikanie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 10:02 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Miałem podobną sytuację do Ciebie i muszę Cię zmartwić.
Niestety nie da się podłączyć ich jak fabryka. Znaczy może się da, ale ja nie znalazłem nikogo kto by się tego podjął.
Rozwiązanie jest jedno i będzie bez wizualizacji.
Dokupić czujniki, pomalować w kolor i w miejsce oryginalnych włożyć takie z allegro.
Ja zrobiłem tak przód i tył wyciąłem otwory. Nie widać, że są dołożone.
Wszystko działa jak trzeba, oczywiście tylko pika :)

_________________
Moja M6 viewtopic.php?f=89&t=10652


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 12:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.09.2014
Posty: 43
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
ja zrobilem dokaldnie tak samo.
pikacze dalem pod kierownice, przod i tyl i w sumie nie potrzebuje wizualizacji bo w przodu widac a na tyl mam kamere


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 20:34 
Amator
Offline
Od: 04.01.2019
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
A jak rozwiazaliscie brak światła przeciwmgielnego z tyłu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 20:56 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kupujesz lampę przeciwmgielna, dorabiasz włącznik, lub kupujesz manetke z Europy i podpinasz do niej. To akurat prosty zabieg.

_________________
Moja M6 viewtopic.php?f=89&t=10652


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 21:46 
Amator
Offline
Od: 04.01.2019
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Wszystkie przewody potrzebne już są tak? Mam pomysł żeby zmienić żarówkę na czerwona tylko i manetk obecną aktualne załączać przednie i tylne jednocześnie. Ogólnie trochę mi szkoda likwidować światła cofania bo gdy są dwa lepiej widać w nocy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 22:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jak uważasz, ja wolałem zrobić ori jak Europa. Decyzja należy do Ciebie, bo to Twoje auto. :wink:

_________________
Moja M6 viewtopic.php?f=89&t=10652


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 12:32 
Amator
Offline
Od: 04.01.2019
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Ale generalnie z przeróbką nie ma kłopotu? Są wszystkie potrzebne przewody? Do manetki żeby się wpiąć wystarczy rozebrać obudowę pod kierownicą i się podłączyć pod manetkę?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 19:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Problemu nie ma, bo możesz pociągnąć kabel nawet jak go tam nie ma. Podobno nie we wszystkich jest fabrycznie pociągnięty.
Ja to zrobiłem tak, że dorobiłem włącznik, ale teraz jakbym miał to robić jeszcze raz, to zakupiłbym manetkę i ją podłączył, żeby było jak fabryka, to też żaden problem.
Wymieniłeś lampy przód, czy były całe? Jakby coś mam na sprzedaż leda skretnego cały nawet nie zarysowany po 6 koła km przebiegu. Strona lewa.
Nie wystawiałem jeszcze nawet. Leży w garażu. Nie ma kiedy...

_________________
Moja M6 viewtopic.php?f=89&t=10652


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 20:22 
Amator
Offline
Od: 04.01.2019
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Lampy były full led. Jedna zbita więc wymienione obie na Eu i też Full ledy. Tylko mam jedyny błąd na komputerze i dotyczy systemu AFS lamp. Wiesz o co może chodzić? We wcześniejszch postach ktoś pisał że w USA są skrętne soczewki a w Eu które mam obecnie powinny się zapalac dodatkowe diody, prawda to? Mam w tych lampach dwie soczewki i obrysowki do jazdy dziennej. Jedna soczewka to światła mijania, druga to światła drogowe czyli długie. Może muszę zmienić moduł od AFS?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 22:07 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Generalnie nie wiem skąd stwierdzenie full led?
Mazda Gj, czy Gl Europa, czy USA nie miała nigdy lap full led. Ktoś sobie kiedyś chyba tak dopowiedział, a teraz większość powtarza jak gra w pomidora :lol:

Pomogę Ci z lampami i generalnie będzie dla potomnych.

