Teraz jest So, 25 sty 2020, 15:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 475 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 3 sty 2020, 19:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Kurcze nie wiedziałem że wymiana oleju w automacie to będzie taki problem. Od prawie miesiąca szukam, czytam i co chwilę spotykam różne opinie.
Podzwoniłem trochę po serwisach i sprawa w Krakowie wygląda tak (pytałem głównie o cenę robocizny bo olej chciałbym kupić od CzarnePaliwo Ravenol ATF FZ):
AXOD - tylko wymiana statyczna. Pan powiedział że "przy wymianie dynamicznej rozwalę sobie skrzynie"
Quattro Service - Wymiana dynamiczna: Robocizna + środek czyszczący - 700zł. Poradzono mi jeszcze żebym sobie filtr kupił i przywiózł 15 litrów oleju
Best Car Service - Wymieniają dynamicznie maszyną, wtedy zużywają około 10l oleju. Ale jeżeli nie będą mieli koncówek do mazdy to wymienią w jakiś inny sposób (też dynamicznie), ale wtedy pójdzie 20l oleju. Filtru tutaj się nie wymienia.
Auto Moto Centrum - Wymiana statyczna - Przelewają olej 4 razy. Cena z ich olejem około 1100zł.
ASO Anndora 29 listopada - nie zaleca, ale mogą wymienić statycznie. Robocizna - 420zł.

Kilka warsztatów nie podejmuje się wymiany oleju w skrzyniach mazdy.

No i nie wiem co zrobić. Mazdka ma już przejechane 156kkm, na 90% nigdy olej nie był wymieniany.
Co Panowie poradzilibyście zrobić w moim przypadku? Wymianę dynamiczną czy statyczną?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 3 sty 2020, 19:48 
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3406
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
3 stycznia 2020, o 19:19 acinek16 napisał(a):
Kurcze nie wiedziałem że wymiana oleju w automacie to będzie taki problem.


Wynika niestety z niekompetencji lub braków w wyposażeniu warsztatów.

3 stycznia 2020, o 19:19 acinek16 napisał(a):
Best Car Service - Wymieniają dynamicznie maszyną, wtedy zużywają około 10l oleju. Ale jeżeli nie będą mieli koncówek do mazdy to wymienią w jakiś inny sposób (też dynamicznie), ale wtedy pójdzie 20l oleju. Filtru tutaj się nie wymienia.


Niepokojącym jest, że nie wiedzą na wstępie czy mają odpowiednie złącza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sty 2020, 20:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1714
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Z Krakówka do Kielc masz bardzo niedaleko. Tam Ci w serwisie Mazdy zrobią wymianę bez lipy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sty 2020, 20:10 
Wtajemniczony
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 186
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Z tymi złączami to niekoniecznie źle świadczy o zakładzie. Sosnowski (jak mi wymieniał) tez nie wiedział czy będzie miał odpowiednie złącze pomimo ze z tydzień czy dwa przed mną wymieniał innemu forumowiczowi.

A znają się na robocie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sty 2020, 20:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Kielce to ostateczność. Jeżeli nie znajdę nikogo komu mógłbym zaufać to chyba faktycznie wybiorę się tam do znajomego żebym mógł zostawić samochód na noc na czas schnięcia uszczelniacza.
Mazda będzie mieć przeczyszczoną skrzynię, a my nerki <%>

Tylko Panowie jeszcze pytanie. Przy takim przebiegu bez wymiany istnieje ryzyko że faktycznie przy wymianie dynamicznej mogą pozatykać się kanaliki i skrzynia nie będzie w pełni sprawna? Jeżeli istnieje spore takie niebezpieczeństwo to zostanę przy statycznej. Chociaż jeżeli jest jakiś grubszy osad na ściankach to dlaczego podczas normalnej eksploatacji nie mógłby się on również odkleić i coś zapchać? :idea:

