Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:15

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 08:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
A z tym tez się zgodzę. 80% tego postu to są wnioski z wartości PID-ów ;). Bez sensu. Nijak ma się to do jakichkolwiek problemów.
Powinny być dwa tematy typu:
Awarie diesla gj/gl
Wnioski/konfrontacja z użytkowania diesla gj/gl
:wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 08:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Wnioski są takie, przynajmniej moim zdaniem, jeździć i zalewać gnojówką.
Pidy można obserwować, ale nie będę włączać forscana przed każdą jazdą :)

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 09:50 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Dokładnie, a diesel chyba nie jest taki zły skoro prawdopodobnie będzie też oferowany na rynek amerykański:

https://www.carscoops.com/2019/04/mazda ... -late/amp/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 11:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
31 marca 2019, o 16:50 popielasty napisał(a):
Wrzucam ponownie foto. Mocno zabrudzony po 40k km, ale jak dla mnie nic się nie zmieniło - odczyty MAP i MAP_DSD też takie jak były, ok 0,3 za mało.

IMG_20190327_115235.jpg

Pablos - to jest z lewej strony na przodzie kolektora dolotowego (w sumie w dolnej części), żeby łatwiej było go wykręcić można poluzować mocowanie wiązki elektrycznej - czujnik jest centralnie pod nią. Dostęp ogólnie dobry, łatwo się tam dostać. Jedyne co to wyjmować go na całkowicie zimnym silniku, bo nawet na lekko ciepłym nie chce wyjść - trzyma go jeszcze jakieś ciśnienie w kolektorze. Tu na forum sporo osób go czyściło, zazwyczaj mocno zawalony nagarem. Jego umiejscowienie jest dość niefortunne, zagłębiony w takiej niecce jeszcze.


Mój wyglądał podobnie
20190417_112437-1008x756.jpg

Przy okazji zapytam, czy taki syf na pokrywie w okolicach wtrysków to normalne czy już raczej oznaką nieszczelnych podkładek:

20190417_112544-1008x756.jpg
20190417_112549-1008x756.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 11:59 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wyglada na podkladki
U mnie jest czysto tu ewidentnie widac ze jakies przedmuchy juz sa.
Proponowal bym to skontrolowac


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 12:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Mi to wygląda na wszystko upieprzone olejem, ktoś wlewając olej jakimś cudem go rozlał.

Przecież to by musiały te uszczelki przy pokrywie zaworów puszczać, żeby tak było usyfione

Sent from my Huawei Mate 20 Pro using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 12:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Też wydaje mi się, że to nie świadczy o podkładkach. Podzielam tezę durin90.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 14:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Moze w 100 procentach nie swiadczy o podkladkach ale ewidentnie cos tam sie dzieje. I ze wzgledu na problemy z podkladkami moze byc warto sprawdzic w czym jest problem. Tak tylko sobie mysle ze lepiej dmuchac na zimne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 05:25 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
No i jest CX-5 w USA z nowym, jak to napisali "małym dieslem". Co ciekawe moc tylko 168 koni. W porównaniu do turbo benzyny 250 koni moment podobny. Tylko cena dużo wyższa ale dzięki temu niższe spalanie. Do poczytania przy kawie:

