Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ukryte wentyle
PostNapisane: N, 18 sie 2013, 22:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chciałem zaraportować, że "ukryte" wentyle firmy Alcar (30,75zł za srebrne, 36,90zł za tytanowe) spisują się znakomicie. Co do cen, to jest haczyk: to są ceny BEZ dostawy, a nikt ich nie ma na stanie, więc zawsze płaci się dodatkowo za dostawę. Ale i tak do ładnych felg warto takie sobie sprawić. Powierza nie puszczają, zaślepkę łatwo się odkręca, pompuje też bez problemów. Polecam.

http://www.alcar.pl/8987_PL.htm

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 sie 2013, 00:06 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.07.2013
Posty: 77
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Szczere mówiąc nie wiedziałem o istnieniu takiego patentu, ale spodobało mi się. Chyba też takie zamówię, bo trochę rażą mnie oryginalne wentyle, których "czapeczka" nie dokręca się do końca i wystają mi złote elementy przy srebrnych felgach. Drobiazg, ale skoro można poprawić za niewielką cenę to...:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 sie 2013, 08:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja też niedawno się o tym dowiedziałem, mówiąc szczerze - w dniu, kiedy siadłem do internetu znaleźć zwykłe wentyle do felg, bo akurat firma, od której kupowałem felgi, wentyli w ofercie nie miała. No i znalazłem to coś na Allegro. Są różne modele, wiele z nich budzi moje podejrzenia jakością wykonania, więc zdecydowałem się na Alcarowe, bo to duża i znana firma, a nie coś o niczym nie mówiącej nazwie w blister-paku z błędami ortograficznymi :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 14:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
UPDATE: napotkałem na problem (być może): kompatybilność "ukrytych wentyli" z zestawem do awaryjnej naprawy opony. Lektura podręcznika 7-13 uświadomiła mi, że do naprawy trzeba wykręcić cały zawór. W zestawie jest do tego nawet specjalne narzędzie. Nie wiem, czy jest możliwe wykręcenie zaworu "ukrytego" - obawiam się, że mógłby on wtedy po prostu wpaść do wnętrza koła!

Zaraz będę o tym pisał do producenta tych wentyli, firmy Alcar. Jak znam życie, przed weekendem nikt mi nie odpowie, ale w przyszłym tygodniu dam Wam znać, co odpowiedzieli.

A może ktoś ma już jakieś doświadczenia w używaniu zestawu do awaryjnej naprawy opony z "ukrytymi wentylami"?

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 15:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Pisząc zestaw do naprawy opony masz na myśli tą piankę? (o ile macie w GJ taką jak my w GH) Podobno lepiej jej nie używać, bo uniemożliwia ona późniejszą naprawę opony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 16:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dokładnie - piankę mam na myśli :) Z tego co wiem, to nieprawda, że uniemożliwia późniejszą naprawę, tylko większość warsztatów nie chce się takiej naprawy podjąć, ponieważ usuwanie pianki z wnętrza opony jest okropnie upierdliwe. Ale mniejsza, jak będę w środku nikąd z przebitą oponą, to najmniej mnie będzie przejmowało, czy opona się będzie nadawała do póniejszej naprawy - będę chciał tylko ruszyć w dalszą drogę za wszelką cenę :)

Niestety, w tę idzie świat - wymiana zamiast naprawy prawie już wszystkiego - i zestawy naprawcze zamiast kół dojazdowych na dobre zawitały w motoryzacji, trzeba się z tym pogodzić.

Na razie jednak nie wiem, czy w ogóle ma sens wożenie z sobą tego zestawu naprawczego, skoro nie mogę wykręcić wentyla i wpsiknąć tej pianki...

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 16:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Znając mentalność sektora usługowego w Polsce to wierzę, że im się nie chce usuwać tej pianki. Możesz mieć tu rację :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 17:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Tomek napisał(a):
Znając mentalność sektora usługowego w Polsce to wierzę, że im się nie chce usuwać tej pianki. Możesz mieć tu rację :)

Ja tam u siebie ja usuwam ale cena naprawy idzie w górę ;)

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 18:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wiesz, ja postanowiłem tego aspektu nie używać do decyzji "zapasowe vs. zestaw naprawczy", bo przez 12 lat miałem tylko dwa przebicia opony, z czego jedno i tak nie było naprawialne. Czyli tak naprawdę jedno na 12 lat takie, gdzie mogłem odnieść korzyści z naprawy bez pianki. Śmiem twierdzić, że dodatkowe zużycie paliwa na targanie z sobą wszędzie ciężkiego koła zapasowego przez 12 lat czyli prawie 200 tys. km vs. leciutki zestaw naprawczy kosztuje więcej, niż różnica w naprawie tego jednego koła z pianką i bez :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 21:33 
Adept
Offline
Od: 30.08.2013
Posty: 144
ZBANOWANY!
Witam
Na forum jako przyszly wlasciciel M6 2,5 Jet Black sdn

