Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:04

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 18:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie da rady. Musisz opuszczać całe sanki żeby wyciągnąć magiel. Sprawa się komplikuje jeśli nie dasz rady odkręcić trzech śrub mocujących magiel do sanek, a jest to duże prawdopodobieństwo. Wtedy trzeba odkręcić stabilizator, za którym jest śruba od kasowania luzu na listwie. Po jej odkręceniu (można nie wykręcać do końca) i wyjęciu segera zabezpieczającego pod czujnikiem, dopiero wyjdzie cały wałek.

To tak w skrócie, na szybko...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 19:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Dzięki za odpowiedź, Jest to dla mnie nowość, czy ty już to robiłeś sam?
Potrzebuję więcej informacji, jeśli możesz podziel się informacją
1) z tego co wiem seger jest zamontowany w obudowę przekładni nad łożyskiem i pod czujnikiem?
2) Aby wyjąć wałek, trzeba poluzować śrubę regulacji luzu na listwie i tu rodzi się pytanie: czy po wymianie wałka trzeba regulować luz na listwie? czy wystarczy śrubę regulacyjną ustawić w tej samej pozycji, jeśli trzeba regulować luz listwy jak to zrobić tak w warunkach garażowych aby było ok


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 21:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Do zrobienia w warunkach garażowych. Warunek to kanał. A teraz po kolei :
1. podnieść przód auta, zabezpieczyć, ustawić na kobyłkach/podpórkach
2. ustawić kierownicę w pozycji centralnej, ramiona w poziomie, zablokować blokadą w kierownicy
3. odpiąć aku i wyjąć, zdemontować podstawę aku, wypiąć wtyczki z modułu EPS na grodzi
4. zdjąć koła, odpiąć drążki kierownicze od zwrotnic z obu stron, odkręcić łączniki od stabilizatora, odkrecić od zderzaka nadkola plastikowe (od spodu), wyjąć dolne spinki małych osłon (od sanek), odkrecić łącznik korektora xenonów (jeśli jest)
5. odkręcić 3 śruby trzymające magiel (od góry z komory silnika)
6. odkręcić krzyżak na wałku wejściowym magla (w kabinie przy pedałach), po odkręceniu pod żadnym pozorem nie ruszać drążkami kierowniczymi oraz nie kręcić wałkiem wejściowym
6. zaznaczyć położenie śrub i nakrętek mocujacych sanki oraz łapy
7. podstawić podnośnik pod sanki, odkrecić śrubę poduszki silnika od sanek, odkręcić śruby i nakrętki sanek (nakrętki z przodu, przy chlodnicach tylko poluzować), opuścić sanki od strony magla
8. jeśli udało się odkręcić śruby magla to sprawa jest prostsza, wypiąć wtyczki od silnika maglownicy oraz zdjąć osłonę z niej
9. odkręcić i zdemontować stabilizator
10. wyjąć magiel, zdjąć czujnik, zaznaczyć położenie wałka względem korpusu, wyjąć seger, zaznaczyć położenie nakrętki i kontry (od regulacji luzu) wzgledem korpusu i odkręcić
11. zdemontować delikatnie wałek uważając, aby nie ruszyć położenia listwy
12. złożyć i zamontować w odwrotnej kolejności
13. czujnik przykrecić delikatnie
14. sprawdzić parametry czujnika i ewentualnie zrobić korektę (dokręcić lub odkręcić śrubki mocujące czujnik), zrobić kalibrację czujnika skrętu, sprawdzić geometrię - ustawić zbieżność

Być może coś pominąłem, o czymś zapomniałem...


