Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 21:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
15 kwietnia 2019, o 20:11 Majki napisał(a):
Weź pod uwagę że dobre zabezpieczenie nie trwa 1-2 dni i nie kosztuje 700-1000zł.

.tak z ciekawości? Ile trwa i ile kosztuje? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 21:22 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
15 kwietnia 2019, o 22:05 login napisał(a):
.tak z ciekawości? Ile trwa i ile kosztuje?

W moim przypadku czas 2 tygodnie, koszt 4000zł. Było by 3200zł ale za namową wziąłem jeszcze dodatkową warstwę wygłuszającą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 23:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Za 1400zł, 5 dni roboczych w Łodzi. Termin na ten moment pół roczny.
Pozdrawiam

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 07:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.04.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A w ASO ktoś poleca konserwację (mają takie usługi), pytanie czy warto u nich?
Wiem, że w dwie godziny się dobrze nie zrobi i za 700 zł. Myślę że w granicach 4-5 dni i do 2000zł jest rozsądnie (tj stosunek ceny do jakości - czyli tak jak Zbyk pisze). Zadzwonię dziś do Mazdy ASO i dowiem się szczegółów, które oczywiście opiszę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 07:46 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Na cenę i czas składa się sporo czynników. Zależy od środków użytych, jakie elementy zabezpieczamy, ilość etapów i warstw, no i jak to jest robione. Przykład Zbyka jest uśredniony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 14:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.04.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jako że tu nikt w mazowieckim nic mi nie polecił, napiszę adresy co sam znalazłem, może się przyda innym właścicielom. A zatem zabezpieczenie antykorozyjne można wykonać i na innych forach polecają: ASO Mazda Gołębiewski na Targówku, Autowis, Wyszyńskiego na Prymasa oraz Automex Wawer. Ceny i czas wykonywania do akceptowania (od 1400 zł i czas od 3 dni).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 15:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
https://www.auto-swiat.pl/uzywane/testy ... 58#slajd-5

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 16:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
A świstak siedzi i zawija w sreberka.
Teraz sprawdźmy pojazdy stojące na placach u dealerów.
Moja M6 też miała być super zabezpieczona. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha> <hahaha> <slabo> <slabo> <slabo> <slabo> <slabo> <slabo>

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 16:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ale o co chodzi? Komuś zardzewiała?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 16:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Wszędzie na nacie i youtobe mazda = rdza bo ma blachy nie cynkowane normalną metoda tylko ocynk metoda natryskową, czy jakoś tak.
M6 jest od 2012 czyli ma już 7 lat i to oznacza że te 7 letnie mazdy zjada rdza ? generalnie też się pytam o co chodzi ?
Pewnie się znajdzie ruda sprowadzona z USA powypadkowa i naprawiana i Janusza w stodole.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 kwi 2019, 20:51 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.04.2017
Posty: 42
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
15 kwietnia 2019, o 22:05 login napisał(a):
15 kwietnia 2019, o 20:11 Majki napisał(a):
Weź pod uwagę że dobre zabezpieczenie nie trwa 1-2 dni i nie kosztuje 700-1000zł.

.tak z ciekawości? Ile trwa i ile kosztuje? :)


Ja w okolicach Rzeszowa zapłaciłem 1400 zł. czas 4-5 dni


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2019, 08:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
25 kwietnia 2019, o 17:13 Smook napisał(a):
Ale o co chodzi? Komuś zardzewiała?


Nie chodzi o to czy komuś zardzewiała, a o to, że auta prasowe, są prawdopodobnie lepiej zabezpieczane.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 maja 2019, 09:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Dzisiaj po 3 latach zdjąłem zderzak by zobaczyć jak "dobre" zabezpieczenie wygląda po tym czasie użytkowania. Oczywiście już wcześniej zorganizowałem sobie więcej czasu by móc poprawić fabrykę. Trochę rozczarowany :idea:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 maja 2019, 12:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Praktycznie każda trzyletnia i starsza będzie miała takie zaczątki korozji.
Trzeba tylko wiedzieć gdzie patrzeć. Gdy to pisałem pisałem, wtedy większość forumowiczów twierdziła, że akurat ich egzemplarz jest wolny od rdzy.
Nic bardziej błędnego. Po prostu nie zaglądaliście gdzie trzeba.

