Teraz jest So, 20 kwi 2019, 00:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 140  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 20:04 
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4889
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Mariuszcom, dziękuję za potwierdzenie w linku, tego, co piszemy w ostatnich postach o M6 , cytuję :

Mazda 6 – naszym zdaniem

Można na niej po­le­gać! Mazda od za­wsze zaj­mo­wa­ła wy­so­kie miej­sca w ze­sta­wie­niu na­szych te­stów dłu­go­dy­stan­so­wych. O te­sto­wa­nej „szó­st­ce” też nie po­wie­my złego słowa. Choć auto nie otrzy­ma­ło oceny ce­lu­ją­cej, na co wpływ miały wpad­ka z kloc­ka­mi i drob­ne nie­do­sko­na­ło­ści, które wy­szły pod­czas spraw­dzia­nu, to jed­nak test za­li­czy­ło bez pro­ble­mów. Po ro­ze­bra­niu sa­mo­cho­du na czę­ści drob­ną rysę zna­leź­li­śmy w jed­nym z cy­lin­drów, ale za to za­bez­pie­cze­nie an­ty­ko­ro­zyj­ne oka­za­ło się na­praw­dę so­lid­ne, a z tym aku­rat nie było naj­le­piej w po­przed­nich „szóst­kach”.
Ge­ne­ral­nie to so­lid­ny wóz, który za­słu­że­nie otrzy­mu­je 5+.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 20:35 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 167
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
12 września 2018, o 20:45 Rysiek napisał(a):
GH miała w silniku 2.2D ryzyko rozciągania się łańcucha


Eee... tam. Kto by patrzył na diesle w japońcach z tego rocznika. Oni je wypuścili bo rynek wymusił. Ja bym się bał kupować od nich klekoty z przebiegiem 200-300 tyś.
Jakoś Japonia dalej kojarzy mi się z benzyną a Niemcy z dieslem jeśli chodzi o lata 1996-2010.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 20:42 
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4889
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja przerobilem cztery diesle Mazdy, żadnych problemów.
W otoczeniu diesle japońskie w accordzie, Vitara, Avensis, wszystkie jeżdżą od wielu lat.

Twierdzenie, że "japońskie diesle" to nie to co niemieckie diesle jest słuszne. To samo tyczy się silników PB.

Wolę Japończyka deptać niż Niemca, jakkolwiek to brzmi :)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 20:44 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 266
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Millerek napisał(a):
Mariuszcom, dziękuję za potwierdzenie w linku, tego, co piszemy w ostatnich postach o M6 , cytuję :

Mazda 6 – naszym zdaniem

Można na niej po­le­gać! Mazda od za­wsze zaj­mo­wa­ła wy­so­kie miej­sca w ze­sta­wie­niu na­szych te­stów dłu­go­dy­stan­so­wych. O te­sto­wa­nej „szó­st­ce” też nie po­wie­my złego słowa. Choć auto nie otrzy­ma­ło oceny ce­lu­ją­cej, na co wpływ miały wpad­ka z kloc­ka­mi i drob­ne nie­do­sko­na­ło­ści, które wy­szły pod­czas spraw­dzia­nu, to jed­nak test za­li­czy­ło bez pro­ble­mów. Po ro­ze­bra­niu sa­mo­cho­du na czę­ści drob­ną rysę zna­leź­li­śmy w jed­nym z cy­lin­drów, ale za to za­bez­pie­cze­nie an­ty­ko­ro­zyj­ne oka­za­ło się na­praw­dę so­lid­ne, a z tym aku­rat nie było naj­le­piej w po­przed­nich „szóst­kach”.
Ge­ne­ral­nie to so­lid­ny wóz, który za­słu­że­nie otrzy­mu­je 5+.