https://www.motor1.com/news/345041/mazd ... -york/amp/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 14:11 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam wszystkich, jestem nowy na tym forum. 6 tka to moja pierwsza mazda od mniej wiecej 6 tygodni. Staralem sie doczytac co moze byc przyczyna moich problemow ale im wiecej czytam tym bardziej nie wiem w ktora strone pojsc.
Przejde do rzeczy, po zakupie mojej Mazdy szybko zwrocilem uwage ze jak przyspieszam po dziandkowemu, przyspieszenie moze skakac, nie jest jednostajne, jak dam pedal w podloge to idzie plynnie ale ma problem z przekroczeniem 4k obrotow na autostradzie wiec cos napewno jest nie tak.
Samochod czasem potrafi tez przerywac/skakac w przedziale 1500 a 2000 obrotow. Zrobilem serwis olejowy z wymiana filtra paliwa, nie pomoglo.
Dodatkowo wypalanie dpf mam co jakies 110km, chciaz na trasie bylo raz nawet 80km (5 osob na pokladzie). W trakcie wypalania przy zmainie biegu i na niskich orotach jakby silnik nie domagal i potrafi szarpac w dolnym przedziale obrotow, np przy zmianie bigu z 4 na 5.
Dodatkowo jezeli zatrzymam sie na swiatlach przy wypalaniu dpf i obroty zejda z w miare wysokich do niskich na biegu jalowym silnik brzmi jakby na 3 cylindry pracowal, obroty faluja i cos stuka, jak wkrece go na obroty wszystko wraca do normy. Raz zgasl, po odpaleniu stukal ale po zwiekszeniu obrotow wrocil do normy.
Czytajac to forum znalazlem duzo ciekawych informacji a jednak nie mam zielonego pojecia co dalej.
W ASO w UK skasowali mnie 110f za "diagnostyke" i stweirdzili ze samochod ma duzo nagaru i prawdopodobnie turbo jest na wylocie. Dodali tez o czyszczeniu sita. Dodam ze samochod ma 110k km przejechane. Zdziwilo mnie ze nie dostalem wyceny / kosztorysu naprawy czyli mam wrzenie ze zostalem odeslany z kwitkiem, doslownie zlewka. Po wizycie w Mazdzie zawiozlem samochod do 2 warsztatow ktore nie moga znalezc usterki, no bo niby jak skoro silnik nie ma rzadnych bledow, tragedia ci fachowcy.

Poradzcie co zrobic i jak podejsc do tematu prosze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 15:34 
Wtajemniczony
Offline
Od: 02.03.2017
Posty: 154
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Mozliwe ze podkladki przepuszczaja juz calkowicie i dlatego nie ma mocy.
To tez moze byc przyczyna zapychania dpfa. Jak dla mnie wtryski do wyjecia i trzeba sprawdzic podkladki.
I raczej bym nie jezdzil bo mozesz zatrzec silnik. Jest na forum taki przypadek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 16:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
23 kwietnia 2019, o 13:11 zeeno napisał(a):
W ASO w UK skasowali mnie 110f za "diagnostyke" i stweirdzili ze samochod ma duzo nagaru i prawdopodobnie turbo jest na wylocie. Dodali tez o czyszczeniu sita. Dodam ze samochod ma 110k km przejechane.


Wróżyli z fusów bo jeśli "prawdopodobnie" turbo, to nawet do niego nie zajrzeli, a więc tym bardziej nie sprawdzili nagaru. Zwyczajne leszcze że tak ich podsumuję. Czytałeś forum to już wiesz, co głównie boli Mazdy - wałek (koniecznie sprawdź VIN) i turbo (urywające się nity). Przyczyn braku mocy może być sporo, ale podkładki do tego nie należą. Jak wróżyli w ASO - może to być turbina (przez wałek albo nity), wałek jeśli łapie się w zakresie, syf w kolektorze (mało prawdopodobne, ale przy lejącym turbo możliwe), wtryski, padnięty któryś z czujników. Albo rozbierasz i sprawdzasz albo czekasz aż padnie na tyle aby pokazał się błąd. Innej opcji nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 18:03 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
23 kwietnia 2019, o 15:11 zeeno napisał(a):
jak przyspieszam po dziandkowemu, przyspieszenie moze skakac, nie jest jednostajne, jak dam pedal w podloge to idzie plynnie ale ma problem z przekroczeniem 4k obrotow na autostradzie wiec cos napewno jest nie tak.


23 kwietnia 2019, o 15:11 zeeno napisał(a):
Samochod czasem potrafi tez przerywac/skakac w przedziale 1500 a 2000 obrotow.


