Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 1 paź 2020, 16:27 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Dotychczas tylko jeden raz wymieniałem klocki (przód) - tak dla spokoju sumienia - przed długim wyjazdem do Włoch, usługę wykonałem u dealera mazdy, zresztą tam gdzie dotychczas wykonywałem wszystkie przeglądy.
Jednak zaniepokojony od jakiegoś czasu zbyt wysokim spalaniem podczas jazdy (głównie po Warszawie) postanowiłem sprawdzić stan hamulców, tym razem w prywatnym zakładzie diagnostycznym. Okazało się, że klocki tył kwalifikują się do wymiany, zaciski częściowo zapieczone, natomiast tarcze i klocki przód są nadal OK! ZAPIECZONE? A przecież w ramach akcji serwisowej wykonano u dealera wszystko, czego producent wymagał w ramach akcji naprawczej. Podobno tak się stało ale czy rzeczywiście wszystko co należy, teraz zwątpiłem w to. Auto przemieszcza się obecnie z większym luzem, ponadto zauważyłem zmniejszenie zużycia paliwa.
Założono mi klocki ATE.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 paź 2020, 08:10 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Ja ostatnio byłem na przeglądzie i po roku, 10 tysiącach przebiegu, klocków ubyło 1mm więc coś czuję, że jeszcze sporo czasu przejeżdżę bez wymiany.

Co do zapieczonych zacisków. Ja miałem w poprzedniej Mazdzie ciekawą sytuacje, zapiekł mi się lewy tylny zacisk. Pojechałem do najbliższego serwisu, rozebrali, nasmarowali, wszystko ok. Za jakiś czas zapiekł mi się drugi, pojechałem do innego serwisu, specjalizującego się w autach japońskich, gdzie robiłem większość napraw. Sprawdzili i dzwonią, że do regeneracji jeden zacisk (plus wymiana tarcz i klocków), mówię im, że drugi chyba też, bo się ostatnio zapiekł. Odpowiedź była takka, że sprawdzali i tam wszystko gra, nie ma sensu naciągać mnie na dodatkowe koszty. Miałem co do tego wątpliwości (szczególnie, że na weekend potrzebowałem samochodu), ale ostatecznie powiedziałem ok. Samochód odebrałem w piątek, wyjechałem, wróciłem za 10 minut. Zapiekł się lewy zacisk, ten, który nie został zregenerowany, na weekend pojechałem pociągiem...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 paź 2020, 12:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
1 października 2020, o 10:13 Lucyphire napisał(a):
Z tego co piszecie, to raczej nie ma uniwersalnej reguły dla wszystkich. Jednemu powerstop drugiemu bardziej ashika będzie pasować, bo wszystko zależy od stylu jazdy(hamowania w sumie bardziej) Ja mam fabryczne klocki i tarcze od 5 lat - 95 tys. przejechane w cyklu mieszanym i zostało po 4,5 mm klocka na każdej osi.

Wysłane z mojego VIE-L09 przy użyciu Tapatalka


Mój ojciec tak powoli zużywa hamulce ale ostatnio na serwisie mechanicy byli przerażeni stopniem przerdzewienia tarcz.
O tym nie zapominajcie, często nie widać z zewnątrz w jakim stanie są tarcze. Ja po 6-ciu latach wymieniałbym dla bezpieczeństwa.

Poza tym warto przeczyszczać zwrotnice, w tym prowadnice klocków, itd. Dłużej to będzie służyć i nie będzie się zapiekać.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano Pt, 2 paź 2020, 12:16 przez Kierowca, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 paź 2020, 12:15 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie po niecałych 5 latach właśnie w ASX wymieniałem wszystko mimo braku zużycia (drugiego zestawu z przodu) klocków - po prostu tarcze były pordzewiałe i patrząc z góry wyglądało jakby się dosłownie rozwarstwiały.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 paź 2020, 12:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
No, szybko lecą te tarcze więc doszedłem do wniosku, że nie będę traktował przesadnie delikatnie hamulców.