Było tak przed znalezieniem przyczyny
Obrazek

Jest tak po znalezieniu przyczyny
Obrazek

A potrzebne będzie to
Obrazek

Generalnie chodzi o to, że przy zmianie lamp na europejskie trzeba zmienić też moduł na dokładnie taki od tych lamp. Tyle w temacie

_________________
Moja M6 viewtopic.php?f=89&t=10652


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 22:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2109
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
kkamo84, a co rozumiesz przez Full LED?
Bo jak dla mnie jeśli źródła światła dla świateł dziennych, mijania i drogowych to LEDy to spokojnie takie lampy można nazwać FullLED...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 22:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dla Twojej informacji.
Full led to takie lampy, które mają wszystko led. Takie logicznie.
Nie tylko mijania, długie, ale i kierunki. W Mazdzie kierunki nie są led :wink:

_________________
Moja M6 viewtopic.php?f=89&t=10652


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 22:33 
Amator
Offline
Od: 04.01.2019
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Ten moduł co wstawiłes będzie odpowiedni do moich lamp? Gdzie się mieści w aucie? Auto mam od niedawna, muszę się przyjrzeć gdzie się wyciąga żarówki od kierunków skoro mówisz że są tam zwykle.
Widzę że zmieniłeś tarcze przy liczniku. Można wymienić tylko sama tarczke ta środkowa? Trzeba demontowac cały licznik żeby to zrobić? Dużo pracy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 22:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy będzie odpowiedni, to nie wiem? Nie wiem jakie masz lampy?
Moduł musi pochodzić od tych samych lamp, które masz obecnie założone. Chodzi mi o rodzaj lamp, a było ich parę rodzai.
Mieści się on po lewej stronie pod kierownicą.
Licznik jest USA, przełożona została tylko tarcza z licznika z Europy. Nie robiłem tego sam, wiec ciężko mi stwierdzić czy dużo jest z tym roboty.
Tak czy tak polecam wymianę. Mnie osobiście drażniły strasznie te małe km <bach>
Dodatkowo polecam wymienić radio na europojeskie :wink:

_________________
Moja M6 viewtopic.php?f=89&t=10652


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 23:02 
Amator
Offline
Od: 04.01.2019
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Radio USA ściąga mi praktycznie wszystkie stacje więc nie mam potrzeby wymieniać. Pozatym mam już Android auto i mogę słuchać muzyki z neta np. Licznik rzeczywiście jest dużo lepszy EU, mnie chociaż ratuje Head-Up na którym fajnie widać prędkość.
A wracając do lamp to jeśli teraz wyświetla mi się błąd AFS to nie działa doświetlanie zakrętów tak? Po wymianie powinna ta funkcja działac? W tych lampach jest soczewka skrętne? Mam lampy całe ledowe, oprócz pewien kierunków, z dwoma soczewkami. Nie wiem jeszcze jak się wstawia zdjęcia, ale mam takie jak na tej aukcji: https://allegro.pl/full-led-mazda-vi-le ... 49496.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 23:41 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie działa Ci prawdopodobnie poziomowanie i doświetlenie zakrętów.
Zaskoczę Cię, bo Twoje lampy europejskie mogą nie być skrętne i dlatego nie pasują do Twojego obecnego modułu.
Na Twoim miejscu zrobiłbym tak jak ja zrobiłem. Powinno być wtedy ok. Gwarancji nie dam. Pamiętaj, że moduł musi być od tych samych lamp co założyłeś. Może zadzwoń do osoby od której braleś lampy. Może posiada do nich też moduł.
Jakbyś był z Warszawy, to poleciłbym Ci osobę, która to ogarnia, ale tak to chyba odpada.
Radio działa, ale co to za stacje :lol:
Po wymianie jest eska itp. Przed Niestety tylko mała część.
Android jak najbardziej fajna sprawa. Sam będę pewnie niedługo ogarniał. Narazie wgrałem najnowsze mapy, wgrałem jezyk Polski, odblokowałem parę funkcji jak oglądanie filmów itp.

