Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 19 mar 2019, 01:14 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 53
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Moja miała luzy jak to mechanik powiedział "do góry i do dolu a nie na boki " . Czy w hydraulicznych tak jest nie wiem .


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 mar 2019, 06:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 752
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
600 zł za coś co śmiało mogłeś zrobić sam...
Dobry bilans

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 mar 2019, 07:47 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
w GH problemem jest wadliwa Slimacznica z czujnikiem skrętu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 14:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.08.2016
Posty: 68
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: kujawsko-pomorski
Panowie,

Mam taki problem z przekładnia (?).
Przy postoju kręcę w prawo przekładnia zachowuje się normalnie skręca nie haczy, działa płynnie.
Skręcając w lewo nie zawsze ale często zgrzyta i wpada w drżenie blokuje się - kręcąc po tym w prawo działa normalnie znów w lewo raz drży raz nie.
Jadąc 20-40km/h, skręcając np. na skrzyżowaniu w lewo kierownica skręca ale słychać i czuć opór (ale już nie blokuje się) oczywiście taka sytuacja w prawo i nic się nie dzieje.
Dodam, że nigdy nie było sytuacji w której kierownica samoczynnie zaczęłaby się obracać, nigdy nie zapaliła się kontrolka.

Oddałem auto na "diagnozę" do serwisu Bosch i panowie - 100% przekładnia raczej elektroniczny problem niż mechaniczny.
Oczywiście nie chcą pośredniczyć z firmami działającymi w tej specjalizacji wiec załatwianie firmy która się tym zajmie po mojej stronie oni demontaż, montaż, kalibracja, zbieżność - 380pln.

Pytanie czy podzielacie "diagnozę" ?
Czy macie firmę która ogarnia takie tematy w M6 GH - ja mam polifta benzyna ale to chyba nie ma znaczenia

Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 20:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Przeczytaj sobie ten temat. Są zestawy naprawcze ...

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 maja 2019, 18:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.08.2016
Posty: 68
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: kujawsko-pomorski
Jak czytam to przypadki są różne, od całkowitego braku skrętu po samoczynne skręcanie z zapalającymi się kontrolkami i bez.
Znacie kogoś kto potrafi kompleksowo podejść do tematu naprawy takiej przekładni tzn sprawdzi w niej wszystko zarówno czujniki skrętu jak i inne elementy ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 maja 2019, 16:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Heeej,

to i ja się podepnę z pytaniem:
Mógłby mi ktoś wskazać, która to ta wtyczka co możliwe, że się luzuje pod aku? Właśnie byłem na to patrzeć i nie potrafię jej zlokalizować :sad:

Co do problemu to nic mi nie zgrzyta, nie ma hałasów, a tym bardziej (na szczęście) samochód mi sam nie skręca.
Problem nie pojawia się przy próbach parkowania, ani przy wysokich temperaturach (dzisiaj jest 17 stopni, a bywały już dni w tym roku gdzie było blisko 30)
Po prostu podczas jazdy przestało działać wspomaganie z minuty na minutę. Później samo zaczęło (kiedyś). Dziś to samo, tyle że wyłączyło się i zaraz włączyło i tak kilka razy aż pozostało wyłączone. Teraz pogrzebałem coś przy tych kablach i znów działa (?)

Dzięki :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 lip 2019, 23:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.09.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
13 października 2018, o 21:12 karolupc napisał(a):
Proszę o pomoc, kupiłem Mazde 6 GH 2.0 155 km, okazało się, że mazda dziwnie ciężko reaguje na skręt w prawo a w lewo w miarę normalnie, coś na zasadzie 100% w prawo i 70% w lewo swojej mocy. Udałem się do mechanika z Mazdy(prywatnie) i po sprawdzeniu samochodu dał diagnozę, że były wadliwe/niespasowane części w okładzie kolumny kierowniczej i była akcja naprawcza kiedyś w mazdzie z tego co pamieta, ale nie byli informowani klienci bo podobno nie występowało to w każdej mazdzie. Aktualnie w salonie mazdy koszt naprawy to 2700 zł. Dlaczego w takim wypadku poprzedni właściciel który serwisował auto do 2017 roku nie dostał takiej informacji i dlaczego to nie zostało to wymienione? Czy ktoś zna temat? Nie wiem za bardzo co robić pomimo, że mam wszystkie faktury z mazdy do 2017.


