Teraz jest So, 17 lis 2018, 03:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 25 sty 2018, 14:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.10.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
mam podobny problem od ponad pół roku
według aso w lublinie do wymiany jest jakiś selektor zmiany biegów, koszt 500 zł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 sty 2018, 15:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: zachodniopomorski
Witam :) ,ja już mam problem z głowy <spoko> ,po trzech wizytach w ASO(za każdym razem uparcie robili reset skrzyni :powalajacy: )w końcu wymienili cały drążek zmiany biegów i .....problem znikł jak ręką odjął <spoko> ,faktem jest że czasu i nerwów to kosztowało no ale...POZDRO :) Ps;Wszystko w ramach gwarancji oczywiście.... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 31 sty 2018, 20:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1205
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Słuchajcie - dziś miałem stan przedzawałowy.

Zaraz po uruchomieniu silnika pojawiło się ostrzeżenie. Ale tylko w aplikacjach - i samo znikło - ledwo zdążyłem zdjęcie zrobić. Przypadkiem tam wszedłem, bo chciałem zaraz po uruchomieniu
monitor paliwa włączyć.

20180131_1607142.jpg

Na zegarach żadnych komunikatów, a wg instrukcji tam powinno być gdyby był faktycznie problem...
W Forscanie żadnych logów ani informacji, żeby był jakikolwiek błąd. Zatem pytanie - co tu się odjebało!?

Ponieważ ostrzeżenie znikło i żadnych innych komunikatów ani błędów nie było ruszyłem. I wszystko OK. Tryby Sport, manualny - wszystko jak zwykle. Żadnych dziwnych objawów...

Gdybym monitora paliwa nie odpalał to bym nawet ostrzeżenia nie zauważył... Napisałem już do ASO, ale mam stresa... Mieliście kiedyś taki komunikat?!

Tydzień temu ładowałem akumulator... Ale nie wiem czy to może mieć związek?! Odpięte klemy etc.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 16:43 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2018
Posty: 34
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Witam,co jakis czas zapala mi sie kontrolka AT(skrzyni) i kontroli trakcji razem, po wylaczeniu silnika i uruchomieniu gasna co to moze byc za objaw(jeszcze pod kompa nie byl podpinany)??


Ostatnio edytowano So, 3 lut 2018, 16:43 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lut 2018, 19:45 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 23.12.2014
Posty: 70
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Jeśli jest problem z wyłączeniem auta z AT

Należy przycinać drążek biegów jedną ręką w stronę swojej nogi a drugą ręką nadusić start / stop

Do wymiany jest czujnik położenia drążka biegów , koszt ok 300 PLN

Pozdrawiam
worcik


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lut 2018, 20:01 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2018
Posty: 34
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Zle zrozumiales mnie,jak ruszam i jezdze na drive lub +- jest ok i nie zaleznie ile czasu jade,pozniej po przelaczeniu na wsteczny lub parking,neutral zapala sie kontolka AT i poslizgowa kontroli trakcji,po wylaczeniu zaplonu i wlaczeniu z powrotem znow jest ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lut 2018, 19:38 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.01.2018
Posty: 61
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Mam problem podobny do kolegi WORCIK w nowej Mazdzie. Problem zaistniał zaraz po odbiorze z salonu.
Otóż przycisk w lewarku zmiany biegów nie odbija, często pozostaje wciśnięty po przełączeniu na D czy P.
Zazwyczaj po paru sekundach wraca do pozycji wyciśniętej (nawet słychać jak wraca).

Jednak nie rzadko się zdarza, że po przejściu na P i zgaszeniu silnika nie gaśnie ekran oraz nie da się zamknąć przez to samochodu, bo samochód zapewne nie rozpoznaje powrotu do pozycji P. Przez to spędziłem raz 20 minut w samochodzie próbując go zamknąć zanim odkryłem o co chodzi.
Ciekawe czy usuną ten problem w ASO od ręki - wizytę mam za 3 dni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 mar 2018, 18:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Witam Szanownych Forumowiczów!