Edit:

Polecam zapoznać się z tym :
http://mazda6.ru/m/viewtopic.php?p=3039132#p3039132

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 22:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Dziękuję bardzo, super.
Jeszcze jedno pytanie, co radzisz przy ponownym ustawianiu śruby kasowania luzu listwy,
Muszę śrubę popuścić/odkręcic aby można było wyjąć pin z łożyskiem i czujnikiem, ok to jest jasne ale co dale po włożeniu pinu do przekładni, czy po wymianie wałka trzeba regulować luz na listwie? czy wystarczy śrubę regulacyjną ustawić w tej samej pozycji, jeśli trzeba regulować luz listwy jak to zrobić tak w warunkach garażowych aby było ok, spowrotem dokręcamy śrubę i kasujemy luz przez dokręcanie śruby, czy możesz mi coś podpowiedzieć, jak do tego ponownego ustawiania luzu się zabrać jaki ma być moment dokręcenia tej śruby lub z jakim oporem powinna listwa pracować?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 23:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ustawiłem wg znaków, które wcześniej naniosłem. Śrubę i kontrę posmarowałem klejem do gwintów. Jest ok.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 18:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Tomek mam jeszcze jedno pytanie czy jest możliwość przełożenia samych elementów plastikowych ( beżowy czujnik wzbudzenia i czarny czujnik momentu ) bez wyciągana wałka i pinu z przekładni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 20:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Tak, jest to możliwe.

Fotki z demontażu samego czujnika przez otwór w podłodze. Od spodu należy wypiąć wtyczkę z czujnika.
Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sty 2020, 20:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jestem ciekaw ile kosztuje taka wymiana w aso i u normalnego mechanika:). Roboty jest w cholerę ;(.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sty 2020, 18:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Witam ponownie, zestaw naprawczy z czujnikiem GS1F-32-12Y (https://partsouq.com/en/search/all?q=GS1F-32-12Y )
niestety pełnego sukcesu brak, Przed wymianą:
kierownica kręciła się ciężko w lewo i lekko w prawo
Moment na wale kierowniczym 1 -1,1 Nm
Moment na wale kierowniczym 2 -1,1 Nm
Prad silnika -2,4 amper
Prędkość obrotowa koła kierownicy 0,0 °/s
Po wymianie wspomaganie wróciło, działa poprawnie ale:
Moment na wale kierowniczym 1 -0,3 Nm
Moment na wale kierowniczym 2 -0,3 Nm
Prad silnika -0,1 amper
Prędkość obrotowa koła kierownicy 0,0 °/s
Śruby na czujniku dokręcone z momentem 9,8Nm
Kalibracja czujnika nic nie dała, czyli trzeba poluzować śruby czujnika? Tylko pytanie czy wszystkie a może próbować po jednej, z jaką siłą je dokręcić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sty 2020, 19:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Dokładnie, czytałem ze tutaj trzeba się bawić tymi śrubkami i kontrolować. Potem jak będzie 0 zabezpieczyć je żeby się nie poluzowały, nie wiem jakimś klejem, sylikonem :).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sty 2020, 21:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
ok dzięki za odpowiedź, ale może jakieś rady kogoś kto sam to robił, jakieś praktyczne wskazówki, mam za sobą 2 dni nierównej walki w garażu bez kanału, wymontowałem sanki i wymieniłem zestaw naprawczy, teraz wszystko jest poskładane, ale wartości są ciągle nie optymalne.
Może jakieś podpowiedzi, hej panowie, którzy przerabiali ten temat własnymi rękoma????????


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 sty 2020, 23:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Odkręć delikatnie śrubki, podepnij Forscana i patrząc na wartości, dokręć śrubki tak, aby były na 0 lub najbliżej zera.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 sty 2020, 05:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ale ci powiem ze -0,3 to chyba nie aż tak złe :)). Może być ciężko trafić 0.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 sty 2020, 17:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Przepraszam za ton posta Lucasbadboy, ale wczoraj byłem wykończony robotą bez kanału, chciałeś dobrze, pozdrawiam