Ostatecznie wystarczyło wymienić tzw. ślimak z układu kierowniczego i ponowna kalibracja.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 paź 2019, 08:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.10.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Witam,
u mnie dokładnie to samo. W prawo prawidłowo, w lewo z oporem, lekkimi wibracjami i chrobotaniem na koniec.

W serwisie bez podpinania się i głębszej diagnozy powiedzieli, że to na 100% czujnik - wymiana 2600pln.

Na allegro widzę wiele ELM OBD2 - duży rozstrzał cenowy - nie wiem który wziąć, żeby nie przepłacać, i żeby jak rozumiem był i działał z FORSCAN-em.


Pytania mam takie:
- czy ktoś w okolicy Białegostoku lub Piaseczna może się podpiąć i ewentualnie wykonać tą kalibrację (odpłatnie rzecz jasna),
- inny wariant - czy ktoś może polecić uczciwego fachowca w tych okolicach który potwierdzi co faktycznie się zepsuło?
- trzecia opcja - na allegro widzę "PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA MAZDA 6 02-07 Maglownica" za 799 - czy to zawiera w sobie te czujniki o których mówią w serwisie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 paź 2019, 22:27 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 01.02.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Ja mam trochę inny problem, przed kalibracja kiera ciężko chodziła w lewo a w prawo lekko. Po kalibracji jest odwrotnie. Ktoś ma jakieś pomysły?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 11:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.10.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
21 października 2019, o 11:18 lemat napisał(a):
lemat napisał(a):
Witam,
u mnie dokładnie to samo. W prawo prawidłowo, w lewo z oporem, lekkimi wibracjami i chrobotaniem na koniec.





Aktualizacja 23-10-2019 - po 3 dniach jeżdżenia problem powrócił.
Coś spowodowało rozkalibrowanie czujnika.
Czy macie jakieś typy - co może być przyczyną?


Ostatnio edytowano So, 26 paź 2019, 11:49 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 paź 2019, 11:34 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam,

trochę zwariowałem czytając ten temat. Straszny bałagan. Genaralnie podsumowując to pasowałoby zrobić kalibrację a jeśli to nie pomoże to jest jakiś czujnik, który można wymienić.

Ja jednak chciałem nawiązać do kilku pytań, które zostały bez odpowiedzi, a właśnie na nie potrzebuję odpowiedzi.
Chodziło o to, że podczas powtarzającego się kręcenia kierownicą np. podczas nauki parkowania.

Moja żona zaczęła naukę parkowania i za każdym razem po 15-25 minutach kręcenia nagle wspomaganie bardzo ciężko chodzi, więc naukę kończymy, jedziemy do domu, wspomagania oczywiście podczas jazdy jest ok, parkujemy przy domu, wtedy znowu pojawia się problem z kręceniem, a następnego dnia wszystko wraca do normy.
Patrzyłem na forum tydzień temu i gdzieś tam ktoś tam napisał, że niby coś się przegrzewa więc pomyślałem, że 'ten typ tak ma'. Jednak zaczęło mnie to tak bardzo irytować, że zacząłem grzebać na forum dłużej i po przeczytaniu tego wątku zaczynam się zastanawiać WTF?

Mam nadzieję, że ktoś będzie w stanie coś pomóc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 paź 2019, 12:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Znalazłem coś takiego, jest pokazane co tam się psuje. W sumie nie trzeba wymieniać całego elementu, łamie się ten plastik na zdjęciach. Autor pisze ze kupił sam plastik, wymienił i czujnik działa Ok. Ale nie doszedłem gdzie on go kupil?? Translator wiadomo jak tłumaczy ;(. A z filmiku nic nie kapuje :-P może ktoś zna ruski?? coś podpowie??
https://www.drive2.ru/l/462767402774429812/

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 paź 2019, 13:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.09.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
https://www.olx.pl/oferta/czujnik-momen ... diplayLink

Oto rozwiązanie problemu. Podobno wada fabryczna mazdy. Ja wymieniłem i wszystkie dolegliwosci ustąpiły. Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 paź 2019, 19:02 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
aha

czyli generalnie czeka mnie wymiana.
Rozumiem że część do dostania tylko w salonach Mazdy.

