Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:02

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 17 kwi 2020, 17:44 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
W całej GH są takie same - szukaj najlepiej od tych poliftowych będą najmłodsze i w lepszym stanie.
Od niczego innego nie pasują.
Poszukaj dobrej sprawnej używki z opcją zwrotu gdyby było coś nie tak - regenerowane przewaznie są dobre na krótką mete. Ja założyłbym używke.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 kwi 2020, 19:57 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
mam sprawny magiel z anglika oddam za cene flaszki 603153140


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 kwi 2020, 20:34 
Świeżak
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dzięki bardzo za pomoc! Stachu miałem być właśnie w PL na urlopie gdyby nie COVID :/ Napewno bym do Ciebie podjechał z dobrą flachą :) ale nie będę ryzykował, że w najlepszym wypadku dojdzie za 2-3 miechy albo wcale.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 kwi 2020, 06:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Przecież przesyłki chodzą normalnie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 kwi 2020, 22:12 
Świeżak
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Troszkę zamuliłem, auto już na chodzie! Może i paczki z PL dochodzą ale mam złe doświadczenia. Kupiłem wspomaganie z Madzi do rozbiórki, 18 miesięcy gwarancja więc długo się nie zastanawiałem, koszt 113 Ł + 100 wymiana + 30 zbieżność. Dzięki Wszystkim jeszcze raz!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 cze 2020, 09:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Kurczę widzę, że niewiele się w temacie wyjaśniło :(

U mnie mechanik powiedział, że przy elektrycznych układach wspomagania bardzo częstym problemem są spadki napięcia, które powodują błędne odczyty z sensorów. Stwierdził, że zanim zacznę się bawić w drogie naprawy (magle itp) to może najpierw przyjrzeć się układowi elektrycznemu?
Z moim przebiegiem to i tak w sumie najwyższy czas na takie przeglądy... zwłaszcza, że w zeszłym roku jak wyłączało mi się wspomaganie to się okazało, że luźna klema na aku. Dokręcone i był spokój rok.
Teraz tak:
masy wyczyszczone, nie pomogło
Alternator zregenerowany, nie pomogło,
Aku wymieniony (słaby był, a jak się okazało przy zakupie w dodatku był za mały), nie pomogło
Teraz skierowany zostałem do mehanika, który "lubuje się" w mazdach. Pierwsze co zapytał to właśnie o aku i alternator. Jak powiedziałem, że już próbowałem to stwierdził, że spórbujemy kalibracji i dopiero wtedy (może) jakieś naprawy.
Czekam na termin.
Dam znać jak się temat rozwija.

P.S.
osoby które miały problem z czujnikiem: wymienialiście? macie może nr katalogowy części, albo chociaż potraficie wskazać która to część?
osoby które miały problem z grzaniem się silniczka wsp.: udało się wgl rozwiązać problem w inny sposób niż wymiana maglownicy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 cze 2020, 20:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dzieki za informacje Od razu mowie ze to nie jest sprawa elektryki tylko wadliwego czujnika ktorydaje ciala.Niestety nie wystepuje on jako czesc zamienna tylko nalezy zakupic cala maglownice. Osobiscie robilem kalibracje kata skretu kierownicy w ASO Mazda i pomogło Teraz probowalem jeszcze raz ale albo zle to zrobili albo juz nie mozna tego zrobic Czekam na info jak to naprawic


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 cze 2020, 21:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie całą maglownicę, tylko zestaw naprawczy czyli czujnik skrętu wraz z wałkiem wejściowym (tzw. zębnikiem).

Ale najpierw trzeba zacząć od zrobienia kalibracji układu wspomagania kierownicy.
Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 cze 2020, 05:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
bardzo dziekuje ale tak powiedzial mi kierownik serwisu w aso
pomogla wymiana? Gdzie to mozna zakupic?
pzdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 cze 2020, 05:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Riki, ASO Mazda, i pewnie np. Foxrzeszów


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 cze 2020, 09:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Chyba najtaniej. Nie wielbiłem w aso kosztuje ale chyba z 1200zl.
https://partsouq.com/en/search/all?q=GS1F-32-12Y

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 cze 2020, 10:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
https://www.fox.rzeszow.pl/zestaw-napra ... 642,304505


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 cze 2020, 10:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja jestem ciekaw czy to czeka wszystkich, czy może była jakaś seria nieudanych tych części. Mam nadzieje ze to drugie ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 cze 2020, 15:59 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dziekuje za kazda cenna informacje
mam nadzieje ze rozwiaze to problem buczenia przy skrecie w lewo kierownica


