Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 11 sty 2019, 10:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Na początek wyważyłbym koła poza ASO.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 sty 2019, 15:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No właśnie mam taki pomysł. Tylko muszę znaleźć dobrego fachowca z bardzo dokładną maszyna do wyważania. Jeden powiedział mi że jego maszyna posiada dokładność do 2 gram. Dzisiaj za duży mróz i muszę poczekać jak będzie cieplej bo w tym przypadku mogą ciężarki się poodklejać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 sty 2019, 07:05 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Do 5 gramów wystarczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 12:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wyważyłem koła z testem drogowym i w moim przypadku trochę pomogło ale małe wibracje nadal się pojawiają przy obrotach silnika 1,5 tys. Zaznaczę że na zimnym silniku jest wszystko ok. dopiero jak się silnik rozgrzeje to można wówczas wibracje odczuć. Moim zdaniem to automatyczna skrzynia jest za to odpowiedzialna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 14:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Gdzie masz te wibracje? Na kierownicy, lewarku zmiany biegow, karoseria ?

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 19:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na karoserii. Oczwiście można je też wyczuć na kierownicy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 19:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ogólnie rzecz biorąc drżenia jeśli są przy hamowaniu i na kierownicy to tarcze, jeżeli drżenia są w zakresie 110-130 km/godz niezależne od hamowania to koła (opony,felgi,piasty)niestety też przerabiałem problem, dużo ciekawych uwag i informacji jest w postach o hamulcach,tarczach,klockach. :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 07:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie są innego typu drgania bo zależne od obryów silnika a nie od prędkości


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 09:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Ja pisałem o drżeniach albo na kole kierownicy albo tzw.całej ,,budy" :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 sty 2019, 10:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2019
Posty: 9
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wiem, wiem tylko że u mnie lekko drży buda przy obrotach silnika 1500 jak się rozgrzeje silnik. W większości przypadków drgania zależą od prędkości


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 10:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
W stanach pojawiła się akcja serwisowa na drżenie:
https://www.tomorrowstechnician.com/maz ... cWyx4TfxeA

U nas nic o tym nie wiedzą.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 12:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pewnie wiedzą ale co się będą odzywać, reputacja ucierpi. Właśnie te drgania mnie najbardzie irytują w tym aucie, dotyczy to tez manualnej skrzyni. Z tego co czytam to przeguby wewnętrzne do wymiany, lewy i prawy.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 13:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tu piszą, że wibracje odczuwane są przez podłogę, siedzenie i / lub kierownicę podczas jazdy z umiarkowanym przyspieszeniem, z prędkością około 40-50 km / h. Wibracje są bardziej zauważalne podczas jazdy po gładkich, płaskich drogach. A mogą być spowodowane zużyciem wewnętrznej powierzchni przedniego wału napędowego. Aby wyeliminować ten problem, na wewnętrzną powierzchnię nakłada się dodatkową powłokę, aby poprawić odporność na zużycie.

Z tego wynika, że prędzej czy później wszyscy będziemy mieć ten problem w zależności od intensywności i długości eksploatacji pojazdu z automatyczną skrzynią biegu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 15:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
I na dole:

Procedury naprawcze:
1. Sprawdź problem klienta.
2. Wymień zestaw przegubów wewnętrznych dla lewego i prawego wałka napędowego.
3. Sprawdź naprawę.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 18:56 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Pisałem w tym wątku o drganiach u mnie - skończyło się wymianą półosi przy 28kkm. Drgania pojawiały się właśnie opisane jak wyżej - przy przyspieszaniu między 40-50 kmh. ASO zgłosiło problem do mmpol, a mmpol od strzała odpowiedział, że półosie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 21:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
domas7 ale drgania miałeś tylko i wyłącznie w tym przedziale prędkości?
80-120 nic nie drżało?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 06:44 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Dokładnie. I tylko przy przyspieszaniu. Przy jeździe z jakąkolwiek stałą prędkością nic, przy przyspieszaniu z dowolnej poza 40kmh prędkości nic, przy przyspieszaniu z około 40 kmh na dowolnym biegu - drgania nadwozia. Nie były one wyczuwalne na kierownicy, czy przy hamowaniu na pedale hamulca, tylko właśnie na fotelu, drzwiach i na tunelu środkowym, jak na którymś miałem oparte kolano.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 cze 2019, 23:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.06.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: śląski
Kolejny Zawiedziony Użytkownik Nowej Mazdy 6 !

