Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 12:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Może ktoś wymienił?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 21:22 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.07.2016
Posty: 31
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Wszystko wskazuje na to, że to jednak oryginał. Z boku znalazłem nawet napis made in Japan.

Poniżej zdjęcie:

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Śr, 8 maja 2019, 07:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Może ktoś wymienił w ASO i źle dobrali?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Śr, 8 maja 2019, 10:24 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
U mnie był również taki - Panasonic 80ah - taki byl w oryginale. Teraz wsadziłem Yuase -95ah.
Swoją drogą mój ma 7 lat, gdyby nie to ze szukałem przyczyny dziwnego odpalania na ciepłym - nie wymieniałbym go - na nowym kręci tak samo.
Aktualnie pcha ponton wędkarski :D
Mazda 2012r.

@txm3 - chyba nawet kolor mamy ten sam - dolphin grey ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 10 maja 2019, 19:51 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.07.2016
Posty: 31
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
No to widzisz, teraz się wszystko zgadza. Dzięki za pomoc.

A to wymieniałeś w tym roku? Ja podładowałem go do pełna, codziennie żona teraz jeździ i będę go obserwował, ale jakby co to też pójdę w kierunku tej Yuasy. Weszła bez problemu?

Tak, ja też mam kolor delphin grey. Kiedy jeszcze auto było na gwarancji i jeździłem do ASO na przeglądy to mówili mi, że to edycja limitowana i nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno wyszło tylko 1000 sztuk.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 10 maja 2019, 23:30 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Tak, wymieniłem w tym roku.
Yuasa 95ah wchodzi bez problemu - jeszcze luz jest.
Z tego co doczyłem to ten kolor był na niemcy na 40th Mazdy w DE.
https://www.motor-talk.de/news/mazda-fe ... 51480.html
A jak u Ciebie odpalanie na ciepłym - nie ma zadnych problemów i takiego przeciągnięcia momentu startu zanim zatrybi motor ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 10 maja 2019, 23:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Że swojego doświadczenia (mając GH w dieslu7), takie "odpalenie" silnika z jakimś zadławieniem, skończyło się wymianą baterii na nową z dnia na dzień.
Normalnie yuasa po 7 latach skończyła życie rezygnując ze współpracy.

A mając GG też w dieslu, po 8 latach, wtedy jeszcze Panasonic, również w podobnych warunkach został wymieniony na Boscha niepotrzebnie bo winny był szczotkoyrzymacz na rozruszniku który zawiesił jedną szczotkę z czterech.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: So, 11 maja 2019, 21:07 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.07.2016
Posty: 31
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Nic takiego na razie nie zaobserwowałem, ale będę miał to na uwadze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2019, 10:10 
Adept
Offline
Od: 14.01.2015
Posty: 106
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Cześć, pisałem tu już kiedyś o aku, ale teraz to już naprawdę czas to zrobić. Aku jest od nowości, więc ciekawostka, że działa. Panasonic.
Dzwoniłem do HRS we Wrocławiu i oni zakładają ZAP. Ktoś ma doświadczenia? Wolałbym chyba Yuasa. Ktoś może polecić kogoś we Wrocławiu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 08:17 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 86
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Witam
Mam nadzieję, że piszę w dobrym temacie.
Zbliża się zima, a nie mam pojęcia w jakim stanie jest mój aktualny aku (kupiony razem z autem, ale nie wiem ile w nim przejeździł).
Co prawda na chwilę obecną trzyma właściwe napięcie, ale chciałbym zasięgnąć porady na przyszłości w razie W.
Zatem do rzeczy:
Czy ktoś z Was podpinał prostownik do akumulatora "na aucie" ? Tzn. aku normalnie podpięte w instalacji samochodu i podłączenie prostownika do klem.
Robiłem tak w poprzednim aucie (Vetra B z 2000 r.) i nigdy nie było żadnego problemu.
Jednak nie chciałbym ryzykować z madzią - jest tu trochę więcej elektroniki + zmienne ładowanie alternatora itd.
Pytam, bo jest to dla mnie dosyć wygodne rozwiązanie - w oplu mam założoną szybkozłączkę do prostownika (C-Tek MXS 5.0), zatem podłączam go podpinając tylko 1 wtyczkę.

