Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:26

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Cz, 5 mar 2020, 12:28 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
trw nierdzewka, w ogóle nie spotkałem się aby były ze zwykłej blachy. nawet te najtańsze.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 13:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
10 października 2018, o 18:20 Lucasbadboy napisał(a):
Dobra panowie, zamówiłem z Ameryki :) bo wszyscy z działu GJ chwalą sobie :). Klocki ceramiczne powerstop Z23. Wymiana na wiosnę dopiero wrrr nie mogę się doczekać. Zapłaciłem 85€. Drogo bo do Włoch jest tylko szybka wysyłka, nie ma w opcjach tej normalnej. Do polski jest i wychodzi taniej :(. Ale w niedziele zamawiałem i dzisiaj rano były <spoko>


Jesteś zadowolony z tych klocków ?


Ostatnio edytowano N, 29 mar 2020, 13:52 przez dejwid, łącznie edytowano 2 razy
Nie cytujemy zdjęć (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 14:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Z tego co wiem to jeszcze nie założył

Ja będę chyba celował w Z16.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 17:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Co ? , rok temu miał zakładać :idea: :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 19:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Siemka ;)
No te klocki ATE nie chcą się skończyć nie moja wina :lol: . Teraz jak będę wymieniał przewody z przodu to zobaczę ich stan, i mam nadzieje ze je założę w końcu :))).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 mar 2020, 21:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
:) <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 kwi 2020, 17:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 927
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dzisiaj przy wymianie oleju podczas oględzin układu hamulcowego podjąłem decyzję aby wymienić z przodu i tyłu klocki oraz tylne tarcze hamulcowe. Zdecydowałem się na TRW. Zamówienie złożone wymiana w środę. :wink:

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lip 2020, 16:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
A co byście powiedzieli na tarcze przód Mikoda GT (nacinane i nawiercane) plus ceramiczne klocki quaro? Cenowo wyjdzie bardzo dobrze, niecałe cztery stówki. Znajomy który dorabia sobie reperując auta poleca te firmy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lip 2020, 17:45 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2020
Posty: 55
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
wymieniałem z pól roku temu komplet na 4 koła ATE tarcze + ATE klocki. A moja rada jest taka, obojętnie jakiej firmy byście kupowali to bierzcie takie które są pomalowane. W innych z czasem powierzchnia zaczyna się utleniać co powoduje, że felga z czasem zaczyna się zapiekać i zaczyna się walka ze ściągnięciem koła. Przerabiałem to w GG, najpierw 1 koło cieżko schodziło, rok później już 3 a w ostatnim roku wszystkie 4 z czego jedno było tak zapieczone, że dopiero 10kg młot pomógł. Nie wyobrażam sobie wymiany w nocy na trasie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lip 2020, 09:00 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
A wystarczy użyć smaru, tak wiem jedni zalecają inni odradzają, ja używam miedzianego. Od 2006 jeżdżę Mazdami, koła zmieniam sam co rok i nigdy mi się nie zdarzyło żeby nie dało się zdjąć :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lip 2020, 09:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 14.12.2019
Posty: 48
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Comfort
Region: pomorski
Hello,

Z tym smarem to różnie, nie wiem jak teraz będzie w GH, ale wcześniej w GY zawsze czyściłem szczotką drucianą i dawałem smar a i tak były problemy - szczególnie tył i zimowe stalówki. Zawsze sam zmieniałem koła, dokręcałem dynamometrem itp. A po zimie do akcji wchodziła długa dźwignia... Może w GH będzie lepiej. Na pewno warto zadbać o ten element, żeby był czysty i nie zarastał rdzą zbyt mocno.

Pozdrawiam

_________________
"Życie jest pasmem straconych okazji."


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2020, 19:30 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Widzę dalej Mazda ludzi dyma z tymi tarczami. Znajomy mechanik przerabiał temat ale z tego co pamiętam to wymieniał po 35tys tylko nie wiem na co.
Ori jest Ate?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2020, 19:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja mam ate i nic się nie dzieje. A wolno nie jeżdżę. Nie wiem czy w nowych mazdach są ate.
DatekP napisz w dziale GJ :).
O tutaj
viewtopic.php?f=69&t=684&start=1440

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 sie 2020, 20:25 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2020
Posty: 55
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
beny
ja też używałem później smar ale dla mnie to lipa. Teraz mam takie z pomalowanymi piastami i nie trzeba nic smarować.

