Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 03:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Wt, 14 cze 2022, 07:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
No właśnie i to jest ciekawe bo wszystkie wyszukiwarki i konfiguratory pokazują 95Ah. Natomiast instrukcja i te zainstalowane przez ASO mają ok 80Ah. Łączy je jedna cecha, prąd rozruchowy w okolicach 800A. I chyba właśnie z tego tytułu wszystkie wyszukiwarki podają 95Ah bo te mają prąd na poziomie ok 800A, te mniejsze czyli 80Ah mają bliżej 720A.
Varta jest 85Ah i 800A więc jest po środku tej stawki. I to trochę do mnie przemawia bo z jednej strony prąd rozruchowy ma spoko wartość, z drugiej akumulator nie ma aż tak dużej pojemności z którą mogą być problemy przy doładowywaniu na krótkich odcinkach a takie okresy też mi się zdarzają.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 cze 2022, 22:18 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Panowie, szybko muszę kupić akumulator do M6 GJ 2.0 165 km w kombi Yuasy lub Exide. bardzo proszę o konkretne symbole tych aku. Dzięki

Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 16 cze 2022, 21:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Finalnie zamówiłem Varta EFB N85.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 05:57 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam. Dzięki. W jakiej cenie? A czy ktoś może podać Yase?

Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 11:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Coś w okolicach 620zł.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 11:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
wrobel79, tylko Ty masz 2.0 benzynę, nie możesz kupić tego co maciekelga :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 17 cze 2022, 14:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dokładnie, ja mam 2.2D.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 cze 2022, 10:01 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Oki. Koledzy a ktoś dokładnie może podać co kupić do mojej 6 GJ w benzynie 2.0 165 KM. SŁYNNE Q85 Yasy co to dokladnie

Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 21 cze 2022, 20:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Wrzucam jako ciekawostkę.
Moje auto jest jakieś inne Akumulator wymieniony, skasowany licznik batt_day, wymiana akumulatora wg instrukcji.
Na razie SOC nie wyliczony, choć auto stało pół dnia ale...i-stop i i-eloop działają od strzała po zamontowaniu akumulatora

Ostatnio też tak miałem, że SoC 0% a wszystkie systemy działają poprawnie.Obrazek

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 cze 2022, 21:18 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Standardowo w tym samochodzie. Też jakiś czas temu po odłączeniu akumulatora (podczas serwisu) miałem tak, że systemy normalnie działały a SOC wyliczył się dopiero po kilku dniach. Najgorsze jest to, że ten SOC w ogóle nie odzwierciedla stanu akumulatora. U mnie poprzedni kręcił już tak sobie, czasem pojawił się komunikat podczas rozruchu, a SOC koło 90%.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 22 cze 2022, 05:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Czyli chyba tak jest, że przy 0% system wie że wynika to z braku wyliczenia a nie z niskiej wartości SOC i pozwala aby systemy działały. W momencie gdy SOC jest poniżej 67% blokuje działanie systemów.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

Edit

Znalazłem w poprzednich postach że to normalne zachowanie, myślałem, że u mnie jest coś inaczej.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lip 2022, 07:24 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czesc. Kupilem nowa baterie https://www.batterymegastore.co.uk/prod ... -type-335/ na wymiane oryginalnej https://www.yuasa.co.uk/ybx7335.html i po podlaczeniu wszystko bylo ok, battery current 18.00, voltage 13.85 na wlaczonym silniku, Forscan. Dojechalem do pracy bez problemu, odpalilem po 7 godzinach auto a tam info ze I-Eloop sie laduje a po 5 minutach 'battery system management malfunction' i batt_current -35 a voltage 11.85. Bateria hankook ma te same parametry co yuasa :idea:

Bede niezmiernie wdzieczny za porade. Mam nadzieje ze dojade w jednym kawalku do domu bo komunikat na desce mowi ze auto moze stanc w kazdej chwili

-- Dodano: 10 lipca 2022, o 08:24 --

Ewidentnie bateria się nie ładuje tylko rozładowuje w trakcie jazdy, voltage spada a current Wacha miedzi -20 a -50, zagrzał się nawet płyn chłodzący w drodze z pracy. Mogłem uszkodzić alternator przy zmianie baterii? Było ok zaraz po podłączeniu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lip 2022, 10:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No grubo...

Gdzieś spier..., ucieka około 50 Amperów
Gdzieś masz bardzo duży pobór energi elektrycznej, około 0.5kW. Może to być awaria alternatora bądź akumulatora, lub coś innego... Ale chyba alternator szlag trafił bądź akumulator ma zwarcie wewnątrz bo na początku było ok. Wsadziłeś aku EFB więc nie powinno być problemów.

Przy takim obciążeniu 50-60A powinno być widoczne rozproszenie Energi w postaci sporego ciepła, swąd elektryki... Bo coś powinno się grzać bardzo, ewentualnie jeśli to akumulator to po paru bądź kilkudziesięciu minutach będzie gorący. A napewno dzisiaj rano będzie rozładowany kompletnie do zera.

