Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:23

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 10 lip 2019, 18:16 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
90 jest teraz. Przeczytaj ponownie...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lip 2019, 20:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
Czytam załącznik jeszcze raz i widzę 62

BATT_SOC.jpg

Pozdrawiam.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lip 2019, 22:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
10 lipca 2019, o 13:35 zdzich44 napisał(a):
ładowanie przez dość długi czas wyglądało jak na screenie.

To miałeś przeczytać a nie załącznik. :) W załączniku jest zrzut sprzed tygodnia i miał przedstawiać prąd ładowania a SOC 90% jest aktualnie. Już jasne?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lip 2019, 23:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witaj.
Umiem czytać ze zrozumieniem i analizować. Wydawało mi się tylko, że pomyliłeś liczby.
Ok teraz jasne. Screen przedstawiłeś jako dla prądu ładowania.
Odnośnie prądu ładowania:
Podczas obserwacji ładowania chwilowe nie raz pokazywało mi się na poziomie w piku do 90A, więc 55A nie jest jakąś wartością ekstremalną.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lip 2019, 23:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
55A przez 10-15 minut bez przerwy, nie chwilowy pik. Praktycznie od odpalenia do zgaszenia silnika trzymało poziom 50-55A

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 15:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
15 min. ładowanie 55A . to ten aku chyba powinien mieć soc 100% następnego dnia :P ,co za wartości.
Po 15 min do ilu spala z 55A do 1A/2A ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 19:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Spadek był stopniowy, przy 70% prąd zszedł do 35A, później do kilkunastu A. Po około 50-60km SOC wynosił już tyle ile dnia poprzedniego (86%). Następnego dnia dobił do 90% i na tym poziomie utrzymuje się od ponad tygodnia.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 19:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Chyba mało kto ma takie wartości ładowania przy niskim Soc, na tym forum tylko u ciebie widziałem takie wysokie ładowanie przy niskim soc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 20:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Niekoniecznie, sam możesz pobrać prądu z samochodu a później zobaczyć wysoki prąd ładowania.

Ja ostatnio miałem porządki w aucie odkurzanie itp, radio grało, światełka świeciły...

Po uruchomieniu silnika zauważyłem spadek SOC o około 15% a prąd ładowania wahał się między 25 a 35 A aż do uzupełnienia strat.

Dobilo do ostatnio widzianych 86% soc i prąd ładowania uspokoił się.

Także, nie widzę jakiejś sensacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 lip 2019, 17:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Po wymianie akumulatora i przejechaniu ok 500km
stan techniczny akumulatora 100%
stan naładowania 100%
:D <pucugg>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lip 2019, 17:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.07.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: dolnośląski
Witam.

Mam mazdę 6 kombi 1.6 w benzynie w manualu, 2013 rok. 2 właścicielem jestem. Ostatnio coraz częściej pojawia mi się komunikat o Battery management system inspection required. Wszystko jest ok. Auto odpala normalnie. Żadnych problemów.

Pytanie - akumulator jest obstawiam od nowości na liczniku 95000 km przejechane. Czy to już czas na zmianę aku?

Jeśli jest już o tym topic uprzejmie proszę moda o przeniesienie mojego pytania.


Ostatnio edytowano N, 14 lip 2019, 17:51 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lip 2019, 14:09 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Panie Januszu, proponuję najpierw naładować akumulator, wpiąć go pod klemy jako naładowany, i przeprowadzić odpowiednie procedury.
Powinno pomóc na długi czas, chyba że akumulator faktycznie już jest złom.

Odnośnie mojego aku Yuasa, nic się nie zmienia, ciągle SOC w okolicach 90% vzasami powyżej.
Obrazek
Jak widać, coś tam jeszcze ładuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lip 2019, 19:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.07.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: dolnośląski
@up

Czy jak wymontuje aku i wezmę do domu na noc i wmontuje z powrotem to nie będzie problemów? Nic nie trzeba resetować w kompie? Odkręcić, naładować i tyle. To jest aku start/stop i ładuje go normalnie?

Dziękuję za pomoc. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lip 2019, 21:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Panie Januszu, wszystko jest w temacie.
Jak diagnozowac akumulator.
Jak go ładować.
Jak przeprowadzić inicjacje istop oraz parametr SOC.

Jaki tam obecnie jest akumulator w samochodzie?

A tym czasem, jeszcze się ładuje
A wystarczył stefpol est 305 na kilkanaście godzin Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 16 lip 2019, 21:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
PanJanusz nic się nie stanie, może być odłączony nawet kilka dni. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 lip 2019, 17:29 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.08.2016
Posty: 132
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Drodzy,

Musze wymienić akumlator. Mam możliwość kupić w dobrej cenie Yuase 20 HR 65Ah CCA 520 A D23(JIS) czy ten , który montuje się fabrycznie. Polecacie coś jeszcze?Czy przy wymianie trzeba resetować komputer?Jakieś podpowiedzi co do procedury wymiany?Mazda 6 GJ 2013 r.Pozdrawiam.Dawid


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 lip 2019, 17:34 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
sprobuj viewtopic.php?p=286899#p286899
viewtopic.php?p=281271#p281271

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 lip 2019, 18:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Spróbował bym najpierw sprawdzić jego SOH, i ewentualnie później spróbować go naładować według wytycznych.
Jeśli to nie pomoże to wtedy wymiana.
Przypuszczam że posiadasz jeszcze oryginalną baterię Yuasa.
Zapytam, coś się dzieje z aku konkretnego czy tylko dostajesz komunikat o słabej batteri przykładowo...

