Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 3 gru 2019, 21:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Założyłem wczoraj takie ,,cuda " i po 800 km jak narazie całkiem dobrze hamują, początek był masakrycznie, pewnie przez tą czarną powłokę która musiała zejść przy docieraniu teraz tarcze są ładne, czyste :) felga na zdjęciu bardzo brudna ;) ObrazekObrazekObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 3 gru 2019, 22:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
EBC USR?

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 3 gru 2019, 22:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zrób jakieś lekkie przyhamowanie z prędkości 140km/h - daj znać jak efekty akustyczno-wibracyjne. Miałem takie tarcze w mojej zabawce i hamowanie przy jeździe na autostradzie to był DRAMAT - pasażerowie bali się, że coś się rozleci. Hamowania z poniżej 100km/h normalne. Potem zmieniłem na zwykłe tarcze i było już normalnie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 gru 2019, 22:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
EBC Turbo Groove i klocki EBC Yellow Stuff
Jak narazie wszystko w normie nawet lepiej niż się spodziewałem ponieważ nie było hamowania awaryjnego a le mocniejsze wciśnięcie pedału i auto wyraźnie mocniej hamowało włącznie z ,,awaryjnymi " wczoraj trasa 30 % landówki i 70 %autostrada z dużym ruchem i prędkościami z przedziału 100-240 km/h . Po tym jednym dniu jestem zadowolony zobaczę jak będzie dalej . Tarcze i klocki zakupiłem w aso mazdy (pilna wymiana ) za kwotę 1300 zł

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 gru 2019, 10:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
cena fajna jak za taki konkret


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 gru 2019, 17:43 
Świeżak
Offline
Od: 05.12.2018
Posty: 15
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
3 grudnia 2019, o 22:25 PIOTR napisał(a):
EBC Turbo Groove i klocki EBC Yellow Stuff
...


Też takie tarcze wrzuciłem na przód i tył do swojej Mazdy, z tym, że inne klocki z przodu bo Galfery, tarcze ładnie dotarte, ale zauważam bicie kierownicy przy 120-105 km/h gdy są rozgrzane, gdy delikatnie hamuje przy mocnym hamowaniu, tego nie ma , masz też podobne odczucia?

Mam zrobione na nich póki co ok 7tys km.

A ktoś wcześniej pytał o hałas itp no to przy normalnej jeździe miejskiej, że tak to nazwę w ogóle nie słychać, że są nawiercane tarcze oraz nacinane, dopiero przy mocniejszym dociśnięciu hamulca słychać jak klocek ściera się na nacięciach, no ale dla mnie to w ogóle nie jest problem ani nie traktuję jako uporczywy hałas bo normalna akcja, a przy hamowaniu z 100 km/h + delikatnym też nie słychać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 gru 2019, 12:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
co to kurna jest :?: to są tarcze ? czyste? dotarte? błagam :arrow:
i na dodatek dalej telepie? :sad:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 gru 2019, 12:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To nie sa nawiercane tarcze ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 gru 2019, 12:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
sorry :|

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 gru 2019, 13:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Dotarte na pewno nie są, ledwo zeszła warstwa ochronna, albo źle "dotarte".
Dotarcie tak zwane ( bedding in) prawidłowe daje obraz jak ten drugi

https://www.cquence.net/media/wysiwyg/pad-deposit2.jpg

Ten pierwszy to droga do bicia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 11:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
ciekawe :idea:
test klocków hamulcowych w ostanim MOTORZE

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 15:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A jakiej firmy są "fabryczne" klocki? Widziałem wczoraj nową M3 sedan i klocki ATE były założone.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 15:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
W mojej byy podpisane przez TRW. Ale nie ma co myślę przykładać do tego wagi. Co rok pewnie mnogą być inne.
No i jakie to ma znaczenie to pozwolę sobie wkleić poniżej kilka słów odnośnie "producentów" klocków/tarcz od osoby która siedzi w temacie od lat. Naprawdę spośród cywilnych klocków, czy to będzie podpisane TRW, ATE, Bosch różnic diametralnych nie ma się co się spodziewać. A już na pewno odczuwalnych w cywilnej jeździe. No chyba że się rozpadną/odwarstwią od płytki .
No i te niepylące klocki to jest różnica (w pyleniu) . Kto je produkuje, nie wiem, słyszałem o podpisywanych przez ATE , Jurid, Hawk (tzw "white" albo "ceramic" ) . W sumie to bym ich spróbował kiedyś.

" ATE – firma opracowuje rozwiazania techniczne. Projektuje uklady hamulcowe.

Produkuje zaciski i pompy. Nie produkuje tarcz (chinskie, czeskie, wloskie marne, niemieckie Zimmermanny zaleznie od numeru ref.)

