Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1997 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 67  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 20:58 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Spoko To dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 12:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.03.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
18 listopada 2018, o 14:19 piter79 napisał(a):
Witam A jaki olej polecacie do 2.2 diesel dpf 2015 rok ?


Witam, bylem przekonany, ze odpowiedzialem na ten post. Zgodnie ze "Owner's Manual" do Mazdy 6 2015 (strona 6–24) do SKYACTIV-D 2.2 Mazda zaleca:

1. "Mazda Original Oil Supra DPF 0W-30" lub
2. "Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30"

W UK ten olej (z dostawa z Bialego Stoku) jest w okolicy £50 (250zl) link tutaj: https://www.ebay.co.uk/itm/ORIGINAL-GENUINE-MAZDA-ENGINE-MOTOR-OIL-SUPRA-SKYACTIV-0W30-0W-30-5L-DPF-DIESEL/201782661333

Cenowo identycznie jak podobne oleje, wiec jesli producent tak zaleca to tego bym sie trzymal. Od tego maja inzynierow, zeby takie sprawy najlepiej dobierac do swoich silnikow.

Pozdrawiam


Ostatnio edytowano Pn, 15 kwi 2019, 12:36 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 10:41 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź wiem już pytałem o olej Ale mnóstwo ludzi mi poleca właśnie ten castrol edge 0w30 no i taki właśnie wlalem dzisiaj mam nadzieję że nie będzie wtopy.Dzieki Kostek

-- Dodano: 17 kwietnia 2019, o 11:41 --

Panowie A więc olej wymieniony zalany prawie pod full przejechałem ok 50 km i dzisiaj rano sprawdzam jest prawie w połowie do x. Nie wiem ci jest grane ktoś coś??? Z góry dzieki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 14:14 
Świeżak
Offline
Od: 09.08.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
A jak to jest Panowie z przybywaniem oleju w silnikach 2.2, właśnie kupiłem 2.2 w AT i widzę że oleju mam trochę ponad stan. Do natępnej wymiany mam ok 7500 km. Słyszałem że olej się rozrzedza i go przybywa. Może bezpieczniej zlać go trochę ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 17:46 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Jak Ci dojdzie do x to wymiana wymuszona nic nie zlewaj wymień na dobry olej chyba że lubisz remontować silniki. Proces wypalania do skończył się dlatego ci przybywa oleju. Pogoń Mazdę raz na jakiś czas w trasę, żeby sytuacja się nie powtarzała.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 18:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
piter79 powielasz mity o DPF :) nie trzeba żadnej trasy, przerywanie cyklu też nie ma wpływu na przybywanie oleju. Zachęcam do poczytania tematu o DPF, jest tam kilka postów wyjaśniających co nie co. To nie jest dobry wątek aby dyskutować o DPF.

Zapraszam tu: viewtopic.php?f=46&t=702&start=180

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 20:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.10.2018
Posty: 90
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: S
Region: zagranica
Tak jest

-- Dodano: 17 kwietnia 2019, o 21:09 --

OfflineOd: 23.12.2014
Posty: 70 
Rok produkcji: 2013 
Generacja: III 
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON) 
Skrzynia: AT 
Wersja: SkyEnergy 
Region: kujawsko-pomorski

tomb745 napisał(a):

Silnik 2,2 ma problemy z DPF - jeżdżę głównie po autostradzie 2/3 trasy i na trasach szybkiego ruchu (zgodnie z przepisami), przy ostatniej kontroli stwierdzono zbyt wysoki poziom oleju, co oznacza nieskuteczne czyszczenie filtra.



Kolego przyrost oleju w MAZDACH w dieslu jest normalnym objawem. Oznacza to że proces wypalania nie został przeprowadzony do końca i pozostała część paliwa która miała podnieść temperaturę wypalania. W taki przypadku nadmiar ropy niestety miesza się z olejem silnikowym.

Musimy olej silnikowy kontrolować. Jeździłem przed GJ mazda GH I BYŁA TAKA SAM SYTUACJA. 
Ja w moich mazdach olej wymieniam co 6 miesięcy (przebieg między 7000 km - 10000 km ) jeżdżę głównie po mieście (miasto 3/4 trasa 1/4).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 20:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ok ok, jeździsz 3/4 miasto, ale 2/3 trasy i jeszcze szybkiego ruchu, no kombo niezłe, sam chyba nie wiesz gdzie jeździsz, pisz składnie, buduj poprawnie zdania - forum to nie wyścigi.