Jutro jeszcze do Rudawy zadzwonię. Opinie mają dobre i dosyć sensownie piszą na swojej stronie o wymianach dynamicznych (wygląda że się znają). Zobaczymy co powiedzą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sty 2020, 22:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1714
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Sprawdź sam organoleptycznie bagnet. Jak olej będzie cuchnął spalenizna i ogólnie dramat na bibule to raczej lepiej będzie 2 x statycznie w tysiąckilometrowych interwałach z filtrem. Albo tak jak Popielasty - raz a dobrze.
Nb jak skrzynia pracuje? Czuć drobne szarpnięcia na zimnej/rozgrzanej? Jakieś podejrzane odgłosy przy ruchach wajchą?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sty 2020, 22:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
To jest moja pierwsza styczność z automatem i nie do końca wiem co jest dziwne a co nie :)
Czasami jak wrzucę na R to jest takie delikatne szarpnięcie. Po odpaleniu jak wrzucę na D to obroty spadają dosyć wyraźnie. Wydaje mi się że czasami za bardzo przeciąga zmianę biegow. Czuć dosyć wyraźnie zmianę biegów przy zimnym oleju, przy rozgrzanym jest lepiej. Ale żadnych dziwnych odgłosów nie ma. Uślizgów czy braku mocy też nie czuć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sty 2020, 00:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1714
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Nic nienormalnego w takim razie.
Zwykłe objawy przechodzonego oleju. Radzę jednak aby dynamiczną robić u ludzi pracujacych na renomowanym sprzęcie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sty 2020, 16:04 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
3 stycznia 2020, o 22:55 acinek16 napisał(a):
To jest moja pierwsza styczność z automatem i nie do końca wiem co jest dziwne a co nie :)
Czasami jak wrzucę na R to jest takie delikatne szarpnięcie. Po odpaleniu jak wrzucę na D to obroty spadają dosyć wyraźnie. Wydaje mi się że czasami za bardzo przeciąga zmianę biegow. Czuć dosyć wyraźnie zmianę biegów przy zimnym oleju, przy rozgrzanym jest lepiej. Ale żadnych dziwnych odgłosów nie ma. Uślizgów czy braku mocy też nie czuć.



Widzę ze kolega ma podobne objawy jak w mojej madzi z która się wybieram na wymianę oleju bo nie warto ryzykować uszkodzenia skrzyni

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sty 2020, 19:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 1390
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Ale jakie tu padły objawy ? :

1. czasami jak wrzucę na R (domyślam się że z D lub P) to jest delikatne szarpnięcie - ja dobrze pamiętam od początku to "delikatne szarpnięcie" bo to mój pierwszy automat i od wyjazdu z salonu obserwowałem jak to działa, więc to nie objaw starego oleju
2. Po odpaleniu po wrzuceniu na D obroty spadają - oczywicie że spadają, są na P po odpaleniu podwyższone dla nagrzania katalizatorów aby zaczęły działac dla spełniania norm, bo są oddalone od silnika. To jest od nowości w tych autach i to norma. Ale komputer silnika nie pozwli raczej na tych podwyższonych na zimnym oleju silnikowym i nierozprowadzonym, zbyt lepkim jeszcze jechać więc obniża , poświęcając normy spalin. Nic to skrzynia do rzeczy nie ma.
3. czuć wyraźnie zmianę biegów przy zimnym oleju, przy rozgrzanym jest lepiej - no to mocno subiektywne, to raz, dwa akurat padł wyżej (analizy oleu używanego z forum Bob The Oil Guy) argument że zużyty olej traci lepkość (która pierweotnie jest niska w oryginalnym oleju ATF Mazdy), a rozgrzany jest przecież znacznie mniej lepki niż zimny, więc raczej odwrotnie powinno być ?
4. dziwnych odgłosów nie ma, uślizgów czy braku mocy też nie czuc.

To gdzie są te objawy wieszczące uszkodzenie skrzyni ?
Wiedzielibyśmy gdyby komukolwiek taka skrzynia padła, i opisał objawy tego co się działo wcześniej. Ale nie pamiętam z tego forum takiego przypadku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sty 2020, 20:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1714
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Re.3
W załączonym opracowaniu bardzo konkretne wnioski dotyczące lepkości zużytego oleju w temperaturze w jakiej AT pracuje po nagrzaniu.http://cloud.tapatalk.com/s/5e10e4d4322d8/Dziubak_wplyw.pdf


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 sty 2020, 22:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 1390
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
To ja je tu przybliżę - lepkość oleju spada w miarę zużywania się. I to się zgadza z analizą używanego oleju linkowaną na w/w forum.
W próbkach ze skrzyń sprawnych ma to miejsce ( żadna z badanych nie jest skrzynią mazdy, ale mniejsza o to, chodzi o kierunek zmian lepkości w zależności od przebiegu - lepkość spada. Z wyjątkiem jednego przypadku gdzie wzrosła w próbce - gdy w oleju było pełno mówiąc nienaukowo "syfu".