Nie produkuje klockow. Wiekszosc to wloskie, czasami Ferodo, Textary i inne.

TRW – opracowuje rozwiazania. produkuje zaciski, pompy, ABS-y itd. Kupili fabryke klockow w Hiszpanii.

Korzystaja z linii produkcyjnych hiszpanskiej Remsy. Remsa to twardy material. Nigdy nie było Remsy na pierwszy montaz.

ale czasami jest Ferodo i inne. Tarcze maja Made in GB. Najprawdopodobniej zakupy robia w NAP.

Textar – producent wysokiej jakosci klockow ze sporym udzialem pierwszego montazu. Zrezygnowali z tarcz Brembo i teraz wkladaja tarcze Zimmermanna

plus chinskie. (jak nie ma w produkcji Zimmermanna)

EBC – producent klockow do motocykli i rowerow od 20 lat również do samochodow. Green – pseudo sportowe, Red – troche przypominaja FD2500 Ferodo.

Nie nadaja się do sportu – były nieudane eksperymenty. Reklama – ekstraklasa.

Tarcze ? Nie mam pojecia kto im produkuje. "


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 16:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Danielkg jeśli tarcze są w dobrym stanie to nie ma potrzeby wymieniać ich wraz z klockami, ta zasada działa odświętnie jeśli tarcze to i klocki. Ja polecam klocki ATE oraz ferodo. Odradzam textar - niestety bardzo piszczą...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 16:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
w MOTORZE porównanie ATE do ABE :idea:
hamowanie ze 100 km/godz na zimno i gorąco oraz ze 140km/ godz
różnica : +1,3% czyli 0,5 m. ; -0,5% czyli 0,2 m ; +0,3% 0,2 m
jedyny minus to to ,że bardziej się grzeją ale nie na tyle aby było niebezpiecznie :idea:

-- Dodano: 6 grudnia 2019, o 16:39 --

co wcale nie znaczy aby nie inwestować w te z wyższej półki,
tylko czy do naszej mazduni pasują bo cały czas wszyscy piszą o drżeniach,telapaniach itp.itd.
może jednak ten typ tak ma, czyli,,specyfika auta i zawieszenia"(pani z serwisu ASO Mazdy)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 17:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
6 grudnia 2019, o 16:03 Burman napisał(a):
Odradzam textar - niestety bardzo piszczą...


Do tego pylą i są bardzo miękkie - szybko się zużywają. U mnie póki co bardzo dobrze TRW się spisują.

Za to tarcze polecam z całego serca Textar Pro.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 18:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
6 grudnia 2019, o 15:54 Andrzejsr napisał(a):
TRW – opracowuje rozwiazania. produkuje zaciski, pompy, ABS-y itd. Kupili fabryke klockow w Hiszpanii.

Korzystaja z linii produkcyjnych hiszpanskiej Remsy. Remsa to twardy material. Nigdy nie było Remsy na pierwszy montaz.

ale czasami jest Ferodo i inne. Tarcze maja Made in GB. Najprawdopodobniej zakupy robia w NAP.


Pracuję w TRW (aktualnie ZF, bo nas kupili). Produkujemy tarcze i klocki we własnych fabrykach (ewentualnie wykupionych od innych firm ale na naszej technologi i pod naszą nazwą), nie ma takich sytuacji, że np. firma XYZ robi klocki i drukują na nich nasz brand czyli TRW... Jeżeli jest fabryka (budynek) TRW (aktualnie ZF) to na klockach/tarczach również widnieje nasza nazwa, mamy oddziały na całym świecie, mnóstwo oddziałów.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 19:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
O, to konkretna z Iwszej ręki informacja. W sumie zgodna z tym co pan Lech W. pisał, o fabryce w Hiszpanii, więc czemu nie inne - w PL.
A czy wiesz może, czy to co jest w mieszankach TRW to własne know-how czy jak autor powyższych informacji pisał - korzystają z badań i doświadczeń innych jak Ferodo ?
No i ile np mieszanek istnieje i z jakimi oznaczeniami i jaką charakterystyką w rozmiarze powiedzmy do mazdy GJ ? bo ja z dwoma niby tylko TRW oznaczonymi miałem do czynienia i najwyraźniej zawartością żelaza się musiały różnić, bo po prostu różnie pyliły. Wsp tarcia , trwałość itd pewnie w ramach "normy" cywilnej. Ale nie jest to zachęcające , bo wyjmując stare klocki , zamwiając "takie same" otrzymujemy jednak coś trochę innego.
U producentów - jak Ferodo , stosując powiedzmy mieszankę oznaczoną XYZ (np DS3000) przed 2-3 laty , zakładając teraz tą samą XYZ mnieszankę, klient wie, że będzie miał powtarzalność.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 20:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
6 grudnia 2019, o 16:03 Burman napisał(a):
Odradzam textar - niestety bardzo piszczą...

