Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:03

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 37  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 6 paź 2019, 21:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Branie pod uwagę zużycie paliwa przy inicjacji wypalania filtra jest po prostu głupie. Na trasie pozostałe 2 parametry ledwo się podnoszą, więc filtr wypala się w zasadzie pusty. Gdzie tu logika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 21:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 174
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jest to głupie , ale co możemy zrobić :). Z drugiej strony filtr działa chyba bezawaryjnie więc może lepiej te kilka litrów na 1000km spalić i mieć spokój ;)

-- Dodano: 9 października 2019, o 22:12 --

342 km kolejne wypalanie. Trwało 7 min i przejechałem 9km. Bieg 4/5 .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 paź 2019, 22:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
No a u mnie w cx5 z 2016r,przebieg 80tys km wypalanie co 50 km,auto idzie jak burza błędów nie wywala ,a kicha straszna spalanie 10 litrów ☹️i po trasie jeżdżę ,nie wiem co ktoś wcześniej robił że to takie zyebane w tak małym przebiegu,w 6 przebieg 250tys i jest idealne to wypalanie ,w trasie czasami i po 300 km


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 paź 2019, 06:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
9 października 2019, o 23:20 motomaniax napisał(a):
i po trasie jeżdżę ,nie wiem co ktoś wcześniej robił że to takie zyebane w tak małym przebiegu

Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie :wink: . Poprzedni właściciel robił krótkie odcinki i zapchał filtr proste. Zawsze to powtarzam ze przy dieslu mały przebieg to problemy zazwyczaj ....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 paź 2019, 06:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
motomaniax, czyszczenie FCM i będzie jak nowy.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 paź 2019, 11:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
No w następnym tygodniu może uda się ogarnąć to czyszczenie FCM,myślałem że to samo puści jak po trasie pojeżdżę ale nie da rady 1000 km zrobione i max to 80km co udało się raz zrobić .


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 paź 2019, 12:03 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeżdżenie po trasie nic tu nie da jeśli są złogi popiołu polepione np olejem. Tylko czyszczenie mechaniczne. Nie łudź się na żadne wypalania serwisowe, czyszczenie chemiczne bez wyjmowania filtra itp. Szkoda czasu, pieniędzy i nerwów.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 paź 2019, 12:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A ja dodam od siebie, że krótkie odcinki nie stanowią żadnego problemu jeśli zwraca się uwagę na wypalanie. Niestety jest to wrzód na zadzie, ale jak kto dba tak ten ma. Pisze to właściciel 5 letniego diesla z przebiegiem 86 tysięcy, gdzie połowa z tego została przejechana w okresach wakacyjnych, a reszta tocząc się wokół komina. Gorzej, że taka jazda strasznie zamula i trzeba konkretnej trasy aby przywrócić właściwe osiągi - zawsze po wakacjach jakbym miał inne auto.
Ostatnio przy okazji zakładana filtra na odmę sprawdzałem luzy na wirniku turbiny - jak nowa. Szkoda, że nieszczęsnej klapce daję max. rok i trzeba będzie szukać nowego turbo...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 paź 2019, 12:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Już namierzyłem firmę od czyszczenia FCM,teraz ktoś tego DPF musi mi wyciągnąć,dużo z tym roboty?trzeba zawieszenie opuszczać czy w miarę ten DPF wychodzi?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 paź 2019, 14:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja płaciłem 500 zł za wyjęcie i włożenie, ale w CX-5 wychodzi na pewno od góry - nie wiem jak w M6/M3 - może być ciasno.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 paź 2019, 17:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Dużo firm jest co czyszcza filtr metoda fcm. Poszukaj takiej, co wyjmuje, czyści i wkłada filtr na miejsce w cenie <bach>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 paź 2019, 17:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 174
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kolejne wypalanie po 320km, a trwało 11km. Podczas wypalania miałem przerwę w jezdzie na parkingu kilka minut nie gasiłem nic to nie zmieniło :) W innym aucie ( lancia delta) wydaje mi się, że wypala nawet na wolnych obrotach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 paź 2019, 21:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ja przestałem się przejmować tym, że wypalanie się zaczyna wtedy, kiedy akurat mam konieczność lub ochotę się zatrzymać. Nie będę niewolnikiem jakiegoś samochodu. O tyle fajnie jest to u nas zrobione, że wypalanie jest kontynuowane dalej, przy następnej jeździe. Ja nie widzę z tym najmniejszego problemu. Po 10 tys. km od wymiany oleju stan jest dalej na maksimum, do X jest jeszcze daleko. Według mnie DPF u nas działa bez problemów, ja na początku się tego obawiałem, teraz powoli zapominam, że taki filtr występuje :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 paź 2019, 09:16 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 174
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
W sumie racja. Tyle że gdybym miał jeździć tylko na miejscu i wyłączać silnik podczas gdy dostaje więcej oleju napędowego to po ściankach będzie ściekać do miski olejowej. Na razie poznaje to auto ;). Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 paź 2019, 09:19 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Moj DPF wypala się co jakieś 120/130km w tej chwili. Auto jest po naprawie walka i turbo. Dolot tez był czyszczony.
Spodziewałem się ze dpf będzie przytkany wiec pojechałem do zakładu czyszczącego metoda FCM ale po podpięciu pod komputer diagnostyczny chłopaki stwierdzili ze różnica ciśnień na moim Dpf'ie jest znikoma, bodajże 0.002 g/L wiec odradzili mi zabawę w wyciąganie i czyszczenie jako ze przyczyna wypalania powinna leżeć gdzie indziej.
Po odebraniu samochodu podpiąłem pod forscan i wypalanie zainicjonowane zostało przy tych wartościach: PM_ACC 6.06, PM_ACC_DSD 6.06, PM_GEN 3.23
Wypalanie trwało 12 km i zakończyło z takimi wartościami
PM_ACC 0.45, PM_ACC_DSD 0.11, PM_GEN 0.00
W przeciągu 90 sekund PM_ACC spadło do zera po czym zaczęło rosnąć.

