Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 344 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: System TPMS
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 18:19 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.01.2014
Posty: 37
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wyskoczył mi dzis znaczek "check pressure" wiadomo ten pomaranczowy...

wzialem Madzie na dolaczony do niej kompresor a tam CUDA --- 4 ATM na kazdym kole.... jakies sugestie co zrobic.??
kolka firmowe 19 brigestone turanza.. cisnienie ustawiane na aso 10 tys kilometrow temu ( przy zakupie) ....

_________________
Soul Red /Off White


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 21:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
No to chyba jasne : system sam Ci podpowiada że masz za wysokie ciśnienie w kołach. Napompuj tak jak powinno być i przeprowadź kalibrację systemu przyciskiem z lewej strony lewego kolana.. jak tego dokonać opisane jest w instrukcji. System sygnalizuje zmiany ciśnienia in plus równie dobrze jak in minus. Koło wskutek zmiany ciśnienia ma inna średnicę niź uprzednio ustawiona jako reference i system właśnie to sygnalizuje. Nie ma czujników ciśnienia lecz dodatkowy soft na bazie abs.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 21:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Po pierwsze sprawdził bym ciśnienie innym miernikiem lub na jakiejś stacji benzynowej. Nie chce mi się wierzyć, że miałeś 4 atmosfery i tak jeździłeś 10 tys km.

Smook - jeżeli nawet miał 4 ATM i taki ciśnienie było utrzymane w oponach to TMPS nie miał prawa zadziałać ponieważ nie miał prawa wykryć zmiany ciśnienia od ostatniego resetu TMPSa.

Podejrzewam, że koledze zaświeciła się opcja cyklicznej zmiany opon (zamiana tyłu z przodem) opisana tutaj -> viewtopic.php?f=47&t=2006


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 21:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jezeli miał kalibrowane 10tys temu to była zima . Powiedzmy 0 stopni. Dzisiaj jest 26 plus jazda. Moim zdaniem to jest przyczyna wzrostu cisnienie itd


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 08:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Smook, TPMS nie wykrywa wzrostu, ani spadku ciśnienia, a tylko rozbieżność względem pozostałych kół. Więc nie ma znaczenia, czy było lato, czy zima. Jeśli we wszystkich kołach jest takie samo ciśnienie (nie ważne czy 1 atm, czy 4 atm) TPMS nie zareguje.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.01.2014
Posty: 37
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
juz wiem wszystko. ASO zle napompowało i ustawiło w ten sposob, cykliczne powiadomienia mialem wylaczone...
spuscilem powietrze na kolach do 2.3, opony nie wygladaja na zniszczone a tego sie obawialem najbardziej, ale trosze mogly sie posrodku wytrzec czego na oko nie widać...

od poczatku auto było twarde i myslalem ze tak ma byc... teraz bedzie pewnie inaczej troche :)
w ramach rekompensaty zafundowalem mojej gwiadce <pucu>

ps. sprawdalem na kompresorze mazdy i takim na BP, pomiary idetyczne :)

_________________
Soul Red /Off White


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Czyli ile miałeś ciśnienia w kołach?

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
arecki napisał(a):
Smook, TPMS nie wykrywa wzrostu, ani spadku ciśnienia, a tylko rozbieżność względem pozostałych kół. Więc nie ma znaczenia, czy było lato, czy zima. Jeśli we wszystkich kołach jest takie samo ciśnienie (nie ważne czy 1 atm, czy 4 atm) TPMS nie zareguje.

OK. A jeżeli mamy napompowane na jazdę autostradą z pełnym obciążeniem czyli 2.5 przód, 3.2 tył - to względem czego tą rozbieżność system kontroluje?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
System działa tak, że wykrywa różnicę między tym co zostało zaprogramowane dla danego koła a jest w rzeczywistości (różnica obrotów koła mierzona na ABSie).
Tu nie może być mowy o komplecie kół, badź parze - wtedy nie miałoby to najmniejszego sensu. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:38 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
tombien ma racje . Jest mierzona prędkość obrotowa koła , wiec jeśli kolo ma 2 atmosfery i tak tmps był zaprogramowany , jesli spadnie ciśnienie z opony prędkość obrotowa sie zmieni i system wyłapie to.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
harifiarz - u Ciebie znaczny wzrost temperatury powietrza spowodował wzrost ciśnienia w oponach a przez to zmieniła się prędkość obrotowa i system zakrzyczał. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Otóż to! Myślę że podobnie się stanie przy znaczącym wzroście ciśnienia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 09:49 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Tak to działa w dwie strony przy spadku lub wzroście , opona bedzie sie obracała wolniej lub szybciej niż system miał to zapisane


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 12:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
tombien, nie zgodzę się z tym. Jeśli we wszystkich kołach ciśnienie zmieniło się tak samo, to skąd system ma wiedzieć, że się zmieniło?
Nie ma przecież informacji o rzeczywistej prędkości samochodu, żeby wiedzieć, że przy danej prędkości obrotowej kół samochód jedzie szybciej (większe ciśnienie w kołach) lub wolniej (mniejsze ciśnienie).