Aha i nie miejcie nadziei, że niektóre auta są zabezpieczone pod zderzakami. Nie demontuje się ich w porcie.
Wzmocnienie przednie i tylne to takie klasyczne miejsca, gdzie ruda najszybciej atakuje.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 13 maja 2019, 00:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Andy97, czy dobrze widzę, że tłumik masz cały rudy?
Coś warunki musiały być podatne... Skąd jesteś i gdzie stało auto? I czy jesteś jego pierwszym i jedynym właścicielem?

Kierowca, jako właściciel kolejnego już japończyka nie mam złudzeń, że rudej nie będzie...
Kwestia jaka to będzie ruda, bo jak powierzchowna ma wydechu czy elementach podwozia, czy w miejscach łączeń, zgrzewów, czy od śrub (tak miałem w Mitsu, wybrane śruby korodowały nie wiadomo czemu, a identyczne w innych miejscach nie) to na luziku się to ogarnie... w Mitsu ogarnęli sobie teściowie jak im sprzedałem 7latka... teraz ma 12lat i nic się nie dzieje...

W Maździe tak jak rozmawialiśmy pod Decathlonem, się zobaczy... to co widać wygląda na razie lepiej niż po takim czasie w Lancerze, czyli nie gnije już tak jak głosi mit Mazdy, ale nie oznacza to wcale, że rdzy nigdzie nigdy nie będzie...

PS. I jak mam świadomość tego w Maździe, tak jakoś nie ufam pojedynczemu postowi forumowicza znikąd, który nie ma na forum żadnej historii i wrzuca fotkę z dziwnie rudym tłumikiem, gdzie widziałem Mazdy z 2013 ze znacznie mniej brązowym tym elementem...
Może mam wrodzoną nieufność... ale zauważyłem dość mocną akcje przypominającą o problemach z korozją w Mazdach w necie akurat w ostatnich miesiącach... Gdzie program Bałkana był tylko jedną z jej objawów..

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 maja 2019, 07:13 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Faktycznie tłumik mocno rudy na zdjęciu wydaje się być. Jesienią zdejmowałem swój z 2013 roku, był w zaskakująco dobrym stanie. Miał tylko powierzchowny nalot, zreszta podobna ilość jak ten z 2017 który go zastapił.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 maja 2019, 08:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
gzesiolek u mnie tłumik końcowy, puszka, na krawędziach już ruda.
U Ciebie tego nie było.

Wiem, że nie świadczy to to tym, że szybko pojawi się "próchnica głęboka".

Co do wzmocnień mam jednak inną opinię. One korodują szybko i to dosyć głęboko.
Wiem to ze zdjęć, które ludzie zamieszczają przy konserwacji. Jest takich trochę w internecie i widać to doskonale.
Przy montażu haka wychodzi też ta prawda.
Część osób powie, że to dla nich nieistotne ale ja tam zdejmę zderzaki i zrobię zabezpieczenie. Np. z przodu ruda może się przenosić na podłużnice, a to już po kilku latach może być kłopot.

Zrobię foty tych wzmocnień w swoim czasie, to osądzimy ostatecznie.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 maja 2019, 19:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Puszka jest jak nowa, aparat zadziałał na niekorzyść Mazdy <spoko>
Niestety nie lubię widoku rdzy na aucie, nawet jeżeli jest to małe ognisko. Belkę zdjąłem, rdzę zdarłem, odrdzewiacz, później malowanie. Nic jej nie ruszy :) W lipcu oddaję auto na porządne zabezpieczenie podwozia we Wrocławiu, będę spał spokojnie :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 maja 2019, 09:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Belki i wzmocnienia podejrzewam, że są zrobione ze stali gorszej jakości niż reszta.
Lakierowane razem z nadwoziem, a jednak na rantach szybko korodują. Grupa VAG miała raczej belki w kolorze czarnym, lakierowane oddzielnie i zakładane jako gotowe.
W wielu innych markach, w tych miejscach ani śladu rdzy mimo wieku często 10+ lat.
No ale powiedzmy, że to lipa ale nie katastrofa. Widać natomiast oszczędności.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 maja 2019, 06:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.02.2019
Posty: 5
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podkarpacki
zastanawia mnie czy jak kupię kilkuletnie auto z drugiej ręki, którego poprzedni właściciel nie zrobił dodatkowo żadnego zabezpieczenia i są wyraźne "naloty" to jest jakaś możliwość aby zabezpieczyć takie autko przed postępowaniem rudego problemu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 maja 2019, 08:15 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Wszystko da się zrobić. Wystarczy wejść na YouTube i zobaczyć serie polskie porsche :)