Jak możesz, sprawdź błędy OBD, może coś się pojawi.

Odepnij akumulator od instalacji i sprawdź jego parametry, albo podjedź do sklepu gdzie go kupiłeś i oni sprawdzą podstawowe parametry prądowe związane z akumulatorem i jego ładowaniem.

Czy nie miałeś jakiejś przeróbki bądź modyfikacji w elektronice? Czy montaż akumulatora przebiegł pomyślnie i dobrze był wsadzony? Nic tam przy nim nie zwiera do masy jak przykładowo uchwyt mocujący? Nie został źle zainstalowany? Nie został za mocno bądź krzywo wsadzony? Nie jest zgnieciony?

Sprawdź dokładnie główne przewody w instalacji, te grube przewody, od alternatora do akumukatora, zajrzyj do głównych bezpieczników, tam są te największe do 120A, któryś z nich napewno będzie gorący..

Nie jeździłbym tym autem za daleko, ewentualnie do fachowców od sprzedaży akumukatorow w pobliżu, ryzyko większych uszkodzen bądź co gorsza pożaru jest zbyt duże..., nie widzę twojego auta więc ciężko ocenić sytuację.

Popatrz na postoju pod domem, weź kogoś do pomocy kto ma jakąś podstawową wiedzę i wie co to znaczy 0.5kW obciążenia w instalacji samochodu o napięciu 12V.

Ale co ma zagrzanie się układu chłodniczego silnika w tym przypadku? Jeśli byłby to obciążony maksymalnie alternator, to byłoby dużo dymu swądu, śmierdziało by spod maski..., te 500W to duże rozproszenie Energi w ciepło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lip 2022, 13:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Urwał się pasek od alternatora. Przez to że zmieniałem akumulator parę godzin wcześniej to szukałem winy w baterii zamiast sprawdzić oczywiste. Dojechałem bez paska do domu więc pompa nie chodziła dlatego płyn się zagrzal. Mam nadzieję że to jeszcze pojeździ hehe. Dziękuję za porade


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 10 lip 2022, 17:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
skwieradee, to teraz miej na uwadze poziom płynu, czy nie przybywa w wyrównawczym. Uszczelka pod głowicą jest delikatna...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lip 2022, 18:05 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
skwieradee, a widzisz, to dlatego na przeglądach rocznych sprawdzają te paski. U mnie był do wymiany po jakiś 80-90 tys. km. Aż dziwne, że u Ciebie tyle wytrzymał, jeśli miałeś jeszcze oryginalny. Przy okazji możliwe, że trzeba będzie wymienić napinacz, a przynajmniej rolkę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lip 2022, 18:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, kontrolka braku ładowania istnieje w tych samochodach? pytam bo sam nie wiem..

Spodziewałem się czegoś spektakularnego, czegoś konkretnego... Ale żeby pasek...
..odnosnie wymiany paska i części zależnych, żeby nie doszedł do tego jeszcze alternator.
Te 60A poboru prądu sam jeżdżący samochód nie pobiera...


Ostatnio edytowano N, 10 lip 2022, 18:13 przez Millerek, łącznie edytowano 3 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 10 lip 2022, 18:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Millerek, tak - tak kontrolka istnieje ;)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lip 2022, 19:50 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Komunikat byl ze system ladowania sie schrzanil ale nie jest to jednoznaczny komunikat. Pasek oryginalny mazdy ale nie wiem czy to ten sam od nowosci, auto ma juz 177kkm. Mam i-eloop moze dlatego taki pobor, maksymalnie byl do 50A. Pasek juz wymieniony, laduje akumulator ladnie, batt_current miedzy 10 a 20A w zaleznosci czy klima cieka, a ze upal jest straszny to zasuwa na maxa. Wszytsko na razie dziala jak nalezy, bede obserwowal czy cos sie dzieje. Byle uszczekla sie nie stopila to bedzie ok. Dzieki wszytskim za rady i sorry za brak polskich znakow


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lip 2022, 18:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.07.2022
Posty: 3
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam szykuję się do wymiany akumulatora w mazdzie 6 sedan 2015 polift 2.0 benzyna,czy wymiana wymaga podtrzymania samochodu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 lip 2022, 23:14 
Adept
Offline
Od: 04.06.2017
Posty: 109
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Samochód nie wymaga podtrzymania


