Teraz jest So, 17 lis 2018, 04:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 20 lis 2013, 13:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1731
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
To teraz zobaczysz, że i z 50m łapie bez problemu...

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lis 2013, 09:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
U mnie co prawda wszystko działa, ale postanowiłem sprawdzić drugiego pilota (system bezkluczykowy) i okazało sie ze w zapasowych pilicie bateria padła na amen. W poniedziałek wymienię baterie, ale mam pytanie co do ewentualnej utraty pamięci. Czy jeśli kluczyk straci pamięć to czy moge go w jakiś domowy sposób zaprogramowac, czy pozostaje tylko serwis?
Szukałem trochę w necie i co najwyżej znalazłem instrukcje dodawania (programowania) trzeciego pilota, pod warunkiem ze działają oryginalne dwa. U mnie prawdopodobnie będzie działał tylko pierwszy.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lis 2013, 15:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 24.10.2013
Posty: 166
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
a ja mam takie pytanie co się stanie jeśli rozkoduje się kluczyk/immobiliser? nie da się odpalić auta po przekluczeniu?

_________________
Ani smutku ani łez, moje życie jest the best =)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 24 lis 2013, 20:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1932
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
bateria nie ma z immobilizerem nic wspolnego.
Bateria jest tylko do zamykania i otwierania jak i do uzbrajania alarmu.
Nawet jak nie bedziesz mial koncowki tylko sam grot z immobilizerem to spokojnie odpalisz auto.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 lis 2013, 09:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 540
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: łódzki
zielony110 napisał(a):
bateria nie ma z immobilizerem nic wspolnego.
Bateria jest tylko do zamykania i otwierania jak i do uzbrajania alarmu.
Nawet jak nie bedziesz mial koncowki tylko sam grot z immobilizerem to spokojnie odpalisz auto.


Czyli w przypadku kluczyka z immo nie ma się czym martwić bo wyczerpanie baterii niczym złym nie skutkuje, ale w przypadku systemu KeyLess sprawa może wyglądać już nieco inaczej, bo chyba pilot ma pamięć ? Czy gadam głupoty ?

Panowie mały update. Mój zapasowy kluczyk (wersja key less) był wyładowany do zera, jak go sprawdzałem to nie działał przy samochodzie (nie otwierał drzwi), nie wiem jak długo leżał w szufladzie w takim stanie. Wymieniłem baterie i sprawdziłem, pilot działa bez żadnego problemu otwiera, zamyka i odpala samochód.
Wydaje mi się, że w takim razie nie ma co się martwić o ewentualne programowanie pilota z kluczykiem po wyładowaniu baterii.

_________________
Właściciel Pięknej M6
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 mar 2014, 14:41 
Świeżak
Offline
Od: 01.12.2013
Posty: 18
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: małopolski
Witam.
Mnie padła bateria w pilocie.
Po wymianie już nie wstał ale działa zapasowy scyzoryk.
Czy podejmując próbę kodowania pilota z nową baterią zapasowy też muszę poddać procedurze?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lip 2014, 01:06 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 12.03.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Region: kujawsko-pomorski
Orientuje się ktoś może jak wymienić baterie w pilocie o takimi jaka to musi być bateria

http://zapodaj.net/ad06e0e87c4c9.jpg.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 lip 2014, 07:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 473
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
nie pamietam jaka to bateria.. a tez wymienialem.
PMoja rada: pojedz do mediamarkt / saturna.
Otworz pilota u nich (to sa zwykle zatrzaski, po prostu musisz podwazyc)
Zobacz co to za bateria.
Kup.
Wymien.
I zamknij :)

