Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:28

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 1 lis 2018, 13:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Przecież silnik jak już się rozgrzeje to pracuje w konkretnym zakresie temperatur. Nijak nie przekłada to sie na wiekszą temperaturę na zewnatrz, nawet o te 10 czy 20 stopni. Po to jest układ chłodzenia i termostat- jak sama nazwa wskazuje. Niezależnie czy to Japonia, Meksyk lub Polska - nigdzie nie zaklada się przecież temperatury chłodziwa wiekszej niż 110°C.
Dyskusyjne będzie w tym przypadku dostosowanie oleju do temperatury w której nastepuje zimny rozruch silnika.
I tak, różnica pomiedzy rejonem Hokkaido a Okinawą, owszem jest , coś jakby Suwalki a Zielona Góra tego lata.
W ekstremalnie zimowych Suwałkach rozruch na 0w20 raczej sprawniej dostarczy smarowidlo do zakamarków skajaktiwa, no to chyba oczywiste.
Olbrzymie zróżnicowanie temperatur występuje również w Kanadzie oraz USA, gdzie Mazda zaleca 0w20. Jedynie na Meksyk w książce serwisowej jasno stoi 5w30.
Co jest oczywiste w sensie klimatycznym.
Wątpię czy w wiekszości amatorskie opinie powinny brać górę nad zaleceniem inżynierów producenta wyposażonych w stanowiska laboratoryjne i mających dużo więcej do stracenia co przysłowiowy, wszystkowiedzący mechanik o imieniu na J.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 2 lis 2018, 12:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Smook, no to jak inżynierowie Mazdy dają nam wybór 0w20 lub 5w30 (wg książki serwisowej) to ja wybrałem ten drugi i nie będę się z zaleceniami inżynierów przecież kłócił i wybierał 0w30, zwłaszcza, że dla naszego klimatu poza funkcją eco nie widzę przewagi 0w20...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 lis 2018, 16:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Leje 5w30 co 20 tyś , już 115 tyś przejechane I wszystko <spoko> dalej zamierzam tak robić skoro jest dobrze to po co kombinować :D

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 lis 2018, 16:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Racja, w zasadzie wciąż- a przynajmniej w zakresie manualu, obejmuje nas "Europa".Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 19:19 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja do 4 tys. na fabrycznym potem wymiana na amsoila 0W20 teraz mam 15 tys od wymiany, zero dolewek poziom taki jak po wymianie w serwisie jestem bardzo zadowolony.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 gru 2018, 20:27 
Świeżak
Offline
Od: 10.08.2014
Posty: 19
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
We wrześniu przejechałem CX-5 (03.2018, 2,5 l, 10 kkm) około 1,5 kkm w tempie autostradowym) średnia 140 km/godz.). Ubyło 0,5 l oleju. Zmieniłem olej z 0w-20 na 5w-30 i na razie, po 2 kkm jest spokój – zero ubytku. Silnik 2,5 l to rozwiercony 2,0 l skory do przegrzania. Wiadomo, że ponad 4 000 rpm pierścienie tłokowe na nadążają z odprowadzaniem oleju – czyli tak musi być ? Jakieś uwagi, komentarz?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 gru 2018, 21:04 
Offline
Mi się sprawdza to co napisałem kiedys.
Moja 2,5 w lato czesto stryb sport + zmiana biegów przy odcinke = dolewka 0,3l na 2 tys km.
Ostatnio tylko spokojnie i przez ostatnie 5 tys km nic nie ubyło na bagnecie, bo go nie kręciłem często do tych 6,250 obr.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 2 gru 2018, 22:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
2 grudnia 2018, o 20:27 TOiOWO napisał(a):
Silnik 2,5 l to rozwiercony 2,0 l skory do przegrzania.


Skąd to info?
Ja zawsze miałem info, że 2.5 to przeskalowany 2.0...
Gdzie w US mają nawet te same parametry kompresji itd. a w Europie wycisnęli z 2.0 nieco więcej zwiększając stopień kompresji...

Dla 5W30 ubytek mam w 2.5 na poziomie niezauważalnym między wymianami... Ale 95% jazdy mam poniżej 4k rpm...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 gru 2018, 22:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zrobiłem 65tys swoja GJ 2.0 i nigdy nie dolewałem między wymianami. Zona jeździ nową CX5 2.0 i również zero dolewek - wlaśnie zrobiony 1 przegląd po roku, 16tys.
Piszę zero dolewek w rozumieniu : nie było ubytku. Caly czas 2mm poniżej gornej kreski.
Należy być śwadomym dwóch spraw :
1.równe , poziome podloże
2.olej ścieka b powoli, mimo że to 0w20. Dokonujmy pomiaru po min 15min postoju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 gru 2018, 23:22 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Świadomym jeszcze w kwestii rozrzedzenia oliwy paliwem.... W.silnkach Skyactiv-G.
Takie info pojawiło się na forum jakiś czas temu...
..ubytek oleju plus dawka paliwa równa się poziom na bagnecie na tym samym poziomie...? Hehe, dywaguje tylko ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 01:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zgoda, są takie teorie; nienowe zresztą i dotyczą wszystkich silników. Na szczeście nie słychać aby poziom w silnikach benzynwych rósł aż tak zauważalnie jak w klekotach. Mimo wszystko interwały wymian nie powinny być wydłużane ponad przepisany okres lub dystans.Każdy zresztą ma swój punkt widzenia na praktykę wymian oleju.
Proszę się nie śmiać, ale prócz kontroli poziomu oleju na bagnecie od wielu wielu lat zawsze tą kroplę ..wącham. To taka ludowa madrość amerykańskich samochodziarzy - czujesz benzynę w oleju, czas go wymienić.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 02:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
2 grudnia 2018, o 23:22 Millerek napisał(a):
akie info pojawiło się na forum jakiś czas temu...


