Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 900 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 17:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.01.2013
Posty: 384
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Stwierdzam że jednak masz problemy ze wzrokiem
Stary w nowej M6 wszystko jest nowe. Cała deska, kokpit ,ekran, kierownica ,tunel środkowy, brak ręcznego ,przyciski w drzwiach, kratka wentylacyjna poszła na słupek, jak nie widzisz tych różnic to naprawdę, brak słów.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 18:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, panowie, chodzi o post 867 kolegi popielasty?

....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 18:31 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To teraz te punkty sobie odnieś do ASX. Poza ręcznym. No i kratka... normalnie skok technologiczny na miarę wynalezienia koła.. wywalili ekran wyżej i w ślad za nim kratkę...

Na tej zasadzie dlaczego nie zauważasz równie istotnej zmiany jak usunięcie (przesunięcie? mocny lift?) gniazda zapalniczki w ASX? Dodania przycisków pod pokrętłami?

Chłopie, kierownica w M6 to chyba co 2 lata się zmienia... i mi np. ta w FL2 się zdecydowanie mniej podoba niż moja. Dowalenie piano to już w ogóle kibel i krok w tył a nie do przodu. Jeden paździerzowy wyświetlacz zamienili na drugi który może i fajnie wygląda na zdjęciu ale funkcjonalność to żenada a w powszechnej opinii zmiana navi to nie krok a ucieczka w tył i to wielkimi susami...

Zmieniony tunel? W 2013 chyba nie był papierowy i nie telepał się przy dotknięciu? Postęp jak diabli :D
No i rewelacyjny postęp z podłokietnikiem :D Powiem Ci tak jako użytkownik Mitsu rocznik 2010: po jeździe manualem (gdzie 10 minut wcześniej wysiadłem z ASX z regulowanym podłokietnikiem) stwierdziłem że tym w ogóle nie da się jeździć i chyba projektowała to osoba z ciężkim upośledzeniem umysłowym. I na 100% ten co to dopuścił do produkcji nie przejechał nawet kilometra. I gdyby nie to że jednak stanęło na automacie którym jechałem godzinę później - w życiu na M6 bym się nie zdecydował.

Można jeszcze przy okazji przycisków dodać zmianę oparcia na drzwiach które tak tu wszyscy zachwalają jak im się zapada po kilku miesiącach użytkowania :D

To tyle co do ślepoty i oceny zmian. I żeby nie było - odnoszę się do tego co widać na zdjęciach.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 19:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ten asx to w środku takie padło że uciekłem z tego auta.
Generalnie mazda kosztuje więcej ale co to zmienia ?
mondeo 190 ps ful opcja 205 tys zl., superb 219 ale ma opcje jakich nie ma m6, 208 t 210 tys zl z silnikiem 1.6.
Oglądałem po lifcie tucson 1.6 T-GDi 7DCT 4WD (177 KM) ładne auto ale środek... przy cx5 to wygląda strasznie, jakość materiałów jak w fiacie. ale i tak lepiej jak przed liftem bo tucson przed liftem to mial nawet górną konsole z twardego plastiku jak w Daci. nie wiem co tam tyle kosztuje a plastikowy tucson 1.6 T-GDi 7DCT 4WD (177 KM) to katalogowo 177 tyś zl, rabat 10% , u mazdy 3% czyli 7% realne różnicy ceny vs mazda ale tucson powinien kosztować max 125 tys zł bo ja nie wiem jak można tyle zapłacić za tak słabe materiały.
Polecam zobaczyć nowa q3 i porównać z np mazda 3 , przepaść na stronę m3, nawet Pertyn sie śmiał że te niby premium to w kabinie tego nie widać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 21:18 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Pomiędzy 2015, a 2018 zmieniło się w zasadzie wszystko prócz tunelu środkowego, najlepiej to widać jak się wsiądzie najpierw do jednego, a potem do drugiego. Różnica jest spora, zarówno pod względem designu jak i jakości wykonania.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 21:40 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No patrz mam 2016 czyli 2015, siedziałem w 2019 przy okazji przeglądu i... stwierdziłem że coś tam się niby zmieniło ale żeby lepiej było? Może w trakcie jazdy czuć różnicę. W każdym razie to co widziałem w środku i jak się siedziało - w żaden sposób mnie nie motywowało do "apdejtu" - tak samo jak u mnie tylko nie ma 3 lat użytkowania i przyciski troszkę zmienione, niekoniecznie na lepsze.