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lip 2022, 07:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.05.2022
Posty: 7
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Witajcie, mam ostatnimi czasy problem (już nawet nie wiem czy tylko z AKU).
Zimą jeździłem na mega krótkich dystansach dość często tj. parę razy dziennie po dosłownie 1km. Aku w końcu padło. Po podłączeniu do prostownika, naładowany wszystko ok.
Po 3 miesiącach znowu zaczął gorzej palić na zimnym, więc znowu doładowałem go i w sumie już po tygodniu znowu zaczął gorzej palić.
Jeżdżę teraz głównie dłuższe dystanse, tj. raz dziennie ok 50km i tyle. Jak odpalam auto rano to rozruch ledwo kręci, tzn. jakby nie miał absolutnie mocy rozruchowej, bo ledwo zakręci z oporem 1-2 razy i odpala, ale coraz ciężej. Na rozgrzanym silniky tego problemu nie ma, tj. odpala od kopa i dobrze zakręca.
Wiecie co może być przyczyną? Słaby aku, bendiks czy coś innego z rozrusznikiem albo wtryskami?
Z góry dzięki za odp.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lip 2022, 07:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Ile lat ma akumulator ? Bo jak to pierwszy to i tak długo wytrzymał...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lip 2022, 07:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.05.2022
Posty: 7
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Auto kupiłem ze 3,5 roku temu z USA, gdzie stał na parkingu przez parę miesięcy. Szczerze nie wiem czy to jest oryginaly aku czy ktoś go w międzyczasie wymieniał. Na penwo ma te 3,5-4 lat ew. więcej. To wygląda na sprawę z akumulatorem? Czy raczej jakiś system paliwowy / wtryskowy? Mogę spróbować podjechać do jakiegoś zakładu z AKU dzisiaj może sprawdzą i napięcie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lip 2022, 09:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Moim zdaniem nie warto kombinować z czasem czy ewentualnymi kosztami jeśli auto nie odpali daleko od domu. Lepiej kupić nowy ,najlepiej polecanej marki ,taki który będzie długo trzymał naładowanie bo mazda wolno ładuje aku. W/g mnie ważne jest też czy masz "miód" czy dobry olej (0w20 u mnie) w silniku bo ma to spory wpływ na rozruch na zimnym silniku.
U mnie kilka miesięcy mazda stoi w garażu (do pracy skuterem) tylko w weekend na zakupy lub na rybki (10-15 km) i zawsze po odpaleniu mam komunikat o problemie z aku ale odpala zawsze bez problemu (aku ma już 3.5-4 lata) Ostatnio jechałem do Hiszpanii prawie 2tyś km (oczywiście z przerwami i spaniem ) i aku się naładował wszystko działało bez problemu łącznie z i-stop ale po tygodniu stania w garażu (tylko drobne przejazdy wokół komina ) i komunikat znowu zaczął się pojawiać . Ale olewam to ,sam. odpala ,wszystko działa (nawet i-stop jak chwilę pojeżdżę ) .
Polecam sprawdzić ładowanie w samochodzie i jeśli wszystko OK kupić nowy aku doładować do pełna przełożyć do samochodu i jeździć bez problemu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lip 2022, 09:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.05.2022
Posty: 7
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Dzięki za odp. Ja również na razie przez cały czas leję rzadki olej 0W20 więc nie powinno to stanowić problemu.
Ewidentnie to aku zawodzi, tylko pytanie czy już jest słabe i do wymiany, czy coś tam innego wychodzi - alternator padł, przewody od aku itp. itd. Zaraz wybiorę się do sklepu z aku może na miejscu mi ktoś sprawdzi napięcie i czy to jeszcze się do czegoś nadaje.

Pozdr.

-- Dodano: 22 lipca 2022, o 09:25 --

W ramach aktualizacji - u mnie problemem okazał się po prostu zużyty akumulator.
Doradca w sklepie zmierzył parametry starego aku, okazało się, że napięcie w normie aczkolwiek powykrzywiany i z praktycznie cały zasiarczony. Nie ma się co dziwić, okazało się, że miałem oryginalny od początku (2015) z czego przez pół roku stał na parkingu.
Po wymianie wszystko wróciło do normy. Dziwił się, że w ogóle udawało mi się go odpalać xD ale to przynajmniej wiem, że z układem paliwowym jest wszystko ok jak potrafił zatrybić na takim padniętym aku.
Wstawili mi GROM 60Ah niby najbardziej zbliżony do oryginału, chociaż nie wiem sam co siedziało oryginalnie.
pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lip 2022, 12:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Exide daje radę już 4 rok :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 lip 2022, 13:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Jak rocznik 2015 to zakładam że oryginalnie siedział panasonic (ja tak miałem) bo tak było w większości mazd GJ z początku produkcji. Potem panasonic zrezygnował z produkcji aku i przejeła to yuasa


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 wrz 2022, 17:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.07.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
wrobel79 napisał(a):
Oki. Koledzy a ktoś dokładnie może podać co kupić do mojej 6 GJ w benzynie 2.0 165 KM. SŁYNNE Q85 Yasy co to dokladnie

Kolego, co kupiłeś? Mam też Q-85 i szukam informacji na temat tego akumulatora.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 wrz 2022, 22:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
rok temu kupilem YUASA YBX7005 , zmienilem, jezdzi bez problemu
cena jak pamietam 120 eur, v tej chvily ten sam sklep 210 eur, rosne to jak kiedys BTC

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.