23 kwietnia 2019, o 15:11 zeeno napisał(a):
Dodatkowo wypalanie dpf mam co jakies 110km, chciaz na trasie bylo raz nawet 80km (5 osob na pokladzie).


na tych 3 rzeczach bym sie skupił i próbował to połączyć w całość. Egr zawalony ? vacum siada ? ( zakładam że u nas vacum też steruje egr-em - daje podciśnienie, pomimo że zawór elektryczny.) napewno do wstępnego zweryfikowania forscanem, co do turbo, to troche dziwne objawy, więc to bym wykluczył. Podkładki - tu się zgadzam z darreckim - wyklucz zupełnie, bo to nie to. jakiś ELM327 i program forscan, pododawaj odpowiednie pidy i jedziesz. DPF może być zatkany, ale coś to musiało spowodować. Może być że któryś z czujników pada.. ale jak nie masz DTC to nie bedzięsz wiedział gdzie szukać. Dziwne że żadnego błędu nie wywaliło do tej pory.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 18:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Egr nie ma.zadnych podcisnien. Sterowany 100% elektrycznie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 18:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jakby coś było z Vaccum to by hamulce miał słabe - po 2-3 wciśnięciach nie miałby przez jakiś czas prawie w ogóle hamulca.

EGR tak jak poxtazo pisze, jest całkowicie elektryczny.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 19:05 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
23 kwietnia 2019, o 19:03 poxtazo napisał(a):
Egr nie ma.zadnych podcisnien. Sterowany 100% elektrycznie

no to dobrze wiedzieć.. a była tu przez chwilę taka dorota90 jak dobrze pamiętam, co jej też silnik nierówno chodził szarpał .. wymienili vacum w ASO, i wszystko wróciło do normy ( a na hamulce się nie skarżyła). Swoją drogą to kto wie czy jej przy okazji tej vacum nie wymienili wałka wydechowego, bo objawy pasowały hehe ;)
Wracając do kolegi zeeno to po w/g mnie trzeba zrobić porządek w ecu, kto wie czy jakis domorosły tuner tam nie grzebał, i dopiero się zacząć głowić. Sprawdz kolego na stronie VOSA ( tam gdzie sie tax płaci ) czy miał twój wóz robiony ostatni safety recall dot ecu. po ne rej. dostaniesz takie info. jak coś to wal do ASO na upgrade softwaru.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 21:18 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Na stronie vosa nie ma żadnego recall, właśnie sprawdziłem. Zamówiłem obd reader na kablu. Jak przyjdzie to podłącze się z forscanem. Wymiana vacuum i walka to kosztowna sprawa? Zastanawiam się czy warto zrobić to prewencyjnie? Myślałem wcześniej żeby zacząć od sprawdzenia egr i podkładki zmienić ale z tego co sugerujecie jednak się wstrzymam na razie.
Mój VIN JMZGJ691621133005, wałek kwalifikuje się do wymiany?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 22:37 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.09.2018
Posty: 233
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Gdzie mieszkasz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 kwi 2019, 23:12 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jestem z Coventry. Dokładnie w środku wyspy jestem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 05:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
zeeno, ten 2014r produkcji w profilu Twoim to chyba jakaś pomyłka? Z VIN wychodzi że to 2013r, dodatkowo łapie się na wadliwy wałek.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 06:29 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Data rejestracji w uk była Czerwiec 2014. W takim razie wałek czyli słabo.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 07:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
zeeno data rejestracji to nie data produkcji, chyba długo stał gdzieś przed pierwszą rejestracją. Według VIN auto jest wyprodukowane przed wrześniem 2013r. Wałek do inspekcji / wymiany.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 08:46 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Popielasty dziękuję za info. Teraz w końcu myślę że wiem na czym stoję. Najśmieszniejsze jest to że gdzie bym nie pojechał to każdy mechanik nie widział problemu w tym samochodzie. Auto kupiłem od dealera więc najpierw pogadam z nimi i zobaczę co powiedzą. Muszę też znaleźć kogoś kto się podejmie wymiany, przestałem ufać mechanikom tutejszym....