Normalnie chyba się przejadę bo może w lipcu siedziałem w jakiejś wyprzedaży... ale to byłby 2018 przecież...

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 22:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Wędrowiec - czytam co piszesz i nie wieżę, przypomina mi to ostatnie wypociny na forum Rkarcza. :wink:
Genelarnie międzu m6 fl2 a fl3 jest więcej zmian w środku jak między golfem 4 a golfem 7.


Ostatnio edytowano Wt, 14 sty 2020, 22:29 przez Grek77, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 22:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przecież to są dwie inne/zmienione kabiny/wnętrze...
Nie da rady ich porównać.
Najmniejszy plastik czy tam deska kratka jest inna zmieniona itd....


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 22:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Naprawdę nie ma się o co kłócić...
Wszyscy się zgadzają, że Mazda przegięła z nowymi cenami... Stawiam, że z połowa z nas nie kupiła by Mazdy przy aktualnym cenniku... Bo jak w cenie 140k PLN moja była killerem wyposażenie/ceny... Tak w cenie aktualnej już takim killerem nie jest...

Co do zmian i poprawek przy kolejnych liftingach... nie da się ukryć, że są... Generalnie jest coraz lepiej i można się spierać co do designu, ale materiały i wyciszenie jest coraz lepsze...
Ale, ale...
90% z nas nie odczuwa potrzeby zmiany starszej generacji na nowszą... Nie ma efektu wow... czegoś co by dawało coś ekstra w stosunku do posiadanej... Ilu jest użytkowników którzy przedliftową zmienili na nowszą... 2?

Jakby Mazda wprowadziła coś naprawdę ekstra w takiej wersji za 180-190k PLN, czyli silnik z doładowaniem + 4x4 i aktualne wnętrze SkyDream, ale z nowymi multimediami (tymi z 3 i CX-30) to sam osobiście bym nie narzekał tylko brał w kolejny leasing...

A tak to dla porządku przejechałem się nową 6 i CX-5, ale prędzej zostanę przy aktualnej i najwyżej coś pomodzę z wyciszeniem, nagłośnieniem i wyglądem, bo jak lubię Mazdę tak nie widzę sensu wymiany na nowszą i nieco lepszą, aż za taką kasę...
I jak widzę po forum nie tylko ja...

PS. A tak w ogóle to Mazda za jakieś 200-220k PLN powinna wprowadzić serie CX-9 na rynek UE... Jak sądzę w tym wypadku prędzej przełknęlibyśmy taką cenę...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 22:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ceny wzrosły ale u innych też.
Kura będzie tańsza ? nawet po rabatach podobnie ale ten wygląd i te materiały w środku to nie dla mnie superb.
Ja czekam na następna m6 może fl4 albo już inny model w de za informacje że w 2021 i zmienie moją fl2 na taki model.
Podobno mazda pracuje nad silnikiem 6 cylindrów, zobaczymy.

Była premiera cx4 ale nie dla europy.
https://www.youtube.com/watch?v=pZzonFHTqCg


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 23:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A propos wyższych cen. Tak jak było powiedziane podwyżka boli, zwłaszcza ewentualnych przyszłych nabywców głównie z uwagi, że nie dostają w zamian nic więcej ponad to co już było i bez gwarancji na lepszy lakier (masowe odpryski) i większą skłonność do drgań (spowodowaną rozłączaniem w pewnym zakresie prędkości cylindrów). Boli przede wszystkim ten haracz za wprowadzenie wyśrubowanych norm spalin, przerzucony na użytkownika samochodu. Ta ostatnia przypadłość (gwoli pocieszenia) to nie tylko przypadłość użytkowników mazd. No ale jak wymienią wkłady lusterek na lepsze, to może za wiele w tej sytuacji nie pomoże, ale lżej będzie "umierać".

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 23:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No i takie gadanie mi się podoba


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 00:49 
Świeżak
Offline
Od: 24.04.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podlaski
https://www.youtube.com/watch?v=3vAnmLLE4ns


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 08:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Lusterka i odpryski, wszystkie firmy chciały by tylko takie problemy.
Jak wiadomo m6 bez filtra gpf i byłem pewien że będą z tym problemy.

polecam poczytać gpf jak wpływa np. w stingerze, wzrasta spalania i spada moc a servis bezradny. :lol:


https://forum.kia-motors.pl/viewtopic.php?f=109&t=3307


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 08:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytat z forum KIA, samochód w benzynie nie jest do miasta, zaraz do miasta będzie tylko elektryk ;)

Cytuj:
"ergo, co potwierdza moją teorię, że Stinger nie jest autem na miasto - sprawdza się jako kolejne auto w rodzinie na długie wyjazdy ;)"


Maździe udaje się spełniać te wymogi bez GPF i chwała im za to!

