Teraz jest Wt, 19 cze 2018, 21:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 859 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 11:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3491
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mnie akurat dwie godziny temu, wlali to co ja przywiozłem.
Nie musiałem udawać partyzanta jakiegoś, normalnie, widziałem jak otwiera olej i zaraz wlewa do silnika.


Zrobili aktualizację MZD Connect.
Wyważyli koła pod obciążeniem na moją prośbę.
Itd...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 12:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 1789
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Bo jak na razie nikt problemów z silnikiem i nagarem na zaworach nie miał... tutaj okazuje się, że zbiera się na kolektorze...
Z jednej strony jak już kiedyś pisałem Mazda ma instrukcje serwisową dotyczącą oleju w silnikach SkyActive-G, bo takową widziałem na biurku w serwisie, ale jeśli dobrze pamiętam chodziło o przybywanie/rozcieńczanie a nie spalanie...

No i nikt chyba jeszcze tego nie stwierdził u siebie... tutaj na forum...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 16:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 1202
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Kierowca napisał(a):
Jeśli zabieracie na przegląd swój olej to przestrzegam abyście się upewnili, że właśnie jego użyją.
Trzeba patrzeć na ręce i wpychać się na halę serwisową np. pod pozorem konieczności obejrzenia podwozia, itd.


Napisz w którym to serwisie konkretnie go nie użyli ???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 19:17 
Świeżak
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 33
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Wspominałem wcześniej, że nie było to ASO Mazdy, akurat Citroen.
Nie chodzi o konkretny serwis, kombinuje się w ten sposób w wielu.
Ten kto przepracował trochę lat tu i tam prawdę Wam powie.
Chodzi mi tylko i wyłącznie o zwrócenie uwagi na te rzeczy, oczywiście nie wszędzie oszukują, jednak warto uważać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 22:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3491
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wracając do przeglądów...

Dzisiaj na pierwszym przeglądzie...
...przesmarowali mi wszystkie zawiasy jakimś niebieskim smarem w sprayu , drzwi klapa maska, przesmarowali ograniczniki w drzwiach, ustawili i zaktualizowali coś od swiatel przednich LED, wgrali najnowszy dostępny soft od MZD Connect (informacje nawigacji już na stałe są widoczne, nie znikają...), wyważyli koła pod obciążeniem (ponoć trzy koła były nie doważome, już zagłówek nie drży przy 120-140km/h), dostałem podkładki pod tablice rejestracyjne na "zaś", bo jak stwierdzili te klubowe są lepsze, dali jakiś tam rabat 16% za usługę i 10% za części, mogłem popatrzeć co tam robią w aucie mogłem pójść i pogadać o pierdołach związanych z mazdą, zmierzyli klocki i podobno przód ma 9mm a tył 9.5mm,...

Ogólnie jestem mile zaskoczony obsługą serwisu i podejściem.do mojej Mazdy, pamiętali mnie nawet jak przyjeżdżalem z GH.

Ale, zostawili mi trzy błędy jakieś U0156:coś tam, (skasowałem.sobie sam), oliwa.w.silniku była przelana ponad MAX (upuściłem sam prawie 0.5 litra do stanu między MIN a MAX) i stwierdzam że do 2.0 165km nie warto kupować 5 litrów bo niby powinno wejść 4.2, tak ale chyba na suchym silniku czyli nowym.

Ogólne zadowolenie z pobytu w Matsuoka w Łodzi to 9 na 10 :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 22:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 403
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
13 czerwca 2018, o 23:07 Millerek napisał(a):
2.0 165km nie warto kupować 5 litrów bo niby powinno wejść 4.2


Ale de facto kupić bańkę 5L jest taniej niż 4x1L, więc nie ma co się szczypać :)

_________________
:drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 22:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3491
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, ale Mitasu 0W20 jest w bance 4litry lub 1litr, kupiłem 4 + 1.
Nie wiem.jak inne oliwy, np mazdowska wiem że.jest w bańkach 5 litrów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 22:29 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 403
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak, odnosiłem się do Mazdowskiego. To jest albo 5L albo 1L i kompletnie nie opłaca się brać 4x1L.

_________________
:drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 13:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7021
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
13 czerwca 2018, o 23:07 Millerek napisał(a):
upuściłem sam prawie 0.5 litra do stanu między MIN a MAX

Możesz napisać w jaki sposób to robiłeś?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 13:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3491
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Normalnie od góry zamiast bagnetu to wężyk i strzykawka....
Musiałem, nie lubię bardzo mieć oliwy ponad max.... Wg mnie silnik również to odczuwa....
...ach tak, napisałem "upuściłem" zamiast wyssałem....