_________________
Moja M6 viewtopic.php?f=89&t=10652


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sty 2019, 08:20 
Amator
Offline
Od: 04.01.2019
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Czy ktoś się orientuje gdzie się znajduje moduł lamp jak na zdjęciu powyżej? Pod kierownicą tak jak pisał kolega kkamo84 nie mogę namierzyć ;/

-- Dodano: 20 stycznia 2019, o 21:11 --

Zagłębiając się w temacie lamp zauważyłem że wszystkie lampy "full Led" mają silniczki skrętu.
Tylko z tego co widzę to amerykańskie wersje lamp mają silniczki pod trójkątną wtyczkę a lampy EU mają silniczki pod wtyczkę owalną.
Oba rodzaje mają po 3 piny.
Ja w tej chwili mam lampy EU z silniczkami na owalną wtyczkę ale instalacje w aucie z wtyczka trójkątną która jest w tej chwili nie podłączona i wisi luźno - pewnie dlatego mam błąd AFS w komputerze. Mógłbym zmienić moduł lamp tak jak pisał kolega wcześniej ale nie działa wtedy skrętność lamp.

Zastanawiam się czy mógłbym w swoich lampach wymienić silniczki tak żeby wtyczka pasowała - tylko że w moim silniczku jest taki plastikowy trzpień z kuleczką a przy tych drugich jest metalowy i gwintowany trzpień.

Najtańszym i najprostrzym rozwiązaniem byłoby zmienić samą wtyczkę trójkątną którą mam obecnie na owalną - orientuje się ktoś czy to będzie działać i ewentualnie jaki kolor przewodu do jakiego pinu wpiąć?
Poniżej wstawiam zdjęcia obydwóch typów silniczków o których piszę:

silniczek owal 2.JPG
silniczek owal.JPG
silniczek trojkat 2.JPG
silniczek trojkat.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 mar 2019, 19:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
witam wszystkich

z gory przepraszam za ewentualny błąd otwarcia nowego tematu odnosnie importu auta z USA, niestety nie moglem znależć tematu/wątku dotyczacego wlasnie sprowadzonego auta powypadkowego z USA. Auto jeszcze w drodze wiec widziałem tylko na zdjeciach. Jest to wersja 2.5 touring plus z 2017 roku i bedzie to moja pierwsza mazda. Chciałem Was dopytac bo nie mam zielonego pojęcia co mnie czeka po naprawie, tzn co musze dostosowac do wymogów europejskich i jaki to jest koszt. Nawet nie wiem czy auto ma ksenony bo auta z USA maja soczewki ale bez ksenonow, jesli tak jest to jaki jest koszt przeróbki i zamontowania ksenonow oraz swiatel ledowych do jazdy dziennej oraz innych przerobek tj swiatla przecimgielnego z tyłu oraz skad wziąć ksiązke pojazdu, słyszałem o Carfaxie - czy musze wykupic ksiazke w USA poporzez raport czy jesy inny sposób?
Bede wdzieczny za jakiekolwiek sugestie i pomoc

pozdrawiam
dawi1973


Ostatnio edytowano N, 10 mar 2019, 19:45 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 mar 2019, 12:27 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 17.03.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Proszę o podpowiedź jak sobie poradzili forumowicze z dopasowaniem pojazdu z USA do przepisów polskich.


Ostatnio edytowano N, 24 mar 2019, 13:04 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 mar 2019, 20:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Cześć Wam,
po dłuższej lekturze forum dowiedziałam się dużo interesujących rzeczy o których nie wszyscy mówią - lub wiedzą? Albo wiedzą i nie mówią.

Od 2 tygodni jestem szczęśliwą - jak na razie i oby najdłużej - posiadaczką Mazdy 6 lecz z uwagi ograniczone możliwości finansowe padło na zakup auta ze Stanów.

