Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 10 maja 2020, 17:45 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.08.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
U mnie na duńskiej stronie są 2 rodzaje:

1. Varenummer: E10-55-015-04-22
2. Varenummer: E10-55-015-03-22

I te pierwsze maja taka wartość.

To mówisz zamawiać śmiało te co mi podałeś teraz? Wystarczające?

_________________
<pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 maja 2020, 18:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No to dziwne podejście Eibacha, bo na polskiej stronie w katalogu masz do wyboru tylko i wyłącznie E10-55-015-03-22 do swojego modelu auta 2.0 Pb GJ kombi.
Parametrami pasuje, bo parametry sprężyn są wyższe niż to co masz na tabliczce.

Jak wrzucam w przeglądarkę E10-55-015-04-22 to jest cyrk, bo różne sklepy internetowe podają różne dane :)

Ja bym brał jednak E10-55-015-03-22, bo parametrami jest najbliżej do Twojego auta. Te sprężyny z wyższymi parametrami będa po prostu twardsze i auto nie usiądzie tak nisko - tak ja to rozumiem.

Co do decyzji samej zmiany sprężyn - rób i się nie zastanawiaj!!! Jest różnica w prowadzeniu, nie ma nurkowania przy hamowaniu, w zakrętach buda mniej się przechyla. Czuć że jest twardziej, ale nie do tego stopnia że wypadają plomby z zębów :)
Wizualnie - jeśli zostaniesz przy ori felgach, to będzie widać że są schowane w nadkolach, dlatego ja założyłem dystanse, bo o wiele lepiej wygląda.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 maja 2020, 18:34 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.08.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
To zamawiam. No ja mam 19 już kupione. Ale myśle, ze będzie gites.

Dzięki wielkie za pomoc! Pozdrawiam


Jak ogarnę fotki po wszystkim to napewno się pochwale.

_________________
<pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sie 2020, 15:38 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.11.2019
Posty: 34
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Witam, bardzo mocno zastanawiam się nad kupnem spręzyn obniżających od eibacha, przestudiowałem już cały wątek i wiem jakie potrzebuję do mojej GJ kombi, ale mam pytanie innego rodzaju. Ile procent sprawności muszą mieć ori amortyzatory aby móc bezpiecznie założyć same spreżyny bez amortyzatorów, mowa o czymś takim: https://eibach.pl/product/zestaw-zawies ... -20/96524/.
Czytałem, że jest to istotny czynnik. Moja "eM" jest z polowy 2013r i z 2 ręki więć nie wiem co się z nią działo przez 6 lat. Podjadę sobie na stację diagnostyczną sprawdzić sprawność amorków, ale muszę wiedzieć czy taka jaką uzyskam wystarczy. Pozdrawiam

Ps. Zbieżność po zabiegu wymiany zawiasu oczywiście trzeba ustawić ?
Ps2. Czy szerokość felg oraz ich ET (oczywiście w granicach rozsadku) wypychające koło w strone nadkola ma jakieś znaczenie? Obecnie mam 8,5-ET45-19cali, i planuje kupić 8,5-ET40-19cali lub 9-ET od 40 do 45-19cali. Czy to się może żreć?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sie 2020, 15:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Najlepiej napisz maila do Eibacha. Polski oddział szybko odpisuje. Jeśli mają takie dane to na pewno Ci napiszą.
Zresztą stan amorów musi być conajmniej akceptowalny przez stację diagnostyczną. Jeśli będzie zbyt duża różnica w % lub ogólny stan kiepski to na pewno Ci to powiedzą i zalecą zmianę amorów.
Po zmianie sprężyn do ustawienia zbieżność i wysokość świecenia przednich lamp. Po zmianie sprężyn buda zejdzie w dół, czujniki będą podawać inne dane i lampy będą świeciły inaczej niż przed zmianą.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 sie 2020, 16:08 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 01.11.2019
Posty: 34
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Cytuj:
Po zmianie sprężyn do ustawienia wysokość świecenia przednich lamp

Jeśli mam pakiet led z bixenonami to też? Gdzie się to ustawia? W sensie u jakiego fachowca?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lip 2022, 10:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Witam. Miał ktoś zamontowane sprężyny H&R w gj sedan?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.