Witam wszystkich.
Pod koniec grudnia 2018 odebrałem Nową 6-tkę kombi 2,5b AT Sky Dream (obecny przebieg 6000 km) i znam temat DRGAŃ który u mnie objawia się w dwóch sytuacjach:

1. Utrzymywanie prędkości 60-70 km/h w trybie AT. Powstają drgania gdyż skrzynia wrzuca 6 bieg przy zbyt niskiej prędkości.
Po dotknięciu lewej łopatki biegów zbijam na 5-tkę i problem ustępuje. Zaskoczyliście mnie odłączaniem cylindrów, pierwsze co mi przyszło na myśl to drgania pochodzące ze zbyt obciążonego dwumasu, jednak nie do końca jestem świadomy konstrukcji przeniesienia napędu tzn. czy wogóle występuje dwumas przy AT..
Drgania odczuwam przede wszystkim: karoseria, tunel środkowy, pedał przyspieszenia oraz widać gołym okiem jak opuszczone osłony przeciwsłoneczne telepią/wibrują.
Problem objawia się na oryginalnych 17-tkach z oponami zima pirelli sotto zero jak i 19 lato brudgestone turanza.

2. Przedział prędkości 100-140 km/h nie tylko przy przyspieszaniu. Samochód wydano mi na 17 zima i nie zauważyłem problemu. Dopiero gdy w kwietniu zmieniłem koła na 19 lato rozpoznałem ten "super" objaw. Pojechałem do Mazdy, wyważyli na nowo, problem pozostał. Pojechałem na Huntera we własnym zakresie i 2/4 opony Bridgestone z wadą fabryczną - nie do wyeliminowania. Reklamacja zgłoszona u Bridgestone, zresztą ASO Mazdy w niej pośredniczy. Po kilku dniach pismo od Bridgestone że reklamacja rozpatrzona pozytywnie i przyślą dwie nowe sztuki jednak obecnie "Nie MAJĄ" na stanie a nabliższa dostawa jest planowana na połowę czerwca. Na dzień 21.06 opon jak nie było tak nie ma, Bridgestone nie odpowiada, a ja się bujam na zimówkach..
Najgorsze jest to że po oddaniu do reklamacji całego kompletu 19 lato założyli mi 17 zima i ten problem też występuje. Według mnie problem leży po stronie któregoś z elementòw napędu, obym się mylił..)

Kupujesz NOWE auto za 160 000 PLN i takie problemy "na dzień dobry"

Rozkładam Ręce

-- Dodano: N, 23 cze 2019, 23:37 --



 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 24 cze 2019, 08:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie ma dwumasy w tej skrzyni.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 cze 2019, 12:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Zmień opony na jakiekolwiek inne,nie Bridgestony bo są zbyt twarde i nie pasują do zawieszenia naszej 6

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 16:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.06.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: śląski
Dzięki za sugestię, niestety identyczny problem występuje na 17-tkach z oponami pirelli sotto zero. Chyba że podjadę z nini też do kontrol wyważenia..

-- Dodano: 25 czerwca 2019, o 16:15 --

1. Dzisiaj zostały na nowo wyważone 17-tki + pirelli i niestety zerowy progres.
2. W moim przypadku najwieksze wibracje występują po dodaniu gazu przy 120 km/h.

Testy przeprowadzone na tej samej drodze szybkiego ruchu moją mazda, nową insignią i nowym grandlandem x.