Więc - jeśli użytkownik odczuwa jakieś zmiany zachowania skrzyni , które wynikają ze spadku lepkości związanego ze "starzeniem się " oleju, to będą one odczuwalne gdy olej jest gorący (bo wtedy naturalnie ma niższą lepkość) niż po rozruchu.
A kolega wyżej pisał że auto się inaczej zachowuje gdy jest zimne, a wraca do normy gdy jest ciepłe. Więc nie może to się wiązać ze spadkiem lepkości spowodowanym zestarzeniem się oleju. (cyt; " Czuć dosyć wyraźnie zmianę biegów przy zimnym oleju, przy rozgrzanym jest lepiej." ) .

Żeby była jasność. W żadnym przypadku nie uważam że olej w SkyActive skrzyniach jest "wieczny" . Po prostu uważam że nadgorliwością można zrobić autku czasem kuku. A wymyślanie objawów zużycia oleju, nie będących takimi objawami to uzasadniania sobie potrzeby , któej być może nie ma (może i jest, ale na pewno nie na podstawie powyższych objawów) . Nie bez powodu niektóre serwisy odmawiają wymiany oleju. Gdyby to było banalne wylać i wlać bez ryzyk żadnych, nikt by nie odmawiał - łatwy zarobek przecież .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sty 2020, 00:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1714
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Rzeczywiście, logicznie rozumując objawy zużytego oleju powinny być odczuwalne bardziej po rozgrzaniu układu. A jednak..jest odwrotnie.
We wszystkich moich (i niemoich) autach z AT którymi jeżdziłem takie zjawisko obserwowałem. Z większym przebiegiem właśnie na zimnym silniku przełączanie biegów wydaje się być mniej gładkie, mn0iej aksamitne.
Dlaczego? Może dlatego, że skrzynia zaprojektowana jest do pracy z lepkością oleju w wyższej temperaturze niż ta odpowiadająca otoczeniu. Konkretnie będzie to około 100°C. Dlatego sterownik skrzyni w bardzo niskich temperaturach nie przełączy biegu na wyższy niż ten odpowiadający 3ce, zanim układ nie osiągnie konkretnej ciepłoty. Również w warunkach ekstremalnych, kiedy skrzynia się przegrzewa - sterownik wprowadzi ją w tryb awaryjny gdzie nie pojedziemy na wyższych biegach zanim układ nie stygnie. Miałem takie zdarzenie wyjeżdżając stosunkowo szybko i długo pod góre z Doliny Śmierci na zachód, na zewnątrz było +45°C.
Dzieje się tak, gdyż o płynności pracy automatycznej skrzyni biegów decydują m.in. zestawy elektrozaworów pracujących w kąpieli olejowej. Rozumiem, że jeśli olej ma właściwą lepkość i jest czysty, zawory pracują płynnie i skrzynia biegów zmienia biegi płynnie.
Jeśli olej ma niewłaściwą lepkość w konkretnej temperaturze odczytywanej przez sterownik skrzyni (a lepkość oleju w automatycznej skrzyni biegów zmienia się wraz z jego przepracowaniem) albo pojawiają się w nim zanieczyszczenia (co zresztą widać po kolorze), zaworki zaczynają się zacinać, otwierać i zamykać z niewłaściwą prędkością, w rezultacie automatyczna skrzynia szarpie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 7 sty 2020, 10:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1264
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
3 stycznia 2020, o 19:19 acinek16 napisał(a):
Auto Moto Centrum - Wymiana statyczna - Przelewają olej 4 razy. Cena z ich olejem około 1100zł.
ASO Anndora 29 listopada - nie zaleca, ale mogą wymienić statycznie. Robocizna - 420zł.


Co to za ceny są...

Przypomnę ile w Warszawie w ASO Gołembiewscy wymiana statyczna:

15 czerwca 2019, o 20:59 popielasty napisał(a):
Kod:
1. Wymiana oleju w S.B. - 0,40 rbg - 123 zł brutto
2. Olej przekładniowy Mazda Original ATF FZ (opakowanie 1L) - 4 butelki - 360 zł brutto

