Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:03

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 12:11 
Offline
Po pierwsze: części robione dla producenta auta muszą spełnić bardziej rygorystyczne normy i mają lepsze parametry, niż te aftermarketowe. To, że coś wygląda podobnie nie oznacza, że to jest to samo. Przykladowo zakupilem zamiennik rury paliwowej, ktora byla zaledwie cieniem oryginalu. Tarcze np. musze spelniac odpowiednia porowatosc a te gorsze gdzie laduja? No przeciez nie ida do przetopu tylko ida jako aftermarket, gdzie normy sa lagodniejsze. Uzebrowanie filtru to jedna z widocznych roznic dla uzytkownika (wiadomo, ze chodzi o przepuszczalnosc powietrza i stopien jego oczyszczenia, ale tego raczej w domowym zaciszu nikt nie sprawdzi).
Po drugie: jeżeli części aftermarketowe są identyczne to, czemu wytrzymują mniej? No chyba wiekszosc przejechala znacznie wiecej km na np. oryginalnych tarczach i klockach (choc moze w przypadku M6 jest odwrotnie, ale to specyficzny przypadek).
Po trzecie: przy tak daleko posuniętej optymalizacji kosztów, gdzie walczy się o każdego centa żaden producent nie pozwoli sobie na zbędne koszty. Po co producent auta miałby zamawiać cięższy (czyt. droższy) podzespół i płacić za to więcej dostawcy skoro mógłby przy tej samej cenie dla klienta końcowego więcej zarobić?

Podsumowując: zachęcam, aby nie robić słomianych oszczędności i zachować zdrowy balans o którym tu napisano. Tu wydasz na cudowny prawdziwie i jedynie syntetyczny olej Panoramixa sprowadzany z Indonezji w puszkach po oleju kokosowym dwie stówy a tam zaoszczędzisz na filtrze oleju dwie dyszki. To już lepiej brać olej syntetyk X, Y lub Z za 100 PLN a zakupić oryginalny filtr w ASO.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 12:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Szczerze powiem od siebie, a pracuję w firmie motoryzacyjnej w dziale jakości, produkujemy części do samochodów na pierwszy montaż, a także utrzymujemy możliwość wyprodukowania takiej samej części przez 10 lat po zakończeniu produkcji danego modelu i uwierzcie mi te części które produkujemy jako aftermarketowe niczym nie odbiegają od tych które montowane były w czasie seryjnej produkcji.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 13:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Filtron i Sędziszów idą jako OEM do VAG.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 14:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Smook no właśnie :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 14:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Oczywiacie ze si2 nie roznia. Kazdy kto sadzi inaczej nikle ma pojecie o otaczajacym go swiecie;) lub lubi wmawiac sobie farmazony:)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 14:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
<brawo> <brawo> <brawo> poxtazo

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2017, 16:22 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
FAHOFCY w ASO o tym niejednokrotnie nie wiedzą, tego nie widzą i nie rozumieją. Dlatego czasami kwestionują materiały eksploatacyjne dostarczane w czasie przeglądu przez klientów, uważając że te zamienniki nie zakupywane u nich w ASO są gorszej jakości, co może ich zwolnić od odpowiedzialności w wypadku awarii auta.
Bo takie "farmazony" właściciel ASO nakazuje im sprzedawać klientom. :)

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 gru 2017, 14:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
ja osobiście używam filtrów PZL Sędziszów , Knecht, Mann , DonaldSon , tez nie głupie poslki Ab filter


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 lut 2018, 15:53 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.12.2017
Posty: 38
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
A mazda juz nie daje KNECHTA ? W dwoch poprzednich (GG i GH) stosowalem tylko knechty kupowane w intrercarsie. W mojej GJtce tez zamierzam kontynuowac filtry Knechta.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 17:29 
Offline
dejwid napisał(a):
Szczerze powiem od siebie, a pracuję w firmie motoryzacyjnej w dziale jakości, produkujemy części do samochodów na pierwszy montaż, a także utrzymujemy możliwość wyprodukowania takiej samej części przez 10 lat po zakończeniu produkcji danego modelu i uwierzcie mi te części które produkujemy jako aftermarketowe niczym nie odbiegają od tych które montowane były w czasie seryjnej produkcji.

W niczym nie odbiegaja, czy sa identyczne (pomijam oznaczenia)? Mozna to sprawdzić jedynie majac dostep do dokumentacji projektowej (z reguly dzial jakosci ma ograniczony dostęp do danych z dzialu R&D).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 16 lut 2018, 19:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
limo w niczym nie odbiegają czyli są identyczne.
Mam dostęp do dokumentacji zarówno projektowej jak i instrukcji montażu i kompletnego składu takiej części. W moim laboratorium sprawdzamy kompletność, zgodność z rysunkiem, testujemy funkcjonalność i wszystkie parametry. Także mogę potwierdzić, że coś co było kiedyś produkowane jako seryjne odtwarzamy w sposób identyczny w trakcie produkcji aftermarketowej (serwisowej).

