Teraz jest Wt, 16 paź 2018, 23:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 561 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 8 cze 2018, 07:22 
Świeżak
Offline
Od: 12.04.2016
Posty: 31
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Polecam lpg-forum.pl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 cze 2018, 18:30 
Amator
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 95
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Czytam na forum lpg. Fakt, jest tam dużo przydatnych informacji, ale mi chodzi o to by ktoś łopatologicznie mi wyjaśnił co nie co w związku z tym o czym pisałem.

-- Dodano: 11 czerwca 2018, o 09:26 --

Panowie, mam pytanie do posiadaczy silnika 2.0. Jakie macie podciśnienie w kolektorze na jałowym?

-- Dodano: 13 czerwca 2018, o 19:30 --

Panowie, nikt nic?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 11:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.06.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Witam.
Mam taki problem że po założeniu lpg mazda zaczęła dłużej kręcić żeby odpalić silnik, podczas zakładania instalacji zostały wymienione również świece. Wcześniej na benzynie odpałała bez mrugnięcia...Proszę o pomoc
Z góry dzięki. Pozdrawiam


Ostatnio edytowano Śr, 27 cze 2018, 11:33 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 cze 2018, 13:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 436
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
jak na zimnym tylko to wtryski lub reduktor puszca gaz do kolekotra


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 cze 2018, 07:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 377
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Jak dlugo masz tą instalacje?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 lip 2018, 13:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 929
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Panowie,
Czy ktoś uzywat STAG 400 dpi w Mazdzie 6 GH 2.0 DISI?
Zastanawiam się nad taką instalacją do swojego auta.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lip 2018, 15:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 436
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
montowałem klienta do toyoty Corolli
sterownik jest tak głupi że szok, jak chesz miec dobrze to KME Sky direct


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 lip 2018, 23:09 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 08.10.2016
Posty: 48
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Województwo dolnośląskie, najlepszy specjalista od instalacji LPG KME Diego? Zdecydowanie za dużo ostatnio mi pali. Chciał bym aby najlepszy możliwy fachowiec spojrzał w komputer. Polecacie kogoś?

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

_________________
Pozdrawiam,
Kowal


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 23 lip 2018, 07:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1263
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
KOWALszefu polecam podjechać na Śląsk, GZW Zbrosławice, to jeden z lepszych warsztatów LPG. Radzę się umówić telefonicznie, bo terminy są jak u kardiologa.

_________________

Obrazek

Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 sie 2018, 10:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.06.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Siema. Mam problem z moją instalacją gazową. Otóż przy rezerwie gazu auto odpala po czym zaraz gaśnie. Czy może to być spowodowane? Jeszcze przed moją pierwszą długą podrózą mogłem jechać na oparach. Teraz przy stanie 1/4 mi gaśnie...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 6 sie 2018, 13:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1263
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Najłatwiej będzie jak podjedziesz do gazownika, niech odczyta błędy z instalacji może jest jakiś problem z ciśnieniem.
Widzę, że jesteś ze Śląska, jeżeli masz STAG'a to mam kabel do odczytu danych możemy się podpiąć i poszukać problemu razem :)

_________________

Obrazek

Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 sie 2018, 09:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.06.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Mam niestety KME


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sie 2018, 21:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 436
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
bardzo prosta polska instalacja


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 wrz 2018, 16:09 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
Witam,

Kolejna odsłona przeglądu luzów zaworowych w Mazda 6 GH 2.0AT
Przebieg 48830km ostatni przegląd luzów przy 20500km.

Obrazek

Obrazek

Cylinder pierwszy na wydechu widać spadek luzu.
Następna kontrola za 10000km. Jeżeli spadnie poniżej 0.2 będzie potrzebna korekta luzów.

Co do gazu to po pierwszych 10000km filtry były tak zanieczyszczone pozostałościami ze spawania butli ze nie polecam zbiorników z firmy Bromech. Dobrze ze mam zainstalowane dobre filtry. Może teraz się coś zmieniło ale jak montowałem Stko to nie miałem takich zanieczyszczonych filtrów.

