Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:53

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 10:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Sam sie wprosilem. Nie pamietam jakie numwrki to mialo. Jakies 2 szt.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 11:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czyli przypuszczasz, że nie zaorało Ci to mapy paliwowej?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 11:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja mialem serie mape.Napewno teraz jest inna.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 13:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
poxtazo mowisz bardziej liniowo, bez pierd... cia przy 2k, a jak z gorą, bo u mnie na serii mapie, powyzej 2.800 sie nic nie dzialo - doslownie. Dopiero po mapie poczulem ze to twin- turbo.
Czyli ogolnie jakby slabszy ? ( moze to co darrecki kiedyś podejrzewał, ze go trochę wykastrują[ przytrzymają] zeby faktycznie te wastegaty wytrzymały na dluzej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 13:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No ja tak to odbieram tez. Lagodniej poprowadzili. Lepiej jedzie gora teraz wg mnie. Usuneli mu ten peak momentu obrotowego ktory mogl faktycznie urywa klapki od strony dolotowej. Wg mnie nie jest slabszy , poprostu inaczej rozwija moment obrotow. Ale zeby byla pewnosc trzeba jechac na hanownie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 14:53 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Akcje to:
AJ024E - dokręcenie wtrysków (ewentualna wymiana oleju i filtra jeżeli będzie brudny)
AJ024D - nowa mapa
AJ024A - nowa pompa vacum

Dzisiaj odbieram auto po tych akcjach więc zobaczę jak sytuacja wygląda u mnie.
Vacum pompy mi nie wymienili bo mówili ze na ostatniej akcji serwisowej była ona zmieniona ...
Oleju nie zmienili bo akurat miesiąc temu miałem zmieniany :|
Więc skończyło się na nowej mapie i dokręceniu wtrysków. Oczywiście serwis mazdy dalej stabilnie, po zapytaniu co z wałkami rozrządu facet zrobił krzywą minę i zapytał się czy coś się dzieje w moim aucie, potem powiedział że to z tym są związane akcje serwisowej ponieważ pompa vacum była zła, puszczała opiłki i wałek się zacierał :lol: Szkoda że sytuacja jest dokładnie odwrotna ...
Czas się pozbyć tego auta <oczy>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 gru 2018, 16:11 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja jestem umowiony w przyszlym tyg. Ale coraz bardziej sie waham czy jechac. Moj sie lapie tylko na AJ024 B i D. Oba to jest upgrade softwaru. A mi chodzi najbardziej o dokrecenie wtrysków.
A waham sie bo u mnie sie jakby coś odblokowało, obczyściło, zaadaptowało do wirusa- nie wiem, ale efekt falowania przy przy przyspieszaniu ( pow. 3.500 rpm) w ogole ustapił, nawet turbo lag podczS wypalania mniej odczuwalny.
Jak tylko chca nowa łagodniejsza mape wgrać, to niech ciągną wora, :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 gru 2018, 08:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Panowie ja już po wizycie, faktycznie mazda chyba ściemnia że update softu jest związany z zabezpieczeniem przed przepięciami ... Auto rzeczywiście chodzi inaczej, wydaje się jakby moment był płynniej rozłożony, już nie zrywa tak od dołu ale za to jednostajnie przyśpiesza. Fajnie byłoby móc porównać wykres z hamowni przed i po <niewiem>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 gru 2018, 18:23 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Pytanie czy ta mapa będzie lepszą bazą do zrobienia lepszej, płynniejszej wiruskowej mapy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 gru 2018, 18:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Odp jezt prosta. Jak ktos.jest kumaty to nie bedzie poprawial mapy tylko napisze wlasna . Poprawiaja papudraki amatorzy ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 gru 2018, 16:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.12.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Od pewnego czasu zapala mi się błąd Vehicle system inspection required po przejechaniu paru kilometrów są dni kiedy się nic nie dzieje , jak się zaświeci to po zgaszeniu i odpaleniu znika na parę kilometrów po czym znów wyskakuję

