Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 06:01 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 21.05.2019
Posty: 10
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam,

jestem w posiadaniu Mazdy od niedawna i w internecie bardzo zafascynowało mnie niebieskie podświetlenie zegarów, u siebie tego nie mam. Czy jest to dostępne tylko w wybranych wersjach 6-tki? Da się to jakoś przerobić czy tylko wymiana całości?

Pozdrawiam, szerokiej drogi!


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Ostatnio edytowano So, 1 cze 2019, 06:01 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 08:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Wymiana zegarów. Mają to najwyższe wersje wyposażenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 12:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Wszystko jest opisane w tym wątku, użytkownik jdman93 robił taką przekładkę.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sty 2020, 15:42 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Witam, wystarczy wsad licznika przerobić, może być nawet z Licznik z GB wersji tylko pozostanie wymiana tarczki na EU wtedy.
Przelicznik spalanie i km są zapisane w liczniku, gdyby ktoś potrzebował pomocy pomogę


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 lut 2020, 12:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.07.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Witam Serdecznie, mam 6-tke GH 2008r. 2.0 Sport i mam te zwykłe zegary , oraz dostałem w zapas od poprzedniego właściciela zegary te od sporta z podświetleniem niebieskim ale po zakodowaniu immo oraz przebiegu pojawił się problem wszystko w nich działa oprócz niebieskiego podświetlenia czy jest jakiś osobny pin zasilający te niebieskie podświetlenie czy może być tak że podświetlenie jest uszkodzone ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 lut 2020, 19:37 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
zrób test zegarów, jest na yt,
jeśli nie zaświecą to coś z licznikiem bo jeśli po włożeniu starego jest podświetlenie to nie żadne piny


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lut 2020, 08:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Osobne zasilanie trzeba włączyć w pamięci zegarów. Jak byłem programować swoje to ziomek mi powiedział, że pierwszym razem długo mu zeszło programowanie bo musiał znaleźć w pamięci zegarów bajt odpowiedzialny za włączenie niebieskiego podświetlenia. Test liczników tutaj nic nie da.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 lut 2020, 21:08 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
czemu nie da jak da, sprawdzi czy wogole swieca te zegary ale z tym bajtem się zgodzę nawet dysponuje wsadem z podświetleniem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 lut 2020, 06:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Ale napisał, że wszystko mu działa prócz niebieskiego podświetlenia, a tego podświetlenia nie sprawdzi tym testem, więc test zegarów jest bezcelowy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 lut 2020, 18:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.07.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
W teście zegarów nie zaświeca się podświetlenie niebieskie zaświeca się wszystko każda ikonka podświetlenie te czerwone ale jedyne co się nie zaświeca to niebieskie podświetlenie, jeżeli jest to związane z tym że trzeba je zaprogramować to nawet nie mam niestety gdzie bo nie znam nikogo ze Szczecina lub okolic kto mógłby to uruchomić niestety, mam tylko kogoś kto zaprogramuje przebieg i immo ale takiego czegoś to niestety się nie podejmie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lut 2020, 15:47 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
możesz wyciągnąć licznik i wysłać do kogoś kto się tym zajmuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 24 mar 2020, 17:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.02.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: warmińsko-mazurski
Mały update jeżeli ktoś poszukuje wsadu lub adresu pamięci gdzie zmienić podświetlenie mogę użyczyć.
Sama podmiana jest bardzo prosta dla kogoś kto w miarę sprawnie operuje opalarką lub lutownicą.

Jeżeli szukacie licznika do diesla to tylko o tych numerach: 1GGAJ7D
Najprościej wylutować pamięć 93c66 z zwykłego licznika, i wlutować do wersji sport...aby nie stracić kluczy immo itp.
Przed wlutem trzeba skopiować z wersji sport ,kawałek adresu i wkleić w oryginalnym wsadzie pamięci.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 kwi 2020, 15:24 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Nie rozpędzałbym się z tym tak do końca bo mam z 6 liczników z czego 2 liczniki jeden Eu pb A drugi On i po podłączeniu samego licznika Eu pb nie zmieniło się spalanie z galonów na litry i trzeba było dobierać doswiadczalnie podniesienie wartości w chyba 5 wierszu i samo przelutowanie kości nic nie da a jedynie niepotrzebne naruszenie lutów fabrycznych, najtańsza łapka sprosta i dobry programator


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2020, 05:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Z innej beczki. Da się zmieniając, któryś bajt bądź programowo zmienić przekłamanie prędkościomierza?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 kwi 2020, 12:26 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
prędkosciomierz nie powinien "oszukiwać" bo jest identycznie wyskalowany no chyba ze ci chodzi miedzy PB a ON.
jedynie "zliczacz" przebiegu bedzie liczyl mile a nie km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2020, 06:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Prędkościomierz nawet przed podmianą zawyżał mi na 19" o mniej więcej 10% i ciekawe czy można to jakoś przeskalować.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2020, 11:03 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
dziwne rzeczy mi tam nic nie zawyża a dobrze mam temat tego licznika opanowany. do 8% ma prawo zawyżać. zrob test zegarów i porównaj z tym co masz w necie może w złym miejscu ustawiłeś albo ktoś grzebiąć wyciagając wskazówki uszkodził :( ;((