-- Dodano: 30 stycznia 2020, o 17:36 --

Dziękuję panowie za pomoc, zrobione, wszystkie wartości, na 0, wspomaganie działa jak nowe, swoją drogą do regulacji tych trzech śrub czujnika lepszy dostęp jest przy drążku kierowniczym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 sty 2020, 19:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No i super <spoko> gratulacje ze sam to ogarniałeś. Czyli reasumując, wymieniłeś ten czujnik bez demontażu maglownicy i wszystko śmiga jak należy ??:).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 sty 2020, 22:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Niestety, sanki poszły na ziemię, rozprułem Mazdę od spodu, wymontowałem maglownicę i wymieniłem zestaw naprawczy, bez kanału, samemu 14 godzin pracy ( masakra ), dzisiaj tylko geometria, kalibracja czujnika momentu śrubami ( z zabezpieczeniem śrub klejem Loctite 243 ) i na koniec kalibracja czujnika kąta skrętu. Wszystko się udało, co ciekawe, mieszkam na stałe w Belgii, w serwisie Mazdy powiedzieli mi, że owszem mogą mi zestaw naprawczy ściągnąć cena mnie zabiła 570 EUR, a wymiany się nie podejmą bo nie są przeszkoleni, następnie obdzwoniłem chyba z 14 warsztatów i nikt nie chciał się podjąć tej roboty, wszyscy powtarzali jak mantrę, cała przekładnia do wymiany. Więc nie miałem wyjścia zamówiłem część z Emiratów (z cłem) 196 EUR, wziąłem dzień urlopu i zrobiłem sam, i na koniec satysfakcja
Moment na wale kierowniczym 1 0,0 Nm
Moment na wale kierowniczym 2 0,0 Nm
Prad silnika 0,0 amper
Prędkość obrotowa koła kierownicy 0,0 °/s
A przed wymianą
kierownica kręciła się bardzo ciężko w lewo i lekko w prawo
Moment na wale kierowniczym 1 -1,1 Nm
Moment na wale kierowniczym 2 -1,1 Nm
Prad silnika -2,4 amper
Prędkość obrotowa koła kierownicy 0,0 °/s
Wszystko ogarnięte Delphi ds150e
Jeszcze raz dziękuję za pomoc i porady bardzo mi pomogły, jak by nie patrzeć był to big challenge, bo robiłem to pierwszy raz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lut 2020, 19:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.01.2020
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam
Mam podobny problem co omawiany jak wyżej i chciałbym podpowiedz gdzie moge w Polsce kupic taki zestaw naprawczy z czujnikiem do maglownicy (producent)Ew jakby ktoś był zainteresowany wymiana tego w Wawie lub w okolicach to byłoby super ( oczywiście odpłatnie), chyba ze ktoś ma duże doświadczenie i da mi gwarancje ze zrobi mi to w 1 dzień to skłonny jestem pojechać w Polskę, bo moja cierpliwość do tego auta sięga zenitu. Czy ktoś posiada nr katalogowy oryginału tego zestawu naprawczego?
Byłbym wdzięczny za pomoc i z góry dziękuje


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 5 lut 2020, 20:17 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Kilka postów wyżej kolega podał numer zestawu.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lut 2020, 20:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Miziol, zadzwoń do mazparts.pl. Zestaw naprawczy o nr GS1F-32-12Y mają od ręki.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lut 2020, 22:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jaka cena ?? ;)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lut 2020, 22:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Coś w okolicy 1100 zł

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lut 2020, 22:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Kupiłem zestaw naprawczy w ZEA w Dubaju ( https://partsouq.com/en/search/all?q=GS1F-32-12Y ) 140,13 eur + 40% cła, (cło ogarnia UPS płacisz cło do UPS online) + 37.57 EUR wysyłka = 234 eur, zamówiłem w niedzielę wieczorem, w środę po południu już miałem w domu, polecam sklep jest super


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 13:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.02.2020
Posty: 1
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
Witam wszystkich na forum.
Panowie, co sądzicie o wymianie tylko tej części w związku z problemami naszego wspomagania ?