https://zapodaj.net/07ada1d5210fb.jpg.html


Ostatnio edytowano Wt, 11 gru 2018, 17:45 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 gru 2018, 20:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie jesteśmy wróżkami - trzeba odczytać kody błędów interfejsem diagnostycznym.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 08:24 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Witam. Mam problem. Po wizycie w salonie Mazdy (uk) sprawdzeniu silnika i wgraniu Nowego "systemu" moj samochod zaczal dziwnie pracowac. Silnik po odpaleniu nie pracuje równomiernie. Tak dzieje się od czasu do czasu. Poza tym mam wrazenie ze jadac na niskich obrotach szarpie. Mam automat. Wrzucę filmik. Czy ktoś będzie w stanie mi pomóc?
https://www.youtube.com/watch?v=UtSD2hjqSko


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 11:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Rocznik 2013, więc pierwsze podejrzenie pada oczywiście na wałek.
Musisz się dowiedzieć jaki zakres prac przeprowadzili. Czy zmienili pompę vacuum, czy ruszali podkładki i czy po tym wszystkim zmienili olej. Wg. mnie gdyby wykonali wszystkie powyższe czynności poprawnie, wgranie oprogramowania nie powinno mieć żadnych negatywnych skutków. Gdyby nawet wałek był wytarty, a auto jeździło wczesniej poprawnie, to po recallu nie powinno być problemów - przynajmniej przez chwilę... Bo to, że po akcji auto jeździ innaczej to już wiemy, ale póki co nikt nie skarżył się na problemy z tym związane. Można by też profilaktycznieskasować adaptację PCM, ewentualnie skalibrować wtryski.
Dodatkowe pytania:
- jak długo masz to auto
- czy były jakieś problemy wcześniej
- czy masz/wiesz co to ELM i Forscan.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 12:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Podzielam zdanie darreckiego. U mojego kierownika który ma CX-5 2013 przy tym recall'u robili ponownie (3 raz) już pompę vacum. Myślę że srają po gaciach że problem z wałkiem spowoduje zatrzymanie pracy / osłabienie vacum w efekcie brak hamulca. Jeśli ktoś by przez to zginął to temat stałby się gruby. Inaczej nie mogę wytłumaczyć 3 zmian vacum w ciągu 3 lat. Jemu zmieniają je praktycznie co roku, od 2015. Patologia że strony Mazdy.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 12:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
No ale c9s musi ta pompe zabijac? Wiec w jakim stanie ma walek? Skoro dojechal juz 2 pompy to chyba walek noe wyglada juz obiecujaco a co za tym idzie silnik tez juz nie powinien poprawnie pracowac.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 14:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
11 grudnia 2018, o 16:58 kasza19611 napisał(a):
Od pewnego czasu zapala mi się błąd Vehicle system inspection required po przejechaniu paru kilometrów są dni kiedy się nic nie dzieje , jak się zaświeci to po zgaszeniu i odpaleniu znika na parę kilometrów po czym znów wyskakuję




11 czerwca 2018, o 16:36 Gregolo napisał(a):
Umnie wlasnie był ten czwarty DTC:

P06DE:00 (Engine oil pressure switch control circuit low input)

Ale na desce nie bylo kontrolki oleju czy tez komunikatu o niskim cisnieniu oleju.

Byl za to MIL, i" vehicle system inspection required"
Bez check engine.

Co lepsze szperajac w necie, P06DE - zazwyczaj elektrozawor pompy oleju.

Ten bład co ja akurat miałem wywali przy częściowo zatkanym smoku, poniewaz cisnienie w nizszych predkosciach obrotowych, bylo w tolerancji, przy wyższych wywalalo blad - bo pompa nie mogla podać ządanego zwiększonego cisnienia na uklad.

Co ciekawe, po wylaczeniu i wlaczeniu auta blad sie kasowal, i w jezdzie miejskiej nie wyrzucał, dopiero przy predkosciach w ok. 100km/h co z tym idzie wikeszym zapotrzebowaniem na cisnienie oleju -znowu go wywalało na deche. ( w DTC był zapisany tak czy tak.)