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 08:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Sam się zastanawiam czy gdyby była wersja z USA 2,5 turbo 250 z gpefem i + 2 litrami większego spalania za dopłata 15 tys zł, bo chyba by tak wyglądało i czy bym dopłacił z wersji 2,5 aktualnej tą różnicę kosztem gpefa, spalania i ceny.

Realnie między 2,0 a 2,5 jest od 0,7 do 1 litra różnicy spalania ale między 2,5 a 2,5T to już do 2l. z forum mazdy USA i filmików na youtobe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 08:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Grek77, moim zdaniem problemy z odpryskami w Mazdzie to bardzo poważna wtopa.
ktoś inny napisze że woli problemy z gpf, niż kilkukrotnie malowane elementy nadwozia i późniejsze problemy oraz tłumaczenia się podczas odsprzedaży auta + utrata wartości.


popielasty, Stinger to wielkie auto i cięzko nim manewrować, parkować w zatłoczonym mieście. Osobiście jak mam jechać do centrum miasta lub chociażby do jakiegoś marketu, wiedząc jakie tam są problemy z miejscem to wolę wskoczyć do małego, miejskiego Opla żony, niż jechać M6 ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 09:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Tylko mazda ma problem z lakierem ? chyba nie byłes na innych forach. :> np w arteonie ma on odpowiednia grubość ale jest bardzo mieki , odpryski to u nich norma. Dlatego jest cały wątek o powłokach i foliach dla arteona.

https://vw-arteon.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=205

Co do wielkości to mazda 6 jest większa. 4870 mm

stinger 4830 mm


Ostatnio edytowano Śr, 15 sty 2020, 09:05 przez Grek77, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 09:05 
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 307
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Moim zdaniem można być pewnym, że niedługo wejdzie kolejny mały lift gdzie wymienia multimedia i jakieś pierdoły, a ja mam nadzieję, że wypuszczą też update multimediów do obecnego lifta (nadzieja umiera ostatnia). Dla kogoś kto ma Mazdę np. z 2017 to faktycznie nie ma nic co by skłaniało do zmiany. Kolejny lift pewnie też tego nie zmieni, dopiero kolejna wersja (w okolicach 2021/2022?).

Ciężko jednak mówić, że lift z 2018 nie zmienił nic w kabinie, można się spierać czy designe się komuś podoba bardziej niż poprzedni, ale przemodelowane jest praktycznie wszystko (prócz tunelu środkowego i tego jak jest wkomponowany ekran).

Ja bym chciał zobaczyć Mazdę w hybrydzie plug-in, moim zdaniem to obecnie jest najsensowniejsze rozwiązanie dla kogoś kto nie chce mieć osobnego samochodu do miasta.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 09:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Mazda6 (2021) z przodu jakoś mi się średnio podoba, śmiesznie opada jej maska przy końcu, może nastepne auto dla mnie to nie będzie jednak m6. :lol:

https://www.autozeitung.de/mazda6-2021- ... 96983.html


Skyactiv-X-Brennverfahren, das auch im neuen Sechszylinder zum Einsatz kommt. Die vermutlich 3,0 bis 3,5 Liter großen Benziner


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 09:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Grek77, w obecnych czasach większość aut ma miękkie lakiery (wodne), ale czy odpryski powstają na nich od samego patrzenia jak na SRC, to tego nie wiem ;).

odnośnie Stingera to ma on jeszcze niższy prześwit i większy rozstaw osi w porównaniu do M6, co łatwiej o obtarcie podwozia, dlatego zgadzam się ze zdaniem że nie jest to auto na miasto ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 09:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Grek77 przecież to tylko fotomontaż niemieckich dziennikarzy... Ot symulacja jak może wyglądać nowa Mazda6, mimo, że jeszcze na 100% nie potwierdzono, że w UE będzie Mazda6...
Ot zmieszali fotkę aktualnej Mazdy 6 z fotką nowej Mazdy 3 sedan i wyszło im coś takiego...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2020, 10:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Na mobile.de autosalony sami maja reklamy aut z przebiegiem 0 km i np 2,5l skaypassion wychodzi koło 34 tys euro.

