Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 00:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 28 lut 2019, 10:47 
Świeżak
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 23
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Skrzynka bezpieczników jest po stronie kierowcy.
Pod bezpiecznikami widzę jakiś moduł.
Jak odpina się plastikową listwę progową która przytrzymuje
plastik zasłaniający skrzynkę bezpieczników?

-- Dodano: 23 lutego 2019, o 23:39 --

Szukając informacji w necie znalazłem opis przypadku który idealnie pasuje do mojego.
Wyjmujemy kluczyk ze stacyjki i zapala się oświetlenie kabiny i wtedy zawsze pilot działa.
Jeśli światło się nie włączy to i pilot nie zadziała. Wniosek jest taki że w stacyjce jest czujnik
obecności klucza ale nie związany z immobilizrem, który załącza światło i dodatkowo pozwala
na zamykanie z pilota. Muszę sprawdzić czy można zamknąć drzwi z kluczyka włożonego do
stacyjki i odszukać element odpowiedzialny za całą sytuację.

-- Dodano: 28 lutego 2019, o 10:47 --

Sprawdzone, winę za okresowe działanie pilota ponosi biały plastikowy kołeczek w stacyjce.
Po włożeniu klucza wysuwa się i wciska przełącznik informujący auto o kluczyku w stacyjce.
po wyjęciu kluczyka powinien się schować wciskany przez sprężynkę w tym przełączniku,
ale się blokuje w takiej pozycji. Auto "myśli" ze klucz włożony i nie pozwala zamykać ani
otwierać auta z pilota... Wypięcie wtyczki przynosi natychmiastowy efekt. Zastanawiam się
co oprócz tego pilota i lampki w podsufitce jest sterowane tym włącznikiem? Czy naprawiać
stacyjkę czy jeździć z odłączonym kabelkiem?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 16:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Fajnie, że znalazłeś źródło problemów.
A próbowałeś czymś nasmarować, żeby się nie zawieszał?

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 mar 2019, 20:36 
Świeżak
Offline
Od: 12.01.2019
Posty: 23
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Tak, czyściłem i smarowałem ale niewiele to pomaga - biały element jest wyrobiony i zamiast się cofać klinuje się
w pozycji "górnej" i informuje auto że kluczyk w stacyjce. Planuję rozebrać wkładkę i go wyciągnąć o ile to możliwe.
Wydaje mi się ze został włożony od zewnątrz i zaklepany żeby się nie wysunął. Kupię inną stacyjkę wraz z kluczem
i pilotem - mam tylko jeden i planuję drugi zaprogramować a zakup takiego zestawu jest tańszy niż sam pilot :>
Problem tylko w tym że na 20 zapytań do sprzedawców o producenta pilota tylko 4 raczyło odpowiedzieć jaki pilot
jest w zestawie. Wkładkę przełożę do nowej stacyjki, pilota przełożę razem z immo do nowej obudowy, dotnę i przeprogramuję.
Najpierw potrenuję na zakupionej stacyjce wyciąganie wkładki tak by niczego nie pogubić i nie pomylić, jak zadziała
to wezmę się za swoją. Wyciągając wkładkę robiłem to bez żadnej instrukcji i gdy szło mi opornie postanowiłem
odkręcić 2 śrubki w okolicy wkładki - nie róbcie tego w domu!! :arrow: Wkładka wyszła razem z całym mechanizmem sterującym
stacyjką, ryglem kierownicy, zębatkami i sprężynami!!!! Zmontowanie tego z powrotem w aucie z latarką jest ciężkim
przeżyciem które zostawi ślad na całe życie. <bach>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 mar 2019, 19:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Witam wszystkich.

2 lata temu pojawił się problem bo jeden zdalny kluczyk przestał działać. Myślałem, że bateria padła więc wziąłem drugi ale po roku także padł więc kupiłem baterie i przez 3 tygodnie było ok ale powoli zasięg malał i pomyślałem, że wadliwa bateria. Kupiłem drugą i po jakimś czasie to samo. Przez jakiś czas otwierałem auto ręcznie ale nie dawało mi spokoju, że pilot nie działa. Mierzyłem jak zachowuje się bateria na czuwaniu i pomiary pokazały, że najzwyczajniej się rozładowuje. Wpadłem na pomysł by zamontować dodatkowy mikrowłącznik i problem rozwiązany tylko trochę nie wygodny bo trzeba palcem wskazującym naciskać z drugiej strony. Jednak to i tak wygodniejsze niż celowanie w zamek :)


Edit

Jakby komuś pilot rozładowywał baterie, to znalazłem rozwiązanie.


Ostatnio edytowano Pt, 15 mar 2019, 09:43 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 09:19 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 22.12.2014
Posty: 658
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
W Siemensie ?

