Teraz jest Cz, 13 gru 2018, 18:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 6 lis 2017, 22:54 
Świeżak
Offline
Od: 06.03.2017
Posty: 22
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
no własnie problem w tym ze jak migało to nie za bardzo do tego przywiązywałem uwagę bo i tak nie wiedziałem o co chodzi dopiero jak zajrzałem w ten wątek i zacząłem czytać zakumalem o co chodzi a teraz nie miga. Bląd wyskoczył mi 2 razy w krótkim odstępie czasu za 1 razem jak to się stało wyłączyłem silnik zamknąłem samochód oworzylem ponownie uruchomilem ponownie i juz bledu nie bylo za 2 to samo teraz juz kilka razy auto bylo uruchamiane i narazie bledu nie ma ale jak raz czy 2 razy sie pokazal to pewnie wroci tak czy inaczej jak dobrze kojarze to bylo 2x_2x czyli wychodziloby na to ze kod bledu to 22, ale to jeszcze sie odezwe jak blad powroci ponownie...

p.s. mata na obecność pasażera reaguje sygnalizacja zapięcia/odpięcia pasów działa, wiec obstawiam ze moduł SRS na ta chwile jest sprawny :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 20:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1129
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Na ostatnim spocie chwaliłem się, że moją mazdę omijają wszystkie typowe bolączki.
Niestety jak to mówią "nie chwal dnia przed zachodem słońca, ani kobiety za życia"
Zaczeła mi migać kontrolka poduszki na desce rozdzielczej (kod 23).
Pytanie. Jak będę grzebał przy tych kostkach pod fotelami czy konieczne jest odpięcie akumulatora. Wydaje mi się, że tak. Proszę o potwierdzenie.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 22:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1346
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
laki dla własnego bezpieczeństwa tak.
Wystarczy przypadkowe zwarcie i wywali poduszki.
Tak, tak wiem, zaraz znajdzie się sto osób które napiszą, że nic się nie stanie i możesz się bawić, ale ja osobiście bym odpiął.

_________________

Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lis 2017, 22:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1129
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Tak zrobię. Dzięki Dawid.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lis 2017, 20:16 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 252
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Nie tylko odpiac ale i zaczekac, wiekszosc ukladow ma kondensatory, znaczy jeszcze po rozlaczeniu jest przez jakis czas aktywna, pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 gru 2017, 21:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.05.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
2 listopada 2017, o 08:11 kizol napisał(a):
2 sierpnia 2017, o 14:41 kizol napisał(a):
Witam,

przeczytałem cały wątek jednak nie znalazłem podobnego przypadku jak mój z mruganiem kontroli airbag na desce rozdzielczej tzn. kontrolka miga 9 razy (jedno mrugnięcie po drugim w odstępach 1sekunda) po czym 5 sekung przerwy i 2 mrugnięcia (jedno po drugim) i tak w kółko. Niestety nie mam interfejsu żeby zczytać błędy... Dodam, że kostki dociskałem wiele razy + popsikane kontaktem. Na innym forum wyczytałem że czasem pomaga odpięcie aku, rozłączenie kostek, złączenie kostek, odczekanie 10min i podpięcie aku. Niestety u mnie nie działa. Nie wiem czy mruganie kontrolki może mieć związek z niedziałającym klaksonem który nie działa od czasu jak mechanik wymieniał mi skrzynie (może przerwany kabel???). Będę wdzięczny za wszelką pomoc.



Witajcie.

Byłem u elektryka który podłączył komp i wyrzuciło 2 błędy tzn:
1. B11271B - "obwód zapłonowy bocznej poduszki pow. po stronie pasażera z przodu. Za duża rezystancja"
2. B00011B - "obwód zapłonowy 1 przedniej poduszki po stronie kierowcy. Za duża rezystancja"

Czy ktoś wie jak rozwiązać w/w problem?
Z góry dziękuję


Czy ktoś wie jaka jest przyczyna w/w błędów?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 13:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 661
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
wiecie moze jak sprawdzic jakie poduszki sa zamontowane
w aucie?
pisze o Mazdzie 6 2008; 2,0 benzyna
czy to te ktore sa niebepieczne?
w ASO z VINem?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 14:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1346
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Co to znaczy niebezpieczne poduszki? Znowu jakiś dramat jest?