Jesli chodzi o zestaw naprawczy to on ogolnie nie jest za zdrowy dla opon i wentyli. Ja po naprawie musialem wymienic opone nie mowiac o wentylu. Nie dalo sie uratowac bo piana naprawcza zaklajstrowala wszystko w srodku. Wiec chyba lepsza opcja to dojazdowka mimo wszystko


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 21:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cześć Carcraft - witaj na forum! Cieszę, się, że się powiększa grono właścicieli silnika 2.5i - będziemy mieć więcej doświadczeń do wymiany, a doświadczenia to wiedza, a wiedza to potęga :)

To, co piszesz o pianie naprawczej, to cenne informacje. A czkolwiek śmiem twierdzić, że wartość używanej opony i wentyla mogą być mniejsze niż koszty (w benzynie) wożenia kilkunastu kilogramów dodatkowo, cały czas, przez powiedzmy 10 lat... Oczywiście zakładając, że nie przebijasz opony co roku :) Mi się to ostatni raz zdarzyło 10 lat temu.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 sie 2013, 22:46 
Adept
Offline
Od: 30.08.2013
Posty: 144
ZBANOWANY!
To prawda przez kilkanascie ostatnich lat rzeczywiscie nie bylo zbyt wielu okazji do wymiany kola a i zapas tez moze okazac sie uszkodzony lub niedopompowany jesli nie pilnujemy tego a i umieszczenie zapasu tez bywa klopotliwe albo pod podloga albo w bagazniku. Choc u mnie byla taka sytuacja ze flaka dostalem jak sie okazalo przez skrzywienie felgi na dziurze wiec niechcacy zaklajstrowalem dobra opone a trzeba bylo tylko wyprostowac felge. Stad wniosek ze nie zawsze uzycie zestawu jest uzasadnione i koszty niepotrzebnie rosna to tez trzeba brac pod uwage


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sie 2013, 08:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Reasumując - są po prostu słuszne argumenty i za i przeciw :) Czyli kwestia wyboru. Ja wybieram zestaw, bo zawsze wybieram rozwiązania zmniejszające mi wagę auta, nawet jesli miałyby być trochę kosztowniejsze. Podobnie "zdjąłem" z samochodu 14 kg masy, i to nieresorowanej i wirującej, w postaci wymiany oryginalnych felg Mazdy na dużo lżejsze (i droższe) OZ Superturismo LM. OK, musiałem do tego dołożyć kilka zł, ale poprawił się komfort jazdy (lżejsze felgi szybciej reagują na nierówności drogi), przyśpieszenie (odjęcie 1kg masy rotacyjnej to jak odjęcie 5kg masy statycznej wg. pewnego profesjonalnego forum sportowego w USA) i spalanie - mikroskopijnie, ale zawsze cieszy :)

Wracając do tematu: Alcar nie odpowiada. W poniedziałek będę do nich dzwonił. A może po prostu poradzę się w moim ASO, bo Bemo Motors jest oficjalnym dystrubutorem Alcara, sprzedaje nawet te wentyle na zamówienie, a jednocześnie sprzedaje samochody z zestawem naprawczym... Więc niech się głowią jak to ma jedno z drugim współpracować.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sie 2013, 16:28 
Adept
Offline
Od: 30.08.2013
Posty: 144
ZBANOWANY!
Nie powinno byc problemu nakrecasz przedluzke wpusz zasz zestaw i zanim zgestnieje odczepiasz przedluzke razem z zestawem i do wyrzucenia przedluzka chyba ze bedzie to mozna jakos przedmuchac kompresorem ale chyba bedzie juz zaklejona tak to wyglada na logike


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sie 2013, 19:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To jest problem, bo samych przedłużek nie sprzedają, musiałbym od razu kupować następny zestaw ukrytych wentyli... I pytanie, czy ta piana, pewnie dość gęsta, w ogóle przelizie przez przedłużkę. Coś mi się wydaje, że nie bardzo, i dlatego w instrukcji każą wykręcić całą wkładkę wentyla...

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sie 2013, 21:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
U mnie w GH nie było pianki, a płyn - być może przez obecność czujników ciśnienia.
W każdym razie i tak nic nie dał (opona była uszkodzona na boku), pan przy ściąganiu opony troszkę poklął pod nosem jak mu to świństwo zalało maszynę i musiał całą wycierać. Natomiast oponę bez problemu udało się powycierać (i tak poszła do kosza), czujnik działa nadal.
Najlepsze jest w tym to, że nowy zestaw kosztował wtedy ok 400 zł - zdecydowanie wolę wozić zimówkę (w zimie letnie koło) jako zapas (wiem, że w GJ nie przejdzie ze względu na płytszą wnękę na koło).