Źle przeprowadzasz wypalania, ok, może źle w ogóle jeździsz? Poprzesz to jakimiś faktami? Jakieś dane? Czy tylko co zasłyszałeś gdzieś że każda Mazda podnosi olej? Ja przeszedłem całe stadium :) wiele na forum opisałem, żeby inni czytali i się edukowali :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 13:17 
Świeżak
Offline
Od: 09.08.2018
Posty: 16
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
17 kwietnia 2019, o 18:46 piter79 napisał(a):
Jak Ci dojdzie do x to wymiana wymuszona nic nie zlewaj wymień na dobry olej chyba że lubisz remontować silniki. Proces wypalania do skończył się dlatego ci przybywa oleju. Pogoń Mazdę raz na jakiś czas w trasę, żeby sytuacja się nie powtarzała.


Czyli stan pomiędzy max a X jest OK ? Dobrze rozumiem ?

Olej miałem zalany oryginalny w ASO Mazdy na przełomie stycznia/lutego , bo Magda jeszcze na gwarancji.

Popielasty dzięki poczytam o DPF


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 13:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Tak, między max, a X jest ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 13:58 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
17 kwietnia 2019, o 21:34 popielasty napisał(a):
Ok ok, jeździsz 3/4 miasto, ale 2/3 trasy i jeszcze szybkiego ruchu, no kombo niezłe, sam chyba nie wiesz gdzie jeździsz, pisz składnie, buduj poprawnie zdania - forum to nie wyścigi.

Źle przeprowadzasz wypalania, ok, może źle w ogóle jeździsz? Poprzesz to jakimiś faktami? Jakieś dane? Czy tylko co zasłyszałeś gdzieś że każda Mazda podnosi olej? Ja przeszedłem całe stadium :) wiele na forum opisałem, żeby inni czytali i się edukowali :)


Jak byś mi pomógł z ta korekta dawki wtrysku bo nie mogę znaleźć .....:) :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 16:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Poniżej screeny.

kalibracja1.png

kalibracja2.png


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 17:25 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ile to trwa mniej więcej? Wyglada banalnie sam to sobie zrobię skoro 10 serwisów nie wie o co chodzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 20:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Trwa to jakieś 2-3 minuty. Tylko musisz mieć rozgrzany samochód, ale też nie po jakiejś szaleńczej jeździe. Najlepiej jak wrócisz do domu to zgaś go sobie i poczekaj 5-10 minut, po tym zainicjuj kalibrację, absolutnie nie przerywaj jej i wykonaj to lepiej przez kabel. Przerwanie tej procedury skutkuje całą choinką błędów ;) niektóre ciężko usunąć - wiem, bo pewni specjaliści wypalali mi DPF serwisowo i później robili kalibrację, którą przerwali, następnie 30 minut walczyli poprzez IDS aby to ogarnąć :D ja od tamtej pory robię sobie sam kalibrację, raz na jakieś 10 tyś km w sumie. Ostatnio po wymianie podkładek i wyczyszczeniu końcówki wtryskiwacza przy którym puszczała podkładka, odczułem znaczny spadek spalania po kalibracji.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 kwi 2019, 11:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Dzisiaj byłem w moim sklepie z olejami, heh...
Jedyne co z droższych olei mi zaproponował sprzedawca to: olej silnikowy motul 8100 eco-lite 0w20.
Facet ma na prawdę duży wybór, ale chyba nie do Madzi. Ta moja wieś na której mieszkam sprzedaje wszystkim castrol.
Pozostaje mi internet.
Chciałem kupić Miliers Oil lub Ravenol, niestety, takich olei nie prowadzi. W ogóle zdziwił się, że do tego silnika chcę wlać taki olej.
Pozdrawiam

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 11:52 
Adept
Offline
Od: 11.06.2018
Posty: 131
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czarne paliwo ma wszystko co potrzebne


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 11:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Tak wiem. Nie skorzystam, ponieważ ma tylko oleje, ale dziękuję za przypomnienie.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 21:45 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Zbyk myślałem, że chcesz kupić olej...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 kwi 2019, 22:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Tak, chcę. Moja intuicja mi podpowiada, żeby kupić olej u kolegi czarne paliwo.
Przecież filtry kupię wszędzie.
Skoro wy zaopatrujecie się w tym sklepie i nikt nie narzeka to czemu by nie korzystać z takiego udogodnienia.
Jedyny mój dylemat był pomiędzy olejem Millers Oil a Ravenol.
Kolego tombien zawsze mam takie dylematy. Jest to spowodowane myśleniem. Moje inżynierskie podejście powoduje jak zwykle niepotrzebne dywagacje myślowe.