_________________

Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 14:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 661
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
nie znowu ale chodzi o te „slynne” poduszki Takata


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 16:14 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4621
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A.to nie było w M6 pierwszej generacji?

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 19:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 661
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
z tego co widzialem to 2004-2008


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 19:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1346
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
No to jest I generacja... Druga była od 2008-2012...

_________________

Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 19:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 661
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
nie masz racji
2007-2012


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 21:06 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4621
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Więc chodziło o I generacje... nie II.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lut 2018, 21:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 661
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
jesli afera dotyczy Mazd z lat 2004-2008
a 2-ga generacje zaczeto klepac w 2007 to ilu generacji dotyczy problem?
czy moze jeszcze bardziej lopatologicznie na wykresach potrzebujecie? :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 11 lut 2018, 09:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1346
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Nie potrzebujemy łopatologicznie, ale zrozum, że jeżeli akcja dotyczy to aut z lat 2004 - 2008 to znaczy I generacja.
Druga generacja była produkowana na innych komponentach, nie ma znaczenia, że lata produkcji się nakładają.
Już przestaniesz, czy może jeszcze bardziej łopatologicznie na wykresach potrzebujesz?

_________________

Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lut 2018, 10:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 661
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
o znalezlem nawet cos konkretniejszego:


https://www.mazdarecallinfo.com/VarneyMazda?pc=

czyli praktycznie 1sza i 2ga generacja


Ostatnio edytowano N, 11 lut 2018, 10:32 przez DM2009, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lut 2018, 10:29 
Amator
Offline
Od: 30.11.2017
Posty: 82
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Może ja wyjaśnię łopatologicznie linkiem:

https://www.uokik.gov.pl/powiadomienia. ... s_id=13076

Jeszcze masz jakieś pytania?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lut 2018, 13:54 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4621
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przecież napisałem że chodzi o pierwszą generacje, ale to i tak nie wystarcza widać....

Miałem GY i faktycznie była taka akcja.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 lut 2018, 16:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 1740
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: śląski
W USA pierwsza generacja była klepana do 2008.

_________________
GHObrazek
BJObrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 maja 2018, 07:34 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 26.04.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Witam,
proszę o pomoc w zlokalizowaniu sterownika (sensora) poduszek powietrznych w Mazdzie 6 GH 2009


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 16 maja 2018, 10:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1031
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
SAS control module

Obrazek

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 15:32 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 26.04.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Witam,
zlokalizowałem sensor - sterownik poduszek
W mazdzie 6 GH 2009r jest obok pedału gazu na początku tunelu. Jest przykręcony trzema śrubami na klucz 10.
Może uda mi się dołączyć zdjęcie

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 15:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 1031
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Dokładnie w miejscu jak zaznaczonym wyżej

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 18:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.03.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
miga kontrolka poduszek,kod 25,proszę o pomoc


Ostatnio edytowano Pn, 16 lip 2018, 18:43 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 09:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.12.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Panowie
U mnie pojawił się kod błędu 1818. Przeskanowane Forscanem i potwierdziło błąd kontrolki wyłączenia poduszki pasażera (ta żarówka nad popielniczką). Żarówkę wymieniłem i był spokój przez chwilę i znowu ten sam błąd. Przeczyściłem wtyczki pod fotelem pasażera i nic nic nie pomogło.
W mojej madzi nie ma włącznika-wyłącznika poduszki pasażera - w schowku jest tylko zaślepka. Czy w takiej sytuacji ta kontrolka powinna zapalać się kiedy nikt nie siedzi na fotelu pasażera a gasnąć jak ktoś usiadzie? Przed pojawieniem się tego błędu nie zauważyłem ani razu, żeby ta kontrolka się zapaliła (mowa o tej nad popielniczką). Bez rozbierania nie wiem jak sprawdzić czy żarówka dalej działa.
Czy może trzeba także sprawdzić i przeczyścić wtyczki pod fotelem kierowcy?
Czy ktoś może łopatologicznie wyjaśnić zasadę działania tej kontrolki?