Pozdrawiam
Adam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 16 wrz 2018, 19:47 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 150
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Adam, a powiedz mi jak dokładnie ustalasz wartość luzu, jak zachowuje się blaszka szczelinomierza o danej grubości, którą uznajesz jako wartość luzu. Czy jest to blaszka która wchodzi z oporem, ale jeszcze płynnie, a kolejna grubsza blaszka nie wchodzi lub wchodzi ciężko? Czy jest to wartość przy której blaszka szczelinomierza wchodzi delikatnie "jak w masło"? Czy blaszka jest sucha, czy zwilżona olejem? Pytam bo podczas ostatniego pomiaru zmierzyłem wartość luzu od momentu bardzo delikatnego oporu blaszki, do ostatniej blaszki która płynnie wchodziła i różnica między nimi to ok. 0,1mm. U mnie na pierwszym cylindrze, również luzy były najmniejsze. Mam taki sam system zasilania jak ty i dołożyłem jeszcze z drugiej strony dodatkowe zasilanie listwy, aby wyrównać ewentualne spadki ciśnienia pomiędzy 1 a 4 cylindrem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 wrz 2018, 22:29 
Świeżak
Offline
Od: 03.02.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
Cześć

Jak składam blaszki w dwie aby uzyskać pośrednią wartość to staram się przetrzeć olej miedzy nimi.
Co do sprawdzania to raczej nie miałem takiej sytuacji aby była taka różnica. Jak wchodzi 0,22 to 0,23 już mi nie wchodzi. Wtedy określam ze jest to 0,22, a czy w rzeczywistości jest to 0,227 to już chyba mniej istotne.
Nie wiem jak w silnikach GH ale w 626 GF to luzy zaworowe zeszły mi poniżej 0,1 mm(po przejechaniu na gazie 100000km nie mierzyłem niestety przed założeniem gazu).Silnik nie wykazywał żadnych oznak, ze coś nie gra pracował idealnie i nadal pracuje. Oczywiście luzy skorygowałem ale to było prościej bo są pastylki, a nie szklaneczki.

Co do wyrównania ciśnień to myślisz, że to coś pomoże. Może po prostu trzeba skorygować aby wtryskiwacz dawał więcej gazu. Skonsultuje się z moim gazownikiem co on na to. Na razie tak jak już pisałem jak zejdzie poniżej 0,2 po 10000km to koryguje.

Pozdrawiam
Adam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 18 wrz 2018, 23:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 1263
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
U mnie po 80kkm na LPG (cały przebieg 180kkm) luzy były jak z fabryki...

Teraz na blacie 220kkm, ale jeszcze nie mierzyłem ile jest aktualnie.

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________

Obrazek

Forumowe ramki pod tablice rejestracyjne - zapisy w linku


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 wrz 2018, 08:26 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 150
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
18 września 2018, o 23:29 adasik napisał(a):
Co do wyrównania ciśnień to myślisz, że to coś pomoże.

U mnie w 2,5 litrowym silniku luzy na pierwszym cylindrze odbiegały od wartości pozostałych, więc na wszelki wypadek zastosowałem tą kompensację. Wcześniejszy właściciel coś już wcześniej robił przy rozrządzie, więc tak na prawdę nie wiem z czego wynika ta różnica.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 06:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.07.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
maciekelga napisał(a):
Panowie,
Czy ktoś uzywat STAG 400 dpi w Mazdzie 6 GH 2.0 DISI?
Zastanawiam się nad taką instalacją do swojego auta.


Hej zakładałem całkiem niedawno w polecanym warsztacie Busku Zdrój kawałek musiałem podjechać ale warto. Mocy nie straciłem praktycznie wcale spalanie rzędu 2,5 PB/7,5 gazu potwierdzę za dwa trzy tygodnie na razie reprezentatywne 500km zrobiłem na instalacji ale jak rozeznawałem temat to wychodzi że się sprawuje gazik i daje radę.

Dodatkowo uważam że różnica w koszcie instalacji jest nie wielka, koszt eksploatacji podobny ale zawsze tańszy niż na benzie. A dzięki temu można śmiało mieć nowszą Madzie w ekonomicznej wersji ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 25 wrz 2018, 08:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 929
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Fajnie słyszeć, że dobrze się sprawuje

Ja odpuściłem instalację, po kalkulacjach plusach i minusach stwierdziłem że w tym aucie już nie będę zakładał. Rocznie robię 30kkm więc nie jakoś dużo, nie wiem ile jeszcze pojeżdżę Mazdą 2-3-4 lata. Zobaczę przy następnym aucie

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 paź 2018, 06:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 436
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
ogólnie STAG 400 DPI to jest taka proteza LPG , jedynym narazie z dostępnych sterowników Polskich dobrze działających jest KME do Silników DI


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 561 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.