Teraz jest Pt, 19 paź 2018, 22:57

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Wt, 23 paź 2012, 07:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2721
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
WĄTEK DOTYCZY MAZD KTÓRE NA MANETCE POSIADAJĄ OPCJĘ AUTO.

Wiele osób ma z tym problem wiec są dwa rozwiązania:

1) Zmiana modułu świateł, który nie należy do najtańszych:

W UK taki przekaźnik cenią sobie na £158.

Ogólnie są 4 rożne przekaźniki więc trzeba wiedzieć, który zamówić w zależność kto czego oczekuje:

1 GS1D67890A (W/O AUTO HEAD LAMP > W/ RUNNING LAMP)
1 GS1E67890A (W/ AUTO HEAD LAMP > W/ RUNNING LAMP)
1 GS1F67890A (W/O AUTO HEAD LAMP > W/O RUNNING LAMP)
1 GS1G67890A (W/ AUTO HEAD LAMP > W/O RUNNING LAMP)

UPDATE:
Aby w pełni cieszyć się automatycznymi światłami sterowanymi czujnikiem zmierzchu należy, zmienić przekaźnik z GS1G67890A na GS1E67890A. Jest to metoda potwierdzona przez MAZDA UK i stosowana z powodzeniem przez kilka osób z anglojęzycznego form.

2) Przerobienie modułu:

Ja pozbyłem się skandynawskich świateł dzięki pomocy mojego kolegi Warwicka, za co mu bardzo dziękuje !
Nie zalecam przerabiania modułu tym, którzy nie mieli wcześniej styczności z elektronika bądź nie maja odpowiedniego sprzętu.
Elementy na płytce są miniaturowe przez co bardzo łatwo można je przegrzać lutownica bądź spalić element obok.

Po przestudiowaniu rosyjskiego forum, przetłumaczeniu ich rozmów zabrał się do roboty.

Samo wymontowanie modułu świateł było w sumie banalnie proste – dzięki wskazówce zielonego.
Obrazek

Obrazek

Wszystko zostało zmienione zgodnie ze wskazówkami z rosyjskiego forum, czyli elementy zaznaczone na czerwono musza być usunięte, na żółto przeniesione w miejsce zaznaczone na niebiesko, zostało nam jeszcze wykonanie dodatkowego połączenia ścieżek w prawym górnym rogu.

Obrazek

Obrazek


Wszystkie opcje on/off/auto itp przetestowane i działają prawidłowo, łącznie z automatycznymi wycieraczkami....

Światełka:
- AUTO – włączają się jedynie o zmierzchu, wjechaniu do tunelu (z małym opóźnieniem) czyli tak jak być powinno , konsola środkowa podświetla się w zależności od natężenia światła zewnętrznego.
- OFF – wyłączone łącznie z podświetleniem konsoli środkowej.

Reszty chyba nie muszę opisywać bo działa jak powinno :D
Ten zabieg otwiera nam drogę go instalacji LEDowych świateł dziennych :D



3. Wymiana modułu - fotoporadnik:

Krótki fotoporadnik jak wymienić moduł (by dejwid) dla opornych :D
W aucie z opcją świateł AUTO zmieniamy moduł z GS1G67890A na GS1E67890A.

Wyciągamy schowek i patrzymy gdzie wskazuje strzałka.
Obrazek

Znajdujemy nakrętkę, klucz 10 i lecimy.
Obrazek

Mocowanie odkręcone, moduł wyciągamy dołem.
Obrazek

Odpinamy wtyczkę, zmiana modułu, montaż w odwrotnej kolejności.
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 paź 2012, 05:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1915
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Czyli żeby deaktywować światła skandynawskie to musiał bym poszukać takiego modułu?
GS1E67890A (W/AUTO HEAD LAMP>W/RUNNING LAMP)
Pozdrawiam Marcin

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 27 paź 2012, 17:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2721
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
dokladnie tak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 paź 2012, 19:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1915
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Bo znalazłem na ebayu za 30GBP ale ten GS1F67890A i nie byłem pewny.
Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2013, 19:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 31.01.2013
Posty: 98
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Witam
to wreszcie jaki ja mam moduł bo się gubię strasznie