-- Dodano: 11 czerwca 2018, o 16:36 --

Co do dymu z korka lub syczenia,- nic takiego nie wystepowalo...
Takie objawy to juz chyba przy mega przedmuchach jak w pasacie b6 ,
Takie objawy wcale nie musza wystapic przy przepuszczajacych podkladkach a raczej podkladce bo to zazwyczaj jedna idzie w szlag.
Moze byc ze przedmuch jest znikomy, moze trwac nawet 30- 40 tys km, a kokon z wegla pod kopuła powoli i systematycznie sie zbiera, kiedy juz odpadnie, to zatkane sitko murowane.
Podpisuje się przed wczesniejsza wymianą, profilaktyka nie zaszkodzi, koszt żaden.
Szczególnie przy przebiegu 140k km i wiecej, bo nie wiadomo czy ktos juz zmieniał- chyba ze wiadomo..
U mnie się wysypało przy 110 tys km.


Gregolo napisał(a):
siema,
tak, problemem bylo czesciowo zatkane sitko ( smok) w misce olejowej, po zdjeciach ktore mi pokazali w ASO - na moje zadanie to ten smok byl zatkany prawie w calosci. Jest to spowodowane przedmuchem na którejs z podkladek - na 99% albo na paru.. zazwyczaj jedna, max 2 . wymienia sie i tak wszystkie bo to zwykla podkladka miedziana ktora kosztuje grosze. Niestety robota Cie nie ominie. trzeba wyciagnac wtryski, zdjac pokrywe zaworow, wszystko wyczycsic, wlacznie z osmolonym wtryskiem zapewne.. zdjac miche, przeczyscic sitko, zmontowac , najlepiej plukanka, i nowy olej. mozesz sie samemu pobawic jak masz czas, jak nie to do kogos lebskiego ktory zrobi wszystko po kolei. Odradzamn ASO, chyba ze masz jeszcze na gwarancji, w przeciwnym razie skasuja jak za zboze. za same przewody paliwowe ktore wedle ich instrucji trzeba zalozyc nowe - chcieli skasowac ponad 900 zl. a gdzie cala robota..
Tak czy inaczej - dzialaj, bo jazda z tym moze przytrzec panewki, turbo itd.
Pozdro.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 19:39 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
darrecki
Hej. Mam to auto od maja. Miał przejechane 72 tyś mil. Nie wymienili oleju w salonie. Z wałkiem nie ma problemu bo pytałam. Poza tym moja Mazda jest z ostatniego dnia grudnia wiec nie zalicza sie do tych wadliwych egzemplarzy. Dzisiaj byłam na serwisie. Wymienili olej na nowy dodali jakiś uzdatniacz wymienili filtry i z tego jak wracałam do domu samochód chodził lepiej. Miał więcej mocy i to nie dławiło. Na serwisie nie znaleźli nic co by powodowało taka pracę silnika. Bede miala do wymiany w ciagu pol roku tarcze.

-- Dodano: 12 grudnia 2018, o 19:39 --

darrecki
A problemów nie miałam wcześniej żadnych. Auto szło jak żyleta. Zwróciłam uwagę mechanikowi żeby sprawdził co jest. Pokazałam film. Powiedział że silnik brzmi tak jakby było za dużo powietrza. Sprawdził wtryski czy nie są poluzowane ale też nic takiego. Był wyciek oleju z silnika ale powiedział że to jakiś stary wyciek i żeby mieć na to oko. Jeśli w ciągu 2 tyg znów się pojawi mam do nich wrócić i będą szukać przyczyny głębiej. Zobaczymy jak dzisiaj będzie w drodze do pracy. Odezwę się na pewno i dziękuję za podpowiedź.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 gru 2018, 20:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Czyli akcja to było tylko programowanie PCM? Czy coś jeszcze?
Podaj VIN, a w zasadzie wystarczy 6 ostatnich jego cyfr, to sprawdzimy czy faktycznie nie łapie się na wałek. Grudzień to data produkcji czy rejestracji? Bo to 2 różne rzeczy, produkcję trzeba liczyć jako "rejestrację - 4 miesiące".
Bo inaczej to naprawdę ciężko wytłumaczyć takie zachowanie silnika po aktualizacji. Raczej samego oprogramowania nie mogła Mazda zepsuć, a potem wgrać go do każdego diesla jaki wyprodukowali...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 08:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.12.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: kujawsko-pomorski
Witam mam mały problem z moja mazda 2.2 d 2013r 150 km ostatnio wstawiłem auto do mechanika chciałem wyciąć egr bo zamulał czasem no i oczywiście chciałem podnieść moc i okaza się że auto ma 129 km a nie 150 wtryski sprawdzone sa ok i dpf tez spoko.spotkał się ktoś z was może z taka sytuacja?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 08:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Turbo kuca.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 08:59 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
A jaki masz przebieg ? Skoro 2.2 2013 rok to pewnie wałek rozrządu się wytarł i dojechał Ci turbo :/