Stwierdziłem że ten link podsumuje idealnie te nasze ohy i ahy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 16:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja mam nadzieje tylko że moja M6 z której jak dotąd jestem zadowolony nie będzie tak wyglądać .
https://motoryzacja.interia.pl/wiadomos ... Id,2416445


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 19:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2064
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
ABC1 w Lancerze na niektórych elementach układu wydechowego i podwozia też miałem rdzawy nalot już po 2 zimach... i teściowa która teraz nim jeździ też ma... po 10latach... i nic nie przerdzewiało... estetyka boli, ale jak nie gnije całkowicie to ja tam bym się nie przejmował...
zresztą tutaj na forum zdjęcia Mazd o podobnych nalotach też były...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 20:29 
Stały bywalec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 980
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W ASX (i Lancerach :) ) nalot rdzy był przy odbiorze auta u niektórych ;) i po 5 latach (Lancer) wygląd zbytnio nie ulegał zmianie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 wrz 2018, 09:24 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 266
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
https://www.motofakty.pl/artykul/mazda- ... nanie.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 wrz 2018, 10:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2438
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
podstawowy benzyniak to 145 km? :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 wrz 2018, 11:05 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.03.2018
Posty: 56
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
15 września 2018, o 10:24 mariuszcom napisał(a):
https://www.motofakty.pl/artykul/mazda-6-kontra-volkswagen-passat-porownanie.html


Błąd, może mało istotny, ale 2,5 posiada CD w standardzie. :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 wrz 2018, 10:31 
Adept
Offline
Od: 25.04.2013
Posty: 111
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Kilka spostrzezen po przesiadce z 2013 SkyPassion na SkyDream i przejechaniu prawie 5k km.

- samochod poczatkowo wydawal sie wolniejszy niz poprzednia 6,ale chyba silnik musial sie dotrzec,bo teraz jest tak,jak bylo w poprzednim
- w samochodzie jest CICHO.W koncu mozna jechac 160-170 i normalnie rozmawiac.Przy wiekszych predkosciach robi sie juz glosno,ale nie ma w tym nic dziwnego
-android car play sprawdza sie b.dobrze, ale czasem sie wiesza i nie slychac osoby do ktorej sie dzwoni
- samochod prowadzi sie lepiej i lepiej go czuc w zakretach
- bardzo duzo osob,ktore wsiadaja do srodka jest baaardzo pozytywnie zaskoczonych jakoscia wykonczenia i uzytymi materialami
- jeszcze bardziej irytujace jest to,ze nie ma automatycznego otwierania bagaznika...

Podsumowujac to nie spodziewalem sie, ze bede tak zadowolony z tej przesiadki i te przejechane kilka tysiecy bardzo mocno mnie utwierdzilo, ze byl to sluszny wybor :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 wrz 2018, 13:46 
Offline
11 września 2018, o 16:34 niko123 napisał(a):
Jedni na youtobe w teście mowią ( Marek. ) że prowadzi się słabo i to już nie to co kiedyś a auto śwait że jest lepiej.
To jak to jest ? tak skrajne opinie w sprawie prowadzenia m6 2018.


[cenzura]. W Twoim odczuciu Mazda 6 jest genialna, ale w odczuciu milionow osob na swiecie moze byc rozczarowujacym autem, co czesc fanow marki majacy emocjonalny stosunek do swojego auta czesto odbiera jako atak lub wierutne bzdury. Maja do tego prawo, ale nie uwazam, aby mieli absolutna rację w tym dyskursie. Poza tym ogladajac testy Wieruszewskiego latwo jest dojsc do tego jakie auta sa w jego odczuciu dobre: niebanalne i dajace radosc z jazdy (np. Mazda MX5 lub ostatnio testowane BMW M5) albo bez emocji, ale za to praktyczne na codzien (np. Suzuki Vitara). Dlatego zamiast walczyc z nieprawościa testujacych polecam dystans i odrobine rozsadku ;) Jak to jest to sie kazdy dowie na jezdzie probnej a z autem to jak z wyborem instrumentu lub przymierzaniem garnituru - każdemu lezy co innego, bo kazdy z nas jest inny. Dla jednego kierowcy uklad jezdny Mazdy będzie genialny a dla innego przecietny lub nawet slaby. To jest normalne. W przypadku testow czlowiek wyciaga jakas tam srednia - jezeli n recenzji mowi, ze film jest doby to mam n procent szans, ze bedzie. Czasem ta jedna negatywna recenzja okazuje sie byc zgodna z naszymi odczuciami, bo najlatwiej jest wpasowac sie z recenzja w trend, wiec testujący podgladaja siebie wzajemnie co ten i ow nagral lub napisal. Jezeli jest ziarno niepewnosci to zwykle warto to sprawdzić np. EUS. Przy czym znowu kazdy z nas ma inna charakterystyke sluchu i każdy przesiada sie z innego auta, wiec dla jedynych jest cicho, dla innych znosnie a dla innych glosno. Mamy rozna percepcję zmyslow.