Jestem nowy mną forum i o razu z problemem☹

@WORCIK i ŚWIEŻAK,

czy udało wam się rozwiązać problem z gaszeniem silnika i niewyłączającym się radiem, gdy skrzynia jest w pozycji P?

Dzięki i pozdrawiam,
F.Share


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 mar 2018, 18:46 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.01.2018
Posty: 61
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
9 marca 2018, o 18:24 Forshare napisał(a):
ŚWIEŻAK
lol

Otóż nasze problemy dotyczyły różnych wersji AT, ja mam FL2/MY2017, a problem przedlifta jest bardziej zaawansowany.
Przedliftem trzeba wymieniać raczej przycisk.

W moim przypadku wizyta 2h w ASO pomogła. Rozkręcili, oszlifowali jakiś kawałek plastiku źle odlanego skręcili i chodzi już idealnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 mar 2018, 18:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1205
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
9 marca 2018, o 18:24 Forshare napisał(a):
czy udało wam się rozwiązać problem z gaszeniem silnika i niewyłączającym się radiem, gdy skrzynia jest w pozycji P?


Dajesz w N. Gasisz silnik. I dajesz w P. I radio dalej gra, telefon dalej podłączony. Jednak po iluś tam minutach i tak się wyłącza (tak jak lampki), ale ten czas jest chyba ustawiany w MZD.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 15:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1150
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
upsss napisalim równocześnie z KM, chociaż ja tam się nie patyczkuję z N -
chcesz słuchać radia lub rozmawiać przez handsfree po zatrzymaniu auta - wyłącz silnik w każdej innej pozycji niż P, potem przesun wajchę na właściwe miejsce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 16:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Witam,

Dzięki za odpowiedzi. Odnośnie wymiany przycisku to ja go nie posiadam. Przed liftem jest taka oldskoolowa dźwigania z "labiryntem".
Nie wiem, czemu na tel. przeglądając forum nie widziałem podpowiedzi z selektorem itp. :idea:

Zanim nie pojadę do serwisu ASB, jako tymczasowe rozwiązaniem sprawdzę opcje z wyłączeniem silnika w pozycji innej niż P i później na P ze względu na zużycie aku (jeżdżę krótkie dystanse). Myślę jednak, że "multimedia" wyłączą się po takim samym czasie jakbym dał od razu na P :/

Pozdrawiam,
F.Share


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 11:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.10.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubelski
Problem z brakiem wyłączenia elektroniki przy przejściu dźwigni zmiany biegów na P polega na uszkodzeniu selektora zmiany biegów.
Wymieniłem w ASO w Lublinie, koszt 420 zł. Wszystko działa poprawnie.

-- Dodano: 14 marca 2018, o 11:32 --

Proszę o radę odnośnie pracy skrzyni at.
Już dwa razy miałem sytuację tak jakby jazdy na sprzęgle. Obroty silnika wzrosły, ale samochód nie jechał.
Skrzynia AT 88 tys km, bez jakichkolwiek ingerencji.

-- Dodano: 14 marca 2018, o 11:34 --

oprócz wymiany selektora :) ale problemy były już przed wymianą :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 kwi 2018, 18:16 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 13.12.2016
Posty: 87
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Witam. Miał ktoś już problem z nie równym przyspieszaniem mazdy w automacie? Jak patrze na obrotomierz podczas przyspieszania to wskazówka nie pnie się płynnie do góry tylko ma jakieś zawachania. Nie jest to jakoś bardzo odczuwalne, ale wydaje mi się, że wcześniej tego nie było. Ogólnie mam wrażenie, że może slizgac sie sprzęgło bo ruszenie z piskiem opon jest wrecz nie realne. Ale odejście ma dobre

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 kwi 2018, 19:29 
Offline
Zmieniałeś olej w skrzyni? Od tego bym zaczął. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 maja 2018, 21:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.05.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
<zajety>
WORCIK napisał(a):
WITAM

Koledzy od jakiegoś czasu mam problem z tym, że auto nie widzi położenia drążka zmiany biegów w automacie w pozycji postój P.