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 09:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
14 grudnia 2018, o 08:22 Marco11 napisał(a):
Witam mam mały problem z moja mazda 2.2 d 2013r 150 km ostatnio wstawiłem auto do mechanika chciałem wyciąć egr bo zamulał czasem no i oczywiście chciałem podnieść moc i okaza się że auto ma 129 km a nie 150 wtryski sprawdzone sa ok i dpf tez spoko.spotkał się ktoś z was może z taka sytuacja?


Napisałem Ci przecież w innym temacie żebyś podał VIN. Jaki przebieg masz...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 09:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Sprawdź ciśnienie doładowania i wszystko będziesz wiedział. W dieslu doładowanym zawsze zaczyna się od ciśnienia doładowania a dopiero potem układu wtryskowego

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Pt, 14 gru 2018, 09:48 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 10:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.12.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: kujawsko-pomorski
Ciśnienie też było sprawdzane i też jest ok


Ostatnio edytowano Pt, 14 gru 2018, 10:16 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 10:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To jakie jest to cisnienie ok ? Skoro wtryski ok, cisnieni3 doladowania ok, a brak 30 30km ?;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 11:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Dalej nie podałeś jaki przebieg, jakiś czas temu czytałem wątek że przy większych przebiegach (już od 100 tys) potrafią mocno nie trzymać serii.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 11:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No ale coś się zepsuło i szybko forum ma odpowiedzieć na wszystkie pytania i wywróżyć wszystkie potrzebne do tego dane... No już, powiedzcie co mi się zepsuło! Natychmiast... ! Potem ktoś narzeka, że ten temat ma ponad 80 stron, gdzie większość to takiego typu posty... Ktoś napisze że ma problem, ale nie napisze dokładnie konkretów i potem ciągnie się taki dialog na 3 strony...

(niestety mój post też nie pasuje do wątku, ale chciałem wyrazić swoje zdanie na ten temat).

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 12:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.12.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: kujawsko-pomorski
14 grudnia 2018, o 11:20 popielasty napisał(a):
No ale coś się zepsuło i szybko forum ma odpowiedzieć na wszystkie pytania i wywróżyć wszystkie potrzebne do tego dane... No już, powiedzcie co mi się zepsuło! Natychmiast... ! Potem ktoś narzeka, że ten temat ma ponad 80 stron, gdzie większość to takiego typu posty... Ktoś napisze że ma problem, ale nie napisze dokładnie konkretów i potem ciągnie się taki dialog na 3 strony...

(niestety mój post też nie pasuje do wątku, ale chciałem wyrazić swoje zdanie na ten temat).

Numer VIN 6 ostatnich cyfr wystarczy chyba 138007 A problem jest dokładnie taki że auto czasem nie chciało przyspieszać od 2500 obrotów Ale to zdarzało się rzadko byłem w serwisie sprawdzili i stwierdzili że jest wszystko ok kazali przeczyscic tylko egr. Mechanik swierdzil ze egr przycina sie czasem i lepuej by bylo kupic nowy albo poprostu go usunac, ale że chciałem też zwiększyć moc po sprawdzaniu auta wyszło że ma one 129km A nie 150 sprawdzili ciśnienie ok 1.6 bar pompowtryski też ok pdf też jest ok. Auto ma przejechanie 115 tyś


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 12:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
1.6 bara to ok ? ;) chyba ci troszke brakuje.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: piwo i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.