Teraz jest So, 25 sty 2020, 15:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 24 maja 2019, 21:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.05.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam,
Mam pytanie odnośnie wtryskiwaczy w Mazda 6 2.2d skyactiv 175km.
Mianowicie użytkuje auto od ponad roku będąc teraz na urlopie oddałem auto do mechanika aby posprawdzal ogólnie auto i chciałem aby sprawdził wtryski. Po pary dniach człowiek co sprawdzał wtryski stwierdził ze ze wszystkimi jest coś nie tak ponieważ pompują do 3 barów i więcej nie chcą po czym jak odłączy i podlaczy ponownie kostki wtedy pompują do 9 barów. Teraz pytanie jest czy ktoś wie na ilu barach powinny pracować te wtryskiwacze. Mechanik twierdzi ze to nie jest dobrze ale tez nie jest ich w stanie zregenerować. Dla mnie to trochę Dźwinę ze wszystkie cztery maja ten sam problem, zrozumiał bym jeden albo dwa ale wszystkie cztery to samo?
Może ktoś miał kiedyś podobny problem.
Z góry dziękuje za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 maja 2019, 08:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 492
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
ja bym zmienił mechanika bo te wtryski nie mogą mieć 3 barów, bo nawet by auto się nie uruchomiło tylko ok 200 do 2000


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 maja 2019, 20:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.05.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czy ma ktoś może pojęcie czy wtryski z 2.2sky activ 150konnego będą pasować do 175konnego ? Jest jakaś różnica?
Z góry dziękuje za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 maja 2019, 13:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 146
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Moim zdaniem samochody sa identyczne, maja tylko wgrana inna mape.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 maja 2019, 19:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.05.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tez tak właśnie sadze, potrzebuje wtryskiwacze do swojego samochodu aczkolwiek ciężko jest znaleźć z 175 konnego. Te silniki niczym się nie różnią prawdopodobnie tylko mapa.
Jeżeli ktoś miałby jeszcze jakieś informacje dziękuje za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 maja 2019, 19:40 
Bywalec
Online
Od: 16.10.2017
Posty: 460
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Wtryskiwacze są zapewne te same ale ciekawi mnie dlaczego chcesz je wymieniać? Do tej pory nie słyszałem żeby ktoś miał z nimi jakiś problem. Coś nie tak dzieje się z autem? Owszem, wtryskiwacze warto wyciągnąć żeby wymienić podkładki ale to wszystko. Dlatego dziwią mnie trochę Twoje pytania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 maja 2019, 19:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.05.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Podkładki wymianielem to wiem. Ostatnio zleciłem wyciągnięcie wtryskiwaczy w moim samochodzie i oddanie ich do sprawdzenia tak dla pewności. I mechanik od wtryskiwaczy stwierdził ze coś jest z nimi nie tak po podłączeniu ich wszystkie się zacinają na danym poziomie ale w momencie kiedy je odłączy i podłączy sportem pompują tak jak powinny. I się zastanawiam jak to możliwe żeby tak wszystkie 4 miły problem. Może tak one maja pracować nie wiem. Dodam ze z autem nie mam problemu żadnego. Nie dławi się ani nic.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 30 maja 2019, 20:59 
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8062
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Igor9292 zmień mechanika a nie wtryskiwacze. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 04:28 
Adept
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 128
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Te wtryski praktycznie się nie psują. Tak jak już zostało napisane zmień mechanika. Na pewno nie padły 4 na raz. dzieje się coś złego z autem? pamiętaj że nadgorliwosc gorsza od faszyzmu hehe


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 10:52 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.05.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No tez właśnie mnie to zastanawiało ze padły 4 na raz. Z autem nic się nie dzieje normalnie jeździ, nie dławi, ma moc,
Odpala na zimnym i ciepłym tak samo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 11:04 
Bywalec
Online
Od: 16.10.2017
Posty: 460
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
A może ten twój mechanik nie ma pojęcia co robi i próbuje Cię naciągnąć na koszty? Warto zrobić adaptację wtryskiwaczy wtedy może coś wyjdzie. Jak nie wiesz jak to podjedź do ASO. Jak masz pojęcie, to adapter OBD na USB i Forscan.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 21:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.04.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Witam mi wyciagneli i sprawdzili wtryskiwacze i wszystki 4 maja problem za duzo paliwa daja raz za malo raz wykres pokazuje ze sie zacinaja auto jezdzi kiepsko jadac na 5 cz6 biegu 2 750 obrotow i pedal w podlodze raz auto ciagnie do powiedzmy 4000 obrotów raz do 2700


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 paź 2019, 21:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.05.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam. Kogo polecacie od sprawdzenia wtryskiwaczy w woj. Śląskim ?
Z góry dziękuje za pomoc ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lis 2019, 01:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.11.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
Przepraszam że się wcinam w temat, ale potrzebuję moment dokręcenia wtrysku, bo zamierzam wymienić podkładki pod wtryskami - sprawa pilna będę bardzo wdzięczny za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 gru 2019, 14:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.04.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Panowie czy na wtryskiwaczach powinien być jeden nr ,bo dziś patrzyłem i każdy wtrysk ma inny nr,mazda 6 gj 175 koni


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 gru 2019, 17:04 
Świeżak
Offline
Od: 03.09.2019
Posty: 31
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: opolski
W poprzednim modelu każdy miał inny numer, do tego przewód miał ten sam numer co wtrysk. Było to jakieś kodowanie wtrysku czy coś.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 gru 2019, 09:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5929
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Chochlik jakiś
Obrazek

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 17 gru 2019, 10:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1264
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Millerek co to za chochlik? Co ten post wnosi do tematu?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~228000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 gru 2019, 10:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5929
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hmm, w generacji GJ GL, dziale Elektryka... , widzę temat o wtryskiwaczach do GH

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 17 gru 2019, 11:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1264
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Autor napisał, że dotyczy Mazdy 6 GJ 175km.

Tomasz30 popraw opis posiadanego auta w profilu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~228000km. <pucu>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 gru 2019, 19:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 15.11.2015
Posty: 514
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Historia z kablem oporowym i takim samym nr na wtrysku trwała jedynie 3 lata i zakończyła się na lifcie GG w 2005r. Od tego czasu wtryski potrzebują kodowania, wystarczy do tego Forscan.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 gru 2019, 17:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.04.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
A czy od mazdy cx5 150 koni podejdą wtryski do mazdy 6 gj 175 koni


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 gru 2019, 18:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 15.11.2015
Posty: 514
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
To jest to samo, dopiero w roczniku 2018 po lekkiej modyfikacji (inne turbo, inna moc znamionowa) mogą, ale nie muszą być inne. 2012-2017 wszystko pasuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 21:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.04.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Panowie wyczyscilem przepustnice osadu Full z 1 cm grubości, wymieniłem wtryski na inne używane, auto zaczęło dymu ,końcówki wydechu okopcone,dziś 3 bieg 4 tyś obrotów auto przestało ciągnąć i obroty powoli spadać A gaz w podłodze, już nie wiem gdzie szukać przyczyny raz ciagnie do 4 tyś a za chwilę do 3 tyś, ktoś cos?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Zbyk i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.