Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:34

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 14 maja 2020, 06:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Podaj dokładnie jaki to jest akumulator Bosch.
Błąd U1007 pochodzi z odłączonego czujnika podczas jego pracy. Normalnie go skasujesz z pozycji OBD.
SOC 0%? Możliwe a tym bardziej z błędem U1007.
Elektrolit to jednak kwas siarkowy a on lubi szkodzić, nie powinien wydostawać się poza obudowę akumulatora.

Jak już tak dobrze idzie, możesz sam ocenić stan naładowania akumulatora, wystarczy zmierzyć Gęstość elektrolitu, bądź podłączyć go do testera elektronicznego który określi napięcie SOH jak i SOC tego Boscha.

Później, jak okaże się że akumulator jeszcze jest dość sprawny, musisz zainicjować wyliczenie parametru SOC, domniemywam ze byłeś blisko ale zrobiłeś to na zapłonie i złapałeś błąd czujnika.
Możliwe że uszkodziłeś czujnik ponieważ błąd przeważnie sam powinien się skasować.

Jak już uporasz się ze sprawami j/w, przeprowadzimy cię przez procedurę wyliczenia SOC na nowo, oraz inicjacje ieloopa kombinacją z kabiny. Warunek to jednak sprawny naładowany i odpowiedni akumulator pod maską.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 maja 2020, 11:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam,

Mnie też dopadł problem akumulatora po roku :sad:
Czy 17V ma być na prostowniku czy na słupkach akumulatora?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 maja 2020, 12:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Prostownik na 17V z ochroną prądową CC?
Niemożliwe.

Zasilacz z CC i CV już bardziej będzie pasować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 maja 2020, 13:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
14 maja 2020, o 13:57 Millerek napisał(a):
Prostownik na 17V z ochroną prądową CC?
Niemożliwe.

Zasilacz z CC i CV już bardziej będzie pasować.


Na razie mam stary prostownik z potencjometrem.
Jak ustawię na prostowniku 17 V to na słupkach mam ok 16,4 V.
Dlatego pytanie, którym napięciem się sugerować?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 maja 2020, 13:59 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Prostownikiem możesz, ale efekt będzie różny a często niewystarczający i raczej nie masz na to czasu.
W prostowniku nie osiągniesz 17V ponieważ nie jest to zgodne z normami.
Te 16.4V to jest napięcie na biegu jałowym bez obciążenia, podepniesz EFB z niską gęstością a napięcie spadnie do 12V i to już nie ruszy EFB, a Ładowanie będzie trwać trzy dni a i tak gęstości możesz nie uzyskać.

Zasilacz CC z CV, i sukces gwarantowany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 maja 2020, 14:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.05.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Millerek napisał(a):
Podaj dokładnie jaki to jest akumulator Bosch.
Błąd U1007 pochodzi z odłączonego czujnika podczas jego pracy. Normalnie go skasujesz z pozycji OBD.
SOC 0%? Możliwe a tym bardziej z błędem U1007.
Elektrolit to jednak kwas siarkowy a on lubi szkodzić, nie powinien wydostawać się poza obudowę akumulatora.

Jak już tak dobrze idzie, możesz sam ocenić stan naładowania akumulatora, wystarczy zmierzyć Gęstość elektrolitu, bądź podłączyć go do testera elektronicznego który określi napięcie SOH jak i SOC tego Boscha.

Później, jak okaże się że akumulator jeszcze jest dość sprawny, musisz zainicjować wyliczenie parametru SOC, domniemywam ze byłeś blisko ale zrobiłeś to na zapłonie i złapałeś błąd czujnika.
Możliwe że uszkodziłeś czujnik ponieważ błąd przeważnie sam powinien się skasować.

Jak już uporasz się ze sprawami j/w, przeprowadzimy cię przez procedurę wyliczenia SOC na nowo, oraz inicjacje ieloopa kombinacją z kabiny. Warunek to jednak sprawny naładowany i odpowiedni akumulator pod maską.


Witam i dziękuję za podpowiedzi,
Jest to Bosch S4EFB S4E05 12V 60 Ah / 640 A Start-Stop.
Niestety nie posiadam testera elektrolitu ale nie widzę tu korków cel więc jest raczej bezobsługowy.
Posiadam za to miernik i świeżo po naładowaniu (prostownikiem Keeppower Medium) odczytywałem 12,65V a teraz po 2 dniach w stanie spoczynku czyli na wyłączonym silniku jest 12,20 - 12,30V, w zależności kiedy dokonuje pomiaru.

Wykasowałem błąd U1007 Forscanem i po kilku kilometrach nie wrócił, więc czujnik jest chyba OK.

Co proponujesz zrobić dalej w kwestii odpalenia odczytu SOC przez auto?

