Teraz jest Wt, 25 cze 2019, 21:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 9 maja 2017, 23:41 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Aha dzieki myslalem ze bedzie pasowac bo podobne bo tych z 3 guzikami na alegro jest spora a tych z 2ma jest malo

-- Dodano: Pt, 24 mar 2017, 00:12 --

Czyli ten pilot do mojej mazdy bedzie pasowal bo ta sama firma
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6671207099

-- Dodano: Śr, 10 maja 2017, 00:41 --

Zanioslem pilot do znajomego zegarmistrza I naprawil mi I dziala bez problemu zobaczymy tylko jak dlugo :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 21:19 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 22.12.2014
Posty: 508
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Jestem w trakcie testów pilotów po naprawie. Na dzień dzisiejszy mija 3 tygodnie od naprawy. Jeszcze trochę muszą się protestować zanim ogłoszę oficjalnie że naprawa w moim wykonaniu jest trwała.

_________________
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, ZMIENIAREK, WYŚWIETLACZY (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9
Wyprowadzanie wyjść RCA
Płyta startowa nawigacji GH, Soft nawigacji gg/gy
Żarówki klimatronika
503304123


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 maja 2017, 10:16 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 31.12.2015
Posty: 93
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Jakby ktos szukal wkladu do kluczyka visteon to posiadam nowy nie uzywany .kupilem wklad ale nie taki jak potrzebuje chcialem siemens a zamowiłen visteon kosztowal 99zl za 50+pp odsprzedamObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 12:55 
Amator
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Witam. nie mogę zaprogramować samego pilota. Mam jeden oryginalny pilot siemens ten działa ale coś już szwankuje, drugi mam Visteon 41528 i ten też działa. Postanowiłem kupic pilot i kupiłem Visteon 41528 433mhz. chce go zaprogramować ale nie daję rady podczas programowania pilot nie reaguje. Moja myśl była taka ze ten nowy zakoduje a ten org. siemens wywale bo szwankuje. Czy da sie tak zrobić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 13:27 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 01.03.2017
Posty: 51
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
I nadal mi dziala pilot bez problemu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 08:59 
Amator
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
dobra u mnie chyba temat rozwiązany . Obudowa pilota to Visteon ale płyta to Siemens. Poprzedni właściciel musiał coś kombinować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 mar 2018, 17:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.03.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Witam,posiadam mazde 6 2008 rok 2.0diesel.Mam problem z kluczykiem nie chce zamykac ani otwierać ale po włożeniu kluczyka do zamka zamyka normalnie wszystkie drzwi.Wymieniałem juz baterie ale nawet po wymianie pilot nic nie reaguje.Prosze o jakies rady..Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 mar 2018, 07:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1817
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
Dioda w pilocie świeci na czerwono ? Drugi kluczyk działa normalnie ?

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 cze 2018, 19:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.06.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Serdecznie proszę o pomoc. Mi nie działają piloty odkąd zablokowała się kierownica. Piloty mają nowe baterie, kodowanie nie działa. Wygląda na ten sam problem jaki mial kolega z kilkunastu postów wcześniej. Czy wiecie jak wymienić ten cały stycznik w stacyjce, a może to wina kostki a jeśli tak to czy da radę ją wymienić bez wymontowania całej stacyjki. Dziękuję za każdą możliwą wskazówkę i pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 14:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.08.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
Witam, kupiłem niedawno mazde 6 gh 1.8 z 2008r niestety były właściciel posiadał tylko jeden kluczyk i w dodatku z niedziałającym pilotem. Po rozmontowaniu kluczyka, nie ma żadnych oznaczeń na obudowie, a sama elektronika była przerabiana.
moduł pilota to siemens VDO DH55-675DZ, 5WK49093 chcę kupić kluczyk z pilotem ale nie wiem jakiego producenta.
kopek napisał
"U mnie jest taka sytuacja. Mam dwa piloty, piloty otwierają i zamykają ale czerwona dioda na pilotach nie świeci. Czy to jest dobrze? Chociaż od pewnego czasu jeden pilot Siemens z rana otworzy auto ale jak juz podjadę do pracy do już auta nie zamknę. A drugi kluczyk zamknie. Drugi kluczyk to VISTEON 41526 O co tu chodzi?"