Kilkuletnie auta potrafią być różne, w zależności jak ktoś dbał o auto i gdzie nim jeździł.

Zakładając ze to będzie tylko „nalot” porządnie wyczyścić i zabezpieczyć chemia to koszt między tysiąc a kilka.

W zależności od użytej chemi, wymaganej pracy etc. Chociaż w tym wypadku lepiej zapobiegać niż leczyć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 cze 2019, 21:55 
Świeżak
Offline
Od: 11.06.2019
Posty: 28
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Polecacie w Łodzi (lub bliska okolica) lub Toruniu jakieś miejsce do rzetelnego zabezpieczenia antykorozyjnego podwozia i ochrony lakieru ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 cze 2019, 00:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Polecam w łodzi. Koszt około 1400zł, czas oczekiwania 3 miesiące.

http://www.konserwacja-samochodow.pl/

Mimozy 35, Łódź

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 cze 2019, 21:20 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zagladał ktoś ostatnio pod mocowanie tablicy rejestracyjnej na klapie w sedanie? piękny ocynk... a nie, jednak to jest piękna rdza :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 08:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie wiem jak w sedanie, ale kombi ma takie ładne nakrętki w klapie. Pięknie się trzyma a i zabezpieczyć gwint dobrym smarem nie zaszkodzi.
Chyba że mówisz o zwykłych wkrętach, wkrecanych w blachę, to tak, Ruda szybko się pojawi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 09:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Klapę zawoskowałem pod tablicą, tam zawsze jest wilgoć. Warto użyć tez gumowych podkladek z klejem, zeby przy trzaskaniu podkladka tablicy nie ocierala o lakier. Poza tym jest ciszej przy zamykaniu. Widze i moge potwierdzic ze w M6 jest to tak samo kiepsko rozwiazane jak i w innych markach.

Kupcie podkładki w markecie byle nie takie filcowe, spradzaja sie gumowe lub piankowe nie chlonace wody.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 09:21 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Cienkie paski taśmy dwustronnej, podklejone w kilku miejscach do koperty tablicy, również dobrze się sprawują.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 cze 2019, 09:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Mówię o wilgoci, która tam się utrzymuje i przeciw której nie jest wystarczająco zabezpieczona ta puszka....

Nie tylko o gwintach czy uszkodzeniach lakieru od styku tablicy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 wrz 2019, 06:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Wczoraj korzystając z ładnej pogody dołożyłem trochę wosku do profili zamkniętych, tych w okolicach puszki wydechu.
Chodzi mi dokładnie o wzmocnienia podłużnicowe z otworami. Tym razem użyłem Noxudol`a 750 w sprayu.

Oglądałem wnętrza wzmocnień przy pomocy kamery i oczywiście nie znalazłem rdzy.

Zajrzałem też na tylną belką pod zderzakiem i znalazłem to.

Obrazek

Na spawach pojawia się ruda. Nie chciało mi się ściągać zderzaka przy zabezpieczaniu podwozia ale teoria o nadal szybko gnijącej belce tylnej się potwierdza.
Nic tu się nie zmieniło od lat w Maździe.

Belka to element przykręcany do nadwozia ale mogliby to czymś zabezpieczać bo później wygląda to mniej więcej tak, tutaj akurat 6 GH:

Obrazek
Zdjęcie użytkownika michal1984 z naszego forum.

Pamiętajcie o tylnej belce gdy będzie się przymierzać do konserwacji.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 mar 2020, 18:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.07.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Witam. Czy ktoś może polecić jakiś zakład w woj. pomorskim


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.