Jeśli ktoś miał doświadczenia w tym temacie, to będę wdzięczny za jakieś informację.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 08:26 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
mrbzyq normalnie podpinaj prostownik pod aku na aucie bez obaw. należy nie włączać wtedy opcji regeneracji w Cteku. podładowanie nawet raz na miesiąc prostownikiem zdecydowanie wydłuży życie aku.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 10:07 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 86
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dzięki serdeczne - rozumiem, że sprawdzałeś to w praktyce :)

Regeneracji aku na szczęście nigdy nie dane było mi robić - ale wiem, że wtedy trzeba wyjąć go z auta, bo nieraz trwa to nawet kilkadziesiąt godzin i prądy ładowania potrafią być bardzo różne.

W takim razie pewnie na weekend podepnę auto pod prostownik - niech ma przed zimą :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 10:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wyjmujesz akumulator z mazdy.
Sprawdzasz dla rozeznania gęstość elektrolitu w celach, minimum 1.25.
Sprawdzasz ewentualnie uzupelniasz / wyrównujesz poziom elektrolitu wodą destylowaną.

Ładujesz akumulator w miejscu przewiewnym wentylowanym z wykreconymi korkami itd...

Czyscisz mostki akumulatora, oraz klem w Maździe.
Możesz lekko posmarować wazeliną techniczną, bądź innym środkiem zabezpieczającym przed korozją bądź dla poprawy połączenia.


To mój sposób tak po krótce


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 10:43 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 86
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Wiem Millerek, że ten sposób najlepszy - raz w roku właśnie tak robię.
Jednak chcąc doładować aku raz na 2-3 miesiące wolałbym uniknąć jego wyjmowania z auta.
M.in. dlatego kupiłem CTeka - aku w aucie, maska podniesiona, garaż otwarty prostownik podpięty i tak działałem do tej pory w oplu.

Poza tym nie każdy akumulator pozwala otworzyć korki i dolać wody (serio już takie widziałem).
Większość za to posiada otwory wentylacyjne, którymi wydobywają się gazy podczas ładowania.
Więc jak pomieszczenie jest dobrze wentylowane, to nie ma potrzeby "otwierania" korków/pokrywy aku co miesiąc czy kwartał.

Ale oczywiście dziękuję za wszelkie sugestie. Faktycznie, ten pierwszy raz może lepiej będzie go odłączyć i jeśli się uda, to sprawdzić poziom elektrolitu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 11:32 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
W moim rozeznaniu, uważam że ładowanie akumulatora podłączonego do samochodu mija się z celem. Dlaczego?

Samochód zawsze ma jakiś pobór prądu z akumulatora, nawet bez urucjomionego zapłonu.

Nie dość że takie ładowanie obniża napięcie ładowania ale również podnosi prąd ładowania.
Zewnętrzny układ prostowniczy czy też ładujący akumulator z podłączonymi klemami do instalacji samochodu, wykrywa napięcie i pobór prądu nie akumulatora tylko całej instalacji.

To jest tak jak wlewanie wody do dziurawego wiadra, ciągle lejesz /Ładujesz, ale ciągle gdzieś ta woda /prąd ucieka.

Nie dość że zewnętrzny układ ładujący nie wykryje w pełni naładowanego aku bo nie wykryje prądu ładowania końcowego, a wiemy że to jest oznaką dla w pełni ladujacego się akumulatora.

Owszem, cteki itp mają taką funkcję, ale ta funkcja nie działa w praktyce. Urządzenia tego typu nie podniosą prądu ładowania o wartość poboru prądu z instalacji samochodu. Jedynie co potrafią to wykryć napięcie które jest obniżone poprzez połączoną instalacje do aku.

To taki bajer dla leniwych, chwyt jako prostota ładowania dla każdego. Aby nie narobić krzywdy nikomu i niczemu. Wszelkie certyfikaty na takich urządzeniach są tylko napisem liczbą nic nie znaczącą, wykreowane dla potrzeb ludu przez osoby które na tym zarabiają. Taki certyfikat Kowalskiego dla Nowaka.

Urządzenia takie obniżają a napewno ograniczają prąd ładowania tak, aby były bezpieczne w eksploatacji ale to nie naladuje do pełna akumulatora. Takie ładowanie tylko podtrzyma prosesy ładowania takie jakie mamy podczas pracy silnika-alternatora.