_________________
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, ZMIENIAREK, WYŚWIETLACZY (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9
Wyprowadzanie wyjść RCA
Płyta startowa nawigacji GH, Soft nawigacji gg/gy
Żarówki klimatronika
503304123


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 10:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Producent nie ważny.
Jeśli pilot szybko rozładowuje, to trzeba założyć dodatkowy mikrowłącznik który będzie podawał zasilane tylko wtedy gdy otwieramy lub zamykamy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 11:19 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 22.12.2014
Posty: 658
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
A, taka "proteza"
W większości pilotów problem rozładowywania baterii jest do naprawienia bez takich dodatkowych rozwiązań. Niestety są wyjątki. Jednym z nich jest pilot Siemens z m6 GH.

_________________
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, ZMIENIAREK, WYŚWIETLACZY (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9
Wyprowadzanie wyjść RCA
Płyta startowa nawigacji GH, Soft nawigacji gg/gy
Żarówki klimatronika
503304123


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 14:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Pstryczek wmontowałem w środki i wystaje z drugiej strony na 2 mm.
Mi to pasuje bo tania sprawa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 18:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
to nic nie da tu problem jest scalak , problem wystepuje tylko w pilotach simensa ale wymeinia sie na nowe i nie problemu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 21:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Co nic nie da? Za 5 zł mam dobry pilot :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 21:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Mam centralkę i kluczyki Siemens. Jeden pilot zaczął szwankować - przestał otwierać tylną klapę. Drugi działa ok. W obu nie swieci dioda.
Kupiłem u chińczyka zamiennik Visteon 41528 za 38zł. Po zaprogramowaniu działa bez zarzutu z centralką Siemens.

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 mar 2019, 22:40 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.03.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Nikt w okolicy nie programuje i nie mam dostępu do zamienników więc poradziłem sobie sam i jestem zadowolony bo nie ma nawet stanu na czuwaniu które minimalnie ale rozładowuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 mar 2019, 08:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.08.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
airbob napisał(a):
A, taka "proteza"
(...) Niestety są wyjątki. Jednym z nich jest pilot Siemens z m6 GH.


Konieczna wymiana kompletu, czyli pilotów w kluczykach i modułu sterującego, czy samych pilotów?

Wysłane przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 15:04 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Witam

Mam problem z otwieraniem i zamykaniem klapy bagażnika w GH Kombi tj.

- nie działa otwieranie/zamykanie klapy z przycisku
- nie działa otwieranie/zamykanie klapy z pilota

Rozebrałem całą osłonę klapy, odpinałem przycisk żądania jak i blokowania niestety w ciągu dalszym jest problem, zastanawia mnie tylko dziwne napięcie wchodzące na czarnym i brązowym przewodzie tj. około 11,60V, po naciśnięciu otwierania i zamykania spada do około 11V

Czy aby przetestować siłownik zamka czy jest sprawny mam podać napięcie na brązowy i masę na czarny, mikrostyk w zamku jest ok, bo po otwarciu zapala się lampka bagażnika.

Wszystkie objawy wskazują na uszkodzony silnik zamka, albo zacinający się ale obawiam się aby to nie był BCM, bo klapa z niego też jest sterowana :(


Ostatnio edytowano Pn, 25 mar 2019, 15:04 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 16:44 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.03.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Witam, od 2 tygodnie jestem właścicielem Mazdy 2.0 benzyna 2008r.
Do sprawy... Przyjechali do mnie Panowie uprać auto i poprzez otwarty bagażnik bądź dzwi przez 4 godz. paliła się lampka któraś i aku padł. Odpaliłem z kabli, od razu odpalił. I teraz problemy. Nie działa pilot zamykania i otwierania drzw


Pordziłem się forum, sresetowałem centralke pod schowkiem nie pomogło, próbowałem zaprogramować - drzwi nie reagują nie mogę kontynuować progr.

Kluczyk drzwi zamyka, otwiera.

Nie znam się na elektryce, czy macie namiary na jakiegoś magia w okolicy Warszawy co ogarnia Mazdy?? Podobno w Krakowie taki jest, macie jakiś namiar?


2 problem.
Po przekreceniu kluczyka w pozycje on, coś zaczyna pikać dość głośno jakby z głośnika albo spod radia bądź stacyjki, kurcze ciężko stwierdzić. Po odpaleniu auta raz pika co sekundę, później co 2 sek. za chwilę przestaje ogólnie z różna częstotliwością.

Coś czytałem o tym na forum, że ktoś miał takie problemy ale chyba nikt ich nie rozwiązał.

Ktoś pomoże?

Ehh właśnie miałem jechać, na wymiany oleju, filtrów paska ale wszystko wstrzymałem póki tego nie ogarnę.

Jedym słowem jestem załamany, boję się teraz auta odpalać bo nie wiem jak się uzbraja alarm.

Dzięki za wszelkie wzkazowki z góry.