Sebaa
hehe znam te klimaty :D u mnie na alumach też był problem bo aluminium felgi utleniało się w otworze centrującym :) i przy każdej wymianie stracone 2h, zamiast 20min no i było jeszcze ryzyko uszkodzenia felg od młotkowania :):).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 lis 2020, 14:28 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 70
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Co myslicie o tarczach i klockach Quaro?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lis 2020, 19:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
fornal ja mam założone u siebie tylko klocki quaro ceramiczne przód i tył i nie narzekam. Po pierwsze nie piszczą i mniej pylą. Tarcz jeszcze nie miałem okazji testować. Znajomy u siebie w Volvo zakładał i złego zdania o nich nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lis 2020, 06:18 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 70
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wczoraj zalozylem tarcze TRW i klocki Quaro. Nie wiem czy to TY ale ktos na FB sie chwalil tymi klockami dlatego kupilem.
Zobaczymy jak beda sie spisywac.
Wczesniej mialem tarcze Zimmerman zwykle , polecam! 100 000km wytrzymaly i nadal nie pogiete byly.
Klocki ATE, hamowanie akceptowalne, nie piszcza, ale pyla. Jak komus nie przeszkadza to polceam.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lis 2020, 06:18 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 70
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wczoraj zalozylem tarcze TRW i klocki Quaro. Nie wiem czy to TY ale ktos na FB sie chwalil tymi klockami dlatego kupilem.
Zobaczymy jak beda sie spisywac.
Wczesniej mialem tarcze Zimmerman zwykle , polecam! 100 000km wytrzymaly i nadal nie pogiete byly.
Klocki ATE, hamowanie akceptowalne, nie piszcza, ale pyla. Jak komus nie przeszkadza to polceam.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lis 2020, 09:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Nie nie, na pewno na FB się nie chwaliłem :p Dopiero tutaj pierwszy raz pisze opinie o nich. Przemówiła do mnie ich cena, bo dalem za komplet przód i tył chyba 170 zł. No i to ze nie pylą tak mocno jak textary. Z nimi to nie nadążałem felg czyścić. W hamowaniu nie czuje różnicy. Jak dla mnie same zalety.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lis 2020, 15:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
witam
wczoraj przejrzałem sobie temat ....
wiele osób pyta się o właściwy dobór tarcz i klocków ale nie mówi nic o charakterze swojej jazdy czy tego co chcą montażem zestawu osiągnąć
-polepszenie hamowania w ruchu miejskim / autostradowym czy sportowym
-piski
-pylenie
-długowieczność zestawu

hamowanie to tarcie opon i podłoża oraz zdolność spowolnienia przez hamulce (wspolczynnik siła nacisku wielkosc ramienia) -tak jak napisał michał moderator -
zwykle opony bardziej sportowe - jak cywilne conti sport czy michelin sport "hamują" lepiej

należy dodać ze hamowanie generuje temperaturę - i tu znajduje się większość problemów z hamulcami , spalone zeszklone klocki, pogięte tarcze , fading

przy wzroście współczynnika tarcia aby wywołać ten sam efekt należy słabiej naciskać pedał hamulca
klocki o wysokim współczynniku tarcia przy niskich temperaturach lepiej gryzą od dołu (klocki trackdayowo/sportowe jak ferodo ds2500 czy jakies czerwone ebc , mintexy 1155 jakies pagidy - wytrzymują wyższe temperatury i ich współczynnik tarcia przy setkach stopni C jest nadal wysoki ale kosztem hamowania od dołu )

dla wiekszosci klockow drogowych/cywilnych i mieszanek mozna znalezc/wywnioskowac wspolczynnik tarcia dla temperatur 100 i 300 C
klocki sportowe maja zwykle dokladnie podane wspolczynniki w jednostce temperatury

i np polecany czesto textar np 2458202 znalazłem z 2 roznymi mieszankami (mozliwe ze starsze i nowsze)
mieszanka t4394 w 100 i 300 C posiada wspolczynnik miedzy 0.45 a 0.55
mieszanka t4136 w 100 C posiada wspolczynnik 0.35-0.45 a w 300 C 0.25-0.35

ferodo FDB4062 z mieszanką fer4020 100C 0.45-0.55 ,300 0.35-0.45
za to ferodo do GH na tył posiada wspołczynnik powyzej 0.45 w pełnym cywilnym zakresie ... jak textar t4394

wydaje mi sie ze klocki o wyzszym wspolczynniku sa w stanie generowac wyzszą temperaturę w mniejszej jednostce czasu i moze w zwiazku z tym mamy wiekszą szansę na zwichrowanie tarcz ? (tego nie wiem ) pewnie sie szybciej zużywają, czasem mogą powodowac szybsze zuzycie tarcz

jesli jezdzisz normalnie cywilnie z predkosciami zbytnio nie przekraczajacymi obowiązujacych - dobre klocki z wysokim wspolczynnikiem z dolu
jesli jezdzisz sportowo zero jedynkowo - hamowanie przyspieszanie - zakladam ze tor rajd itp ;] klocki ktore wytrzymaja wyzsze temperatury (klocki cywilne tu się juz dawno skonczą i przestaną hamować - zwykle)
jesli zalezy ci na braku pisku - bierz zestawy ktore polecają forumowicze

takie moje przemyslenia ;]

-- Dodano: 30 listopada 2020, o 15:01 --

Jeszcze odnośnie klocków EBC i innych bardziej sportowych bądź sportowych

Ktoś pisał ze ebc jest słabe, ze sie cos kruszyło, ze wytrzymało 7000km ....
Tak sie sklada, ze czesto wiele klocków sportowych ma to do siebie ze zbyt dlugo nie wytrzymuje, zwykle ich okres użytkowania jest sporo krótszy niż te 7000km, a użytkownik godzi się na to ...
do tego ludzie czesto nie czytają kart charakterystyki, czasem przegrzewają czesto nie dogrzewają, stosują mieszanki nie nadające się do ich potrzeb.