Innymi słowy, takie automaty są dobre, ale dla tych którzy nie muszą nic wiedzieć. Bo podpiąć dwie kolorowe zabki/krokodylki do aku i jeden kabelek do sieci, i nacisnąć guzik to każdy potrafi.

Zresztą, nie odmawiam, nie neguje, tylko ja tego nie praktykuje bo wiem że to nie działa.
Nie działa ładowanie aku z podłączona instalacją samochodu, jak i nie działają takie automaty.
Miałem Cteki, Bosch i jakoś akumulatory umierały tak samo jak bez takich ładowarek. A to nie kosztuje mało, średnio połowa wartości akumulatora, albo i więcej jak 100% nowego akumulatora.

Używam zwykłego prostownika, bez obawy podłączony jest na kilkanaście h bądź dobę.

Automat wyłącza się jak jakiś parametr osiągnie granice napięciową. A prądy ładowania są lepsze tylko na początku ładowania, później słabo słabo aż graniczne napięcie nie osiągnie ustalonego.
Takie automaty ładują schematem zapisanym w prosesorze, to tylko program dla kilku typów akumulatorów.

Ale mi poszło w klawiaturę , nie wiem po co


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 12:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 02.06.2019
Posty: 86
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jak mawiał wieszcz - "mądrego aż miło posłuchać" :)

Dobrze, że wyłożyłeś ogólne zasady działania takich prostowników oraz ładowani a w ten właśnie sposób.

Generalnie zdaję sobie sprawę, że nie jest to idealne rozwiązanie, ale użytkuję od 3 czy 4 lat i na razie nie mam powodów do narzekać.
Tak czy siak musiałem zakupić jakiś prostownik, bo po przeprowadzce nie miałem dostępu do żadnego.
Oczywiscie miałem wybór - zwykły diodowy czy mikroprocesorowy, ale różnica cenowa nie była ogromna.

Masz rację, że akumulator wpięty w instalację nigdy nie zostanie naładowany w 100%, ale sądzisz, że to jakoś drastycznie wpłynie na jego żywotność?
W sumie jak naładujesz go "pozaustrojowo" do pełna, to w chwili gdy wsadzisz go do auta, odbiorniki od razu jakiś tam prąd pobierają. I jeśli od razu autem nie jedziesz w trasę, to pewnie na drugi dzień będzie tak samo niedołądowany, jak aku ładowany bezpośrednio na samochodzie.
To tak na chłopski rozum - ale oczywiście mogę się mylić.

Ale w końcu forum jest po to, żeby wymieniać opinie i doświadczenia, prawda?
Bardzo szanuję Twoje zdanie, bo już kilka razy skorzystałem z Twoich uwag.

Jednak nie skreślajmy tego rozwiązania, bo ma tez swoje zalety. Owszem jest to trochę opcja dla leniwych. Ale plus jest taki, że jak nie ma mnie w domu, a trzeba podładować słaby aku, to żona potrafi podpiąć 2 wtyczki i sama temat ogranie.
Niestety, ale nie jest w stanie wykręcić akumulatora lub odkręcić klem, żeby podpiąć prostownik - po prostu się boi i tego nie zrobi.
Poza tym takie ustrojstwo możesz mieć podpięte nawet kilka miesięcy do aku przy funkcji podtrzymania napięcia, a zwykły prostownik musisz mieć raczej "na oku" i pilnować czasu ładowania.

Tak na koniec - pomijając kwestię pełnego naładowania - czy nasze mazdy nie mają jakichś przeciwwskazań od strony elektroniki (błędy komputera, bezpieczniki itp.) ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 15:17 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Idąc tym tokiem rozumowania to alternator też w pełni akumulatora nie naładuje. Dodam, że auto na postoju pobiera 0.020-0.050A.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 8 lis 2019, 15:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jakim tokiem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Śr, 20 lis 2019, 22:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.05.2014
Posty: 8
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
witam wszystkich ,a więc mnie tez powoli się kończy akumulator .Do tej pory miałem Yuasa YBX 3030 12V 70Ah 570A który ma dopiero albo aż 4 lata ,co sądzicie o takim akumulatorze czy będzie dobry ? https://allegro.pl/oferta/akumulator-no ... 7722592357


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Śr, 20 lis 2019, 22:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
komancz18 co do pojemności to są różne opinie - poczytaj wątek.
Co do wspomnianego przez Ciebie aku - w Mazdach jest nieco inny sposób mocowania.
Akumulator musi być wyższy, klemy akumulatora nie są "schowane" (niżej osadzone).