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Kamil


Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 maja 2020, 14:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ok, już wiemy sporo, błąd usunięty, akumulator S4EFB.
Napięcie niskie, gęstości elektrolitu nie odczytasz, chyba że pod naklejką/etykietą jest pokrywką albo korki?, czasami można dostać się do elektrolitu..
Jeśli nie, to każdy sprzedawca akumulatorów ma u siebie elektroniczny tester akumulatora, można podjechać.

Zanim zdobimy reset wyliczenia SOC, powiedz jaki w forscanie masz prąd ładowania akumulatora i napięcie w instalacji samochodu zaraz po uruchomieniu i po 15 minutach.
BATT_CUR i BATT_V
BATT_SOC mówisz 0% tak?

Podejrzewam że Bosch jest silnie nie doładowany, nie dostajesz ostrzeżenia na desce podczas uruchomienia silnika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 maja 2020, 15:18 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.05.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Millerek napisał(a):
Ok, już wiemy sporo, błąd usunięty, akumulator S4EFB.
Napięcie niskie, gęstości elektrolitu nie odczytasz, chyba że pod naklejką/etykietą jest pokrywką albo korki?, czasami można dostać się do elektrolitu..
Jeśli nie, to każdy sprzedawca akumulatorów ma u siebie elektroniczny tester akumulatora, można podjechać.

Zanim zdobimy reset wyliczenia SOC, powiedz jaki w forscanie masz prąd ładowania akumulatora i napięcie w instalacji samochodu zaraz po uruchomieniu i po 15 minutach.
BATT_CUR i BATT_V
BATT_SOC mówisz 0% tak?

Podejrzewam że Bosch jest silnie nie doładowany, nie dostajesz ostrzeżenia na desce podczas uruchomienia silnika?


Gęstość elektrolitu pewnie do sprawdzenia w najbliższych dniach u mnie w pracy.

Co do odczytów parametrów to poniższe screeny pokazują kolejno (zimny silnik) :
1. Przed odpaleniem,
2. Po sek odpaleniu bo w 1 sekundzie czyli rozruchowe spadło o ok.1V,
3. Po 2 min gdy obroty jeszcze wynoszą 1 tys./min
Po 15 min zrobię gdy wyruszę w najbliższą trasę .

Link do fotek: https://photos.app.goo.gl/NTscj1v3opXFznFCA

P. S. Wczoraj istop odpalał co inicjacji więc chyba nie jest taki niedoladowany. Niestety jeżdżę 80% na trasach 2x dziennie po 15km wiec po 3 miesiącach istop przestaje działać i po naładowaniu znowu wraca do żywych. I-eloopa nie mam więc 1 problem z głowy.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 maja 2020, 15:38 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie jest źle, proponuję poczekać kilka dni, możliwe że soc wyliczy się na nowo po usunięciu błędu czujnika.
Ładowanie konkretne, sprawdź Gęstość jak możesz.

Ogólnie nic nie rób narazie, poczekaj.

Dla pewności podjedź i Podepnij akumulator pod tester elektroniczny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 maja 2020, 16:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.05.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Millerek napisał(a):
Nie jest źle, proponuję poczekać kilka dni, możliwe że soc wyliczy się na nowo po usunięciu błędu czujnika.
Ładowanie konkretne, sprawdź Gęstość jak możesz.

Ogólnie nic nie rób narazie, poczekaj.

Dla pewności podjedź i Podepnij akumulator pod tester elektroniczny.


Super, uspokoiłeś mnie. Zobaczymy czy soc powróci.
Dam znać gdy uzyskam 2 brakujące odczyty.
Dzięki .

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 maja 2020, 16:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
14 maja 2020, o 14:59 Millerek napisał(a):
Prostownikiem możesz, ale efekt będzie różny a często niewystarczający i raczej nie masz na to czasu.
W prostowniku nie osiągniesz 17V ponieważ nie jest to zgodne z normami.
Te 16.4V to jest napięcie na biegu jałowym bez obciążenia, podepniesz EFB z niską gęstością a napięcie spadnie do 12V i to już nie ruszy EFB, a Ładowanie będzie trwać trzy dni a i tak gęstości możesz nie uzyskać.

Zasilacz CC z CV, i sukces gwarantowany.