;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 14:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7021
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dzięki za info. :) Używasz jakieś specjalnej strzykawki?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 14:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3491
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, tak takiej specjalnej z apteki 100ml, starcza na około godzinę zabawy, bo później gumowy tloczek się zaciera od oleju :-)
..tzn puchnie bo nie jest olejoodporny ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 17:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1026
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Millerek Kiepska jakość :P . Ja też robiłem z apteki strzykawą i działa po dzień dzisiajszy. W fordzie odciągałem w M6 nie pamiętam kiedy ostatni raz sprawdzałem olej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 18:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3491
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Bo na fiordowskim oleju guma się nie rozpuszcza jak na Mitasu... hihi ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 21:02 
Świeżak
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 33
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Millerek napisał(a):
Wracając do przeglądów...

Dzisiaj na pierwszym przeglądzie...
...przesmarowali mi wszystkie zawiasy jakimś niebieskim smarem w sprayu , drzwi klapa maska, przesmarowali ograniczniki w drzwiach, ustawili i zaktualizowali coś od swiatel przednich LED, wgrali najnowszy dostępny soft od MZD Connect (informacje nawigacji już na stałe są widoczne, nie znikają...), wyważyli koła pod obciążeniem (ponoć trzy koła były nie doważome, już zagłówek nie drży przy 120-140km/h), dostałem podkładki pod tablice rejestracyjne na "zaś", bo jak stwierdzili te klubowe są lepsze, dali jakiś tam rabat 16% za usługę i 10% za części, mogłem popatrzeć co tam robią w aucie mogłem pójść i pogadać o pierdołach związanych z mazdą, zmierzyli klocki i podobno przód ma 9mm a tył 9.5mm,...

Ogólnie jestem mile zaskoczony obsługą serwisu i podejściem.do mojej Mazdy, pamiętali mnie nawet jak przyjeżdżalem z GH.

Ale, zostawili mi trzy błędy jakieś U0156:coś tam, (skasowałem.sobie sam), oliwa.w.silniku była przelana ponad MAX (upuściłem sam prawie 0.5 litra do stanu między MIN a MAX) i stwierdzam że do 2.0 165km nie warto kupować 5 litrów bo niby powinno wejść 4.2, tak ale chyba na suchym silniku czyli nowym.

Ogólne zadowolenie z pobytu w Matsuoka w Łodzi to 9 na 10 :-)


Faktycznie, z tego co piszesz to obsługa na plus w tym serwisie.
Jak koszt tego przeglądu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 21:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3491
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mój był tylko olej do silnika czyli 200 parę kilka zł.
Czyli Przegląd, ich filtr oleju i kabinowy, podkładka pod korek spustowy, cztery baterie do pestek i pilotów, kontrola stanu nadwozia dodatkowo chyba 170 zł, wyważenie kół pod obciążeniem coś.okolo 140zl, robota i wyszło w sumie prawie 850zł.

Sam podstawowy przegląd i tylko ich olej i filtr i podkładka pod korek spustowy, to koszt 0kolo 650-700zl, ale musiałbym dokładnie podliczyć.
A sam przegląd bez wymiany czegokolwiek około 350zl, czyli za wpisy do systemu i papierki w których zaznaczają co tam.sprawdzili przy aucie.

Nie było.az.tak.drogo, tak.mi sie.wydaje....


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 14 cze 2018, 21:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7021
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Millerek a Ty kupiłeś samochód fabrycznie nowy czy demo? Coś szybko u Ciebie ten przegląd. :idea:
Może jakaś prezentacja w PS6?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 05:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3491
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie no, przegląd normalnie przypada akurat na teraz, rok czasu lub 20kkm.
Demo? Nie, Nówka powiedzmy że tak ale nie z salonu. Powiedzmy, że kilka miesięcy temu, nieoczekiwanie po wielkich poszukiwaniach, wpadła mi w całości, praktycznie nieużywana, 9cio miesięczna sztuka z rynku wtórnego.... ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 15 cze 2018, 08:17 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7021
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Pytam bo tak analizowałeś, pytałeś a ostatecznie nie pochwaliłeś się co i jak. ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 859 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: pedrito i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.