Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:33

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Wt, 9 lut 2021, 09:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
mirpo, a jaki koszt tych przeglądów? Ogólnie ja słyszę same dobre opinie o serwisie blacharskim Gołembiewskich, więc zakładam, że zabezpieczenie też dobrej jakości będzie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2021, 10:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.06.2020
Posty: 39
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ja też u nich robiłem, z tego co pamiętam pierwszy przegląd (po roku) jest gratis a następne kosztują około 100zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2021, 11:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
@popielasty przeglądy po 123 zł brutto. I jest wtedy uzupełniane ewentualne uszkodzenie powłoki.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


Ostatnio edytowano Wt, 9 lut 2021, 11:27 przez mirpo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lut 2021, 11:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 476
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Cytat od Gołembiewskich:
"... Całkowity koszt zabezpieczenia antykorozyjnego wraz z profilami, drzwiami, maską i klapą bagażnika to koszt 1450zł brutto ....
.....Koszt przeglądów to 123zł brutto ( w tej cenie jest już uzupełnienie ewentualnych ubytków powstałych podczas rocznej eksploatacji).

Ceny dla fabrycznie nowej M6, info z lutego 2021.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lut 2021, 20:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 476
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Czy jest ktoś w stanie polecić jakiś dobry i sprawdzony warsztaw w Krakowie lub okolicach gdzie mi porządnie zrobią konserwację podwozia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 lut 2021, 08:00 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Zdefiniuj "okolice" :-)

Wysłane z mojego Mi 9 SE przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 lut 2021, 08:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 476
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
arnoldd napisał(a):
Zdefiniuj "okolice" :-)


No powiedzmy że do 20km


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: KONSERWACJA
PostNapisane: N, 11 kwi 2021, 19:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.01.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: kujawsko-pomorski
Cześć,

po kilku ładnych latach posiadania Mazdy 6 I przyszła pora na Mazdę 6 III z 2014 r:)

Pierwsze co zrobię to daję ją do konserwacji podwozia (są zalążki rdzy).

Rozmawiałem już z kilkoma warsztatami i proponują konserwacje masą bitumiczną lub woskiem.

Co byście polecili ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 kwi 2021, 07:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Masę bitumiczną typu asfalt odpuść. Za kilka lat gdy to popęka będzie więcej strat niż pożytku. Poza tym na tej masie często nie widać rdzy. Warto zastosować bezbarwny wosk pełzający.
Owszem nie wygląda to estetycznie gdy złapie brud ale trwale zabezpiecza. Ja ostatnio zabezpieczałem Mike Sanders Korrosionsschutzfett. Do nakładania na gorąco ale zamiast oryginalnego pistoletu za 500 zł można użyć zwykły pędzel i zrobić na raty. Wystarczy cienka warstwa.

Trochę taniej można zrobić np. Noxudol 1600 (np. w miejscach gdzie uderzają kamienie), środek czarny ale bardziej gumowy niż asfaltowy. Nie pęka.

Kilka dni temu stosowałem Mike Sanders do zabezpieczenia odnawianej Skody Octavia RS. Warstwa wosku wygląda tak:

Kielich i fartuch z przodu:

Obrazek


Ciut na tylnej belce wzmacniającej (później pokryłem prawie całą belkę ale nie ma fotki):

Obrazek

Do profili polecam Noxudol 750.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 lip 2021, 20:43 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2021
Posty: 18
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam!