Te 16.4 V mam w tej chwili na słupkach podpiętego akumulatora do prostownika.
Po 6 godzinach mam gęstość 1,26 /1,27.
W moim prostowniku osiągam 17 V, mogę go jeszcze podkręcić, żeby na słupkach akumulatora tyle było.
Dlatego pytam czy te 17 V ma być na prostowniku czy zmierzone na słupkach podpiętego akumulatora?
I czy jest sens dalej go ładować?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 maja 2020, 18:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No i jak tam poszło?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 maja 2020, 21:04 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
A ja się dzisiaj mega wkurzyłem. Kupując na jesień Exide zostawiłem sobie Yuasa na w razie czego przez zimę. Z tego względu, że do wiosny było wszystko ok, postanowiłem zawieźć stary akumulator do skupu. Ale nastąpiła pandemia, która pokrzyżowała mi szyki. I dzisiaj właśnie, schodząc do piwnicy po ogórki teściowej, zastałem przecięty skobel od kłódki i stwierdziłem brak akumulatora! Ja pierdzielę, nic innego nie zginęło, znalazł się chyba jakiś pasjonat Mazdy :wink: No cóż, kilka dych poszło się dymać, mogło być na jakąś łychę. Kiedyś nawet Millerek się chyba pytałeś mnie o ten akumulator ale jakoś był problem z transportem do Ciebie. I teraz jakiś pieprzony złodziej się cieszy. Ehh, powinno się im obcinać ręce albo chociaż polewać kwasem z tego akumulatora. Wiem, że może trochę odbiegam od tematu, więc napiszę, co zauważyłem teraz z Exide. Raz przy odpalaniu pojawił się komunikat o ładowaniu kondensatora. Pierwszy raz coś takiego widziałem. Według instrukcji może się pojawić po długim staniu samochodu. Ale mój wcześniej jeździł cały czas. Mam nadzieję, że był to tylko jakiś incydent bo na razie Exide sprawuje się wzorowo :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 06:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Mój EXIDE ma prawie rok. Na razie działa. To znaczy,że sporadycznie i-stop nie działał w zimie(podobnie było z oryginalną Yuasą,nic inaczej więc raczej norma dla Mazdy) ale wystarczyło troszkę pojeździć i wszystko wracało do normy :D .

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 08:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
U mnie w zimę zimy nie było, a istop działał cały czas
Więc nie wiem jaka to norma mazdy, raczej zimy w zimie

Pablos, podejrzewam że po półrocznym leżakowaniu Yuasy w piwnicy, nic by już z niej nie wyszło. Yuasa deklaruje doładowywanie aku jeśli stoi nieużywane, samo rozładowanie bardzo zmniejsza Gęstość, a niska Gęstość do zasiarczenia itd...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 10:03 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
koliber1960, ja na Exide nie miałem żadnych problemów zimą z systemami, ale też przed wsadzeniem tego akumulatora do auta poprosiłem o wcześniejsze naładowanie.

Millerek, wiem, że z tego akumulatora już by nic nie było. Miałem go zawieźć na skup, z pięć dych może by wpadło do kieszeni. A tak jeszcze musiałem zainwestować w nowe zabezpieczenie piwnicy i jeszcze czas na to straciłem. Mam nadzieję, że karma wraca i złodziej kiedyś dostanie za swoje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 11:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Oj nie mam pewności czy byś dostał jakąkolwiek kaskę za akumulator. Myślę że musiałbyś nawet zapłacić z podaniem nr pesel żeby na złomie przyjęli.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 16:07 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mam do zutylizowania aku 100Ah, z tego co się zorientowałem, to w skupach za zwykłe kwasowo-ołowiowe płacą ok. 1,50 za kilogram. Moja setka waży ok. 26kg.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 16:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
40zl do przodu, zapłata za dźwiganie go na złom


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 16:28 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dokładnie tak :) Niestety sprzedawca nowego aku nie odbiera starych...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 16:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A widzisz, u mnie jak chcesz nowy aku kupić, musisz zostawić jakiś stary na wymianę. Inaczej kaucja 40zl.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 maja 2020, 17:42 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A co to znaczy "u ciebie"?
Też myślałem że to obowiązek sprzedawcy, ale tu nie działa. Może dlatego że kupuję akumulator do zasilania UPS a to podchodzi pod jakąś inną kategorię (IT?), albo po prostu sprzedawca łamie prawo...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 maja 2020, 16:17 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 17.12.2017
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
U mnie też nadszedł czas na wymiane :wink: Z Forscana wyszło ze moj akumulator ma prawie 7 lat!


Ostatnio poddałem go regeneracji ( 38 godzin regeneracji ) i z 50% pojemność wzrosła do 60% i w końcu przestał wyskakiwać Battery system management required ( chociaż na chwile <spoko> ) .

Lecz po podłaczeniu go ,szyby udało mi się zaprogramować i wszystko działa jak należy tylko nie wiem dlaczego, ale pokrętło od lusterek nie działa, nie składają się ani nie da sie ich ustawiać :? .

Odpięcie i wpięcie akumulatora coś pomoże??

Probowalem szukac na forum jak rozwiazać ten problem z lusterkami ale nie moge nic znaleść na ten temat. - Przepraszam.