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 06:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.06.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Witam. JA tu poczatkujacy i nie do konca wiem co i jak.Ale jestem szczesliwym uzytkownikiem Mazdy :) .Czy ktos uzywal filtrow firmy SCT ? Mysle zeby kupic komplet >Tz kabinowy , powietrza , paliwa i oleju. Jakies opinie? Czy wogole coinnego warto? Jak tak to prosze o namiary gdzie kupic


Ostatnio edytowano Śr, 15 sty 2020, 06:21 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 06:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Grzesiek021077, zanim założysz nowy temat przeszukaj forum w celu znalezienia informacji lub już istniejącego tematu.

Filtr oleju - polecam oryginalny Mazdy.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 07:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Kiedyś tylko Knecht Mahle, ostatnio Mann no i na przeglądach oryginalne bo to i tak jest Knecht/Mahle.

Omijam szerokim łukiem Filtrona, nawet jak jest wykupiony przez wiodącą markę bo to i tak niczego nie zmienia.
Filtron ma kiepskie właściwości filtrujące, przy konkurencji wypada naprawdę słabo. Filtra w filtrze jest najmniej w Filtronie.

Mnie Filtron olejowy kiedyś się rozerwał, straciłem cały olej z silnika. Powietrza kiedyś się normalnie przerwał po kilku tyś km.

Są różne porównania filtrów, jego powierzchnia filtrująca, waga wkładu, trwałość itd...
Polecam poszperać u googla.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lut 2020, 21:44 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2020
Posty: 228
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Zakupiłem filtr kabinowy Mann FP 24009, ktoś używał? Filtr powietrza Mann C 27019, ale ten to polecacie więc jestem pewien wyboru.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2020, 16:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Używam filtry Filtrona od zawsze i nigdy się nie rozerwał,nigdy nie był przyczyną awarii samochodu,którym akurat jeździłem więc nie wiem skąd te informacje,dane,że filtra w w filtrze nie ma :>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2020, 19:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
koliber1960 - w pełni potwierdzam <spoko>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2020, 19:13 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, szkoda że nie są elementem na pierwszy montaż

A tak na serio, to czasami mam mieszane odczucia o czym niektórzy piszą, rozmawiają etc.
Bez różnicy przecież jaki wirus, grypy czy korony...
Woda z kałuży czy z kranu.

A jeśli chodzi o filtry, to właśnie to odgrywa największą różnice, ile filtra jest w filtrze.
Jaki element został użyty i ile go jest objętościowo bądź powierzchniowo.

Niekoniecznie musi się zerwać....

No ale nikt wiedzy nie musi przyswajać, wystarczy przecież ta która jest


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2020, 20:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Nie obrażaj mnie . Wiedza to nie tylko to co wyczytasz(chociażby pod wpływem,sugestii firm,producentów) to także doświadczenie :)
Co do wirusów to też mógłbym Cię dokształcić :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2020, 21:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Obrazić? Ciebie? Nie mógłbym....
Przecież nic mi do tego że wolisz uwielbiać coś czego ja nie lubię bo polecają to w reklamach i specjaliści od warsztatów części wymiennych, czyli Mechanicy
Nie jestem pokoleniem yeti bo wiedzę czerpałem z książek i ze szkół.... jak jeszcze internet był daleko


PS, a kolega Mazop, to co konkretnie popiera? Wiem że popiera kolegę Koliber, jego wypowiedź, ale konkretnie to co popiera? Bo nie wiem...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2020, 21:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja nie chodziłem do szkoły żeby w nią rzucać kamieniami . Powodzenia Millerek,grubych filtrów życzę :wink:
i nie czepiaj się ludzi tylko tematów :)
każdy ma prawo się wypowiedzieć,opowiedzieć o swoich doświadczeniach nie atakując innych forumowiczów :)
Przeczytaj post 33

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 lut 2020, 23:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Co mnie to interesuje, ja się wypowiedziałem ty również.
Grubych filtrów? Aż tak źle mi życzysz?.... Więc dzięki, ale niekoniecznie grubych, bo nie o to chodzi przecież, jeśli nie wiesz to nie pisz głupot
A post 33 odnosi się do ludu jak wspominany super castrol na 30km też przez grupę VAG kiedyś , no super rekomendacja ..
Mechanika z czasopism zagarnęła umysłem czy co..? Koliber co się dzieje?