i tu jest pytanie czy każdego producenta pilot, będzie pasował do mojego modułu?

dziękuję z góry
pozdrawiam

poniżej zdjęcia mojej płytki :sad: .
DSC_00041.JPGDSC_00031.JPG

-- Dodano: 14 września 2018, o 14:34 --

Doczytałem dokładniej i już wiem że ma być siemens, tylko nie wiem czy każdy będzie pasował.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 18:58 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 259
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
W GH są dwa rodzaje pilotów: SIemens i Mitsubishi. Jeżeli masz Siemens to taki będzie pasował.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 20:02 
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5019
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, zgadza się.
Centralka pilotów przy schowku, jak jest Siemens TP piloty też muszą być Siemens. Jeśli centralka pilotów jest Mitsubishi to piloty też muszą być Mitsubishi.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 21:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.08.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
wielkie dzięki <spoko> , mam jeszcze jedno pytanie czy każdy pilot siemensa, obojętnie z jakim numerem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 18:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Cześć. U mnie bateria w pilocie wystarczy na 3 miesiące, więc pora coś z tym zrobić. Próbuję odpiąć wtyczkę od modułu sterownika centralki pilotów. Ponieważ nie ma tam dobrego dostępu (a nie chcę na siłę rozpinać) odkręciłem śrubkę by całość obrócić ale samo odkręcenie to za mało bo coś blokuje i nie chce się wysunąć. Pewnie to jakiś banał, ale jednak szkoda byłoby coś połamać czy urwać.
Jak się to sprawnie demontuje?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 19:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.08.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podkarpacki
chodzi ci o ten element prostokątny za schowkiem, ja jestem na etapie zakupu kluczyka z pilotem bo mój nie działa i wymontowywałem ta część żeby sprawdzić producenta
jak już ściągniesz schowek to jedna śrubka i ten element jest tak jakby na zatrzasku czy coś podobnego, lekko kiwając na boki i ciągnąc u mnie to się wysunęło tylko nie za mocno żeby co nie pourywać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 19:45 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 259
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
U mnie z jednym pilotem jest taki problem, że czasami nie działa ani otwieranie, ani zamykanie. Bagażnik też nie działa, wtedy trzeba obudowę pilota powyginać/powykręcać w jedną, drugą stronę i zaczyna działać. Coś w środku przestaje stykać. Może bateria albo jakieś zimne luty. Próbowałem znaleźć przyczynę wiele razy, rozkładałem doginałem blaszki, ale nic to nie dało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 21:43 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.06.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Podpisuję się do kolegi ,mam ten sam problem , od jakiegoś czasu pilot stracił tak jakby zasięg bo musialem mocno blisko podejść do auta i czasem udało się otworzyć lub zamknąć a czasem wogule nie reagował i pomyślałem ze bateria pada , wymienilem wiec ja ale , to samo jest czasem otwoze dzwi z pilota czasem je zamkne , musze mocno powyginac i pociskac pilot to czasem zalapie , dodam ze dioda nie pali sie wogule ,na starej bateri tez nie palila sie , choc kiedys działała , tak wiec czasem spoko dziala pilot a czasem wogule dodam że z kluczyka wszystko działa po włożeniu w dzwi mogę otworzyć i zamknąć, ktoś ma jakieś pomysły??, dodam ze jak udaje się otworzyć lub zamknąć auto z pilota to nadal dioda na pilocie nie mryga;(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 10:11 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 136
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Sprubój wyczyścić styki na płytce oraz blaszki gdzie stykają się bateria i płytka z blaszkami. Ja miałem ten sam problem nawet jak kupiłem nową baterię, podginanie nie pomogło, dopiero po przeczyszczeniu styków jest ok. Do czyszczenia użyłem papier wodny 800.