Osobiście mi to nie przeszkadza (niektórzy z Was są niezbyt optymistycznie nastawieni do aut z USA). UWAGA - ja też byłam przeciwna. Wiem w jakim stanie co niektóre egzemplarze trafiają do polski - znajomy składa te auta od podstaw :geek:

Generalnie w skrócie - auto zakupiłam od gościa, który dwa lata temu sprowadził je sam sobie bezpośrednio od ubezpieczalni w USA. Robił je pod siebie, co daje mi wiarę w to, że jest ono zrobione dobrze. A nie zrobione, żeby dobrze wyglądało pod handel. W trakcie poszukiwań miałam do czynienia z wieloma bajkopisarzami co to Mazda delikatnie "najechała" na krawężnik, a tu taki dzwoń, że pół przodu nie było - więc sorry ale strasznie DUŻE TE KRAWĘŻNIKI mają w USA <hahaha> <niewiem>

Moja już Mazda została przeze mnie sprawdzona centymetr po centymetrze, gość został przeze mnie wylegitymowany od a -z serio. Powiedział, że a) nie widział jeszcze dziewczyny, która dba o szczegóły i wie o czym mówi, b) chyba będzie mnie zabierał jak będzie jechał kupować auto <zauroczony>

Ale do brzegu. Przeszukałam forum - jeszcze nie całe bo zajmie mi to zapewne milion lat. Koledzy tutaj pisali, że jeśli chodzi o części zużywalne - oleje, filtry, tarcze, klocki itp. są bez problemu dostępne do modeli z USA.

Moje pytanie jest takie czy któryś z Szanownych Wać Panów mógłby podzielić się namiarami na sklepy internetowe, które takowe części mają ? Bądź odpowie mi na pytanie czy części z Mazdy EU, a Mazdy z USA różnią się bardzo ?

Na ta chwilę (za 2 tys. km) mam do wymiany olej - i kusi mnie żeby kupić oryginalny w ASO - WARTO CZY NIE WARTO?

Na później myślę o zmianie tarczy i klocków - mój mechanik powiedział, że jestem przewrażliwiona bo jeszcze nie są pofalowane - ale wybaczcie mi przesiadłam się z Audi A6 C6..i to z diesla i to z silnika 2,0..wiecie wadliwa pompa oleju, dwumas, wieczne problemy z wtryskami i inne <oczy> <baseball> temat rzeka <metal>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 mar 2019, 20:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 928
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
26 marca 2019, o 20:22 Aga5dr napisał(a):
kusi mnie żeby kupić oryginalny w ASO - WARTO CZY NIE WARTO?


Nie warto. Oryginalny możesz kupić, ale nie w ASO. 5l do diesla kosztuje w ASO 360 zł netto, w normalnych sklepach ok 160 zł brutto. Lepiej poszukać lepszego oleju, zajrzyj do tematu z olejami.

26 marca 2019, o 20:22 Aga5dr napisał(a):
Audi A6 C6..i to z diesla i to z silnika 2,0..wiecie wadliwa pompa oleju, dwumas, wieczne problemy z wtryskami i inne <oczy> <baseball> temat rzeka <metal>


To byś mogła gdzieś kiedyś opowiedzieć w jakimś wątku, bo wiele osób tu strasznie ciśnie po dieslu Mazdy (2.2 SH), który w sumie ma 2 znane problemy (podkładki pod wtryskami i turbo), ale podobno to najgorszy diesel na świecie ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~210000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 mar 2019, 20:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Właśnie przekopuję się przez temat związany z olejami - 37 stron kochani jesteście <3

Hahaha <hahaha> NIE WIEDZĄ CO MÓWIĄ - wierzcie mi po ostatnich przygodach z moją Audicą mam dosłownie wstręt do diesli - i do wszelkich produkcji grupy VAG - "przewaga dzięki technice" <hahaha> gdzie i z czym do ludzi. Owszem niezawodne były silniki 1,9 TDI - w C5 ale to wszystko co wylazło spod ich łap po 2004 roku to matko kochana, strzeżcie się bo piekło Was pochłonie - nie wspominając o kosztach <3

Podkładki pod wtryskami i turbo to pikuś, a nawet Pan Pikuś.