Niecały miesiąc temu poddałem swoją M zabiegowi konserwacji. Auto jest jeszcze na gwarancji ale wg salonu auto nie utraci gwarancji jeśli wykona się ją w wyspecjalizowanym warsztacie. Zdecydowałem się na warsztat KING WOLF w Lublińcu w woj. Śląskim.
Konserwacje wykonano środkiem AUSON NOXUDOL. Zakonserwowane zostało całe podwozie i profile. Środek został również zaaplikowany do wszystkich otworów technicznych w drzwiach, masce oraz klapie bagażnika. Właściciel przed przystąpieniem do prac i po ich zakończeniu robi zdjęcia swojej pracy i udostępnia klientowi. Auto zostało najpierw umyte na podnośniku, po osuszeniu, nałożono środek. Generalnie jestem bardzo zadowolony z efektu, czasu pracy, rzetelności i jakości wykonania usługi. Firma zajmuje się detailingiem aut. Oto kilka zdjęć po zabezpieczeniu podwozia.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 lip 2021, 20:45 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 476
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Tak z ciekawości jaki koszt?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 31 lip 2021, 20:58 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2021
Posty: 18
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Koszt zależy od tego czy na podwoziu jest już korozją, ponieważ przed konserwacja usuwa wszystkie ogniska. Dla klubowiczów szef przewiduje 10% rabatu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 sie 2021, 12:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.02.2021
Posty: 11
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
31 lipca 2021, o 21:58 Hyrro napisał(a):
Koszt zależy od tego czy na podwoziu jest już korozją, ponieważ przed konserwacja usuwa wszystkie ogniska. Dla klubowiczów szef przewiduje 10% rabatu.


No dobra w twoim przypadku była rdza/nie było ? Jaki koszt w twoim przypadku 1500zł, 2000 zł?
Sam się zastanawiam czy warto w ogóle robić coś takiego. Poprzednio miałem 3 10 lat i wszystko było okej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 sie 2021, 13:29 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 476
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Ja zapłaciłem 1450 za konserwacje nówki z salonu 1450zl u Golembiewskich w Warszawie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sie 2021, 07:48 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja zapłaciłem 1600 zeta, za rocznik 2016. Były chyba 3 niewielkie ogniska, przy uchwytach tłumika.
Robione też u Gołębiewskich.

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 sie 2021, 11:52 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2021
Posty: 18
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
7 sierpnia 2021, o 13:54 Mazzz12345 napisał(a):
No dobra w twoim przypadku była rdza/nie było ? Jaki koszt w twoim przypadku 1500zł, 2000 zł?
Sam się zastanawiam czy warto w ogóle robić coś takiego. Poprzednio miałem 3 10 lat i wszystko było okej.


Nie było ognisk korozji. Auto używane, wiadomo że dochodzi robocizna z dokładnym umyciem i sprawdzeniem podwozia. Koszt w granicach 1500 zł.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 12:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.10.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Witajcie!
Czy polecacie kogoś ze Śląska, a dokładniej z Katowic i okolic do konserwacji podwozia? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 paź 2021, 14:59 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
A jest sens? :lol:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 gru 2021, 13:42 
Świeżak
Offline
Od: 19.10.2021
Posty: 15
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Witam wszystkich. Czy ktoś z Was korzystał z usług firmy Krown Polska w Warszawie na alejach Jerozolimskich(Ursus)? Moja Mazda nie ma problemu z korozją ale chciałbym profilaktycznie ją zabezpieczyć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 gru 2021, 14:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ta firma oferuje zabezpieczenie natryskowe i wykonują całą uslugę w 3-4 godziny. I z tego co pamiętam to zalecane jest coroczne powtarzanie zabiegu (tu mogę się mylić).
Nie wiem, nie jestem przekonany do takiej formy zabezpieczenia antykorozyjnego.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 13:21 
Świeżak
Offline
Od: 19.10.2021
Posty: 15
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Z racji tego, że auto moje ma już ładnych kilka lat i praktycznie żadnego problemu z rdzą postanowiłem skorzystać z tej opcji zabezpieczenia antykorozyjnego o które pytałem wyżej dla własnego BHP. Zabieg zalecają powtarzać cyklicznie co rok. Koszt 870 zł a przy następnej wizycie -10%. Czas takiego zabiegu to 3 godziny. Wszystko poszło sprawnie.

-- Dodano: 18 stycznia 2022, o 13:21 --



Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 sty 2022, 14:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kiedyś rozważałem, ale drogo. Robię co dwa lata Rust Check’iem podwozie ok. 3g. (mycie/suszenie/napylanie), ale kosztowało mnie to na przestrzeni 4 lat (3 zabiegi dotychczas) każdorazowo od 350 do 500 zł. Dodatkowo osobiście robiłem kilka razy drzwi i progi. Ba, przy oględzinach podwozia zawsze brałem udział i wiem co w trawie piszczy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 lut 2022, 16:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 24.01.2021
Posty: 476
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Gophfer napisał(a):
Ja zapłaciłem 1450 za konserwacje nówki z salonu 1450zl u Golembiewskich w Warszawie.
Wczoraj byłem na przeglądzie, a właściwie podbiciu pieczątki za 150zl, aby mieć te gwarancję 5lat na usługę.