Oczywiście wymienił bym na oryginalną Yuase, żaden inny, takie moje zdanie.
Przed zamontowaniem go w mazdzie, doradziłbym totalne jego na ładowanie według wytycznych zawartych w temacie.

Oczywiście dalsze procedury SOC i inicjacji istopa obowiązkowe!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 lip 2019, 18:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.07.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Witam, mam taki problem, mianowicie po odłączeniu minusowej klemy na kilka godzin i ponownym jej podłączeniu nie działa system keyless - wyskakuje komunikat. Przyciski z pilota działają, ale przyciski na klamce już nie. Co z tym fantem zrobić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lip 2019, 11:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
W mojej zamontowali mi Exide , podpięli się z innym akumulatorem pod klemy, odkręcili od używanego, zamontowali nowy i przykręcili klemy, nic nie trzeba było ustawiać,wszystkie systemy i radio działają tak jak były ustawione przed wymianą.
EXIDE na razie sprawuje się bardzo dobrze :D
Może trochę jak MAZDA idę pod prąd bo nie Yuasa a Exide, nie Bosch a np. Ashika :wink:
może tak ma być :idea: <pucu>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lip 2019, 16:07 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.08.2016
Posty: 132
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Cześć,

Wymieniłem akumulator na oryginalną Yuase. Zniknely komunikaty "battery managment system..." oraz migajaca na pomarańczowo lampka od i-stop. Jednak i- stop nie działa.nie wyłącza się przy zatrzymaniu rozrusznik.lampka nie pali sie na zielono. Akumulator był wymieniany z wykorzystaniem baterii "na podtrzymanie" napięcia wiec nic nie było resetowane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lip 2019, 16:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Millerek napisał(a):
Spróbował bym...
Przed zamontowaniem go w mazdzie, doradziłbym totalne jego na ładowanie według wytycznych zawartych w temacie.

Oczywiście dalsze procedury SOC i inicjacji istopa obowiązkowe!


...szkoda, czekaj teraz aż się obudzi wszystko do życia.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 22 lip 2019, 20:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
22 lipca 2019, o 17:07 DawidJapan36 napisał(a):
Akumulator był wymieniany z wykorzystaniem baterii "na podtrzymanie" napięcia wiec nic nie było resetowane.

I to był właśnie błąd.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lip 2019, 20:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.07.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
22 lipca 2019, o 11:37 koliber1960 napisał(a):
W mojej zamontowali mi Exide , podpięli się z innym akumulatorem pod klemy, odkręcili od używanego, zamontowali nowy i przykręcili klemy, nic nie trzeba było ustawiać,wszystkie systemy i radio działają tak jak były ustawione przed wymianą.
<pucu>

Może kwestia jest tego, że robione to było w kilka minut, a nie godzin i wszystkie dane nie zdążyły z pamięci wyparować?

Ma ktoś sprzęt do programowania kluczyków i skłonny jest pomóc?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 23 lip 2019, 07:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Akumulator może być odłączony nawet kilka dni i nic złego się nie dzieje. Poza licznikami A i B, średnimi, szybami i stacjami radiowymi nic się nie kasuje i nie wymaga ponownego programowania czy ustawiania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lip 2019, 07:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Trzeba zaprogramować szyby i ustawienia audio. Również wysokość headup (tylko czasami).

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lip 2019, 12:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Akurat z szybami nie ma problemu przy krótkim odłączeniu. Czym się objawia konieczność ich programowania? Napewno ustawienia fotela trzeba zapisać ponownie. Ale przy wymianie akumulatora chyba warto zresetować "battery day" i poczekać aż komputer sam wyliczy SOC. Także takie zmienianie akumulatorów pod napięciem chyba nie ma sensu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lip 2019, 18:15 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 31.01.2019
Posty: 35
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Zaprogramowanie szyb pozwala na ich pełne opuszczenie/podniesienie po jednokrotnym "głębokim" wciśnięciu/podniesieniu przycisku sterującego daną szybą, a polega po prostu na pełnym opuszczeniu szyby, przytrzymaniu wciśniętego przycisku ~3s, następnie pełnym podniesieniu szyby i przytrzymaniu podniesionego przycisku przez ~3s. Tak to działało w GH i teraz w GL po odebraniu auta od dealera też musiałem to zrobić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lip 2019, 22:41 
Nowicjusz
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 53
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
https://allegro.pl/oferta/yuasa-ybx7027 ... 7975038940
a ja taka Yuase znalazłem. Ciekawe dlaczego nie dają jej na zamiany w ASO ?

_________________
6,4l/100km- :zona: ,7,4l/100km- :cygaro:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 lip 2019, 00:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
23 lipca 2019, o 23:41 olq5 napisał(a):
Ciekawe dlaczego nie dają jej na zamiany w ASO ?

Bo może nie wejdzie. To aku jest nizsze i szersze...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.