Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:05

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 71  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 7 kwi 2019, 19:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Podpinam się pod temat EBC. Założyłem z przodu i z tyłu EBC Yellow Stuff . Tarcze z przodu OM ale od CX5 z tyłu nowe OM. Potwierdzam że czasami przy jeździe miejskiej cichutko lubią popiskiwać . Ale na górskiej trasie kiedy się rozgrzeją czuć jak hamulec robi się bardzo czuły i trzymają do samego końca . Na tym zestawie zrobiłem około 3 tys. km i jest OOOOOOK. Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2019, 10:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Jestem po wymianie tylnych tarcz.
Wybór padł na tarcze Zimmermanna i klocki EBC Ultimax 2.
Tracze od wewnątrz w stanie tragicznym, jakaś 1/3 nie brała udziału w hamowaniu, ze względu na nagar. Czułem, że słabiej hamuje, po jeździe tył zdecydowanie był chłodniejszy od przodu, czasem wręcz zimny.
Zrobiłem dopiero 100km na nowym komplecie, ale już czuć różnicę, tył nie wiele chłodniejszy od przednich. Pojeździmy zobaczymy.
Bicie piast: 0,02, bicie tarcz: 0,04.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 11:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
tiez mam po wymiane hamulcow, przod . Sestaw Textar Pro + BluePrint ADM542106
jestem ciekawy jak bedze.

Stare tarcze wedlug zakladu juz zuzite ( 77tkm) i nadali sie do wymiany i lekkego bez bicia, klocky mazdowskie jescze ok, czyli za twarde na te tarcze

tylne hamulce jescze o.k, byl cas kiedy bylo jak u pawka, ale przy wymiane kol zauwazile, troche tam obylem rzdzy mlotkem i pomamowalem recznym i od tego czasu wydac ze pracuja idealnie juz 1 1/2 roku

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 12:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Za twarde ??
Czyli do klocków power stop Z23 jakie tarcze się nadadzą??
Znalazłem fajny test klocków Z23:
http://www.spalacz.pl/ceramiczne-klocki ... erstop-z23

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 19:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
U mnie odwrotnie
Tarcze i klocki seria czyli trw klocki i tarcze nie maja nawet jeszcze rantu pod palcem a klocki już tylko mają 6mm.
Dzwoniłem do serwisu mazdy i pytam czy klocki tylne do mazdy 6 od 2015 z elektrycznym ręcznym sa inne jak te przed czyli od 2012 roku, powiedział że powinny być identycznie i nie ma różnicy :idea:
Na forum tu pisali że są inne a we wszystkich sklepach piszę klocki tylne mazda 6 2012-2019, a z elektrycznym ręcznym to tylko pojawia się firma EBC za 400 zł z dopiskiem mazda od 2015 z elektrycznym, cała reszta na necie daje do jednego wora mazda 6 2012-2019.
Ktoś to ogarnia dokładnie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 20:47 
Bywalec
Offline
Od: 17.05.2015
Posty: 301
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Pisałem kilka postów wcześniej jak to wygląda ;) Serwisy to akurat same nie wiedzą jak się mają, to nie jest zbyt dobre źródło informacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 06:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Serwis nie wnika, zamawia części po numerze VIN i tyle. Jest różnica w wielkości klocka.
Do elektrycznego ręcznego są większe.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 17:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Super - dobre info z tymi klockami pawko. :)
99 % sprzedawców na internecie, w sklepach jak i allegro i nawet na ebay.de sprzedają bez podziału na hamulec ręczny a teraz jest oczywiste że nie są takie same.
Dziwne ze nie mają reklamacji z błędów w opisie.

-- Dodano: 10 kwietnia 2019, o 17:53 --

Powoli ogarniam :) dzięki wam .
Np. ten numer na allegro lub gogle i tylko klocki do m6 od 2015.
Może są inne numery ale na razie znalazłem ten.

P49059 lub GMY02643ZA.


https://allegro.pl/listing?string=P4905 ... i-1-5-0312


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 17:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
10 kwietnia 2019, o 18:06 Grek77 napisał(a):
Super - dobre info z tymi klockami pawko.

Przecież to samo Ci przytoczyłem 3 tygodnie temu:
viewtopic.php?p=321504#p321504


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 kwi 2019, 17:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
No tak, Dzięki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 19:45 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Panowie,

muszę zmieniać niebawem klocki na przodzie w mojej GJ z 2015 roku. W ASO mi powiedzieli, że montują TRW. Tu pytanie czy ina firma będzie dużo lepsza czy TRW jest ok. Proszę o Wasze opinie i doświadczenia.