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 17:55 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Arecki kombinujeszza bardzo.

Powiedzmy ze koło przednie po prawej stronie 2.5 atmosfery a po lewej 2.4 i wciskasz guzik tmps. System wtedy zapamiętuje ze po prawie stronie przy prędkości 40km/h koło zrobi 2000 obrotów (wartości zgadywane) na minutę a lewe 1900 i to zapamiętuje system .
Czyli prawe 2000 a lewe 1900 obrotów .
przy chodzi 30 stopni upału ciśnienie wzrasta w oponach z czym idzie ze prawe koło przy prędkości 40kmh bedzie miało 2100 a lewe 2000 czyli zmiana o 100 obrotów na minutę , wtedy system myśli kurde coś jest nie tak wzrosły obroty na kołach i muszę pokazać kierowcy ze zmieniło sie ciśnienie i zapala sie lampa na desce ;)

Bardziej łopatologicznie nie da sie tego wyjaśnić , chyba :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 20:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
damtom85, to nie działa w tę stronę. Zacznijmy od tego skąd samochód wie, ze jedzie 40 km/h?

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 20:32 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Nie rozumie cię , dlaczego twierdzisz ze samochód nie zna swojej prędkości??? A Jak ty myślisz ze prędkość samochodu jest ustalana ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 20:38 
Offline
czytałem gdzieś, że impulsy potrzebne do obliczania prędkości pobierane są m.in. z czujników ABS... :idea:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 20:41 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Dokładnie Materaz , abs zczytuje wszystko , wiec jak zmienisz trochę w systemie kod łatwo jest osiągnąć nowy system -tmps bez żadnych dodatkowych czujników w wentylach


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 20:44 
Offline
:geek: - hmmm...coś tam sie wie.... <nuta> :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

administrator
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 20:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Przeniosłem posty z szybkich pytań - zrobiła się dyskusja. :)

arecki - widzę, że starasz się udowodnić, że jedyny słuszny system jest w GH (czujnik z bateryjką w każdym kole, w pełni niewykorzystany - nie pokazuje, z którym kołem jest coś nie tak). :)

Ja twierdzę, że ten w GJ jest prostszy i tańszy w utrzymaniu itp. Może możliwości ma gorsze, ale działa ok. Monitoruje każde koło z osobna, liczy jego obwód (obroty) i porównuje je z tym co zostało zaprogramowane.
Jak chcesz to jutro zrobię test, żeby Ci to udowodnić, upuszczę powietrze z jednego koła do 1 atm i zobaczymy czy wywali komunikat? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 21:02 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
tombien moze kolega Arecki nie złapał o co chodzi . Czujniki w wentylach to duży i kosztowny problem. System z GJ nie jest tylko używany w naszych mazdach ale w audi tez.



Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 21:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Z tego co się spotkałem to w BMW i Hondzie. :)

Po co dokładać dodatkowe czujniki jak można to ogarnąć ABSem? A jak masz 2 komlety kół to 2 komplety czujników Ci potrzebne, żeby świecąca kontrolka nie wyprowadzała Cię zimą z równowagi o braku monitorowania już nie wspomnę. :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 21:11 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
W 100% sie zgadzam , po co montować kosztowne czujniki jesli można abs-em wszystko nadrobić.

O BMW i hondzie nie wiedziałem :)

Zawsze sie zastanawiałem co sie działo jak bateryjka w wentylu (czujniku) sie wyczerpała ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 21:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
tombien, wcale nie uważam, że system w GH jest lepszy. Wręcz przeciwnie. Ten w GJ tak mi się spodobał, że chciałem taki zrobić sobie w GH, jest o tym nawet wątek.

A co do twojego testu, to jestem w 100% pewien, ze gdy spuscisz powietrze w jednym kole to system zareaguje. Wykryje różnice prędkości obrotowej jednego z kół w stosunku do pozostałych.