_________________
... "... chciałbym pozmieniać wiele rzeczy, lecz ja,
sam sobie ściemniam ze czasu nie mam..." ...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 wrz 2014, 19:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 27.04.2014
Posty: 286
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Moja M6 pokazał mi na desce rozdzielczej, że muszę wymienić baterię tj. że jest słaba.
Z tego co widziałem na filmiku to nic trudnego. Skoro wymieniłem dotyk w telefonie to i tu pójdzie gładko , no chyba że trafie jakiś "zonk"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 wrz 2014, 11:52 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.05.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
A co to za muzyczka w tle? Radzieckie rapery.... Co za teksty hahahahhaaa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 gru 2014, 20:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.12.2014
Posty: 1
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Wiem,że stary temat odświeżam,ale dla innych zagubionych (jak ja)- w nowych pilotach jest bateria CR2025 a nie ta wymieniona na 1.stronie. Pilot bezkluczykowy,wygląda identycznie jak na drugim filmiku.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 4 gru 2014, 20:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5488
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Bo masz GJ kolego :)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 maja 2015, 10:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
w GH w systemie bezkluczykowym również znajduje się bateria CR 2025, przed chwilą chciałem wymienić no ale nie udało się bo kupiłem 1620.. <slabo>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 27 maja 2015, 08:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2732
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak czesto wymieniacie baterie w pilocie ? U mnie chyba znowu siada, wymieniana 2 lata temu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 27 maja 2015, 09:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Jak mam auto ponad 3 lata nic nie dotykałem z tym ze zdarza mi się używać kluczyków na zmianę.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 maja 2015, 17:26 
Nowicjusz
Offline
Od: 30.12.2013
Posty: 48
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
na goglach wystaczy wpisac wymiana baterii kluczyka mazda 6 i jest i foto relacja i jest filmik,na kluczyk normalny jak i do systemu bezkluczyka ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 maja 2015, 17:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3201
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Wystarczy spojrzeć na pierwszy post w tym wątku...

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lis 2015, 21:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.12.2014
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Panowie, co się dzieje w przypadku gdy na panelu po kilku minutach jazdy wyrzuca czerwony kluczyk z wykrzyknikiem - pilot (keyless)? Natomiast gdy jadę autem z drugim pilotem (również z systemem keyless) takiego błędu komputer nie wyrzuca. Dodam, że w obu pilotach niedawno wymieniałem baterię.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2015, 14:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 442
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
hmm wróżce zepsuła sie kula
a tak na poważnie podłącz po kompa to wykaże ci błąd KeyLess.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 maja 2016, 00:40 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.10.2013
Posty: 211
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Delikatny odkop ale czy ktos z was moze potwierdzic na 100% jaka jest bateria do keyless? Dzieki :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 maja 2016, 12:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 442
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
albo 2025 lub 2032


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 cze 2016, 10:02 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 24.01.2013
Posty: 66
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
wymniłem baterie w drugim pilocie. był "martwy" co najmniej rok. sama wymiana też trwała min 10 minut...i obyło sie bez żadnego programownia :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 wrz 2016, 05:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 27.04.2014
Posty: 286
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
I znowu mnie dopadła wymiana baterii. Co zauważyłem: zamykanie działa z kilku metrów, a otwieranie z kilku centymetrów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 22:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.01.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Posiadam Mazde 6 z 2006r pierwsza generacja z systemem bez kluczykowym na kartę. Odnoszę wrażenie że bateria założona do karty nie jest odpowiednia bo obudowa w miejscu baterii jest wypukła poza tym nie posiadam zaślepki. Ktoś z kolegów mógł by mi napisać jaka powinna być założona bateria do mojej karty?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lis 2017, 21:45 
Świeżak
Offline
Od: 01.10.2016
Posty: 18
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
20 listopada 2013, o 13:27 luqqas napisał(a):
co ciekawe, dopiero teraz, z nowa baterią, zobaczyłem że mam czerwoną diodę w pilocie


A nie zieloną? Ja zawsze byłem przekonany że w pilocie mam zieloną diodkę, od pewnego czasu zwróciłem uwagę że mruga mi czerwona, myślałem że to znak że bateria słaba :D

Swoją drogą, czy to normalne że 'zmarznięty' kluczyk nie otwiera ani nie zamyka, dopiero po 'rozgrzaniu' kluczyka w rękach kluczyk zaczyna działać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 lis 2017, 08:01 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 08.03.2014
Posty: 83
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
Zieloną? <o0> U mnie mryga tylko na czerwono.... Zmarznięty i niedziałający kluczyk to też chyba objaw słabej baterii


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 gru 2017, 06:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 72
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
U mnie również dwa kluczyki już ledwo co otwierały samochód. Dla bezpieczeństwa wymieniłem baterie w jednym, wymiana trwała około minuty, tak jak ktoś wyżej wspomniał, teraz łapie z 50 metrów, a może i dalej ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lip 2018, 20:28 
Nowicjusz
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 45
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Keyless go. Auto w ogóle nie reaguje na kluczyk. Po naciśnięciu sprzęgła na zegarze w ogóle nie pojawia się kluczyk. Wkładam kluczyk do stacyjki auto też nie reaguje. Intensywny deszcz zrobił gdzieś jakąś zware? Bezpiecznik? Rozkodowany kluczyk? Bateria wymieniona po wykryciu usterki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.