Udało się, znalazłem sklep z obydwoma olejami na pograniczu mojego miasta. Heh nigdy bym się tego nie spodziewał. :)

Czytając stronę z olejami Ravenol i wybierając opcję dobierz olej 0W 20 są o to takie możliwości, heh jak zwykle wybór :(

Ravenol.jpg

Pozdrawiam


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 kwi 2019, 07:36 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Zbyk, wyszukiwarki olejowe to dość prymitywne narzędzia. Ta powyżej nie wyświetla np. oleju EFS 0w20, który ma świetne parametry. Wyższy HTHS i indeks lepkości niż DFE 0w20 czy ECS 0w20. Oczywiście jeśli poruszamy się pośród produktów 0w20 od Ravenola.

karta danych technicznych: https://www.ravenol.de/uploads/tx_raven ... 0W20_0.pdf

https://czarnepaliwo.pl/glowna/421-rave ... 20-4l.html
https://czarnepaliwo.pl/glowna/420-rave ... 20-1l.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 maja 2019, 13:20 
Amator
Offline
Od: 28.08.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Olejek zamowiony oczywiscie uczarne paliwo jutro zakupie filterek i wymiana we wtorek..jak myslicie robic plukanke nie wiem jaki byl wczesniej lany olej(auto z usa)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 maja 2019, 17:18 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Płukanka pomoże usunąć zalegające w silniku złogi i zanieczyszczenia, które często stanowią jedną z przyczyn zwiększonego poboru oleju. Proces płukania sprzyja także bardziej efektywnemu opróżnieniu układu smarowania z wyeksploatowanego już oleju :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 maja 2019, 19:18 
Amator
Offline
Od: 28.08.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Chyba zastosuje a czy plukanka ma.sens jesli olej jest odsysany a nie spuszczany


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 maja 2019, 13:34 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Olej najlepiej jest spuścić :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 18:17 
Amator
Offline
Od: 28.08.2018
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Olej wlasnie przyszedl czekam na fajna pogode i pobawie sie w wynianke


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 maja 2019, 18:32 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Kamil18z, daj znać jak Ci poszło i jakie masz spostrzeżenia co do oleju :wink:

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 maja 2019, 16:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
A można zapytać co jest przyczyną tworzenia szlamu w misce? Olej zmieniam co max 10kkm, co 2 zmianę używam płukanki, leję 0w30 (diesel). Przy demontażu miski celem sprawdzenia smoka było jakieś 100ml galaretki w misce, która to była za gęsta żeby spłynąć. Auto 4.5 roku, 80tyś przebieg. Skąd to się bierze?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 8 maja 2019, 17:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A zobacz czy pod korkiem wlewu oleju nie masz takiego szlamu. U rodziców w Passacie TDI pod deklem na głowicy zebrał się taki szlam, powód - jazda 2-3km codziennie, niedogrzany silnik. Potem klękła turbina, słabe smarowanie przez ten szlam. To jest jakoś związane ze słabym odpowietrzeniem chyba (mechanik coś tak tacie tłumaczył, ale nie jestem pewien o co chodziło). Gdzieś pisałeś, że ostatnio jeździsz krótkie odcinki...

U mnie w misce nie było w ogóle szlamu, tylko grudki węgla z pod podkładek (~200000k km, codziennie 2x 38km trasa).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 maja 2019, 21:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Góra silnika czysta. Coś jakby po zmianie oleju na bardziej "czyszczący" wszystkie zanieczyszczenia spłynęły na dno miski i tam zostały jako czarna maź. Zero grudek, jednolita konsystencja. A to co tam było to ledwo płynęło. No i z tymi 100ml pewnie przesadziłem, taki średno/mały kieliszek do wódki by się z tego uzbierało <%> Innego wytłumaczenia nie potrafię znaleźć. Dlatego pytam w wątku olejowym.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 maja 2019, 21:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 27.03.2018
Posty: 58
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Który lepszy do silnika 2.2 - Ravenol 0w30 SSV czy VSW?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1997 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 67  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: TomZ i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.