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 kwi 2020, 20:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Nie była potrzeba wyciągać wskazówek i jak zaznaczyłem wcześniej na starych zegarach było to samo.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 kwi 2020, 18:45 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
a spróbuj w czasie jazdy na odpalonym forscanie albo czymś podobnym sprawdzić jaką prędkość pokazuje komp silnika i jaką navi, napewno 5km będzie brakować w porównaniu z navi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 kwi 2020, 08:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
O super. Jeszcze tak sprawdzę. Dzięki ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 kwi 2020, 17:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.02.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: warmińsko-mazurski
stasw147

Przeczytałem dopiero Twoja odpowiedź.
Napisałem jak w 30min można to ogarnąć bez zbędnego grzebania.
A jeżeli masz pogo pina, lub klipsa pomony/3m to max 20min roboty,bez przelutu.

Ten model licznika 1GGAJ7D pasuje do diesla i jest to wersja eu sport.
Zanim zacząłem się bawić w przeróbki szukam po katalogach części.
Szukałem tylko eu,żeby z angolami się nie sr*ć.
Do tego inne skalowanie tarcz itd.
Wiem na 100%,że wartość odpowiedzialna za podświetlenie jest taka sama w dieslu jak i pb.
Trochę nie rozumiem wypowiedzi z tymi sześcioma licznikami,
Nie możesz ich ogarnąć czy jak?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 kwi 2020, 18:05 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
U mnie ogarnięte, trwało to troche długo ale we wigilie się udało.
EU a angol jest taki sam wystarczy wsada mu wrzucić z eu no i oczywiscie tarczki.
PB a ON róźni się jedynie tym lewym zegarkiem obrotów


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 maja 2021, 14:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.11.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: świętokrzyski
Jestem po wymianie zegarów na te od sporta, wsad zgrany ze starych, wszystko działa oprócz niebieskiego podświetlania. Podpowie ktoś jak to ogarnąć? Podobno wystarczy zmienić jakiś bit który odpowiada za zasilanie niebieskiego podświetlania tylko jak i który?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 maja 2021, 15:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Oj nie wiem czy ktoś od tak Ci to powie. Mi zmieniał wsad ziomek, który już wiedział co i jak trzeba zrobić. W moim temacie jest namiar na niego ale za darmo nie da Ci tej informacji.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 maja 2021, 06:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.05.2021
Posty: 1
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Witam,wszystko sie zgadza <spoko> oprócz,że nie jeden,tylko trochę więcej,=XX XX XX XX= i na koniec
małe obliczenie(coś w stylu checksum) :idea: ,żeby nie było <o0> a póżniej tak ;(( ,następnie
zapłon off>zapłon on > i :D :D :D cieszymy się pięknymi niebieskimi ringami <brawo>

-- Dodano: 19 maja 2021, o 06:13 --

Witam,w związku z pytaniami na pw i brakiem czasu na odpowiedzi,
kolega "jdman93"zamieścił już w tym wątku kontakt do mnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 15 lip 2021, 22:03 
Świeżak
Offline
Od: 15.07.2021
Posty: 15
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: świętokrzyski
Panowie podpowie ktoś jak zdemontować licznik ? Nie chodzi mi lampka od DPF. Chciałem sprawdzić żarówkę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lip 2021, 08:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Tam masz wlutowane w płytkę diody, a nie żarówki.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lip 2021, 13:36 
Świeżak
Offline
Od: 15.07.2021
Posty: 15
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: świętokrzyski
To jak mogę sprawdzić czy auto posiada dpf? Kontrolka nie zapala się nawet przy teście zegarow, a pod forscanem pokazuje że ostatnie regeneracja odbyła.sie 100 km temu. Auto świeżo zakupione nie wiem co kto mógł w nim mieszać, po zakupie miałem problem z białym dymem z rury wydechowej (auto stało 1,5 roku) ale po zalaniu nowego paliwa i przejechaniu 50 km problem znikł, wiem że teoretycznie z dpf nie powinna puszczać dymka, silnik po wymianie panewek walkow i walu i pierścieni tłokowych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sie 2021, 22:07 
Świeżak
Offline
Od: 15.07.2021
Posty: 15
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: świętokrzyski
Czołem, potrzebuje wyjac zegary ponieważ nie działa mi kontrolka DPF, czy bez problemu mogę odłączyć przycisk start-stop oraz zegary aby zobaczyc czy ktoś coś z podświetleniem nie kombinowal ? Kontrolka nie zapala się nawet przy teście zegarow, auto posiada keyless 2009 rok 2.2 185 km, będę wdzięczny jeśli ktoś mi podpowie bo gdzieś czytałem że ktos kiedyś miał problem gdy wypiol zegary,


Ostatnio edytowano So, 28 sie 2021, 22:07 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem Przeniosłem do bardziej pasującego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 lut 2022, 19:45 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 13.01.2021
Posty: 37
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam, mnie też naszło na zmianę licznika, ale do benzyniaka raczej nie osiągalny. Postanowiłem sam wykonać tarcze licznika ze skalą do 2.0 PB., ale pomyślałem
dołożyć logo mazdy. Co sądzicie na tą wizualizację.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 134 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.