W mojej M6 niespełna dwa lata i tarcze już od środka mocno nadgryzione. Wytrzymają drugi komplet miękkich klocków i pójdą do wymiany, a więc liczę, że tarcze przednie na 100 000 km u mnie oraz do nich dwa razy klocki. Tragedii nie ma, koszty niewielkie.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 paź 2020, 12:35 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Koszty zależy czy części ASO czy swoje :D bo w ASO 3-6K za przód i tył.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 paź 2020, 15:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie mam pytanko, czy te tarcze drogie nie wiem DBA street albo Black diamond rdzewieją ??:).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 paź 2020, 12:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
One nie są ceramiczne to muszą rdzewieć - gdy nieużywane czy po myciu - powierzchnia cierna, a niepracujące powierzchnie norlmalnie z wiekiem w zależności od warunków/powłoki , ale po pierwszym lepszym wątku z internetów - nic specjalnego :
https://www.g8board.com/threads/dba-t3- ... ths.68449/
https://www.350z-uk.com/topic/102659-bl ... sers-rust/

Inna sprawa, że to nie ma znaczenia żadnego dla hamowania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 paź 2020, 13:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Loooo ale lipa :(. No bo jedna tarcza dba kosztuje 2 zimmermann sport, wiec wole 2 razy wymienić tego Zimmermanna, niż bujać się z zardzewiałą drogą tarczą. Rdza myśle ze przeszkadza w odprowadzaniu ciepła.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 paź 2020, 14:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Z tego rozmiaru 297 mm za dużo się nie wyciągnie. Szkoda kasy na kombinacje. Po prostu kupić markowe tarcze i liczyć, że będą ok. Rozrzut jakościowy też jest, a najwięcej zależy od montażu, bo mało kto przeprowadza wymiany zgodnie ze sztuką.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 paź 2020, 14:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Lucasbadboy napisał(a):
Loooo ale lipa :(. No bo jedna tarcza dba kosztuje 2 zimmermann sport, wiec wole 2 razy wymienić tego Zimmermanna, niż bujać się z zardzewiałą drogą tarczą. Rdza myśle ze przeszkadza w odprowadzaniu ciepła.


Akurat ta powłoka Zimmermana taka szara co cała tarcza jest nią pokryta i zdziera się z powierzchni ciernej po pierwszym użyciu, całkiem trwała jest.
https://www.otto-zimmermann.de/pl/produ ... sscheiben/
Choć to tylko dla wyglądu jak tam też przyznają.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 paź 2020, 14:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Fajna ta tarcza zimmermann black:Z, jeszcze nigdzie takiej nie widziałem. W obiegu są tylko sport:Z

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 paź 2020, 10:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.09.2020
Posty: 5
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Doszły mi właśnie tarcze i się zastanawiam czy to normalne, żeby były tak zapakowane te Zimmermanny? Jedna tarcza zastretchowana, druga luzem. Ta luzem ma jakieś otarcia.
Przyszły też TRW i tam w kartonie jeszcze ładnie w jakiś papier firmowy były zapakowane.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 paź 2020, 10:19 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pytanie jak wyglądał karton, ale powiedziałbym że to raczej nietypowe pakowanie.

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 paź 2020, 10:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.09.2020
Posty: 5
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Patrzac na jakies unboxingi na yt to tam raczej luzem wrzucaja do pudełek te tarcze... no ale jakos czegoś innego bym sie spodziewał za ten hajs


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 paź 2020, 09:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Ja Zimmermany miałem w papiery poowijane akurat, ale tak praktycznie nie bardzo ma czemu zaszkodzić brak owinięcia tej jednej tarczy.
To była z lewian.pl dostawa ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 paź 2020, 09:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.09.2020
Posty: 5
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Motostacja


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 paź 2020, 20:03 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Też miałem jedną w folii, a drugą luzem. Kupione w AUTODOC


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 paź 2020, 12:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Popielasty- jakie klocki zakladasz do swojej cx5?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 11 paź 2020, 13:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Klocki TRW, tarcze TEXTAR PRO.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 paź 2020, 15:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Dziękuję!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 paź 2020, 17:53 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Help! Serwis ASO nie założył klocków Z23-1679 na tylną oś, twierdząc że nie pasują - podobno te odstające części (nie wiem jak fachowo nazwać, zaznaczyłem na zdjęciu) są na innej wysokości. Zastanawia mnie czy klocki są właściwe, na kolejnym zdjęciu widać część oznaczenia i nie jest to Z23-016 tylko Z23-015 - nie wiem czy właściwie interpretuje oznaczenia. Nie chciał bym rozginać tych blaszek, jeszcze stracę możliwość reklamacji w Amazonie.
Produkt dotarł do mnie w otwartym pudełku, jednak folia na klockach była tylko delikatnie przedarta a oznaczenia na naklejce poprawne.
Podczas zamawiania tarcz z krajowego sklepu dodatkowo sprawdzili poprawność klocków i VIN auta - potwierdzili zgodność.