np polecane do subaru impreza Carbone Lorraine RC5+ które pylą, piszczą jak hamujący pociąg, jedzą tarcze w oczach, kruszą się ale mają stały wspołczynnik 0.4 i działają do ponad 1000C

ach - czesto klocki wysoce sportowe posiadają specjalne procedury ukłądania :)

najpierw nalezy zadać sobie pytanie - co się potrzebuje a potem to kupić ;]
i nie stosować założen na wyrost :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 lis 2020, 16:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No widze ze coś tam się znasz :wink: . Może byś wykorzystał swoją wiedzę i ułożył jakieś 3 zestawy, do różnej charakterystyki jazdy. Tak żeby klocki i tarcze pasowały do siebie. Nie wiem jazda miejska, autostradowa No i bardziej sportowa. Jak można nazwać jazdę sportową Mazda 6 z tymi silnikami co ma :-P :wink: :)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 sty 2021, 19:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2020
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Proszę o pomoc w wymianie hamulców na MPS. [color=#0000FF]Co należy kopić poza tarczami i klockami[/color] aby zmienić /kupić i poprawić działanie hamulców .Jakie polecane tarcze , klocki , blaszki itp. ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 sty 2021, 21:03 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Przeczytaj ten wątek. Tam znajdziesz odpowiedzi na pytania.
viewtopic.php?f=43&t=234


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 sty 2021, 12:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2020
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Kupa uwag i brak konkretów. Pytań sporo, często naiwnych. Chcę konkretnej odpowiedzi a nie opowieści z których nic nie wynika . Wątek nie daje pełnej odpowiedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 sty 2021, 12:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.12.2016
Posty: 151
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Zatem szkoda, że nie znalazleś tam odpowiedzi. Ja wymieniałem zaciski na te od MPS i ten wątek pomogł mi przy wymianie. Nie dostalem tylko odpowiedzi jaka jest oryginalna podkładka miedziana miedzy zaciskiem a przewodem hamulcowym ale to już sam znalazłem.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 sty 2021, 15:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2020
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
I pozostaje Twoją tajemnicą!!!
Dziękuję za odpowiedz !!!!@


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 mar 2021, 16:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.11.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Witam czy ktos przerabial tarcze Boscha, jakies pozytwne/negatywne wrazenia. Ogolnie to spotkalem sie z roznymi ocenami jakosci sprzetow Boscha awiec pytam bo moze marka marka ale cos sie tam chyba psuje z jakoscia w mojej ocenie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 mar 2021, 18:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.08.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
4 marca 2020, o 22:17 maciekelga napisał(a):
fabek TRW jest z nierdzewki czy OEM?

Zamawiał ktoś klocki Z16 PowerStop z Amazona albo eBay?
Polecam zakup klocków z tej stronki https://www.rockauto.com/
Często mają promocje . Koszt klocków ceramicznych razem z wysyłką z USA wyjdzie około 100 zł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 29 mar 2021, 20:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 9
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Witam zastanawiam się nad zakupem tarcz rotinger gt i klocków ferodo czy ktoś może coś powiedzieć o tych tarczach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 mar 2021, 16:13 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.04.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Witam,
z racji tego iż czeka mnie wymiana klocków i tarcz w mojej M6 GH, po wnikiliwym przeanalizowaniu tego wątku oraz dodatkowo po rozmowie z panem ze sklepu o specjalności głownie w dziedzinie układu hamulcowego,
zdecydowałem sie na zakup tarcz (P,T) Zimmermann oraz klocków (P,T) ferodo premiere.
Podczas dzisiejszej rozmowy w jednym z warsztatów samochodowych aby umówić ewentualny termin wymiany, pan mechanik gdy usłyszał jaki zestaw kupiłem stwiedził iż jest to poważny błąd ( czym mnie wprawił w jęszcze poważniejszą konsternację :arrow: ) Według niego tarcze Zimmermana ulegają szybkiemu krzywieniu ( nie wie dlaczego tak sie dzieje ) a klocki Ferodo Premier są zdecydowane za twarde do tych tarcz ponieważ mają domieszkę metalu. Stwierdził że po roku jazdy miastowej tarcze będą wyglądały jak po 100tys km. Stwierdził żże jest tego pewnien i tak działo sie u kilku jego klientów. Stwierdził iż klocki powinny być o wiele bardziej miękkie do tych tarcz jeśli juz koniecznie chcemy Zimmermany.
Ogólnie stwierdził że on obecnie zakłada tylko tracze - Tomax i klocki firmy Hart premium. ( to chyba polscy producenci?)
No i powiem szczerze że zgłupiałem. Pan sprawiał wrażenie pewnego siebie w tym co mówi .....
Co o tym myślicie ...?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 748 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.