Ja od dłuższego czasu używam klocków Textar, zarówno w Mazdzie, Mondeo, Octavi, Ibizie, w zasadzie wszystkie auta które są aktualnie w rodzinie mają klocki Textara.
Sam osobiście z mazdy wyrzucałem klocki Zimmermana na rzecz Textara aby uniknąć piszczenia, nigdy jeszcze nie miałem z nimi problemów.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 20:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
maciekelga no to niestety ja miałem dwa komplety w Gh i wywaliłem je po miesiącu... Delikatne naciśnięcie hamulca i pisk. Dla mnie mogą pylić byle by nie piszczały


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 6 gru 2019, 21:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
6 grudnia 2019, o 19:23 Andrzejsr napisał(a):
czy wiesz może, czy to co jest w mieszankach TRW to własne know-how

Nie wiem, niestety (jeszcze) nie zajmuję się projektowaniem części, a takie informacje są znane tylko im. Ja widzę efekt na rysunku technicznym w postaci oznaczenia jaki materiał został wykorzystany do produkcji danego komponentu.

A może to Ferodo korzysta z naszych rozwiązań?

Tak, są różne mieszanki, ale inna mieszanka to inny produkt (numer komponentu) więc na pewno jest inaczej oznaczony w katalogu w hurtowni.
Jeżeli wymieniasz klocki i nowe posiadają ten sam numer katalogowy (komponentu) to na pewno nie było żadnych "drastycznych" zmian w budowie i konstrukcji, a to daje pewność tych samych właściwości co na starych zużytych klockach.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 gru 2019, 13:00 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jak kupowałem Ferodo do Mitsu to na forum pytali się mnie czy są (bodajże) z Usa czy z Włoch - jedne podobno bardzo dobre a drugie kiepskie strasznie twarde i piszczące. A oznaczenia dokładnie takie same. Także może być różnie.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 gru 2019, 15:45 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
... pamiętajcie też Panowie o tym opisywanym tu docieraniu klocków i tarcz. Sam tego nie robiłem na TRW, ale się udało i nic nie piszczy i nie bije. Wymieniałem tylko klocki, tarcze zostały oryginalne stare.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 17:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Z uwagi na to iż jest to mój pierwszy post na Forum, chciałbym wszystkich przywitać :) Przeczytałem cały wątek bo i ja stoję przed wyborem tarcz i klocków do mojej Mazdy, ale od początku: kupiłem auto kilka miesięcy temu. Samochód ma najechane niewiele bo tylko 13 tys.km. więc tyle co nic. Klocki (fabryczne TRW) prawie nieruszone, ale na tarczach pod palcem czuć małe wyżłobienia. Nic nie piszczy, nie bije i praktycznie w ogóle nie pyli, jak niektórzy posiadacze tych klocków w tym wątku raportowali. Na piszczenie i pylenie jestem uczulony jak cholera :) Dlaczego zatem chcę wymienić? Bo zestaw ten nie hamuje. To znaczy hamuje, ale jak dla mnie nie do przyjęcia, tym bardziej że równolegle jeżdżę moją drugą Mazdą, tylko 1.8 GG i tam hamulce mam igła. Przesiadając się do nowej to czuję jakbym tych hamulców wcale nie miał. W starej przez pięć lat miałem założone tarcze TRW i klocki ATE. Pracowało to pięknie, ale klocki niemiłosiernie pyliły. Od roku mam zestaw tarcz Brembo i klocków Ferodo. Hamowanie bajka i pylenie bardzo słabe. Po lekturze tego wątku wybór mój padł na polecane klocki:
Przód: Power Stop Z23 https://www.amazon.com/dp/B01ELZWFBQ/?coliid=I3NGD5PYQME0F&colid=10Q1ISGJD71YF&psc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it
Tył: Power Stop Z16 https://www.amazon.com/dp/B0741W6BLZ/?coliid=I1BETKE6RWMXXU&colid=10Q1ISGJD71YF&psc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it
Większy dylemat mam z tarczami. Chciałbym mieć (przynajmniej z przodu) jakieś nawiercane. Dlaczego? bo mi się podobają :lol: jednocześnie obawiam się jakiś pisków. Nigdy takich tarcz nie miałem. Znalazłem te Zimmermany:
https://www.onlinecarparts.co.uk/zimmermann-7890921.html
i do nich się najbardziej skłaniam. Niestety nie ma nawiercanych na tył. Ewentualnie dałbym je na przód, a do tyłu gładkie Zimmermany, a może polecane też Textary? Opinie co do tych Zimmermanów są tutaj i na innych forach podzielone. Z drugiej strony nie chcę wydawać dużej sumy na jakieś EBC, na które też jak czytałem niektórzy użytkownicy narzekają...
Może coś Panowie polecicie? Trwałe, ciche, nie kosmicznie drogie, nawiercane :wink: ewentualnie gładkie :)
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 18:42 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Kolego pierwsze musisz sobie odpowiedzieć na pytanie czy śmigasz 300KM potworem czy rodzinnym dupo-wozem , który zgodnie z złożeniem Japończyków ma przewozić rodzinkę z punktu A do punktu B zgodnie z przepisami najlepiej obowiązującymi w kraju kwitnącej wiśni. Osobiscie po wielu przymiarkach co do rozwiązania spowalniaczy w M6 wyszłem z tego założenia tylko postanowiłem przewozić bezpiecznie.
Pomysł z Z23 i Z16 jak najbardziej zasadny . Możesz założyć również coś innego co ma dużą odporność na wysokie temperatury np. EBC .Ważne aby na obu osiach pracował ten sam typ klocków.
W tego typu samochodzie poprzestał bym na tym. Zakładanie cudów nawiercanych , nacinanych różnych firm w tego typu samochodzie przy tej masie i mocy zupełnie mija się z celem chyba że chcesz cotygodniowo uskuteczniać mycie felg ( nie w przypadku Z23,Z16 tym grozi szybka wymiana) lub też słuchać chrobotania przy każdym hamowaniu.
Jeżeli masz dobre oryginały to pozostań przy nich one naprawdę wiele zniosą przy dobrych klockach .Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 19:22 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zawsze gdy wymieniałem klocki to i tarcze. Tak jak pisałem te mają wyczuwalne wyżłobienia, ale jeszcze przyjrzą im się jutro, bo jest to rzeczywiście jakiś pomysł aby je zostawić. Co do nawiercanych tarcz to serio słychać chrobotanie i szybciej zajeżdżają klocki? Wiadomo że nie zrobię z 6-ki Lambo, ale tak jak nadmieniałem, zakładając takie tarcze , chcę osiągnąć tylko zadowalający efekt wizualny. W planie mam przy okazji pomalowanie zacisków, bo aż się prosi :wink:
B5262FEE-7F31-4F25-BFEB-5D6BFF723BE2_1_201_a_Easy-Resize.com.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 20:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dla efektu wizualnego przy tym lustrze? Warto wszystko przy hamulcach wymienić