Klocki poza brakiem oznaczeń wyglądają raczej identycznie jak te na stronie Amazona (ostatnie zdjęcie).

Klocki na przednią oś (Z23-1711) były ok.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 paź 2020, 18:40 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dziwne, bo powinny pasować :idea: A hamulec „ręczny" masz elektryczny, czy manualny?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 paź 2020, 18:57 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Elektryczny.

Podobno te felerne klocki wystawały kilka mm ponad tarczę hamulcową.
Podjadę do mechanika poza ASO i poproszę aby sprawdził czy rzeczywiście nie pasują.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 paź 2020, 19:18 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Naprawdę dziwne. Gdzieś tam w komentarzach na Amazon ktoś zgłaszał że klocki te nie pasują do aut montowanych w Japonii, tylko w Meksyku, ale to dotyczyło Mazdy 3 na amerykański rynek. Do naszych Szóstek z postojowym elektrycznym te klocki pasują... Oznaczeniami na klocku bym się nie przejmował- na stronie jakiegoś amerykańskiego sklepu, przy opisie klocków Z23-1679 załączona jest fotografia i też są oznaczenia 015... Wytłumaczenia są dwa: Albo w fabryce zamienili klocki, albo serwis z jakiegoś powodu nie chciał/ nie mógł/nie potrafił :roll: ich założyć. Co prawda klocki TRW mają te „dzyndzle"- też nie wiem jak się to fachowo nazywa :) wyżej, ale u większości klocków pasujących do naszych Mazd są umiejscowione w tym samym miejscu co PowerStop. Nie znam się, mechanikiem nie jestem. Może spróbuj założyć poza ASO? Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 paź 2020, 19:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Jak ja miałem niewłaściwe (to w ogóle w zacisk by nie pasowały, a nie tylko wystawały kilka mm).
Najpierw próbowałem te

https://hamulcesklep.pl/o/25688.150.1

- też po VIN dobierane. Rocznik auta mamy ten sam, ponoć bywa z nim zamieszanie przy doborze tylnych klocków właśnie. W sklepach sprzedających elmenty ukł hamulcowych to tzw "znany temat" . Przynajmniej w hamulcesklep .

A właściwe do mojego egz okazały się te:

https://hamulcesklep.pl/o/25688.150.1

Jak widać po wymiarach to nie kwestia wystawania cit poza tarczę tylko w ogóle innego kształtu i wymiaru. Nie da się ich zamiennie założyć.

Najprościej przyłożyć stary klocek do nowego po prostu i porównać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 paź 2020, 19:50 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
17 października 2020, o 20:22 Andrzejsr napisał(a):
...
Najprościej przyłożyć stary klocek do nowego po prostu i porównać.


Wkleiłeś 2 razy ten sam link - wizualnie są jak moje.

U mnie nowe podobno różniły się kształtem od starych (serwisant porównywał) i po umieszczeniu na miejscu wystawały.
Dziwne bo podobno klocki pasują do GJ od 2013 do 2020 r.
Serwisant nie słyszał aby były jakieś odstępstwa w części modeli.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 paź 2020, 20:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
A przepraszam te drugie - które u mnie pasowały to te :

https://hamulcesklep.pl/o/GDB3632

No to jak przyłożył stary klocek i nowy i ten nowy jest inny to nie wejdzie.
(zdjęciami przy opisach do końca nie sugerowałbym się, wymiarami przy opisach bardziej)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 paź 2020, 22:38 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 12.09.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
No i się wyjaśniło, są 2 różne kształty klocków. Na brakestock widzę różnice w EBC Ultimax DPX2287 i DPX2171. Co ciekawe przy obu jest Mazda 6 2013-2020 - nie wiem jak rozróżniają pasujące modele.

Ciekawe czy Amazon zwróci $$$ za rozpakowane części?
Szkoda że nie ma pasujących PowerStopów, nie uśmiecha mi się ładować na tył kolorowych EBC. Co polecicie zbliżonego do PS Z23?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 17 paź 2020, 22:39 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
TRW. Ja mam przód Z23 i na tyle właśnie TRW. Jest OK


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.