A jak jest z wymianą ? trzeba całą maglownice wyciągać?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 30 paź 2019, 19:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
O części możesz pisać do naszego forumowego partnera Rikiego - mazparts.pl

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 lis 2019, 20:07 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
dzięki

-- Dodano: 30 października 2019, o 20:33 --

a jak z wymiana

-- Dodano: 2 listopada 2019, o 19:07 --

dziękuje za wszystkie odpowiedzi i za linki, jednak w tych wszystkich problem był troche inny niż u mnie bo u mnie kierownica sama nie skręca itp.
U mnie, jak już pisałem wcześniej, występuje coś w stylu braku wspomagania po dłuższym manewrowaniu oraz brak migotania kontrolki wspomagania.

Czy jesteście pewnie że to na pewno ten czujnik? czy ktoś na forum miał podobną sytuację i sobie z nią poradził?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lis 2019, 15:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.11.2019
Posty: 10
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podlaski
Nie wiem czy ci to pomoże, ale też tak mam. Jutro jadę do ASO i zobaczymy co powiedzą.


Ostatnio edytowano Wt, 12 lis 2019, 21:48 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lis 2019, 15:53 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Proszę daj znać czy coś poradzą


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 12 lis 2019, 21:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Niestety to jest też częściowo wada elektrycznego wspomagania, prawdopodobnie od zbyt długiej pracy grzeje się silnik elektryczny wspomagania.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 lis 2019, 20:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.10.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Jeśli przy dużych prędkościach ( powiedzmy 100+ ) nic się nie dzieje, a przy niskich( 50 i mniej ) zaczyna znosić to czujnik ? Im wolniej jade tym bardziej skręca sama w prawo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 lis 2019, 23:44 
Świeżak
Offline
Od: 12.04.2019
Posty: 23
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
19 marca 2019, o 00:39 pawelkrak napisał(a):
Po rozmowie telefonicznej z serwisem w Krakowie na 29 listopada
- w którym serwisie? Proszę podaj. Po przygodach z serwisami w Krakowie, strach się bać!
Mam te same objawy, plus jeszcze dźwięk, który może wskazywać na pompę wspomagania (wątpię) i alternator (raczej na pewno) - zaliczyliśmy już utratę prądu, padnięty akumulator.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 lis 2019, 06:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pompa wspomagania?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 17 lis 2019, 11:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
W GH nie ma pompy wspomagania.
Przekładnia kierownicza jest elektryczna.

Proszę nie wprowadzać zamieszania w temacie.


Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lis 2019, 21:32 
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
nie wiem do konca co jest nie tak ale ostatnio żona ucząc się parkować nie dociskała kierownicy do samego końca i było ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 19 lis 2019, 23:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
W końcowych położeniach występuje największe przeciążenie prądowe silnika, drastycznie wzrasta prąd a co za tym idzie rośnie temperatura.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2020, 09:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.09.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: opolski
Witam,

Trafiłem właśnie na ten wątek.
Czy wyjaśniło się coś więcej w kwestii samo skręcających aut?
Też mam ten model i nie ma żadnej akcji serwisowej z tym związanej.
A jest jesli powtarzają się tego typu przypadki to jest to zagrożenie dla każdego z użytkowników.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2020, 11:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Ja nic nie słyszałem o jakiejś akcji. Najprawdopodobniej za mało przypadków jest żeby taka przeprowadzić.... Zobacz ile jest użytkowników mazdy a ile narzekało na wspomaganie. Mamy zaledwie 6 stron w temacie, Z 5-6 osób którym się to przytrafiło. Za mało ....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 sty 2020, 12:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 13
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
Bo ludzie poprostu jadą do mechanika i to naprawiają ... A drugie zobacz ile w pl jest Mazd a ile Passatów ..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 17:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2020
Posty: 9
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: zagranica
Witam, właśnie zamówiłem zestaw naprawczy z czujnikiem GS1F-32-12Y, w ZEA ( https://partsouq.com )mam pytanie czy aby go wymienić mowa o całym zestawie naprawczym trzeba wyciągać magiel czy da radę wymienić go przez otwór z grodzi koło pedałów


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 587 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.