Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 05:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Od wewnętrznej, czy zewnętrznej ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 06:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Od wewnątrz auta i niestety nie podtoczymy tarczy. Podkładka pod tarczę też lipa... chyba trzeba bedzie podfrezować zacisk w miejscu styku ze zweotnicą bo to wydaje mi sie najrozsądniejszym wyjściem ...

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 08:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
W ingerencję obudowy zacisku ja bym się raczej nie bawił. Bał bym się o osłabienie materiału i możliwe pęknięcie które może być katastrofalne w skutkach...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 08:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Masz na myśli i szlif o 1,2 mm jarzma które jest 2x grubsze od tego tego z gh? to raczej nie będzie za wielkie osłabienie.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 09:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
A nie można zeszlifować zwrotnicy ?
Tak chyba zrobił gościu z tego anglojęzycznego forum (coś tam pisał o dremelu, ale nie byłem pewny, czy chodziło o poszerzenie otworu, czy właśnie sfrezowanie z grubości).

Zresztą pewnie na jedno wyjdzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 10:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Skoro jest 2 grubsze wiec chyba da się to ogarnąć.
Z tym dremelem chodzi o rozwiercenie otworu.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 10:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
ten anglojęzyczny zostawił chyba tarcze z mps cos mi sie wydaje a ona sa ciemsze o kilka mm i wtedy znika mój problem...

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 10:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Nie masz możliwości oddania tarcz ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 10:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
ale ja nie chcę tych z mps i poza tym przecież roztoczylem otwór centralący.

pogadam z tokarzem i coś sie opatentuje.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 10:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ten Koles miał tarcze od evo, pisał tylko o powiększeniu otworu centralnego i tej jednej dziury co trzyma zacisk. Ciekawe czemu u Ciebie ta tarcza trze :/

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 10:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
bo jest za blisko zacisku...
pogrzebałem i coś wygrzebsłem...

" you are correct you do need 2mm spacer between the hub and the rotor. That way the rotor will be centered inside the caliper. Or you could just shave off 2mm of the caliper ears and wont worry about spacers."

_________________
Optimal Сasual Dating


Ostatnio edytowano Cz, 17 lip 2014, 15:08 przez Kamil, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 12:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
<spoko>
to działaj, działaj....


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 17 lip 2014, 17:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
hmm.... na jutro powinienem mieć podkładki pod tarcze :)

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 lip 2014, 03:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Tyle razy to czytałem i tego nie widziałem...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 18 lip 2014, 04:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
a bo tego tam nie ma.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 lip 2014, 07:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Aaa to pewnie dla tego. W tym linku ode mnie koleś pisze że ma założone dystanse 5mm na stronę. Ale zakładając dystanse to trzeba je umieścić między piastą a tarczą? Czyli przydały by się też dłuższe szpilki...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 18 lip 2014, 07:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
te 5mm to miał bo pewnie zaciki opierały się na felgach, ale żeby tarcza była centralnie w zacisku trzeba dołożyć te 2 mm między piastę a tarczę. Ot co.

http://www.mazdaspeedforums.org/forum/f ... 6-a-62296/

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 lip 2014, 08:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
To spoko. Damianko przetrzesz szlak i moze ja pójdę w taki zestaw. Właśnie mi sie kończą klocki z przodu. Wytrzymały za ledwie rok i 4 miesiące. Ostatnio zauważyłem ze strasznie mi pylą, po umyciu jedna jazda dłuższa i felgi czarne. I teraz juz mi te blaszki trą o felgę. Dzisiaj kupię jakieś i bede zmieniał wieczorem jak będzie czas.
Jak ogarniesz przód to będziesz coś z tyłem robił?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 18 lip 2014, 09:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
KOVAL napisał(a):
(...) I teraz juz mi te blaszki trą o felgę.
(...)


Czy ty masz na myśli tarcie blaszek o tarcze?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 lip 2014, 09:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Tak, jak kończą sie klocki to sa tam takie blaszki i one informują ze klocki sie kończą i czas na wymianę.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 lip 2014, 10:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Z tyłu niestety nie ma... ;-)

Ale nie róbmy OT, bo to ciężka praca dla moderatorów.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 18 lip 2014, 12:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
tak dla porównania:

Obrazek

Obrazek

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 18 lip 2014, 12:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
no roznica jest znaczna <o0>

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 1 sie 2014, 13:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Damian - jakis update?
Udalo sie cos wiecej zdzialac ?

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 sie 2014, 13:41 
Offline
Damianko napisał(a):
tak dla porównania:


Kiedyś robiłem podobny hardcore dla Audi B4. I tak duża zmiana siły hamowania wymagała zmiany średnicy felgi (tarcze + zaciski), ale i szerokości opon, bo przy braku ABS w czasie hamowania był jeden wielki smród i biały dym spod kół.. Siła hamowania wzrasta, ale nie przekłada się na tarcie dynamiczne - zależne od powierzchni styku opony z asfaltem.. (dla odmiany w warunkach zimowych, gdzie decyduje bardziej masa - czyli tarcie statyczne, powierzchnia powinna być jak najmniejsza - masa na cm2 powierzchni - ale to pewnie wszyscy wiedzą) :-) Zmieniasz opony na szersze? Bo zakładam, że co mocniejsze naciśnięcie hamulca to ABS będzie miał kupę roboty, a ty drogę hamowania sobie wydłużysz, a nie skrócisz.


Ostatnio edytowano Pt, 1 sie 2014, 13:51 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy zdjęć (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 sie 2014, 00:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Damianko i jak mają się sprawy hamulców? Coś się ruszyło?

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 30 sie 2014, 04:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
jest mały zastój. mam juz wszystko co po trzeba. potrzebuje tylko wolnego dnia. Mam nadzieje do konca września pchnąć temat.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 30 sie 2014, 08:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ok. To czekamy ;)

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 31 sie 2014, 19:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Czekamy i życzymy powodzenia <spoko>

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 paź 2014, 10:44 
Avatar użytkownika
Firma
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 40
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kolega "pojechal" wyzej jak czytam <brawo> W swojej GH zrobilem tylko przody od MPS i to jak dla mnie w zupelnosci wystarczy. Jak ktos jeszcze chce sobie poprawic hebelki w GH posiadam komplet zaciskow przod od MPS :)

-- Dodano: Śr, 8 paź 2014, 10:44 --

Fotki z opisem zaciskow
https://www.facebook.com/autojaksa.mazdaserwis

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 112 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.