Po przełączeniu skrzyni w pozycję P i naduszeniu przycisku start/stop aby wyłączyć auto silnik gaśnie ale gra radio i nie można jego wyłączyć ani zamknąć samochodu z pilota. Na wyświetlaczu pojawia się napis Set Shift Lever to "P".
Dopiero po kilkukrotnym poruszaniu dźwignia zmiany biegów i ponownym włączeniu i wyłączeniu auta komputer dobrze odczytuje położenia skrzyni biegów i można wywłaszczyć dopiero auto.

Czy ktoś już miał ten problem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 cze 2018, 12:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.04.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Witam.

Mam następujący problem:
kiedy chcę wyłączyć silnik i przełączam drążek skrzyni biegów do pozycji P, na wyświetlaczu prawidłowo wyświetla się P, natomiast po wyłączeniu silnika na wyświetlaczu obok licznika wyświetla się na czerwono napis "Set shift lever to "P"". do tego jeszcze nadal pozostaje zasilanie na komputerze sterującym, ponieważ nie wyłącza się wyświetlacz radia. W konsekwencji tego nie można zamknąć auta.
Wydaje mi się, że jest odpowiedzialny za to jakiś czujnik położenia drążka skrzyni, ponieważ jak ruszę lekko drążkiem i docisnę go do położenia "P" to komunikat znika i mogę wyłączyć zasilanie.

Czy ktoś z Was się już z tym spotkał? Proszę o pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 cze 2018, 15:33 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4414
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Koledzy pisali już i tym, i tak, zgadza się chodzi o ten czujnik lewarka.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 cze 2018, 21:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 7
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Panowie, szybki strzał :)
Jaki symbol ma automatyczna skrzynia biegów spięta z silnikiem 2.5 w Mazdzie z 2017?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lip 2018, 16:47 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 57
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ma pytanie: czy przy zimnym starcie wyjazd z garazu na wstecznym przelaczenie na P hamulec reczny zalaczony po kilkunastu sekundach zwolnienie hamulca I pruba przelaczenia na D lewarek przesuwa nie z wyraznym oporem I lekkim szarpnieciem dodam ze dzieje sie tak tylko przy zimnym silniku ocztwiscie hamilec zasadniczy wcisniety mocno w podloge przy zwalnianiu recznego. I co dziwnie nie zawsze tak jest...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lip 2018, 20:25 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Co ile km powinno się wymienic olej ? mam 70tys teraz i skrzynia czasami szarpnie, w aso robili reset i nie pomogło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lip 2018, 21:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 999
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Co koło 60 .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2018, 20:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.11.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Mazda 4 miesiące po gwarancji.80 tyś km przejechane-kupiona przeze mnie w ASO.

Jechałem normalnie autostardą i po zjezdzie na parking przy 20km/h zaczęła skakać jak hmm zając.Telefon do assistance i laweta do ASO.Może to dziwnę, ale nawet po gwarancji serwisowałem w Aso wiec to pierwszy adres, o jakim pomyślałem.

Werdykt- mechanizm różnicowy.Cena... 12tyś netto!

Pytanie co dalej-czy idzie gdzieś kupić nową część poza ASO??
Sory ale jestem laikiem czy dyferencjał= mechanizm różnicowy?? Szukam na znanym portalu i mechanizmu różnicowego nie ma.

Jakieś porady??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lis 2018, 07:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1731
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
13 listopada 2018, o 20:52 benek napisał(a):
Pytanie co dalej-czy idzie gdzieś kupić nową część poza ASO??

Idzie. Użytkownik Riki (mazparts.pl) tu na forum.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lis 2018, 11:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.11.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Niestety nie jest w stanie zdobyć tej części.jakis inny sklep polecacie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 lis 2018, 11:24 
Nowicjusz
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 36
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Skrzynia AT Ci padła? W podpisie masz manualną. Nie brałeś rozszerzonej gwarancji? Z tego co mi się wydaje to chyba obejmuje skrzynię.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.