Wyobraźcie sobie padające wtryski jeden po drugim, dwumas, wadliwa pompa oleju - bo wsadzili gó**any imbusik, który pompę napędza i się wyciera, a jak już się wytrze to witaj królowo, pompa siad i silnik do wymiany. I tu baa nie znasz dnia ani godziny, bo żeby sprawdzić stan Pana Imbusa trzeba rozebrać pół samochodu i silnika.
Problemy z maglownicą, problemy baa nawet takie banalne jakbyśmy mogli pomyśleć z elektryką ! Klima zamiast chłodzić to Ci robi saunę parową przy 30 stopniach na dworze, żeby coś z tym zrobić trzeba rozebrać cały pulpit.

Mówię Wam i powiadam temat rzeka co ja przeszłam przez ostatnie 3 lata, chyba bardziej pechowo się nie da.

Więc przed zakupem M6 przekopałam wszystko co możliwe i faktycznie spotkałam się z narzekaniem na diesla - ale nie takim co na moją Audice - ale wiadomo Polak mądry po szkodzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 mar 2019, 22:13 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Twoja Mazda ma wszystkie części eksploatacyjne, takie same jak każda Europejska.
O tarczach i klockach możesz poczytać w wątkach o tym :wink:
Olej możesz kupić np.
viewtopic.php?f=55&t=2494

_________________
Moja M6 viewtopic.php?f=89&t=10652


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 mar 2019, 08:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 403
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Aga5dr wow ! Jaka wiedza i swiadomosc (przewaga dzieki technice skonczyla sie 15 lat temu) !
Gratulacje z zakupu mazdy niech sluzy bezawaryjnie jak najdluzej <spoko>
Na amerykancach sie nie znam wiec nie pomoge, z wlasnego doswiadczenie proponuje omijac aso, tam ceny nie sa wysoki tylko kosmiczne, a jakosci brak. Duzo ludzi z forum wlacznie ze mna leja Amsoil 0w20 lub 5w30, filtry zamienniki spokojnie wystarcza.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2018).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 mar 2019, 13:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 26.03.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Dzięki za odpowiedzi na pewno skorzystam !
Oby moja Mazda mnie nie zawiodła, bo wtedy chyba kupię sobie dobry rower :lol:

A pro po kosmicznych cen w Aso - właśnie się przekonałam bo z czystej ciekawości napisałam do nich wiadomość o olej właśnie i o wymianę oleju w skrzyni biegów - ciekawa byłam co odpiszą bo w którymś wątku przewijał się ten temat :idea:

Poniżej wiadomość:

Dzień dobry. Można wrócić do oleju 0w20 cena tego oleju u Nas to: 455zł brutto za bańkę 5L. Cena filtra oleju to: 50,60zł brutto. Wszystko dostępne od ręki. Producent nie przewidział interwałów wymiany oleju w automatycznej skrzynii biegów. Niektórzy klienci na własną prośbę wymieniają ten olej. Mniej więcej co 100tyś km. Koszt samego oleju potrzebnego do dynamicznej wymiany to ok 600zł. Potrzeba ok 7-8L tego oleju. Olej mamy również na miejscu.

Pozdrawiam
Ewelina Kowalczyk
Specjalista ds. części

Także mieliście rację chyba będę się trzymać z daleka od ASO, przynajmniej dopóki mogę. Chociaż przez telefon mi powiedzieli, że amerykańcami się nie zajmują bo nie mają takiego komputera ASO Bydgoszcz jakby ktoś był ciekawy, odesłali mnie do Poznania :idea: to co to za serwis - skoro niezależny warsztat zajmujący się głównie Mazdą problemu nie ma z amerykańcem? I taki oto komputer posiada <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 299 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.