-- Dodano: 3 sierpnia 2018, o 15:30 --

Nikt nie wyjaśni kiedy zapala się ta kontrolka?
W serwisie Mazdy według VINu ten egzemplarz nie ma tej kontrolki? Gościu szukał pół godziny i stwierdził, że nie ma, a po rozebraniu konsoli jest jak byk kontrolka z żarówką 1.7W. Może mam jakiś dziwny egzemplarz. Mazdę kupiłem u Helmutów to może mieli jakieś nietypowe wersje?

-- Dodano: 4 sierpnia 2018, o 11:07 --

Brnę dalej w temacie.
Jeszcze raz rozebrałem konsolę sprawdziłem żarówkę - jest ok - wyjąłem żarówkę i kontrolka airbagu przestała mrugać. Podświetliłem latarką od tyłu (w miejscu gdzie wkładam żarówkę) i.....od strony przedniej nie widać żadnego podświetlenia. Czyli generalnie nie ma znaczenia czy żarówka świeci się czy nie z pozycji kierowcy i tak nic nie widać. Pytanie po co ta żarówka?
Nie mam wyłącznika airbagu pasażera więc może ta żarówka jest pod kontem wersji z wyłącznikiem airbagu pasażera. Czy ktoś pomoże albo naprowadzi?

-- Dodano: 10 sierpnia 2018, o 10:30 --

Problem rozwiązany. W oprawce nie ma być żadnej żarówki. Oprawka jest prawdopodobnie w sytuacji kiedy chcemy zamontować przełącznik airbagi pasażera i wtedy ta kontrola informuje nas o tym że poduszka jest wyłączona.
Temat zamknięty. <spoko>


Ostatnio edytowano So, 4 sie 2018, 00:55 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 17:52 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 115
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No i problem SAS trafił się i mi. Kumpel amator podłączył komputer i oto cała lista błędów:
Obrazek

Objawia mi się to tak:
  1. permanentnie świecącą kontrolką airbag i tej od wyłącznika poduszki pasażera(przed dźwignią zmiany biegów)
  2. brakiem sygnałów dźwiękowych i kontrolki przy niezapiętych pasach

O ile B1125 i B1127 są pewnie konsekwencją U3000 a ten kod to oczywiście SAS to zastanawia mnie to U3003. Jak dobrze poczytałem to jest błąd regulatora napięcia. Czy może być tak, że regulator padł i przez to uszkodziło się SAS, więc jak naprawię/wymienię to może znów się rozwalić, czy może rozwalone SAS powoduje pojawienie się też błędu regulatora?

To U0452 to już zupełnie nie wiem o co chodzi :/

Dodatkowo czy ktoś korzystał/słyszał o naprawie SAS oferowanej na "popularnym serwisie aukcyjnym"?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 gru 2018, 14:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.01.2014
Posty: 9
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
15 września 2017, o 08:52 wojtekawm napisał(a):
Gdzies na tunelu srodkowym obok pedalow. :|
(tyle slyszalem ale nigdy go nie widzialem)
Wiec trzeba rozbierac srodkowa konsole aby to zrobic trzeba wiedziec jak i gdzie sa spinki czy zatrzaski.


Poprawka... nie trzeba rozbierac konsoli srodkowej.
Wystarczy umiejetnie wypiąc spinki ktorymi przypiety jest dywanik obok pedala gazu. (wersja europejska)
Praktycznie pod dywanikiem jest modul.

-- Dodano: 7 grudnia 2018, o 14:38 --

6 grudnia 2018, o 17:52 Racjel napisał(a):

Dodatkowo czy ktoś korzystał/słyszał o naprawie SAS oferowanej na "popularnym serwisie aukcyjnym"?


Kolo poznania - ktos naprawia.
Jest kilka firm ktore ofruja pomoc w tym zakresie.
Mnie udalo sie nabyc od dawcy z Wysp Brytyjskich ;)

Sprawdzilem dwa moduly... pierwszy roznil sie symbolem i ten po podlączeniu sypal bledy i robil dyskoteke z kontrolkami, po kolejnej wymianie gdzie na module symbol byl juz ten sam sprawnosc poduszek i napinaczy powrocila :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 gru 2018, 18:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.09.2015
Posty: 115
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Obrazek
Coś nie tak z fotką było...

Jakoś dawcy do mnie nie przemawiają. Myślałem nawet na początku o zgłoszeniu się do serwisu :) jednak ceny za oryginały w Mazdzie to jest jakaś komedia...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 209 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.