Zaufany mechanik, specjalista, kolega, fan motoryzacji, inżynier sąsiad i przyjaciel, odradzi Filtrona.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Super Filtron i Sędziszów, super produkt poprzez promocje plakaty i dobre ceny.
Nic więcej.
Dalej będą promowane herezje z postu 33?
Mam nadzieję że nieumyślnie, bądź przez pomyłkę
Proponuję trzymać się postów numer 35 36


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 10:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
taaaaaaaaaaaaaa :|

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 11:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Po pierwsze z powyższej tabelki wynika, że powierzchnia filtrująca jest najwieksza w Filtronie, a ona jest chyba najważniejsza, a nie waga filtra.
Po drugie wszystkie filtry przechodzą testy funkcjonalności i jakościowe.
Po trzecie żadna szanująca się firma nie pozwoli sobie na wprowadzenie do sprzedaży produktu który przyniesie im same reklamacje...

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 12:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Żadnej wiedzy..., no i nie masz racji
Ilość powierzchni filtrujacej, nie jest najważniejszym parametrem filtra!
A tym bardziej nie możesz Filtrona stawiać w czołówce po ilości powierzchni filtrujacej.

A zresztą, luzik, co mnie to interesuje

Albo zaraz pierdylne elaborat odnośnie właściwości fizycznych filtrów tylko zastanawiam się kogo to w ogóle interesuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 15:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No dobra, oprócz ewentualnego nierozerwania filtra, jakie inne korzyści przyniesie Mann albo Knecht?
Ale chodzi mi o takie wymierne korzyści, które sprawdziłeś i możesz powiedzieć że powiedzmy spalanie jest mniejsze albo lepsza elastyczność i lepsza reakcja na pedał akceleratora
Ja sam używam Filtrona od ponad 5 lat, zero problemów. Wymieniam co 8-10 tys km.

Potwierdź, że ta nasza "wiedza" z czasopism (Bravo, Popcorn i inne) jest rzeczywiście do kitu i nie mamy racji ja sam szczerze jestem ciekawy

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 15:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Ciekawa ta tabelka.
I czy z niej wynika że taki Filtron czy PurFlux zwiększają swą wytrzymałość na rozerwanie ze zużyciem ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 20:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
27 lutego 2020, o 12:52 Millerek napisał(a):
elaborat odnośnie właściwości fizycznych filtrów tylko zastanawiam się kogo to w ogóle interesuje


Nawet sobie nie wyobrażasz jak bardzo jestem ciekawy i bardzo chętnie przeczytam.
Nie zapomnij proszę napisać na czym opierasz swoją wiedzę, jakaś bibliografia albo coś.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 lut 2020, 22:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dane które podałem dotyczą filtrów olejowych do tego samego silnika.

Natomiast filtr powietrza, to inna jakby para kaloszy i tutaj również różnice są spektakularne.

Zapewne wiecie jaki jest stosunek paliwa do powietrza, w kilogramach dla ułatwienia

Oczywiście poświęcę swój czas, będę opierać się na wiedzy i badaniach które przeprowadza taki sympatyczny pan Tadeusz Dziubak z Wojskowej Akademi Wojskowej.

Zacznę od propozycji interpretacji właściwości filtracyjnych poszczególnych firm których nie ma niestety, a te które są nie wnoszą praktycznie nic.
No i dla mniej ogarniętych proponuję jedną kwestie, jaką średnicę zanieczyszczeń pochłania filtr oleju A jaką filtr powietrza.
Zanieczyszczenie oleju silnikowego krzemionką i korundem będzie początkiem albo i końcem dywagacji dla niedoinformowanych, bądź przekonanych, lub twierdzących..., że.. Stosuje/używam coś od kilku lat ... i nic złego się nie dzieje.
PS, to co jest na ogół niczym, w gruncie rzeczy jest istotą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2020, 07:18 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Millerek, Ty się chyba naprawdę musisz nudzić w domu :D
W poprzednim aucie stosowałem Filtrona i Boscha, który pewnie lepszy nie był. Na Knechta czy Manna po prostu mi było szkoda kasy. I nie było żadnych problemów przez wiele lat.
Teraz mam trochę lepsze auto, więc nie mam oporów wydać kilka złotych więcej, nawet na filtry z ASO. Ale nie uważam, że jest jakaś duża różnica przy normalnej eksploatacji auta.
Tak samo z filtrem kabinowym, nie czuję różnicy między zwykłym a węglowym. A już widziałem w sprzedaży antysmogowe. Czekam aż wypuszczą odporne na koronawirusa :lol:
Droższe filtry robią te same fabryki w Polsce tylko płacisz więcej za markę. Jest wielu producentów OEM, które swoje produkty sprzedają połowę taniej niż te brandowane.
Ale jak chcesz teraz zaczynać przewód doktorski na temat filtrów to nie ma problemu <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 74 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.