To co się dzieje u mnie w samochodzie to jakiś koszmar za 160 k pln


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 17:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zglos to do dilera u ktorego kupiles auto. Przejedz sie z pracownikiem serwisu samochodem demo z tym samym silnikiem, zeby porownac czy to jest normalne czy z twoim autem jest cos nie tak.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 cze 2019, 20:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.06.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: śląski
Z przyjemnością informuję że mój problem został rozwiązany.
Dla felg 19 zostały wymienione wszystkie 4 opony na nowe Bridgestone T005 2019r. Po przejechaniu odpowiedniej ilości kilometrów stwierdzam iż wibracji brak. :)
Ze względu na to iż problem drgań wystąpił również na 17-tkach zostały ona oddane także do reklamacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 cze 2019, 21:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.05.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
U mnie podobna sytuacja.Kupiłem Mazde i jadąc na zimówkach 17, kiedy to auto testowałem przed zakupem nie czułem kompletnie nic.Przyszło lato i zmieniłem na letnie 19, które już były na wykończeniu, ale drgań nie było.Oponki miałem Bridgestone T 005.Kupiłem Uniroyale Rainsport 3 asymetryczne, które są rewelacyjne na deszcz i wtedy drgania się pojawiły w przedziale od 115 do około 140 km/h.Po kolejnym sprawdzeniu kół u innego wulkanizatora stwierdził, że na przodzie jedna opona ma bicie góra dół a druga opona mniej i nie wyważał ponownie bo było super.Zamienił przód na tył, ale problem ten sam.Oponki nie ułożyły się pomimo przejechania 7 tys km.Tak więc reklamuje 2 oponki i zobaczymy co będzie.Przy hamowaniu z tych, że prędkości delikatne drgania kierownicy występowały również, więc podjechałem do ASO i wymienili na gwarancji tarcze z klockami przód by całkowicie wyeliminować błąd.Stare tarcze zaczęły bić delikatnie po przejechaniu 20 tys km.Zobaczymi ile te nowe przelatają :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 lip 2019, 16:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Czyli nadal przedziwna wrażliwość auta na niewielkie nawet niedoważenie kół
nie zmieniło się nic od 2013r. :arrow:
a Mazda nadal na tych twardych Bridgestonach
ale jak powiedziała pani z ASO ,,to specyfika auta i zawieszenia" - a był rok 2013 <hahaha>
zmieniajcie opony na inne, ja aktualnie na Michelin Primacy 4 i jest miodzio..cicho i nic, nic nie drży :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 lip 2019, 22:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
A ja od początku na Toyo - pomijając szumy jak BS-ach, to nie mam najmniejszych powodów do narzekania. Zimowki Yokohamy to samo. Oba modele Made in Japan. Trzęsące BS to nie wiem gdzie klepią, pewnie u nas.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 lip 2019, 06:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
1 lipca 2019, o 23:07 Smook napisał(a):
Trzęsące BS to nie wiem gdzie klepią, pewnie u nas.

U mnie są "made in Japan". Brak drgań.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 lip 2019, 09:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.06.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: śląski
Cześć, dla Waszej informacji: zimówki Pirelli 17 dalej w reklamacji.
Co do 19 lato na nowych BS (po wymianie reklamacyjnej całego kompletu) po przejechaniu "paru" kilometrów potwierdzam - brak drgań w żadnym z zakresu prędkości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 lip 2019, 20:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.07.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
@Henius198
Pomoglo na oba typy drgan czy tylko te drgania przy 120km/h?
Ps. Podrzuci ktos nawet na priv watek o tych odlaczanych cylindrach i ich wplywie na drzenie? SLepy jestem przeoczyc musialem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 2 lis 2019, 23:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
12 stycznia 2019, o 07:05 Luke napisał(a):
Do 5 gramów wystarczy.


zgadzam sie, bylem dzis na wywazeniu kol, na przednich bylo 15g i 25g do wywazenia, dziwne ze nemalem problem z drganiami na autostrade . Moze dlatego ze to stalowe "16"

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 454 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.