Ostatnio edytowano Wt, 14 sty 2020, 20:47 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 20:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
O rany czym wypucowałeś ten lakier efekt powala.Pozdrawiam.
Ps. Z23 będą dobrze się sprawowały nie pylą w takim stopniu co EBC.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 sty 2020, 21:08 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2020
Posty: 84
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A dziękuję @Riva :) Wszystko Mequiars: piana aktywna Ultimate Snow Foam- Extreme Cling, potem szampon Ultimate Wash & Wax, następnie w ruch poszła glinka Smooth Surface Premium, oraz Ultimate Quick Detailer, dalej preparat pod wosk Ultimate Polish Prewaxing Glaze, oraz wosk Ultimate Paste Wax. Elementy czarne Ultimate Plastic Restorer. Na szyby poszedł preparat Perfect Clarity, oraz preparat Rain-X. Felgi i opony umyte za pomocą Hot Rims Wheel & Tire cleaner, następnie na opony Endurance Tyre Gel. Na koniec felgi zabezpieczyłem powłoką ceramiczną 9H MR-FIX z Ali.
766C97AB-BECA-4FBA-BE69-6137D53CEE65_1_105_c_Easy-Resize.com.jpg
B719B68C-5D99-41E8-A548-63BCF3474579_1_105_c_Easy-Resize.com.jpg
473BBCDF-0452-45C7-8F80-7D8027680B34_1_105_c_Easy-Resize.com.jpg

Powracając do klocków, to komplet Power Stop wezmę na 100% bo pylenia nie zniosę, a co do tarcz to waham się jeszcze między Zimmerman nawiercany na przód i gładki na tył, ewentualnie te EBC USR na przód i tył, ale ktoś tu pisał że to dziadostwo :|

Pozdrawiam


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 mar 2020, 10:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam
Jestem tu w sumie nowy dlatego witam wszystkich.
Mnie niestety też odpadły drgania podczas hamowania... przeczytałem sporo w tym wątku i klocki będą Power stop. Tylko zastanawiam się czy Z23 czy Z16. Jazda głównie na miejscu i 2-3 razy jakieś wyjazdy urlopowe ok 2-3tys km.
Co polecacie i gdzie mogę je zakupić? Tylko amazon?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.