U mnie latem jak jest jasno to światła się nie zapalają dopiero jak się sciemni auto sprowadzone mam z Belgii a tam nie ma obowiązku świateł w dzień.
a chciałbym ustawić sobie na auto żeby cały czas się świeciły to z którego sposobu mam skorzystać

I proszę o wyrozumiałość ponieważ mam gorączkę :D:D:D
Pozdrawiam

_________________
Mazda 6 GH 2009r 2.0D mzr-cd 103kw.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 31 sty 2013, 19:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5459
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Collios napisał(a):
Witam
chciałbym ustawić sobie na auto żeby cały czas się świeciły to z którego sposobu mam skorzystać
Pozdrawiam


My właśnie chcemy na odwrót :-). Szkoda zmieniać to u Ciebie, a jeżeli chcesz aby światła świeciły non stop to poprostu przekręć manetką.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 31 sty 2013, 20:04 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 31.01.2013
Posty: 98
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
przecież u nas w PL światła trzeba mieć włączone 24h ,więc nie wiem czy wy nie macie lepiej ?
A od dziennych nie myślę bo jak patrze na te wszystkie światła dzienne założone w lanosach cieniasach itp itd.

_________________
Mazda 6 GH 2009r 2.0D mzr-cd 103kw.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 31 sty 2013, 20:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1749
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jak ktoś mieszka w kraju, gdzie nie ma obowiązku jazdy na światłąch, to ok, ale nie czaje ludzi którzy jeżdżą po PL i chcą manualnie włączać światła, no ale ich wybór :P Kiedyś ktoś wygłaszał teorię, że wystarczy zamienić się modułami tak? No to mamy dawcę, kto chętny na wymiane?? :)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 cze 2013, 20:20 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 13.05.2013
Posty: 57
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
dzisiaj sam <modlisie> przerobiłem moduł wg ruskiego forum i..... DZIAŁA <brawo> . najgorsza była latająca ręka jak u drinkującego :) .

_________________
jeśli mogę to pomogę, a na pewno nie zaszkodzi...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 lip 2013, 21:44 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Zakupilem na allegro modul z uzywki i chce go przerobic :)
Ale nasuwa mi sie jedna watpliwosc.
Czy ma ktos wiedze czy inny modul zadziala od reki po podlaczeniu czy musze go jakos zarejestrowac w systemie ??

Pozdrawiam i dzieki.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 14 lip 2013, 01:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1707
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Inny moduł to który masz na myśli? I o jakim systemie piszesz?

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 4 Beta

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lip 2013, 02:53 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Inny znaczy z innego auta. Wątek jest o jedym module, tego samego typu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 14 lip 2013, 06:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2493
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
nie trzeba przeprowadzać adaptacji w przypadku modułu.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lis 2013, 11:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Ja mam pytanie troche innego typu. Aktualnie mam tak:

1.OFF- Światła mijania świecą cały czas, ale podświetlenia zegarów, radia itd brak
2.Auto- Działa normalnie czujnik zmierzchu, ale w Polsce to bez sensu
3.Postojowe - normalnie
4.ON- Świecą się mijania, zegary, radio. Ale po zgaszeniu samochodu, wyjęciu kluczyka światła się dalej świecą

I teraz co mnie boli: Z racji tego, że na światłach mijania jeżdże zawsze. Chodzi mi o takie rozwiązanie aby:
-Światła mijania świeciły się zawsze wczasie jazdy.
-Podświetlenie zegarów świeciło się zawsze, ewentualnie po zmierzchu ale automatycznie.
-Po wyłączeniu zaplonu i wyciągnieciu kluczyka gasiły sie światła mijania.

Czy mozna cos z tym zrobic.