-- Dodano: 25 marca 2019, o 16:44 --

Problem rozwiązany pilot działa pikanie ustało póki co. Polecam Panów z Warszawy z Lustrzanej na bemowie "Ban PER"


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 23:36 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 157
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
W gh kombi chyba nie ma otwierania z pilota. Tylko szeroki guzior, który jak pęknie guma to nie otwiera klapy właśnie. Rozwiązanie: wymiana guziora.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 kwi 2019, 19:16 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Nie działa otwieranie z przycisku jak i otwieranie czyli odblokowanie zamka z pilota. Guzik jest ok.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2019, 06:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 157
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Pokaż ten pilot, jak chcesz klapę w kombi otwierać z pilota?
Klapę otwiera się tylko tym wielkim guziorem. Ten mały jest tylko do zazbrajania alarmu, nie da się nim otworzyć ani rozbroić alarmu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2019, 11:24 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Dałeś mi trochę do myślenia, dzisiaj odepnę przycisk i zrobię przejście na krótko i zobaczę czy otworzy się klapa. Choć przycisk wygląda prawie jak nowy ale może mikrostyk pod gumką już walnięty jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 6 kwi 2019, 11:03 
Amator
Offline
Od: 29.01.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
jetrules ile masz przycisków na pilocie? jeśli 2 albo 3
to raczej nie masz otwierania klapy bagażnika z pilota.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 06:32 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Dokładnie tak jak piszecie nie mam otwierania z pilota, otwieranie jest tylko z przycisku na klapie, po sprawdzeniu ponownym wychodzi że przycisk, w Czwartek będę miał nowy, gdyby ktoś miał problem z otwieraniem, piszcie postaram się pomóc :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 08:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Polecam zrobić guzik otwierania bagażnika w środku. Ja zrobiłem taki patent i jestem mega zadowolony. Guzik ma podświetlenie odpalające się w momencie załączenia świateł. Naprawdę fajna sprawa ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 06:31 
Świeżak
Offline
Od: 28.04.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zachodniopomorski
Po zmontowaniu nowego przycisku i zobaczenia że działa i klapa ożyła :), pomyślałem o takim samym guziku jaki masz zastosowany u Siebie, ten guziczek zostawiałeś z tyłu czy dociągałeś do przodu do deski rozdzielczej ?


Ostatnio edytowano Wt, 16 kwi 2019, 06:31 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 08:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.11.2016
Posty: 571
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Ten guzik kupiłem nowy i zamiontowałem. Montując go sprawdziłem jaki kolor przewodów leci do knyfelka i wpiąłem się w wiązkę biegnacą obok bezpieczników we wnętrzu ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 12:40 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
jdman93 możesz wrzucić fotkę pokazującą jak u Ciebie wygląda ten guzik?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 14:21 
Świeżak
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: śląski
Witam kolegów.
Mam problem z grotem kluczyka. Zamówiłem nową obudowę kluczyka z aliexpress.
Wymieniłem jedynie ten plastik gdzie jest zamocowany grot. Auto z pilota reaguje normalnie poprawnie otwiera i zamyka lecz po włożenia kluczyka do stacyjki nie rozpoznaje go i zaczyna migać kontrola z kłódką i nie można odpalić auta. Drugi kluczyk działa poprawnie.

Proszę o pomoc


Ostatnio edytowano Cz, 11 lip 2019, 14:21 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 14:30 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Pastylka od immo przełożona?
Bo nie pamiętam w którym elemencie jest (czy tam gdzie grot, czy tam gdzie bateria).

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 20:52 
Świeżak
Offline
Od: 04.06.2019
Posty: 15
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: lubuski
Ja też ostatnio zmieniałem obudowę kluczyka scyzoryk w swojej maździe i tak jak pisze kolega wyżej ze starego pilota musisz przełożyć "pastylkę" od immobilizera i przełożyć do nowego kluczyka. Jest później trochę zabawy ze złożeniem wszystkiego żeby działał właściwie scyzoryk, ale nie jest to niemożliwe. Ja robiłem to pierwszy raz i zeszło mi 30 minut. Obudowa od kluczyka nie pasowała do mojej elektroniki w końcu przełożyłem same przyciski w dolnej części obudowy i założyłem nową górę przekładając wcześniej "pastylkę" (miałem ułamany ząbek w górnej części). Oczywiście jak masz oryginalny kluczyk to możesz przełożyć też znaczek mazdy pasuje idealnie do obudowy z aliexpress.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lip 2019, 11:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.11.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Ja zakupiłem kluczyk firmy Keyecu zgadza się nr modelu i częstotliwość fali. Immobilizer przeprogramowany. Rozpocząłem procedurę programowania klucza, ecu gotowy, ale kompletnie nie czyta i nie programuje mojego nowego pilota. Gadałem z gościem, który serwisuje takie piloty, i stwierdził, że pilot wysyła sygnał, ale prawdopodobnie samochód nie jest w stanie go odczytać.

Zastanawia mnie, czy rozpoczynając procedurę programowania muszę zaprogramować 3 klucze (2 oryginalne + 1 dokupiony) czy mogę tylko ten dokupiony?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 lip 2019, 21:00 
Nowicjusz
Offline
Od: 04.11.2018
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Witam,

Jak w tytule, czy istnieje możliwość wykasowania zapisanych piltów z pamięci centralnego zamka?

Czy można to zrobić przez forscan OBD2? Czy istnieje inny sposób?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 431 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.