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 12:03 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.06.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Mam drugie pytanie , na sieci znalazłem używany pilot czy mogę to zaprogramować do mojego auta , tzn sam pilot kluczyk nie potrzebny jest mi, mój pilot to simens rozumiem że musi być ta sama firma żadna inna,


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 12:52 
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5019
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, Siemens do Siemensa.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 20:47 
Świeżak
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 17
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Witam serdecznie! To mój pierwszy post na tym forum ale zapewne nie ostatni :wink: Zastanawiam się nad zakupem Mazdy GH z 2010r
którą znajomy sprowadził dawno dawno temu i która stała ponad rok bez akumulatora. Uczciwy człowiek nie mając pojęcia w jakiej formie jest
ten samochód zarejestrował go i dał na miesiąc lub dwa testowania zanim podejmę decyzję czy chcę ją czy nie. Więc testuję od kilku dni i odkrywam
różne ciekawostki. W temacie pilota chciałem napisać że podobnie do głównego akumulatora bateryjka też była padnięta, więc ją wymieniłem i klikam.
Dioda świeci jak nacisnąć guziczki ale zamek milczy. Trudno, pewnie trzeba programować. Przejeżdżam 2km z biura do domu i cuda cuda pilot działa!
No ale działał tylko kilka razy i po kolejnej przejażdżce znowu lipa. Dzień później podobnie - otworzyłem auto z pilota, przejechałem do pracy i już nie zamyka.
Poczytałem o metodzie 3x kluczyk-3x drzwi 2x klawisz i sprawdziłem. Brak odpowiedzi auta w trakcie programowania - nie dawało znaków blokadą, ale
pilot działa.... ale znowu tylko kilka razy.
Zastanawia mnie skąd takie losowe działanie pilota i dlaczego nie reaguje ani on ani samochód na próby przypisania pilota do auta?
Drugiego niestety nie dostałem i będę musiał się upomnieć żeby wykluczyć lub potwierdzić awarię pilota.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 20:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: kujawsko-pomorski
moje oba piloty otwierają ale nie zamykają a bateryjki nowe jak zaprogramować piloty tak samo z ta wtyczka zadziałac

-- Dodano: 11 lutego 2019, o 20:59 --

moje oba piloty otwierają ale nie zamykają a bateryjki nowe jak zaprogramować piloty tak samo z ta wtyczka zadziałac


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 21:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: podkarpacki
Miałem podobny przypadek i u mnie winę ponosi uszkodzony moduł komfortu znajduje się on w słupku pasażera koszt używki około 100zl całe szczęście jest plug & play noc nie trzeba programować może z również spróbować zresetować centralne odpinajac ja na chwilę znajduje się za schowkiem

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Ostatnio edytowano Pn, 11 lut 2019, 21:37 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lut 2019, 00:24 
Świeżak
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 17
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Które miejsce masz na myśli pisząc słupek pasażera?
U mnie pilot działa od zapłonu do zapłonu - gaszę auto i zamykam
z pilota. Pilot będzie działał bezproblemowo aż do następnego
przekręcenia kluczyka w stacyjce. Później przerwa w działaniu - dzień,
dwa, albo trzy aż pewnego razu po zgaszeniu silnika uda się zamknać
auto z pilota.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lut 2019, 18:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.02.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SL
Region: podkarpacki
Obok skrzynki bespiecznikow pod schowkiem

Sent from my SM-N950F using Tapatalk


Ostatnio edytowano Pt, 15 lut 2019, 18:01 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 lut 2019, 10:47 
Świeżak
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 17
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Skrzynka bezpieczników jest po stronie kierowcy.
Pod bezpiecznikami widzę jakiś moduł.
Jak odpina się plastikową listwę progową która przytrzymuje
plastik zasłaniający skrzynkę bezpieczników?

-- Dodano: 23 lutego 2019, o 23:39 --

Szukając informacji w necie znalazłem opis przypadku który idealnie pasuje do mojego.
Wyjmujemy kluczyk ze stacyjki i zapala się oświetlenie kabiny i wtedy zawsze pilot działa.
Jeśli światło się nie włączy to i pilot nie zadziała. Wniosek jest taki że w stacyjce jest czujnik
obecności klucza ale nie związany z immobilizrem, który załącza światło i dodatkowo pozwala
na zamykanie z pilota. Muszę sprawdzić czy można zamknąć drzwi z kluczyka włożonego do
stacyjki i odszukać element odpowiedzialny za całą sytuację.