Dobrze to widać tutaj:
Obrazek

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Cz, 21 lis 2019, 20:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.05.2014
Posty: 8
Rok produkcji: 2007
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
victor dzięki za odpowiedź ,chyba zostanę przy Yuasa YBX 3030 12V 70Ah 570A. 40zł droższy ale wypróbowany. Nigdy nie miałem problemu z rozruchem tylko trochę krótko bo 4 lata wytrzymała .Chociaż jeszcze kręci to jak przyjdą mrozy to może być zonk :?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: So, 7 gru 2019, 20:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.04.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: lubuski
Witam,mam problem z Madzią 6 GH 2012 po wymianie akumulatora i przekręceniu kluczyka było jakieś pstrykanie ale rozrusznik nie zakręcił a teraz,brak reakcji na kluczyk,brak oświetlenia ,kontrolek itd. proszę o pomoc

edit
Po pierwsze, zapoznaj się z istotną sprawą, regulamin:
viewtopic.php?p=2573#p2573

To Twój pierwszy post na forum i już go łamiesz. Następny taki post wrzucony do pierwszego lepszego tematu poleci do kosza !

moderator
maciekelga


Ostatnio edytowano So, 7 gru 2019, 20:54 przez maciekelga, łącznie edytowano 2 razy
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: N, 8 gru 2019, 14:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Sprawdź bezpieczniki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Śr, 15 kwi 2020, 18:44 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 175
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Witajcie,

poproszę o pomoc w wyborze nowego akumulatora, dotychczasowy VARTA Silver Dynamic 63Ah 610A zdechł po trzech latach użytkowania.
Nie obwiniam aku bo robię mało kilometrów a do tego bardzo krótkie dystanse więc nie zawsze jest okazja aby go doładować. Czy polecacie coś innego, bardziej odpornego na takie traktowanie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Śr, 15 kwi 2020, 19:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Witaj Szaniu

Miałem Yuase YBX 3005 (60Ah 450A). Wytrzymała 5 lat - krótkie odcinki po mieście (8km do pracy), dodatkowo dwa wzmacniacze do audio. Doładowywany raz w roku, przed zimą.
W lutym kupiłem Yuasa YBX 5005 (65Ah 580A).
Nie mam zastrzeżeń.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Śr, 15 kwi 2020, 21:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 175
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
O! Cześć Tomek :)

Widzę, że większość sklepów oferuje Yuasa YBX 5005 65Ah ale 550A.
Jeżeli możesz to podaj proszę sklep w którym dorwałeś 580-kę

Z góry dziękuję


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Cz, 16 kwi 2020, 04:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Zamówiłem u Rikiego w mazparts.pl

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: Pt, 17 kwi 2020, 09:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja od 2 lat mam Yuasa YBX 5005 65Ah 550A w moim 2.0 Disi, bardzo ładnie sobie radzi.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: So, 6 cze 2020, 20:30 
Amator
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 74
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
witam, moj akumulator po 9 latach dobiegl zywota, i tak jestem zadowolony ze tyle wytrzymal , w ostatnim roku samochod potrafil stac nawet 3 tyg kilka razy, kilka razy doladowywany ale teraz niestety padl,

czy ten akumulator bedzie wlasciwy?

https://www.ebay.co.uk/itm/Yuasa-Silver ... SwDtRbdAD7

z gory serdecznie dziekuje za odpowiedz!

i pozdrawiam wszystkich wlascicieli mazdy 6, mam rowniez zasranego merca z 2015 ktory w ciagu 1 roku od zakupu popsul sie juz 3 krotnie, mazda ma 9 lat i ani jednej awarii , jedynie czesci ekslopatacyjne, sprzedaje za miesiac to niemieckie gowno i jade po nowa, w sensie w tej najnowszej budzie mazde 6 ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł: Re: Akumulator
PostNapisane: So, 6 cze 2020, 21:00 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.06.2020
Posty: 55
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Polecam Yuassa serie 5000 wcześniej w GG miałem jakieś 6-7lat bez awarii teraz w GH mam krótko co prawda ale sobie dalej chwalę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 309 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.