Chodzi mi o to, że teraz po wejściu do samochodu zapalam go na off, właczają się światła ale z racji tego że nie ma podświetlenia zegarów, odrazu przekęcam na ON, ale w tym momęcie żarówki gasną i odrazu świecą, a to chyba dla nich nie za dobre. Po trasie robie odwrotnie, czyli przełączam na off. Ale znów gasną i sie zapalają, i wtedy gasze samochód.

W Qashqaiu mam właśnie tak, że jak wchodze pale auto to włączają się mijania, i wszystko inne, po zgaszeniu gasi się wszystko. I tak bym chciał też w Mazdzie. Dodam ze w nissanie przełącznik jest cały czas na ON.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lis 2013, 17:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1358
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
dawidcom napisał(a):
I teraz co mnie boli: Z racji tego, że na światłach mijania jeżdże zawsze. Chodzi mi o takie rozwiązanie aby:
-Światła mijania świeciły się zawsze wczasie jazdy.
-Podświetlenie zegarów świeciło się zawsze, ewentualnie po zmierzchu ale automatycznie.
-Po wyłączeniu zaplonu i wyciągnieciu kluczyka gasiły sie światła mijania.

To tak jest właśnie w pozycji AUTO.
Ja mam ustawione na auto i tego nie zmieniam.
Jak odpalam samochód to automatycznie włączają się światła, a jak wyłączę silnik i wyjmę kluczyk to światła gasną. Jak jest ciemno to automatycznie włącza się podświetlenie zegarów, a wyświetlacz radia przygasa delikatnie (oczywiście przy włączonym zapłonie).

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lis 2013, 18:46 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Czyli zostaje albo montaz ledów albo zmiana modułu. To dzięki , będe myślal dalej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lis 2013, 23:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Więc decyzja podjęta. Proponuję komuś wymianę modułu GS1E67890A, który prawdopodobnie posiadam (wg. chmooreck-a), który działa następująco:

1.OFF- Światła mijania świecą cały czas, ale podświetlenia zegarów, radia itd brak
2.Auto- Działa normalnie czujnik zmierzchu,
3.Postojowe - normalnie
4.ON- Świecą się mijania, zegary, radio. Ale po zgaszeniu samochodu, wyjęciu kluczyka światła się dalej świecą

A chciałbym otrzymać moduł GS1G67890A, w którym w pozycji AUTO światła świecą cały czas,ale tylko podczas zapalonego samochodu, a podświetlenie zegarów, radia itd regulowane jest czujnikiem zmierzchu.

Nie wiem czy wszystko dobrze opisalem ale mam nadzieje ze rozumiecie.

Jeżeli ktoś chciałby się zamienić ( a w sumie o to chodzi w tym wątku) to bardzo chętnie sie wymienie. Jakby ktoś był z Podkarpacia to bylo by jeszcze lepiej, moze obyłobyt się bez wysyłki, aby zaoszczędzić czas przesyłki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 gru 2013, 13:53 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.12.2013
Posty: 43
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
arecki napisał(a):
dawidcom napisał(a):
I teraz co mnie boli: Z racji tego, że na światłach mijania jeżdże zawsze. Chodzi mi o takie rozwiązanie aby:
-Światła mijania świeciły się zawsze wczasie jazdy.
-Podświetlenie zegarów świeciło się zawsze, ewentualnie po zmierzchu ale automatycznie.
-Po wyłączeniu zaplonu i wyciągnieciu kluczyka gasiły sie światła mijania.

To tak jest właśnie w pozycji AUTO.
Ja mam ustawione na auto i tego nie zmieniam.
Jak odpalam samochód to automatycznie włączają się światła, a jak wyłączę silnik i wyjmę kluczyk to światła gasną. Jak jest ciemno to automatycznie włącza się podświetlenie zegarów, a wyświetlacz radia przygasa delikatnie (oczywiście przy włączonym zapłonie).