Raportow TUV i Dekry nie sledze, ale jezeli bierzemy branze motoryzacyjna pod lupe i np. awarie lusterek np. nie rozlozyly sie i sa zablokowane - ma to wpływ na bezpieczenstwo prowadzenia. Istotnosc (waga) takiej wady bedzie wysoko, nawet jezeli kierowca moze sie rozgladac dookola. Podobnie awaria wycieraczek w czasie ulewy moze skonczyc sie tragicznie. Nawet wydaje sie banalna awaria wskaznika poziomu paliwa jest traktowana jako element bezpieczenstwa i w pewnych przypadkach moze sie zakonczyc tragicznie.


Ostatnio edytowano N, 16 wrz 2018, 13:46 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Jeszcze 1 nawiązanie do polityki i będą nagrody.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 wrz 2018, 15:30 
Offline
Brawo limo bardzo to wszystko ładnie i rozsądnie podsumowałeś. Nie można patrzeć przez różowe okulary na samochód tylko dlatego, że się go kupiło i nim jeździ a nie jeździło się niczym innym od konkurencji z zasady bo nie, bo niemieckie czy tam włoskie lub francuskie czy czeskie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 10:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 1314
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
limo napisał(a):
…...np. awarie lusterek np. nie rozlozyly sie i sa zablokowane - ma to wpływ na bezpieczenstwo prowadzenia. Istotnosc (waga) takiej wady bedzie wysoko, nawet jezeli kierowca moze sie rozgladac dookola.


Być może, ale to raczej Mazdy nie dotyczy, bo te lusterka można rozłożyć pomagając ręką i sobie jeżdżą rozłożone do naprawy, nikomu nie zagrażając. Sądzę więc że waga w tych testach jest znikoma tej usterki, jak i znikoma uciążliwość dla użytkownika.

limo napisał(a):
…...
Podobnie awaria wycieraczek w czasie ulewy moze skonczyc sie tragicznie. Nawet wydaje sie banalna awaria wskaznika poziomu paliwa jest traktowana jako element bezpieczenstwa i w pewnych przypadkach moze sie zakonczyc tragicznie.


To się zgadza, ale o ile wiem Mazd nie dotyczy. Czego innego owszem - o taki przypadek (wierzy ktoś że jechał na kropelce ostatniej wiedząc o tym???) :

https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje ... 60116.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 11:40 
Offline
Szczególnie od strony pasażera super się rozkłada ręką. Ja np. w tym celu używałem pałki teleskopowej. Miny przechodniów bezcenne. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 11:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 458
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dajcie już spokój z tymi lusterkami bo to nudne się robi. Temat dokładnie przerobiony i ma swój wątek.
A lusterka nie padają od razu całkowicie i w momencie wystąpienia pierwszych objawów ich po prostu nie składaj, zaoszczędzisz przechodniom rozrywki z pałką.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 12:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 1314
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
MateZ napisał(a):
Szczególnie od strony pasażera super się rozkłada ręką. Ja np. w tym celu używałem pałki teleskopowej. Miny przechodniów bezcenne. :)


A to się nie dziwię (minom przechodniów) :)
Choć dziwię się temu - po kiego czorta je składałeś wiedząc że zepsute czekając na naprawę.
A narzekania tylko na nie tak komediowo wręcz rozdmuchane (zagrażające bezpieczeństwu ? :) ) , świadomego użytkownika tylko mogą zachęcić do zakupu szóstki, w mechanizmie : "zaraz zaraz, czyli TO ma być największy problem tego wozu??? w takim razie - biorę zaraz!!!! :) )


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 12:06 
Offline
A wyobraź sobie, że samo się składało. :) A za takie udogodnienie co się nazywało moduł automatycznego składania lusterek zapłaciłem maździe dodatkowe 500 zł przed odbiorem samochodu.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 12:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 1314
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
A to faktycznie cytując pewnego artystę "sprawy obce mi są to" , żeby taki moduł nie miał guziczka wyłącznika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 13:35 
Nowicjusz
Offline
Od: 13.03.2018
Posty: 56
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
W "nowej" jest wyłącznik auto/manual/off jak w poprzedniej nie wiem. Admin temat do lusterek :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 18:15 
Offline
W poprzedniej nie ma. Chyba, że zapłacisz aso za to by zdemontowali ci coś za co dopłaciłeś.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 18:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 458
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
17 września 2018, o 19:15 MateZ napisał(a):
W poprzedniej nie ma