Ja jestem tylko zdania, że TPMS z GJ nie reaguje na zmianę ciśnienia jednocześnie w we wszystkich kołach w takim samym stopniu (np. spowodowanym zmianą temperatury).
Dlaczego?
Sami powiedzieliscie, że samochód wie jaką ma prędkość z czujników ABS. Czyli jeśli wszystkie koła jednocześnie będą miały zmienioną średnicę (np. zmniejszoną) to samochód będzie jechał wolniej, ale prędkość obrotowa kół będzie ta sama dla danej prędkości.
Rzeczywista prędkość samochodu się zmieni, ale według ABS prędkość jest ta sama.
Punktem odniesienia jest prędkość obrotowa kół, bo to może zmierzyć sobie system samochodu. Na podstawie prędkości kół wyświetla prędkość zakładając określony obwód kół. Jeśli obwód kół sie zmieni (założymy mniejsze koła, zmieni się temp powietrza, itp.) to prędkość samochód będzie pokazywał ta samą dla tej samej prędkości obrotowej kół. To my dopiero porównując z innym pomiarem prędkości, np. GPS, wiemy że prędkość się zmieniła. Samochód o tym nie wie, bo nie ma jak tego sobie zmierzyć. Dla niego koła kręcą się tak samo szybko, więc ta samą musi być prędkość.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 21:34 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
arecki napisał(a):

Ja jestem tylko zdania, że TPMS z GJ nie reaguje na zmianę ciśnienia jednocześnie w we wszystkich kołach w takim samym stopniu (np. spowodowanym zmianą temperatury).


Reaguje bo koła sa nie zależne od siebie czyli jesli zmienisz ciśnienie na wszystkich to każdym kole zostanie wykryta zmiana prędkości obrotowej.

Jestem pewien ze tombien zrobi test :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 21:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
arecki - ok, to zrobię 2 testy.

1 - jedno koło
2 - wszystkie

Sam jestem ciekawy. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 22:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
damtom85 jeśli zmienisz ciśnienie we wszystkich kołach, to nie masz punktu odniesienia. Wszystkie koła kręcą sie z ta samą prędkością obrotową, a tylko rzeczywista prędkość samochodu się zmieniła, ale samochód o tym nie wie, bo pomiar przecież jest z ABS.

tombien, drugi test jest trudny do wykonania, bo ciężko jest ustalić idealnie jednakowe ciśnienie we wszystkich kołach.

Gdyby TPMS mial reagować na zmianę ciśnienia z powodu zmiany temperatury, to problem ten pojawiał by się chyba dość często.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 22:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Matarez napisał(a):
czytałem gdzieś, że impulsy potrzebne do obliczania prędkości pobierane są m.in. z czujników ABS... :idea:

Prędkość wyświetlana na tachometrze zazwyczaj pochodzi z czujnika z przekładni . Dlatego np ruszając na lodzie lub buksując w śniegu JEDNYM kołem moźemy obserwować wskazania zupełnie nieadekwatne do rzeczywistej prędkości.
Wskazania czujnika są przełożone na wyświetlaczu w stosunku do konkretnej projektowej średnicy koła. Stąd system wie z jaką prędkościa teoretycznie jedzie.
Tak było w klasycznych konstrukcjach . Czy tak jest w GJ to nie wiem.
Nb. Jedyne auto jakie pamiętam ktore miało mechaniczny pomiar z koła (jednego) to garbus. Tzn klasyk garbus.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: System TPMS
PostNapisane: So, 5 lip 2014, 22:33 
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 417
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Arecki ale o ta prędkość obrotową chodzi . Jesli przed zmiana auto przy prędkości 40 km/h każde koło musi obrócić sie 2000razy (przy założeniu ze ciśnienie w każdym kole jest identyczne a to jest nie możliwe ) to po zmianie (powiedzmy zmniejszenie ciśnienia ) auto bedzie przy prędkości 40kmh koła bedą sie musiały obracać o 200 obrotów więcej i system tego nie zauważy, to by ten system nie miał sensu.
Pozatym zapisując ustawienia kół przez przycisk a jak wiemy ze chociaż byś chciał to nigdy nie będziesz miał takiego samego ciśnienia , system zapisuje prędkość obrotową każdego koła która jest różna

Smok z czujnika z przekładni i z czujników z abs. A starsze auto miały tylko z czujnika przekładni


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Była Mazda 6 GJ 2013 2.2 diesel 175bhp manual <suicide> a teraz jest coś innego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 344 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.