Ostatnio edytowano So, 31 sie 2013, 22:13 przez chmooreck, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sie 2013, 21:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
chmooreck napisał(a):
U mnie w GH nie było pianki, a płyn - być może przez obecność czujników parkowania.

Chyba miałeś na myśli czujniki ciśnienia.
Ja czujników cisnienia nie mam a też mam płyn.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sie 2013, 21:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja też mam chyba jakiś płyn w zestawie naprawczym GJ, bo jest w platikowej butelce, a nie w puszce pod ciśnieniem. Niemniej na pewno jest to płyn gęstszy od wody, i naprawdę nie sądzę, żeby się przecisnął przez zawór zaprojektowany do przepuszczania powietrza pod ciśnieniem, a nie gęstych płynów... Nie wiem nawet, czy wylot wężyka prowadzącego od tej plastikowej butelki do zaworu da się wkręcić na "ukryty wentyl", on się kończy gwintem do standardowych zaworów. Czuję, że mam kłopot. Może po prostu zostawię zestaw naprawczy w domu i zdam się na Assistance...?

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 sie 2013, 22:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
arecki napisał(a):
chmooreck napisał(a):
U mnie w GH nie było pianki, a płyn - być może przez obecność czujników parkowania.

Chyba miałeś na myśli czujniki ciśnienia.

Oczywiście, pomyliłem się.
Poprawiłem, dzięki.

Gajdzin napisał(a):
Może po prostu zostawię zestaw naprawczy w domu i zdam się na Assistance...?

<spoko>

Wentyle wkręca się od zewnątrz ? Jeśli tak, to możesz do swojego zestawu dołączyć zwykły wentyl (oraz klucz) i sobie zamienisz w razie czego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 08:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Myślę, że wentyl jest w środku, a na zewnątrz jest jego nakrętka, dzięki której nie wpada on do wnętrza opony. I jak się tę nakrętkę wykręci, to właśnie wpadnie. No nic, nie ma co gdybać, muszę jutro porozmawiać z producentem i zaraportuję, co powiedzieli...

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 12:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mam odpowiedź z Alcara!

"odpowiedzi na pana pytanie w adapterze i wentylu zawór jest wkręcalny"

To brzmi obiecująco. Będę jeszcze musiał sprawdzić, czy da się go wykręcić za pomocą narzędzia dołączonego do zestawu, bo jeśli nie, to mogę musieć wozić z sobą dodatkowo jeszcze jakieś narządko do wykręcania tego zaworu.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 12:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
, a pompka ? czy w zestawie jest kompresorek ?

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 12:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jest kompresorek zasilany z gniazda zapalniczki :) Przydać się może nawet zimą do normalnego podpompowania kół, kiedy wszystkie kompresory na stacjach są zamarźnięte i nieczynne :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 14:45 
Świeżak
Offline
Od: 17.04.2014
Posty: 35
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To moze lepiej zalozyc opony run flat?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 16:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Do opon run flat musisz mieć felgi kompatybilne z oponami run flat. Całość (nowe opony + nowe felgi) daje pokaźną kwotę :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 17:33 
Świeżak
Offline
Od: 17.04.2014
Posty: 35
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Opone run flat mozesz zalozyc na kazda felge. Musisz jedynie miec czujnik cisnienia.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 17:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Nie wszystkie bmw mają czujniki ciśnienia. A od kilku lat bmw montuje do aut opony run flat.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 17:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Cytuj:
Tajemnica technologii Run Flat kryje się w ścianie bocznej oraz stopce opony. Zostały one specjalnie wzmocnione, aby zapobiegać ruchom opony na feldze. Oponę run flat można montować na standardową, ale tylko oryginalną felgę, która nieznacznie różni się od tych, ogólnie dostępnych na rynku. Taka felga posiada specjalnie podwyższony garb – miejsce osadzenia opony, które w połączeniu ze wzmocnioną stopką, gwarantuje utrzymanie opony na feldze.


Cytuj:
Zastosowanie standardowej felgi do opon typu run flat nie gwarantuje właściwego bezpieczeństwa w przypadku uszkodzenia opony i jazdy z obniżonym ciśnieniem powietrza. W trosce o komfort i bezpieczeństwo kierowcy jak i mechanikę zawieszenia pojazdu zalecane jest stosowanie felg przeznaczonych do montażu opon typu run flat.


Oba komentarze ze strony: http://www.opony.com.pl/opony-porady-ek ... lat/?id=21


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 19:03 
Świeżak
Offline
Od: 17.04.2014
Posty: 35
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zwracam honor :rozejm:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 kwi 2014, 19:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Nie ma problemu :)

Wracając do tematu tego wątku to ukryta wentyle to bardzo fajna sprawa. Za każdym razem jak oglądam moje wystające z 19" felgi to mam ochotę zamówić ukryte.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.