Raczej zrobiłem to ostatni raz, podnieśli auto obejrzeli, brak uszkodzeń/ubytków, opuścili i tyle.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 maja 2022, 08:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Poprawną konserację robią tylko nieliczne zakłady w Polsce.

Tutaj o tym jak wygląda konserwacjaa M6 robiona w porcie.

https://www.youtube.com/watch?v=IlqN-caIMlY

Ja też poprawiałem i to samo widziałem na swoim egzemplarzu. Tyle, że nie chciało mi się robić dokładnej dokumentacji. Konserwacja w porcie to jest chlapnięcie woskiem.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 23 maja 2022, 10:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kierowca, to z Twojego przykładu M6 jak na 2019 rok to cacy malinka w porównaniu z tym, co wrzucałeś w innym wątku........

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 maja 2022, 06:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Małe rdzewki na zawieszeniu w punktach gdzie nie dotarli z konserwacją to standard.
Problem to początki korozji na wewnętrznej stronie nadkoli. Ja robiłem te miejsca Noxudol'em 1600.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sie 2022, 06:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.10.2021
Posty: 5
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
8 sierpnia 2021, o 08:48 mamaj12 napisał(a):
Ja zapłaciłem 1600 zeta, za rocznik 2016. Były chyba 3 niewielkie ogniska, przy uchwytach tłumika.
Robione też u Gołębiewskich.


Masz możne zdjęcia przed i po wykonaniu konserwacji?

Również chciałbym wykonać konserwacje u Gołębiewskich, ale jak widziałem nie piaskują ognisk korozji tylko zdzierają szlifierką. Cena to od 1400-3000k. Rocznik 2013, wiec możne trochę rdzy jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sie 2022, 07:21 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
garminman muszę poszukać, ale mam tylko chyba że 3 zdjęcia w wersji papierowej, na raporcie z przeglądu przy okazji którego robiłem zabezpieczenie.
Zostawiajac auto prosiłem o zrobienie zdjęć, szczególnie przed ale nie dostałem nic.
Zerknę w dokumenty i dam znać.

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 sie 2022, 08:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.10.2021
Posty: 5
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Dobra, czekam mamaj12

Bardzo ładnie wygląda to u użytkownika Smook.

PS. To jest trochę nie w porządku z ich strony, sporo firm zabezpieczających dodaje zdjęcia po wyłożeniu środkiem konserwującym co jest nie na miejscu ponieważ nic to nie wnosi oprócz tego jak został położony środek konserwujący.

Dzwoniłem do różnych warsztatów zajmujący się takimi rzeczami i najlepiej wypada DRIM-Car z Podkarpacia i cenią sobie 4.5k za usługę podstawową tzn. piaskowanie + środek konserwujący, ale konserwacja i czyszczenie wyglądają fachowo. Kolejka na 2024 r.

Może ktoś ma do polecenia warsztat w woj. Mazowieckim gdzie warsztat zajmuje się tylko konserwacja i ogarnia? (mile widziane zdjęcia przed i po).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 sie 2022, 07:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
garminman, ostatnio robiłem konserwację auta żony w Waxoyl Automex, mają stronę na fb, możesz tam sobie pooglądać zdjęcia.
Poprosiłem o fotorelacje i ja dostałem.
Korozję ściągają szlifierka, nie piaskuja, pościągali wszystkie elementy plastikowe itd. Tanio nie było, ale wygląda na solidna pracę.
Wcześniej robiłem auto, które już sprzedałem, w innym zakładzie, sugerując się pozytywnymi opiniami w googlu i więcej tam żadnego samochodu nie zostawię.
Umawialiśmy się na mycie, czyszczenie i konserwację podwozia. Jak je odbierałem, kontrolnie wsadziłem palec pod przednia oslone nadkola i ku mojemu zdziwieniu zgrzytał tam piasek.
Przeprosili mnie i niby poprawili, ale świadczy to o ich niskim poziomie uslug


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.