W poprzedniej czyli GL jest.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 19:31 
Offline
W poprzedniej czyli w gj.Wiem, że w gl jest ale nie traktuje tego nawet jako lifting, bardziej jako nowy rok modelowy. Mazda 6 od 2012 przeszła 2 liftingi jeden w 2015 roku, drugi obecnie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 19:34 
Stały bywalec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 980
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja mam 2016 modelowy 2015 i się nie zgodzę. Podstawowym problemem było wyciszenie, MY2016 teoretycznie wniósł w tej sprawie dużą zmianę.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 19:38 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 458
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
17 września 2018, o 20:31 MateZ napisał(a):
W poprzedniej czyli w gj.Wiem, że w gl jest ale nie traktuje tego nawet jako lifting,

Jak Ty to traktujesz jest bez znaczenia :) Jeśli mówimy o poprzedniku obecnej to była nim GL.
Idąc tokiem Twojego rozumowania GL nigdy nie bylo?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 19:58 
Offline
Zdzisiu jak ty uważasz, że literki gl, gj czy gh mają jakiekolwiek znaczenie :), to nie ma znaczenia dla mnie. W dowodzie miałem Gh a jeździłem gj po pierwszym liftingu. Dla mnie była gj, która wyszła w 2012 roku i od tamtej pory miała 2 liftingi. Z czego mazda potrzebowała 5 lat by dodać przycisk do wyłączania funkcji, za którą brała ciężkie pieniądze, a która w innych markach była w standardzie.
W dodatku funkcjonalność ta skracała życie tego nieszczęśliwie żałosnego mechanizmu lusterek, o którym się między innymi ta dyskusja tak namiętnie się rozwija. Dlatego takie kocopoły o wyłączaniu zepsutego mechanizmu automatycznego składania lusterek do mnie nie trafiają, bo nie miałem takiej możliwości. O ile jakby to napisał człowiek, który kupił rocznik 2018 to bym zrozumiał. Jak pisze to osoba, która kupiła mazde wcześniej niż ja, wcześniej była tu na forum i wymieniła 1000 komentarzy do momentu jak ja tu dołączyłem, to zaczyna mnie to intrygować, irytować a na końcu bawić. I nie pije tu do Ciebie. Ty rozumiem, że kupiłeś mazde nie dawno. Ok ciesz się swoim wyborem. Masz do tego pełne prawo.


Ostatnio edytowano Pn, 17 wrz 2018, 20:21 przez MateZ, łącznie edytowano 3 razy

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 20:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 458
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Uczepileś się literek zamiast dostrzec mój główny przekaz, że w poprzedniku obecnej M6 2018 nieszczęsny przycisk istnieje. A czy to lifting czy rok modelowy - jakie to ma znaczenie?
Tyle z mojej strony bo bez sensu to ciągnąć.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano Pn, 17 wrz 2018, 20:08 przez zdzich44, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 20:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7775
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Miała 3 liftingi, bo generacja cały czas ta sama (miesiąc i rok oznaczają datę początku produkcji w fabryce):
Baza 08.2012
I Lift 01.2015
II Lift 09.2016
III Lift 05.2018


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 20:40 
Stały bywalec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 980
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Raczej datę odbioru. II lift był odbierany pod koniec września/początek października - a płynie toto 3 miesiące niby.

Chyba że znowu mi się coś pomerdało :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 21:06 
Offline
Nie chce tu uchodzić za trolla, ale jak czytam niektóre komentarze to się nóż w kieszeni otwiera. Kto wie może mazda za 3 lata zrozumie, że warto robić samochody solidne, bezawaryjne i mające konkretne silniki. I kto wie może się przeproszę z tą marką.
Wymagań nie mam wielkich, samochód ma sprawnie przyspieszać, ma być bezawaryiny, abym aso nie widział od obdbioru do końca gwarancji, mulimedia ma mieć na czasie, a nie 10 lat za konkurencją i jakość wykończenia na poziomie do jakiego aspiruje, a nie gorszą jak w fsm 126p. Niestety mazda, którą posiadałem nie spełniała tych wymogów. Idealnie wpasowała się w typ samochodu, którego bym najgorszym wrogom nie polecił.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4192 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 ... 140  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.