Jeżeli o inspekcje i wymianę walka to co dodatkowo trzeba zmieniać? Łańcuch rozrzadu? Nowy olej, filtry? Przepraszam ale jestem laikiem i zaczynam panikować :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 09:21 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zmyłkowy ten opis twój, jeszcze nie widzialem 2014 rejestracji. Z wadliwym wałkiem. Ale faktycznie dłuugo musial stać. Swoją drogą popielasty powinien jakieś chociaż symboliczne opłaty pobierać za sprawdzanie tych VIN. Hehe :) ( żart)
Zeeno nie panikuj. Prawo rękojmi jest w UK jak kupujesz od tradera 6 miesięcy. Jak się coś spierdyka, to musi Ci naprawić, za nic nie płać!. A jak już od dealera kupiłeś, to w ogóle, auto naprawiają, albo zwracasz. Postrasz sądem, prawem konsumenta i expertyzą rzeczoznawcy, i się połapią że nie z angielskim ciulem mają do czynienia.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 09:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moim zdaniem przy przebiegu 100k nie ma co wymieniać rozrządu, chyba że po inspekcji łańcuch lub napinacze / ślizgi będą zniszczone, w co wątpię. Przy okazji na pewno inspekcja smoka i ewentualna wymiana, od razu niech obejrzą łańcuch od napędu pompy oleju no i podkładki pod wtryskami, ale to przy okazji inspekcji / wymiany wałka raczej standardowa procedura (mam nadzieję...). Turbo do sprawdzenia i vaccum. Trochę tego będzie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 09:39 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tak jak to wymieniłeś to nie lepiej od razu swap na jednostki :D


Ostatnio edytowano Śr, 24 kwi 2019, 14:31 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 10:39 
Amator
Offline
Od: 23.04.2019
Posty: 65
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Właśnie rozmawiałem z 3 warsztatami w okolicy. Jeden z góry powiedział że nie chce się bawić. Drugi mocno zdziwiony ze walek może być do wymiany. Trzeci też ale jakoś bardziej konkretnie określił się z czasem.inspekcji i ewentualną wymiana. Zadał mi pytanie dlaczego tylko jeden wałek podejrzewam skoro są dwa obok siebie (exhaust & inlet)?
Skoo są z tego samego materiału to wycierały by się równomiernie czy zupełnie nie o to chodzi?
Ma oddzwonić później z wyceną części. Teraz czeka mnie rozmowa że sprzedawca. Będę raportował na bieżąco


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 18:50 
Świeżak
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: łódzki
14 kwietnia 2019, o 16:08 Olivier napisał(a):
Trzeci raz, odkąd mam auto, pojawia mi się błąd usterki układu pojazdu. Nie wiem czemu, ale ostatnie 2 razy w ciągu dwóch dni. Po zgaszeniu i odpaleniu auta ikonka z wykrzyknikiem zgasła i nic się nie dzieje. Poza tym błędem jaki się pokazał. Czy to coś niepokojącego? Czy po prostu jakiś normalny błąd w komputerze tylko?

Przepustnica wymieniona na nowa 10 tys. km wstecz

Opis blędu:
zoFtswW.jpg

Ikonka blędu:
STA1QEZ.jpg

Jestem juz w trakcie naprawy. Dokladnie jeszcze niewiadomo co poszlo nie tak. Ale dostalem informacje od serwisu iz autem nie moge dalej jezdzic. Naprawa kosztuje 2 tysiace euro.

Cos z cisnieniem oleju nie tak. Zarzucam zdjecia testu:
https://imgur.com/a/pzMmDDv

https://imgur.com/a/PEHaike

https://imgur.com/a/r38aznE


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 18:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Wygląda to na przedmuchaną podkładkę i zapchany smok. Stąd alarm o niskim ciśnieniu oleju. Cena za naprawę tego jest jakaś kosmiczna. Gdzie tyle chcą skasować? Taki serwis w Polsce to koszt dziesięciokrotnie mniejszy. Ale niestety, teraz to już tylko na lawecie... Duży przebieg miałeś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 kwi 2019, 21:39 
Świeżak
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 35
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: łódzki
191 tys km
Auto rok temu po wymianie uszczelki pod glowica. Ogolnie pechowy model


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5989 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.