Czy te wartości wydają się rzeczywiście w porządku czy filtr może jednak być przypchany?
A jak nie to gdzie szukać przyczyny częstego wypalania?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 paź 2019, 09:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Moim zdaniem jak jeździsz krótkie odcinki to będziesz miał takie wypalanie filtra co 120-150km. Zaślepiłem EGR i po problemie, ostatnie wypalanie miałem po 370km tylko ze w tym mam tez dłuższe trasy w korkach raczej nie stoję. Spróbuj zasklepić ten egr napewno się polepszy :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 16 paź 2019, 13:41 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
zeeno szybki wzrost PM_ACC / PM_ACC_DSD może być też spowodowane gównianym paliwem, gównianym olejem lub kiepską kondycją wtrysków.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 paź 2019, 13:50 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
16 października 2019, o 13:41 fabek napisał(a):
zeeno szybki wzrost PM_ACC / PM_ACC_DSD może być też spowodowane gównianym paliwem, gównianym olejem lub kiepską kondycją wtrysków.


Paliwo leje na BP / Shell, olej Mazdowski wiec z tym się zgodzę. Jeżeli wtryski byłyby winne to jakieś dodatkowe objawy?

Średnie spalanie miałem 5.85 L/100 kilometrów z ostatnich 1500km, liczone z dystrybutora.

Co do dystansów to robię 2x 20km dziennie plus weekendy. Od czasu do czasu trasa 200/300 km w jedna stronę. Zamykam się rocznie w 15/20 tysiącach kilometrów wiec myślę ze ma się kiedy ten dpf dopalić, tylko czego tak często to się dzieje.

Umówiłem się na zablokowanie egr, zobaczymy czy cos pomoże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 04:37 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
16 października 2019, o 13:50 zeeno napisał(a):
Umówiłem się na zablokowanie egr, zobaczymy czy cos pomoże.

Opisz jak wyglądała operacja blokowania, czy zmieniali Ci oprogramowanie czy tylko mechanicznie .


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 09:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
kubart najlepiej zrobić moda mapy w ecu, masz wtedy pewność.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 09:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Sposoby na EGR są opisane w wątku problemów z Dieslem.
Jak chcesz tylko sprawdzić efekt, to można tymczasowo zaślepić. Na dłużej tylko wyprogramowanie, w pakiecie z remapem jest zazwyczaj taniej.
Wzmianka o szybko rosnącym (nieliniowo) PM_ACC też jest - zapchany filtr
A szybko rosnącym tyle że liniowo może być problem z EGR / EGR Bypasem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 10:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
darrecki ty masz chipa z dpf em na pokładzie ?? Zastanawiam się jak to będzie działać z filtrem. Czy się nie zapcha po remapie hmmm

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 11:11 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
17 października 2019, o 09:54 darrecki napisał(a):
Sposoby na EGR są opisane w wątku problemów z Dieslem.
Jak chcesz tylko sprawdzić efekt, to można tymczasowo zaślepić. Na dłużej tylko wyprogramowanie, w pakiecie z remapem jest zazwyczaj taniej.
Wzmianka o szybko rosnącym (nieliniowo) PM_ACC też jest - zapchany filtr
A szybko rosnącym tyle że liniowo może być problem z EGR / EGR Bypasem.


