Teraz jest Pn, 16 wrz 2019, 05:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 20 mar 2013, 20:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.10.2012
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Zastanawiam się nad wymianą świec (88tyś km) ponieważ od jakiegoś czasu przy zimnym silniku nawet w lato mam wysokie obroty silnika(powyżej 2000obr.) po przejechaniu kilku kilometrów około 5-6 minut jazdy dopiero obroty spadają na odpowiednie , zastanawiam się czy może to być spowodowane świecami.

_________________
relim1


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 20 mar 2013, 21:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Masz silnik benzynowy rozumiem?

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 mar 2013, 21:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.10.2012
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Tak benzyna 1.8.

_________________
relim1


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 20 mar 2013, 21:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Kiedy ostatnio wymieniałeś (czyściłeś) filtr powietrza? Może przepustnica potrzebuje czyszczenia?

ps. nie jestem mechanikiem, taki bardziej ze mnie teoretyk niż naprawiacz samochodów?

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 20 mar 2013, 21:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5607
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Świece zostaw w spokoju. Najpierw sprawdź/wyczysc przeplywomierz, potem przepustnice.
Może dla benzyniakow jest jakis srodek do czyszczenia układu wtryskowego.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 mar 2013, 21:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.10.2012
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Filtr powietrza mam w miarę nowy zaś co do przepustnicy to nie wiem w jakim jest stanie ponieważ nigdy nic przy niej nie było czyszczone, może to jest winowajca tych wysokich obrotów. Postaram się coś z tym zrobić.

_________________
relim1


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 20 mar 2013, 22:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3394
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
U mnie po zimnym rozruchu obroty wskakują powyżej powiedzmy 1500obr/min, może to jest jakieś 1800, różnie bywa, ale potem całkiem sprawnie spadają. 6minut jazdy to coś długo.

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi i dodatkami do paliwa Twojej Mazdy :pilot: Polecam jako współzałożyciel forum! :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 mar 2013, 23:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
U mnie na zimnym silniku skaczą do max 2k i po chwili wskazówka grzecznie spada sobie do 1500 a po kolejne niecałej minucie stabilizuje się poniżej 1k obrotów.
Coś u ciebie musi być nie tak, posprawdzaj tak jak koledzy piszą


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 mar 2013, 12:21 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 24.01.2013
Posty: 67
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
dziś przetestowałem jak to wygląda u mnie w 1.8
warunki: -6'C rano, auto porządnie wystudzone po nocy pod chmurką.
filtr powietrza ma niecałe 20 tys km.

po odpaleniu obroty skaczą do 2 tys, i po 1-2 sekundach opadają do 1,7-1,8 tys .
po minucie dojeżdżam do świateł i obroty na jałowym przez ok 5 sekund są na poziome 1,2-1,3 tys....po czym w jednej chwili spadają do 0,9 tys. (jakaś wartość progowa temperatury, opóźnienie reakcji kompa, nie wiem)
po 6 minutach jazdy, gdy silnik jest już w miarę rozgrzany, obroty na jałowym stabilizują się na poziomie 0,7-0,6 tys.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 wrz 2019, 09:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.06.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Rozwiazanie: Przepustnica da wyczyszczenia za nagaru. U mnie pomogło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.