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 cze 2020, 16:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Franto, jakie masz objawy? Tylko buczenie? Domniemam, że to odgłos z silnika maglownicy?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 cze 2020, 22:23 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
tak buczenie i ciezko chodzi cala kierownica
tylko na postoju
jak skrecam w lewo na postoju drga cala deska rozdzielcza
pzsdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lip 2020, 05:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Daj znac jak poszło i jakie koszty :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lip 2020, 07:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Franto, moim zdaniem u Ciebie przyczyna leży raczej w silniku magla, a nie w czujniku i wałku wejściowym. Nie kupuj w ciemno tego zestawu naprawczego.
Sprawdź czy masz całe harmonijki na wyjściach drążków z magla, czy nie dostała się woda do środka, czy nie ma rdzy. Dokładnie posprawdzaj zasilanie magla, wszystkie kostki, masy, przewody, styki.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lip 2020, 15:42 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dzieki duzo roboty to jest ?aby to sprawdzic


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lip 2020, 15:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Zajrzeć pod auto ;). Tak patrze ze masz mazdę podobnie jak ja 2.2 diesel. Ile masz km najechane ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lip 2020, 15:53 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
daj numer telefonu
mam 160 tys


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 15 lip 2020, 22:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Panowie chyba dopada mnie problem z maglownica.
Od jakiegoś czasu słychać lekkie stuki przy kręceniu kierownica lewo prawo, szczególnie przy szybkich zmianach kierunku.

Zawieszenie i układ kierowniczy sztywne, wieloklin namarowany, krzyżaki sprawdzone mechanik twierdzi że luz jest na przekładni.

Teraz pytanie czy ktoś w PL potrafi to dobrze zregenerować?
Widzę że w Zielonej Górze jest zakład który chyba ogarnia ten temat. Może ktoś polecić jakiś warsztat?
Luz jest mały ale chyba powoli czas zainteresować się tematem.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lip 2020, 08:14 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.12.2014
Posty: 551
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: śląski
Według WM Mazdy regulacji przekładni należy dokonać po zabudowaniu do pojazdu.
No to nie wiem jak taka regeneracja ma wyglądać.

_________________
Nieautoryzowany, niezależny, niezbyt drogi Serwis Samochodów Mazda w Katowicach –> tel. 601-436-706
Po wybraniu tego numeru łączysz się z Tadziolem :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 16 lip 2020, 09:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tadziol ale piszesz o części elektrycznej, rozumiem?
Raczej mechanicznych luzów nie da się inaczej poprawić jak wyjąć przekładnie i zregenerować zużyte części mechaniczne?

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lip 2020, 10:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Regenerowałem przekładnię kiedyś w Jeepie. Hydrauliczną oczywiście. Regenerowana wciąż stukała. Nie polecam - koszt regeneracji sięgał 75% nowej. Lepiej było kupić orginalną...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 16 lip 2020, 10:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja bym takiego produktu nie przyjął/nie zapłacił, jeśli oddajesz z powodów luzów mechanicznych i nie są usunięte to znaczy że usługa nie została wykonana poprawnie.
Ale cenna uwaga, dzięki.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lip 2020, 13:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Przecież wszystkie przekładnię się regeneruje czemu ta od mazdy musiała by być inna ??
A ile nowa przekładnia w aso ??? Kiedyś cena była zawrotna. Może teraz coś się pozmieniało ;). Ale i tak to będzie wydatek ponad 5000zl plus robocizna :(.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 16 lip 2020, 13:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
W mojej dopiero powoli zaczyna się coś dziać, elektrycznie jest ok, występuję jedynie stukanie co jakiś czas w określonych warunkach, nie wpływa na razie w żaden sposób na warunki jezdne.
Chcę powoli się rozejrzeć tak aby w dogodnym momencie zająć się tematem.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 16 lip 2020, 13:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
A Tadziolowi nie chodzi przypadkiem o śrubę którą kasuje się luz na przekładni, mam wrażenie, że istnieją takie śruby, które można dokręcić aby skasować luz. Zazwyczaj wiąże się to z dorobieniem odpowiedniego klucza, pamiętam kiedyś w Hondzie chciałem coś takiego zrobić.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lip 2020, 14:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Maciek rozumiem i to słuszne podejście do Sprawy ;). No to ciekawe co pisze dejwid, może faktycznie wystarczyło by skasować te lekkie luzy i by było po sprawie ....
Tak patrze na necie na zdjęcia naszej przekładni i tam nie widzę nic takiego jak śruba do kasowania luzu. Są zupełnie inne od tych przekładni hydraulicznych.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.