-- Dodano: 28 lutego 2019, o 10:47 --

Sprawdzone, winę za okresowe działanie pilota ponosi biały plastikowy kołeczek w stacyjce.
Po włożeniu klucza wysuwa się i wciska przełącznik informujący auto o kluczyku w stacyjce.
po wyjęciu kluczyka powinien się schować wciskany przez sprężynkę w tym przełączniku,
ale się blokuje w takiej pozycji. Auto "myśli" ze klucz włożony i nie pozwala zamykać ani
otwierać auta z pilota... Wypięcie wtyczki przynosi natychmiastowy efekt. Zastanawiam się
co oprócz tego pilota i lampki w podsufitce jest sterowane tym włącznikiem? Czy naprawiać
stacyjkę czy jeździć z odłączonym kabelkiem?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 16:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1386
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Fajnie, że znalazłeś źródło problemów.
A próbowałeś czymś nasmarować, żeby się nie zawieszał?

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 20:36 
Świeżak
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 17
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Tak, czyściłem i smarowałem ale niewiele to pomaga - biały element jest wyrobiony i zamiast się cofać klinuje się
w pozycji "górnej" i informuje auto że kluczyk w stacyjce. Planuję rozebrać wkładkę i go wyciągnąć o ile to możliwe.
Wydaje mi się ze został włożony od zewnątrz i zaklepany żeby się nie wysunął. Kupię inną stacyjkę wraz z kluczem
i pilotem - mam tylko jeden i planuję drugi zaprogramować a zakup takiego zestawu jest tańszy niż sam pilot :>
Problem tylko w tym że na 20 zapytań do sprzedawców o producenta pilota tylko 4 raczyło odpowiedzieć jaki pilot
jest w zestawie. Wkładkę przełożę do nowej stacyjki, pilota przełożę razem z immo do nowej obudowy, dotnę i przeprogramuję.
Najpierw potrenuję na zakupionej stacyjce wyciąganie wkładki tak by niczego nie pogubić i nie pomylić, jak zadziała
to wezmę się za swoją. Wyciągając wkładkę robiłem to bez żadnej instrukcji i gdy szło mi opornie postanowiłem
odkręcić 2 śrubki w okolicy wkładki - nie róbcie tego w domu!! :arrow: Wkładka wyszła razem z całym mechanizmem sterującym
stacyjką, ryglem kierownicy, zębatkami i sprężynami!!!! Zmontowanie tego z powrotem w aucie z latarką jest ciężkim
przeżyciem które zostawi ślad na całe życie. <bach>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 mar 2019, 19:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Witam wszystkich.

2 lata temu pojawił się problem bo jeden zdalny kluczyk przestał działać. Myślałem, że bateria padła więc wziąłem drugi ale po roku także padł więc kupiłem baterie i przez 3 tygodnie było ok ale powoli zasięg malał i pomyślałem, że wadliwa bateria. Kupiłem drugą i po jakimś czasie to samo. Przez jakiś czas otwierałem auto ręcznie ale nie dawało mi spokoju, że pilot nie działa. Mierzyłem jak zachowuje się bateria na czuwaniu i pomiary pokazały, że najzwyczajniej się rozładowuje. Wpadłem na pomysł by zamontować dodatkowy mikrowłącznik i problem rozwiązany tylko trochę nie wygodny bo trzeba palcem wskazującym naciskać z drugiej strony. Jednak to i tak wygodniejsze niż celowanie w zamek :)


Edit

Jakby komuś pilot rozładowywał baterie, to znalazłem rozwiązanie.


Ostatnio edytowano Pt, 15 mar 2019, 09:43 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 09:19 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 22.12.2014
Posty: 508
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
W Siemensie ?

_________________
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, ZMIENIAREK, WYŚWIETLACZY (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9
Wyprowadzanie wyjść RCA
Płyta startowa nawigacji GH, Soft nawigacji gg/gy
Żarówki klimatronika
503304123


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.