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~228000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 17:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Panowie, byłem dzisiaj na wymianie dynamicznej. Przebieg 157 766km, rocznik 2013, na 90% nigdy olej nie był wymieniany.
Ostatecznie wymieniałem w firmie CarSerwis w Rudawie koło Krakowa. Bardzo przyjemny serwis, panowie wszystko elegancko wytłumaczyli, pokazali. Robota wydaje się być zrobiona fachowo.
Wymieniali na maszynie od Liquid-Molly. Oczywiście nie mieli oryginalnej przejściówki do naszych mazd, ale dorobili ją samodzielnie. Niestety bezpośrednio przy wymianie nie byłem obecny, ale ponoć widać było że olej nie był nigdy wymieniany. Filtr był bardzo zabrudzony, magnez cały zalepiony, a olej możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej. Dodatkowo olej ma nieprzyjemny spalony zapach.
Koszty:
olej - kupiony przeze mnie (mogą oczywiście wymienić na swoim)
filtr - 200zł
Wymiana - 500zł
Wiem że niektórzy z Was pewnie wymieniali taniej, ale po tym co się nasłuchałem u krakowskich "specjalistów" to wolałem dopłacić, ale żeby było zrobione porządnie. Tutaj jakoś w ogóle podczas rozmowy nie miałem poczucia że coś może pójść nie tak. Mechanik wszystko super wytłumaczył i widać było że jest pewny tego co mówi. Dlatego osobiście polecam!
Jeżeli chodzi o odczucia po zmianie to jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Przy spokojnej jeździe ciężko wyczuć kiedy biegi są zmieniane (wcześniej przy każdej zmianie było delikatne "przytrzymanie"), wydaje się że auto "lżej" jedzie, tak jakby miało mniej oporów, albo jakby mniej się męczyło. Może to takie subiektywne odczucie, ale na prawdę lepiej mi się jeździ po wymianie.

https://ifotos.pl/zobacz/IMG202001_qanrrer.jpg
https://ifotos.pl/zobacz/IMG202001_qanrren.jpg


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 14:31 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 790
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
acinek16, miło się czyta, że wszystko poszło po Twojej myśli :) Na jaki olej się zdecydowałeś?

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 14:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1557
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ile potrwała cała operacja? Skrzynię trzeba było rozklejać (żeby się do filtrów dostać)?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 16:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Olej Ravenol ATF FZ. Nie dopisałem powyżej, ale panowie zużyli 9,5 litra. W innych serwisach kazano mi przygotować od 15 do 20 litrów, nie ważne czy przy wymianie dynamicznej, czy statycznej.

Wszystko trwało trochę ponad 3 godziny. Przy wymianie trzeba było coś rozklejać bo usłyszałem że trwalo to tyle dlatego, ponieważ "szczeliwo" musiało wyschnąć. Ponoć sama wymiana trwa 1-1,5h.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 19:38 
Amator
Offline
Od: 24.01.2018
Posty: 75
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Witam Panowie,
Czy możecie się wypowiedzieć na teamt różnicy skrzyni 6AT od 6EAT??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 20:25 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
poczytaj w tym wątku
viewtopic.php?f=46&t=395&hilit=6eat

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 17:54 
Amator
Offline
Od: 24.01.2018
Posty: 75
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
dareh
Dzięki!

-- Dodano: 23 stycznia 2020, o 17:54 --

Panowie, wiem, że może głupie pytanie ale dopiero na automacie zrobiłem 36 000 przebiegu i mam pytanie, Jeśli chcecie wrzucić z R na D to macie wciśnięty przycisk pod gałką czy po prostu bez wciśnięcia kierujecie dźwignie zmiany biegów w dół? Bo można tak i tak, ale jak jest bezpieczniej dla skrzyni?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 18:30 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Proszę bardzo :):):)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 18:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1557
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A ja się nauczyłem zawsze z przyciskiem i już. <zauroczony>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 19:13 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.12.2014
Posty: 54
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Ja sie ciagle ucze hehe
To mój pierwszy automat wiec co pierwsze zrobiłem to przeczytałem instrukcje ale i tak nie do niej nie stosuje.
Ogólnie rzecz biorąc to jeśli tego wymaga a nie naciśniemy przycisku to nie zmienimy położenia i wszystko na temat :):):)

_________________
Jest: Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.2 SKYACTIV-D 175 KM AT AWD SOUL RED
Była: Mazda 6 2010 FL SportKombi 2.2 MRZ-CD 180 KM MT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sty 2020, 03:14 
Amator
Offline
Od: 24.01.2018
Posty: 75
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
dareh
Dzięki za instrukcję :) ja też zawsze trzymałem palec na przycisku nie zależnie czy to góra czy dół.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 475 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Pablos i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.