Dobrze ze lusterka mam dobrze ustawione :-P
Wszystko inne działa jak należy.

Teraz podczas lockdown-u chce jeszcze do maxa wyexploatować ten "stary" akumulator

Nowy akumulator to YUASA YBX7335 80Ah. Mam diesla 2.2 175km z 2012r i posłuchałem użytkownikow z innego tematu by zakupić ten akurat model :cool:
Już czeka, ale jeszcze go nie podpinam, dopiero jak zaczne normalnie jeździć i funkcjonować, gdy trochę lockdown się poluzuje bo w sumie auto i tak stoi i robię mało KM.

Pozdrawiam Wszystkich <zadzwon>

_________________
TO DARE IS TO DO
Tottenham Hotspur FC


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 maja 2020, 12:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2020
Posty: 13
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Witam. Mianowicie kupilem nowy akumulato zresetowalem I stops a on viable nienzapala sie na zielono. W momencie gdy kontrolka mruga na zielono, gasnie I nie zapala sie ponownie. Jakies pomoce. ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 cze 2020, 18:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
No to i ja się pochwalę ,padł akumulator w 6teczce ,od nowości ,wytrzymał 7 lat i 255tys km,nigdy nie ładowany stacjonarnie,no ale żyje w kraju co mrozów nie ma i auto po trasie jeździło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 cze 2020, 19:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.03.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Widzę, że pechowa sytuacja nie tylko mnie dotknęła. Również po 7 latach fabryczna Yuasa padła. Zimą pojawiał się monit odnośnie akumulatora, ostatnio było ok, ale 'pomogłem' mu się rozładować do zera i nawet z kabli nie odpalał (15 minut podłączymy dobrymi kablami do vana). Z ciekawostek nie wyzerował komputera. Odłączyłem akumulator, oddałem go, kupiłem nowego Sebanga i podłączyłem. Odpalony samochód bez problemu - brak błędów (akumulatora nie było w samochodzie około 2-3 godzin). Tylko część ustawień komputera i radia zostało wyzerowane, elektryka szyb ok. Samochód jeździ prawidłowo, jedyna bzdura związana z wymianą akulatora to pokazanie pełnego baku mimo przejechanych 150km).
Reset SOC, BATT_Day i inicjację i-loop przeprowadzę w tym tygodniu i dam Wam znać czy widzę różnicę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lip 2020, 16:40 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 30.10.2018
Posty: 28
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam Panowie i Panie
Proszę o podpowiedź.
Czy następujący model akumulatora będzie pasował do Mazdy 6 2,2 D 150 KM ???
YUASA YBX7335 EFB Stop Start Battery 335

Z góry dziękuję za podpowiedzi.

_________________
MAZDA 6 SE-L NAV Stormy Blue 2.2 D 150 KM <pucugg>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 lip 2020, 19:12 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 17.12.2017
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
pipistrello napisał(a):
Witam Panowie i Panie
Proszę o podpowiedź.
Czy następujący model akumulatora będzie pasował do Mazdy 6 2,2 D 150 KM ???
YUASA YBX7335 EFB Stop Start Battery 335

Z góry dziękuję za podpowiedzi.




Wałkowałem ten dział i dużo użytkowników polecało właśnie ten akumulator do diesla więc też wybrałem ten model.


Ja go mam u siebie w 2.2 D 175KM i jest ok

Pozdr <zadzwon>

_________________
TO DARE IS TO DO
Tottenham Hotspur FC


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lip 2020, 10:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie a przy włączonym prostowniku można odpalić auto??
Zostawiłem otwarte auto na pare dni, może nie wykańcza wszystkich systemów bez zamknięcia auta do tego krótkie dystanse i się rozładował. Po godzinę z 25% przeszło na 75% ale dalej nie odpala ;(. Musi być 100% ??
Obrazek

Teraz zaczęło migać 100% na zielono, odłączyłem ładowarkę i prawie odpalił. Także te procenty to noe są procenty naładowania aku, dziwne. Mam nadzieje ze w trasie się naładuje hehe

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 lip 2020, 10:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Podczas ładowania nie możesz uruchamiać silnika vo uszkodzisz ładowarkę.
Procenty o których wspominasz są tylko wskaźnikiem osiągnięcia napięcia ładowania, a nie procentowym wskazaniem naładowania akumulatora.
Jeśli nawet osiągnie 100% czyli wybrane programem końcowe full napięcie ładowania, nie oznacza to 100% naładowania akumulatora.
Jeśli rozladowaleś aku tak że nie mogłeś uruchomić silnika, to ta ładowarka już go nie naładuje do poprzedniego stanu.
Jeździć, ładować w drodze, chyba że inaczej raczej normalnie jak wyżej w temacie, i odkładać kasę na nowy akumulator.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.