np. cx30 w pl najtansza wersja od 102 tys zł a w de 19,800 euro czyli 19,800x4,22 - daje 83 tys zl.
Rabaty na mazdę są wysokie ale nie w PL.
Nowa mazda 3 wychodzie za granicą też 20% taniej jak w PL, mogę dać linki na setki nowych mazd 3 z salonu z przebiegiem 0 km za 19,300 euro czyli 80 tys zl a w pl zaczyna się od 100 tys zł.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 8704346fb8


https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 7006c127af


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2020, 12:46 
Adept
Offline
Od: 04.06.2017
Posty: 109
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Ja za sky dream silnik 2.5 we Włoszech płaciłem 34 000 euro po negocjacjach w tamtym roku


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2020, 13:28 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie macie tej akcyzy 18% pewnie za granicą co u nas bardzo śrubuje cenę M6 z 2.5l,


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2020, 13:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dlatego kiedyś napisałem że nie widzę konkurenta dla mazdy w tej cenie w wersji full skaypassion a na myśli miałem ceny za granicą czyli minus 20%, w tej cenie naprawdę nawet kura nie wypada lepiej od mazd.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2020, 15:18 
Świeżak
Offline
Od: 11.06.2014
Posty: 21
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Region: podlaski
witam, jako były właściciel M6 2014 ( bardzo z niej zadowolony), uważam, że nawet obecne ceny mimo, że wyższe nie są mocno wygórowane, głównym argumentem jest niezawodność tego auta, poza kilkoma niedoróbkami to bardzo solidny wóz, nigdy mnie nie zawiódł, po M6 nabyłem nowego passata b8 2.0tsi dsg w najwyższej wersji, samochód 3 lata temu kosztował blisko 200 tyś, ale jego jakość i bezawaryjność pozostawiała wiele do życzenia, (awaria aktywnego tempomatu - wymiana na nowy, awaria wyświetlacza centralnego - wymiana na nowy, awaria czujnika ciśnienia w oponach, odpadające chromowane obwódki wokół szyby tylnej lewej, a teraz najlepsze opadające drzwi kierowcy z powodu poluzowania zawiasu - z tym nawet nie chciało mi się jeździć do serwisu, co 2-3 tyg samodzielnie przykręcałem śrubkę) na szczęście samochodu się pozbyłem, tak więc który samochód jest zrobiony z kartonu? M6 jak piszą niektórzy czy "cud myśli niemieckiej motoryzacji" btw obecnie mam BMW 530i x drive wyposażoną jak M6 skydream cena prawie 300 tyś, wiem że to nie ta liga samochodów ale cena prawie x2, pozdrawiam Mazdomaniaków :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 sty 2020, 15:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Co do kury to najlepszym przykładem jest ten film, w m6 takie coś jest niespotykane, takie awarie.
1 odcinek, dalsze losy w innych odciankach
superb - dzień odbioru i laweta po kilku km.

https://www.youtube.com/watch?v=61Tbzy11_eg&t=35s


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lut 2020, 10:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Byłem kilku dni temu w jednym z salonów Mazdy. Rozmawiałem z kolegą tam pracującym.

Sytuacja z M6 nie jest jednak zła. Kolega twierdzi, że sprzedaje się normalnie a nawet lepiej niż dawniej. Nie wspominając o innych modelach, gdzie salon przeżywa oblężenie.

Po ogłoszeniach tez to widać. Zniknęło sporo M6 z 2019 roku. Prawie połowa z tego co było wystawione jeszcze kilka tygodni temu.
Wygląda na to, że mają akurat tyle szóstek, ile się sprzeda do czasu przypłynięcia nowego rocznika. Chyba w marcu czy kwietniu.

Mazda pomimo podwyżek może wygrywać bo trudno o w miarę nieskomplikowaną limuzynę w tych czasach. Liczba sedanów tej klasy ogranicza się praktycznie do kilku modeli.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 lut 2020, 11:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
To że jest sedanem to jej minus, gdyby była liftbackem jak inne w tej klasie D to na pewno wpłynęłoby by to pozytywnie na zainteresowaniem modelem.
W Usa może to plus ale w europie minus.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 900 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 51 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.