Witam
Mam skandynawską wersję modułu świateł z opcją AUTO czyli światła zapalają się zawsze – niezależnie od tego czy jest jasno czy ciemno.
Wolałbym, aby w tej pozycji światła nie zapalały się od razu po przekręceniu kluczyka/w czasie odpalania auta.
Wymyśliłem, aby dołożyć do tego jakieś opóźnienie zapalania się świateł mijania (np. 10 sek po zapłonie).
Czy może ktoś już zamontował taki opóźniacz lub może coś zaproponować?
Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 maja 2014, 07:11 
Świeżak
Offline
Od: 16.05.2014
Posty: 25
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Witam wszystkich na forum, również posiadam skandynawskie światła i chciałbym je przerobić ponieważ w przyszłości chciałbym zamontować światła do jazdy dziennej, moduł świateł GS1G67890A łatwo można kupić używany (dużo ciężej dostać GS1E67890A) i teraz moje pytanie kto by mi mógł go przerobić według rosyjskiego schematu?? może być z moich okolic lub mogę go wysłać, Oczywiście odwdzięczę się :) Z góry dziękuje za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 maja 2014, 09:32 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Online
Od: 05.12.2013
Posty: 4298
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wyjmij modul, wydrukuj schematy do przerobienia, oddaj do pobliskiego elektronika, i po klopocie. Zamontuj w aucie i ciesz sie przerobionym modułem

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 cze 2014, 19:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Witam. Dzisiaj pozbyłem się automatycznych świateł dzięki rosyjskich kolegów. Po zabiegu zostało 8 elementów.
Obrazek

Wszystko działa ale mam jedno pytanie odnośnie podświetlania
Mam navi i strasznie ona wali po oczach i się jej nie da przyciemnić tak jak było w oryginale że nacisnąłem na liczniku guzik i się przyciemniło i teraz w żadnej pozycji na manetce od świateł nie mogę przyciemnić nawigacji. Wy też tak macie, czy coś źle zostało zrobione podczas operacji modułu. ?
Mogę tylko przyciemnić zegary kręcąc pokrętłem. Ale naciśniecie już nic nie daje, zero reakcji.

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 lip 2014, 23:38 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 34
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zachodniopomorski
Witam, jestem ze Szczecina. W mojej Mazdie światła świecą non stop, z wielką chęcią zamienię się z kimś modułem o pełnej regulacji :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 lip 2014, 17:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Raczej nikt się nie zamieni, a po za tym mało kto kupuje nowy moduł. Wiecej osób przerabia według rosyjskiego schematu z pierwszego postu. Sam tak zrobiłem i teraz świecą jak należy.
Ale są tego minusy, nie jest tak jak powinno być. W nocy brak podświetlania przycisków na desce rozdzielczej i na kierownicy, nie widać gdzie co się znajduje. :sad:

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 lip 2014, 18:19 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Czy ktos jeszcze ma jakies uwagi co do przerobionego modulu ? Bo nie wiem czy warto przerabiac....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 lip 2014, 18:52 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Online
Od: 05.12.2013
Posty: 4298
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Warto?... nic innego Tobie nie zostaje.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 lip 2014, 16:44 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 26.06.2014
Posty: 34
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zachodniopomorski
no to chyba będę czekał :) bo jeśli ma nie działać podświetlenie radia to jest lekki minus :) dziękuje za podpowiedź :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 28 lip 2014, 23:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2721
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
W jakim sensi3 nie dziala podswietlenie radia? U mnie wsystko dziala jak przed zabiegiem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 lip 2014, 23:09 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 46
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
No wlasnie user BYKOLO cos tu tak napisal....


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 30 lip 2014, 14:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2721
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
bykolo napisał(a):
W nocy brak podświetlania przycisków na desce rozdzielczej i na kierownicy, nie widać gdzie co się znajduje

to no raczej musialo cos pojsc nie tak bo u mnie wszystkie przyciski sie podswietlaja tak jak przed zmiana, jedynia roznica - na plus - to taka, ze swiatla na OFF sa wyl a na auto wlaczaja sie jedynie gdy sie sciemni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lip 2014, 15:03 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Online
Od: 05.12.2013
Posty: 4298
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
I tak powinno być, u mnie też tak jest, u innych również.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 250 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.