Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:37

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 16:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Możliwe że ta cena, jest tylko ofertą jako chęć do zakupów.
Jeśli nawet, to koyo jest oznaczone na łożysku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 23:01 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Wymiary się zgadzają, ciekawe czy ma pierścień magnetyczny do abs. Jest w tym sklepie jeszcze jedno o podobnym oznaczeniu i wymiarach. Prawdopodobnie jedno z nich ma bieżnię czujnika abs, a drugie nie. Sklep sprzedaje tylko łożyska. Nie wydaje mi się, że oferują jakieś podróbki. Może cena jest niska z uwagi na to, że jest to część dedykowana do jakiegoś innego auta niż Mazda 6, ale przy okazji pasuje również do naszych aut. Nie mam zamiaru w ciemno ładować tego do samochodu, ale gdyby ktoś dał jakieś info i co nieco rozjaśnił, spróbowałbym to założyć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 lip 2018, 23:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Stawiam na błąd w opisie lub cokolwiek innego.
Takie samo łożysko pasuje do GG/GY ale ono nie ma pierścienia magnetycznego i jest sporo tańsze.
Tak, te łożyska pasują do wielu mazd.
Możliwe że ty na tym ich błędzie skorzystasz i dostaniesz to z pierścieniem do GH za śmiesznie małe pieniądze ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 lip 2018, 12:23 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Dzięki za odzew Millerek. Wydaje mi się, że to jednak może nie być błąd w opisie, tylko dwie różne części bo i cena jest inna. Drugie wygląda tak:

http://www.btcnet.pl/wyniki_wyszukiwani ... 22101.html

Próbowałem dopytać telefonicznie, ale nie dałem rady się dodzwonić. Spróbuję jeszcze później. Jak się uda to dopytam czy jest tam ten element do czujnika i do jakich aut jest dedykowane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 lip 2018, 12:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.07.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
witam wszystkich.mam dziwne buczenie przy jezdzie na wprost.przy ruszeniu kierownica w lewo buczenie slychac glosniej a gdy rusze kierownica w prawo ustaje .stawiam na łozysko,ale ktore koło?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 lip 2018, 12:24 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Jak skrecasz w lewo to obciążone zostaje łożysko prawe. Czyli najprawdopodobniej te łożysko masz do wymiany. A luzy na łożyskach sprawdzałes?


Ostatnio edytowano N, 29 lip 2018, 23:25 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 lip 2018, 19:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tak jak pisze ziomecor prawe do wymiany. Za zwyczaj padają po prawej stronie więcej dziur itd przy krawędzi drogi.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sie 2018, 12:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.07.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Luzów nie sprawdzałem.ale dzieki za odpowiedz.tez tak stawiałem.poczatkowo myslałem ze to wina opon


Ostatnio edytowano Cz, 16 sie 2018, 07:21 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Wypowiedź nie na temat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sie 2018, 12:47 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
A co ma obecny temat do tego? Łożysko na pewno nie jest przyczyną Twojego problemu.

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 gru 2018, 23:29 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Przeczytałem cały temat.
Opis problemu:
- szumy dochodzące z podwozia, niezależne od RPM silnika, tylko od samej prędkości kół (ewentualnie pół osiek). Szum wyraźny przy 20, 40, 60, 80 100 km/h. Natężenie szumu wzrasta przy skręcie w prawo, a spada przy skręcie w lewo.

Póki co stawiam na łożysko lewe przód i widzę, że było więcej takich przypadków. heh...
Skontaktowałem się z mazparts w celu zakupu nowego łożyska.
Jak nikt nie ma innych propozycji to od razu lecę w tym kierunku i dam znać.

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 gru 2018, 00:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Mechanikiem nie jestem i nie robiłem oględzin auta ;), ale z tego co opisujesz masz tak jak ja miałem. Tylko ze ja miałem prawe łożysko do wymiany. Czyli teoretycznie to to ;). Napisz po wymianie czy buczenie ustało :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 30 gru 2018, 11:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Łożysko, miałem to samo

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 gru 2018, 12:27 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Panowie, jak można sprawdzić łożyska z tyłu? Bo rozumiem, że z przodem jest tak, że jak hałas wzrasta przy skręcaniu w prawo to oznacza, że pada łożysko lewe i w druga stronę analogicznie. Jak z kolei jest z tyłem?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 30 gru 2018, 12:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Sprawdzasz luz na podniesionym kole, poszukaj sobie na YT jest mnóstwo filmów...

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 gru 2018, 20:09 
Amator
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
lapa678 jeśli mnie pamięć nie myli to Tadziol pisał że łozyska z tyłu są nie do zdarcia,
chyba że coś pomieszało :wink: znalazłem viewtopic.php?f=40&t=388&p=156859&hilit=%C5%82o%C5%BCysko+tylne#p156859


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 gru 2018, 20:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Właśnie miałem o tym napisać :). Po za tym z tyłu, samego łożyska nie wymienisz.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 gru 2018, 21:26 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Tak, coś mi się tam kojarzyło o tym wpisie n/t tylnych ale nie mogłem sobie przypomnieć. Jakiś czas temu wymieniałem lewy przód, ale mam wrażenie że coś znowu szumi. Sprawdzę sobie na podnośniku. Dzięki Panowie za odpowiedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 16:59 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Zastanawiam się, dlaczego nie wymieniacie od razu dwóch stron.