Ostatnio edytowano Cz, 11 kwi 2019, 19:45 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 20:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
TRW nie są złe, ale są lepsze. Większość rozwiązań masz w tym wątku, wystarczy przejrzeć parę stron.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 17:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Polecam te, mam na przodzie i jestem bardzo zadowolony, mało popularne w Pl ale są świetne.

https://allegro.pl/oferta/mocne-klocki- ... 7773564824


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pt, 12 kwi 2019, 19:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Dobre klocki, ale niestety pylą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 17:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Galfery miałem założone w GH, dobre bardzo te klocki tylko pylą jak ATE.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 17:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Trochę pylą ale fajnie hamują, ja mam te 1050 to ulepszone stare 1055 może zmniejszyli w tej nowej mieszance i mniej pylą ja te stare bo jak dla mnie pylenie nie jest jakoś większe od trw fabrycznych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 18:09 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Możliwe, ja je miałem jakieś 6 lat temu w GH...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 21:26 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Panowie zakupiłem takie klocki na przód do mojej M6 kombi GJ. Czy te blaszki to te czujniki akustyczne, czy to są tzw sprężynki a te czujniki zostawiam stare?Obrazek

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Wt, 16 kwi 2019, 21:26 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 23:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 161
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Zakładasz na nowe klocki te elementy które zostały dostarczone z klockami . Te blaszki to akustyczne czujniki zużycia. Zakładasz analogicznie jak na starych klockach.Z reguły montowane na wew. klocku.
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 10:17 
Adept
Offline
Od: 10.12.2018
Posty: 144
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 15:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witajcie do mnie dziś przyszedł zestaw EBC USR i Powerstop Z16 bede to dziś montował ale mam pytanie. Do klocków dołączone są 4 blaszki, rozumiem że jedna na jeden klocek. Na którą stronę klocka trzeba ją założyć?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 16:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Foster pisać umiesz więc podejrzewam, że czytać również, zerknij trzy posty wyżej to się dowiesz :)

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 18:47 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 52
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
dejwid racja. Sorki. Ja już zamontowalem zestaw. Z tym że u mnie te blaszki były na każdym starym klocku po prawej stronie, czyli bliżej amortyzatora. Założyłem tak samo. Po przejechaniu 30 km nic nie mogę powiedzieć bo słuchać jak wszystko się układa. Jutro mam wyjazd do Rzeszowa więc będę wiedział więcej


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 15:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Foster czyli bardzo dobrze, dokładnie tak powinno być zamontowane :)

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 08:32 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 03.02.2014
Posty: 78
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Po 95000 km pierwszy raz wymieniłem tarcze i klocki z przodu - wybrałem TRW, bo nie miałem szczególnych zastrzeżeń do fabrycznego zestawu.
Kupiłem też tarcze i klocki na tył, ale w ASO stwierdzili, że nie ma sensu jeszcze wymieniać - tył zastanie spokojnie do następnego przeglądu. Klocki na tył po FL 2015 są oczywiście całkiem inne.
Cena: tarcze TRW przód 2 szt. - 304 zł, klocki przód 208 zł, wymiana w ASO Jaremko Wrocław 288 zł po rabacie. Razem zestaw na przednią oś z wymianą równe 800 zł.

_________________
126p ... Avensis T27, MX-5 NB, GT86, Mazda 6 GJ fl


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 09:16 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
jakmal, a jakie były przesłanki do wymiany tarcz? U mnie przy podobnym przebiegu zmienili tylko klocki. No i cena za nie dwa razy wyższa. W sumie nie zgłębiłem tematu i możliwe, że przepłaciłem. Ciekawe czy TRW z ASO są takie same jak kupiłeś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 kwi 2019, 10:01 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 03.02.2014
Posty: 78
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Pablos - tarcze wymieniłem, bo były na nich dość mocne bruzdy. Wynika to prawdopodobnie z tego, że mam do domu kawałeczek dojazdu drogą gruntową - piasek, kamyczki itp...
Klocki TRW GDB3580 COTEC - nawet w ASO stwierdzili, że takie same jak fabryczne. Ceny tych części w pudełku z logo Mazdy są astronomiczne.

_________________
126p ... Avensis T27, MX-5 NB, GT86, Mazda 6 GJ fl


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 kwi 2019, 18:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Panowie, jako że Powerstop Z23 spisują się całkiem poprawnie na przedniej osi, chciałem kupić takowe i do tyłu. I teraz patrząc na stronę powerstop.com są inne do rocznika 2013 a inne dla 2014-16. Mowa o tylnej osi oczywiście. Akurat z racji że mam "3" kupiłem lokalnie zaciski z rocznika 2013 GJ i chciałem je podmienić. Pomijając pytanie dlaczego podpowiem, że 2x zwichrowałem tylną mini tarczę z 3... Myślałem, że jedyna różnica to lift i elektryczny ręczny. Jak to z tym jest?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 kwi 2019, 11:35 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
To jak w końcu jest z tymi powerstopami? Dają radę czy nie? Tu ktoś po sąsiedzku pisał że klocki z23 mu się "stopiły" po 3k mil. Tyle że wspominał coś o hamowaniu z 300km/h.
Zastanawiam się między tymi właśnie, power friction ds + powerstop z23 ( lub z16), albo
EBC USR + EBC yellowstuff.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 kwi 2019, 22:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Z23 i power friction jako jedyne przeżyły 2 wyjazdy urlopowe (jakieś 8 tys km po autostradach Europy + Szwajcarskie góry). Ja jestem zadowolony, teraz muszę zmienić tył, bo znów zaczął wibrować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2127 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 71  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.