Bede obserwował na Forscanie czy rośnie liniowo czy nie, chociaż wydaje mi się ze wzrasta liniowo, oczywiście jak go przycisnę potrafi szybko wzrosnąć z tego co zauważyłem. Na razie zrobiłem trasę około 40km wiec obserwacji nie było za dużo.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 19:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
16 października 2019, o 10:19 zeeno napisał(a):
PM_ACC 0.45, PM_ACC_DSD 0.11, PM_GEN 0.00


Moim zdaniem filtr jest ok. Ale szybki wzrost PM_ACC/PM_ACC_DSD to bankowo samochód kopci nadmiarowo...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 20:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
17 października 2019, o 09:25 fabek napisał(a):
najlepiej zrobić moda mapy w ecu, masz wtedy pewność.

Akurat to ja wiem i za to nie musze placic- to moja czesc pracy , bardziej chodzi mi o tego kolege co jedzie gdzies rzeźbic EGR, żeby potem nie bylo nastepnych pytan ze nic nie pomogło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 20:56 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czyli w takim razie co polecasz?
Na egr umówiłem się w hi tech w Northampton. Zaślepienie plus wy programowanie egr.
Ja już zgłupiałem z tą moją Mazda...


Ostatnio edytowano Pt, 18 paź 2019, 13:56 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 paź 2019, 22:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Lucasbadboy mam chipa od dobrych 4 lat - zero problemów z DPF, wypala się co 200 w mieście (inicjatorami są PM_ACC) lub w trasie po spaleniu 14 litrów paliwa (co 250-320km, zależy jak jeżdżę). PM_ACC osiągają wówczas max 1.5, do max czyli okolic 5.7 jeszcze daleko, więc gdyby wyeliminować inicjację co 14l to wypalanie było by pewnie po 1000km....

Różnica w zachowaniu PM_ACC w mieście (na zazwyczaj nie do końca dogrzanym silniku) a trasie jest ogromna. A jedyna różnica to działający do osiągnięcia przez olej ok 60°C EGR bypass - na ciepłym jest on zamknięty. Więc wniosek jest taki, że spaliny wracające do dolotu negatywnie wpływają na interwały DPF. Więc jak jest problem z którymś z zaworów, to wypalanie może być częstsze niż powinno.
Można też rekalibrować wytryski Forscanem i wykasować adaptacje - może coś pomoże.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 paź 2019, 05:06 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
17 października 2019, o 20:56 zeeno napisał(a):
Czyli w takim razie co polecasz?
Na egr umówiłem się w hi tech

Akurat nie mam więcej pytań, chłopaki ogarnięte - bedzie profi zrobione, takie przypadki raczej sie robi w przerwie na śniadanie.

-- Dodano: 18 października 2019, o 04:47 --

17 października 2019, o 22:40 darrecki napisał(a):
Więc wniosek jest taki, że spaliny wracające do dolotu negatywnie wpływają na interwały DPF.

Czyli czestsze interwaly sa negatywem? Dla kogo ? Dla silnia dla eko?
Kompletnie nie rozumiem rozumowania pseudo ekoterrorystow. Zjesc ciastko miec ciastko. Tutaj nie ma kompromisow jak dla mnie.
Możesz to grzecznie bez nerwów wyjaśnić.

-- Dodano: 18 października 2019, o 05:06 --

17 października 2019, o 22:40 darrecki napisał(a):
więc gdyby wyeliminować inicjację co 14l to wypalanie było by pewnie po 1000km

Ja mam ustawioną u siebie na 300tys km , moge podesłać na priv mapę, na razie nie zainicjowalo ( mam 148 tys. ) na dymomierzu 0,39 spaliny - norma 0,51 uff przeglad przeszedl.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 paź 2019, 06:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
kubart napisał(a):
Chłopaki ogarnięte - bedzie profi zrobione, takie przypadki raczej sie robi w przerwie na śniadanie.

To znasz każdy zakład tuningowy w UK mieszkając samemu podajże w Austrii? Co sądzisz o Avon Tuning i Disitune?

kubart napisał(a):
Czyli czestsze interwaly sa negatywem? Dla kogo ? Dla silnia dla eko?

Dla mnie, to mi wystarczy.

kubart napisał(a):
Ja mam ustawioną u siebie na 300tys km , moge podesłać na priv mapę, na razie nie zainicjowalo ( mam 148 tys. )

Na przyczepce ten filtr wozisz? Bo jest całkiem pojemny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 paź 2019, 07:50 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.08.2019
Posty: 51
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Tak mieszkam w AT ten zakład znam Hi techa, wiem na czym pracują ..
Piaseczno hmm ? Slyszalem , robilem jakas GH kiedys po ich remapie. Zlego slowa nie powiem.
Avon nie mialem przyjemnosci chodz jestem na community polaczony z ich grupa (bardzo cieplo)
Nie mam haka , to i przyczepki nie woze, czyscze jak sie zapcha na 100mbar przy obciazeniu


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1103 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 37  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.