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 17:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Bo według mnie lewa strona, ta która jezdzi po wewnętrznej stronie drogi, nie jest narażona na dziury, nierówności, studzienki itd jak strona po zewnętrznej stronie drogi.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 18:31 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
u mnie to właśnie lewa padła, jak i w większości przypadków z tego wątku.

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 19:22 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Haha pomyliły mi się strony :lol: miała być prawa zamiast lewej, wszystko wina urlopu dobrze ze się już kończy :wink:
Na moim przykładzie, na 140tys wymieniałem łożysko lewa strona. Z prawej nic nie robiłem do dziś a mam 176tys km.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 21:38 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Idąc tym tokiem rozumowania, można wymienić parę innych sprawnych elementów. Moim zdaniem nie ma tu nad czym się zastanawiać, po co wymieniać obie strony skoro tylko jedna jest zużyta..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 mar 2019, 22:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 174
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: pomorski
Tylne prawe łożysko kończy swój żywot. Ktoś wymieniał tylne łożysko z piastą? Jakiego producenta wybrać, a jakiego pomijać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2019, 23:07 
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2017
Posty: 31
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
A ja mam takie pytanko. Ponieważ u mnie też kończy się łożysko na lewym przodzie przeglądam tak sobie na stronie 4cars łożyska i natrafiłem na firmę NIPPARTS model łożyska J4703015 jak wejdziecie na opis to obok jest zakładka zamienniki i wyskoczyły mi łożyska fag,skf,snr optimal w bardzo korzystnych cenach około 120zł z tym że zastosowanie do starszego modelu szóstki. Wymiary się zgadzają wszystko niby takie same. Czy te łożyska przypadkiem nie są takie same jak w szóstkach GH? Macie jakąś wiedzę na ten temat? Prawdopodobnie może chodzić o zintegrowany pierścień ABS tylko czy on występuje w każdej GH czy może różnie były montowane skoro na stronie podpowiedziało, że łożysko będzie pasować z GG?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 06:34 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Nie będzie pasować - musi być z pierścieniem - bierz SNR w pudełku będzie NTN a cena spoko. Żadnych kombinacji nie zrobisz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 11:50 
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2017
Posty: 31
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Panowie jedno pytanko w paru postach wcześniej pisaliście, że aby nie uszkodzić czujnika Abs przy wymianie łożyska trzeba wypiąć go pod maską żeby nie wyciągać go z zwrotnicy. Nie mogę go zlokalizować pod maską zarówno z lewej jak i z prawej. Jakieś kostki konkretnego koloru czy gdzie to ustrojstwo się wypina?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 16:47 
Amator
Offline
Od: 15.08.2013
Posty: 71
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
pod plastikowym nadkolem u góry bliżej słupka a

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 18:30 
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2017
Posty: 31
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Dzięki za odpowiedź. Jutro jedzie na wymianę i info się przyda. Nie jestem tylko do końca pewny która strona dzisiaj zrobiłem testa podniosłem koła do góry i rozpędziłem po kolei wiertarką przykładając głowicę do opony i ogień :-P dobry patent polecam :). Szumi jedynie prawe łożysko co by potwierdzało także zachowanie na łukach tzn. łuk w lewo wyje niemiłosiernie łuk w prawo cisza. Jednak na początku przed testem wiertarki myślałem, że to lewe ponieważ ma ono wyczuwalny luz szarpiąc od góry kołem na opuszczonym aucie, a z prawej brak luzu sztywniutko. Nie wiem czy luz spowodowany jest łożyskiem jak nie wyje? Zawieszenie chyba dobre nic nie stuka. Ktoś miał taki przypadek ? W najgorszym wypadku wymienię oba ale wiadomo koszty :-(.

Tak na marginesie kupiłem łożysko NTN-SNR GB35270 z pierścieniem magnetycznym za 120 zł !!! znajomy sprzedawca zapewniał w 100% że łożysko pasuje jak nie to mogę zwrócić. Zobaczymy jutro. Foto łożyska :

https://drive.google.com/open?id=1BlbgS ... aAb7XXkIaA
https://drive.google.com/open?id=1K5QAB ... 0Aevp4SV-g

-- Dodano: 18 kwietnia 2019, o 19:30 --

No i malina dzisiaj łożysko okazało się że prawe wymienione i nastała cisza :) pasowało to co kupiłem także nie przepłacajcie śmiało kupujcie o tym oznaczeniu. Natomiast co do luzu w lewym kole to wzięliśmy furę na kanał i okazało się że wybite są tuleje wahacza górnego :| nie wiem jeszcze czy wymienia się cały czy da radę tylko te tuleje ? Luz jest na tyle mały że jeszcze mam czas się tym zainteresować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 maja 2019, 08:11 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.01.2018
Posty: 157
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Kolego Petro, możesz napisać gdzie kupiłeś te łożysko w tak dobrej cenie?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 16 maja 2019, 08:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
ziomecor72 odpowiedź na Twoje pytanie jest w poście #174

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 241 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.