http://mazda6.ru/m/download/file.php?id ... &mode=view

Z reguły to ona ulega uszkodzeniu. Koszt jest niewielki 150 zł w porównaniu do zestawu naprawczego który kosztuje ok 800 zł. Widzę że macie dużą wiedzę w tym temacie więc proszę o poradę ( przypominam że wciąż Was śledzę i się od Was uczę - dzięki ) <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 kwi 2020, 19:06 
Świeżak
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam,
jakieś pół roku temu w czasie kręcenia kierownicą prawo/lewo słyszalne było równomierne "terkotanie" plastiku o plastik w okolicach kolumny kierownicy - czytałem już o smarowani wieloklinu. Pewnego dnia zaprzestało, około miesiąca temu pojawił się odgłos "szumienia", równomiernego szumienia w czasie srętu kół. Podrodze zmieniałem opony, więc myślałem, że może jakaś warstwa się ściera ale przy otwartym oknie dziwięk również jest słyszalny i to bardziej. Zdejmowałem koła prawe/lewe - niestety jeno na raz, nie posiadam stojaka - i dzwięk dochodzi ewidentnie z maglownicy. Jak na zdjęciu uszczelnienie jest uszkodzone, czy jakiś syf mógł sie dostatć do środka powodując jakieś zatarcie?

Pozdrawiam.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 kwi 2020, 08:33 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Dawno tak skorodowanej GH nie widziałem.
Odpowiadając na pytanie: tak, dostała się woda! W środku masz pewnie niezły bałagan - maglownica do rozbiórki/regeneracji jeżeli jest jeszcze sens... trzeba obejrzeć jak wyglądają łożyska


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 kwi 2020, 11:30 
Świeżak
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czyli jednak ten gorszy scenarjusz. Żeby maglownicę wymontować trzeba dużo zawieszenia rozbierać? Jesteś kolejnym użytkownikiem który dziwi się korozji co mnie już martwi, blacha w dobrym stanie, na rantach nadkoli i drzwii nie ma rudej więc nie wydaje mi się, że auto stało dłuższy czas w wodzie. Właściwie przód i tył są w takim samym stanie. "pajączki" i małe ubytki na dachu jak wszyscy opisują. Rozumiem, że warto dać auto do czyszczenia i konserwacji? Czy lepiej od razu sprzedać puki jeździ?

-- Dodano: 14 kwietnia 2020, o 10:30 --

A przy okazjii, czy maglownica z Forda by pasowała? Jak wiadomo Mazda i Ford dzielą się dużą ilością części ale fordowskie bywają tańsze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 kwi 2020, 11:43 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Maglownice mało kto potrafi potrafi poprawnie zregenerować - więc temat może się ciągnąć...
W Twoim przypadku jeżeli chodzi o konserwację to jedynie takie z piaskowaniem całego podwozia bo inaczej nie da się tego oczyścić poprawnie, na to podkłady, farba i środki antykorozyjne - dobrze zrobione 1500pln w górę.
Także albo robisz porządnie i jeździsz albo ...
Magiel nie pasuje od forda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 kwi 2020, 09:45 
Świeżak
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Dwóch mechaników odwiedzonych jedna diagnoza: magiel pada zgodnie z Waszą diagnozą. Ktoś zna model/nr seryjny części maglownicy pasujący do mojej Mazdy? Wiedziałbym ściślej czego szukać. A, tylko to anglik :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 kwi 2020, 11:06 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
To się ciesz, że anglik - za dużo nie kombinuj tylko kup sprawną używkę(cały magiel)- w PL jest tego sporo bo ludzie targają angliki na części, ale może być problem z wysyłką


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 kwi 2020, 14:28 
Świeżak
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 30
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie no autem wożę dwie córy nie ma opcji żeby było na odwal. Z Pol w obecnej sytuacji boję się co kolwiek zamawiać. Cholera wie kiedy i czy dojdzie. W UK już szukam.

-- Dodano: 17 kwietnia 2020, o 13:12 --

A jak kompatybilność z serią GG,GY,GJ? Ktoś coś wie czy można użyć?

W sumie to najważniejsza kwestia czy mam szukać w całej gamie GH czy tylko benzyna czy tylko kombi? Znalazłem pare w dobrej cenie:

n.1 https://www.ebay.co.uk/itm/174211808057?var=0

n.2 https://www.ebay.co.uk/itm/333170396785?var=0

n.3 https://www.ebay.co.uk/itm/POWER-STEERI ... SwGIVeaKdP

Jest też oferta full po regeneracji, 18 miesięcy gwarancja... 300Ł :/ to i tak połowa nowej, wiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.