W sumie ja kiedyś spotkałem się z instrukcją serwisową w ASO: viewtopic.php?p=295279#p295279

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 gru 2018, 09:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A ja się spotkałem w analizie mojego oleju....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 22:12 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
I jak tam panowie? Jaki olej w końcu używacie do swoich Madzi?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 22:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Jak użyjesz chociaż ,,szukajki", tak trochę wysiłku, to się dowiesz :wink:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 lut 2019, 21:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
3 grudnia 2018, o 01:25 Smook napisał(a):
Proszę się nie śmiać, ale prócz kontroli poziomu oleju na bagnecie od wielu wielu lat zawsze tą kroplę ..wącham. To taka ludowa madrość amerykańskich samochodziarzy - czujesz benzynę w oleju, czas go wymienić.


Też tak robię w MPS-ie. Tam mi oleju delikatnie przybywa przy jeździe na krótkich dystansach bez upalania, ale to akurat normalne w aucie z turbo i dobrze "podlanym" programem. Natomiast wystarczy 100-kilometrowy przelot po autostradzie czy gdziekolwiek ale ostro, z wkęcaniem silnika pod czerwone, żeby oleju troszkę ubyło na bagnecie. Ale to raczej nie to że silnik olej wtedy przepala w ilościach hurtowych, tylko zawarta w nim benzyna doszczętnie odparowuje po konkretnym rozgrzaniu. Za to z wydechu sadzi mi czarnymi ciapkami na zadek i ciężko to zmyć, ale ten typ tak ma po chipowaniu... Interwał wymiany oleju w MPS to u mnie max 7500km...

Odnośnie zaś GJ u mnie, to na razie za mało kilometrów, żeby konkretne wnioski wyciągnąć. Ale biorąc pod uwagę fakt, że GJ służy mi do spokojnej jazdy, więc i zużycia oleju się nie spodziewam, a kontrolowanie stanu co 1000km i tak mam zakodowane, niezależnie od auta jakim jeżdżę. Taki nawyk... Dam znać za rok jak to wygląda po całym interwale od wymiany do wymiany... :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 21:07 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 21.07.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W mojej 2.0, w ostatnim czasie serwis dolał 1,5 litra 0w20, podobnie jak koledze Tomala. Wszystko przy przebiegu 16k km - wtedy z prawie suchego bagnetu, poziom oleju jest idealnie między min/max.

Bemo Motors w Warszawie twierdzi, że nie ma powodów do obaw.
Spora część tego przebiegu to autostrady, mniej Warszawa i pomniejsze miasteczka :)

Wg. Mazda - norma zużycia oleju w tym silniku to do 700 ml / 1000 km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lut 2019, 09:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
1,5L nawet na te kilkanaście tysięcy kilometrów wydaje się bardzo bardzo dużą ilością. Jeśli ciągniesz autostradami ponad 140 km/h stale to mogę to zrozumieć.

Z doświadczenia wiem, że jest sporo silników, które biorą olej przy prędkościach autostradowych, podczas gdy po mieście nie biorą nic.

Są tu osoby które od wymiany do wymiany nic nie dolewały. Inna sprawa czy nie jeździły na niskim stanie.

Ale co tam, jeździć, w razie draki niech Mazda się martwi. Jeśli ma coś wyjść to zakładam, że wyjdzie przed końcem gwarancji.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 lut 2019, 23:51 
Amator
Offline
Od: 22.02.2015
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
1,5l to naprawdę sporo. Ja użytkuje głownie m6 na autostradach (85%) z prędkością "przelotową" :wink: i fakt troszkę ubywa ale mam oleju tak na połowę bagnetu przy wymianie. Wymieniam co 10000 km. Teraz zmieniłem na amsoil 0w20 i liczę, że będzie jeszcze lepiej. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 maja 2019, 14:18 
Świeżak
Offline
Od: 22.01.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W pierwszym roku eksploatacji - zero ubytku. Na pierwszym przeglądzie silnik zalany kupioną prywatnie Suprą 0W20. Nie sprawdzałem ile wlali w serwisie, ale po 10 tys zauważyłem ubytek oleju (poniżej minimum). Dolałem ok 0,5 l. Od tego czasu obserwowałem olej regularnie i ostatnio, po ok 7 tys. dolałem 0,5l nie czekając już na spadek poniżej minimum. Wniosek - bierze ok 0,5l/10 tys. km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 maja 2019, 16:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Yoorek Zmień olej na coś lepszego, może w oleju tkwi problem.
Chyba, że go mocno butujesz, no to w tedy musi brać.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 maja 2019, 01:33 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
U mnie 3 tys. km pyknęły od wymiany na AMSOIL 0W20, jazda 80% trasa, a 20% ruch wiejsko-miejski :D Ile wlali tyle jest... W trasie generalnie spokojnie, ale możliwości 2.5 czasami wykorzystuję, ba, czasami z premedytacją to robię :D

Niniejszym pozdrawiam serdecznie właściciela CX5, który chciał się wczoraj po południu ścigać na A2 za bramkami w Zgierzu :D :D :D

Kolego, miałem kiedyś MPS-a... Trochę szacunku... :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 maja 2019, 11:27 
Amator
Offline
Od: 22.02.2015
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Potwierdzam na amsoil 0w20 poziom oleju nie drgnął nawet o milimetr. Styl jazdy taki jak na suprze.Zrobilem na ten moment 5tys km, przy suprze był już widoczny ubytek przy takim przebiegu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 cze 2019, 17:13 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
30 maja 2019, o 02:33 Walderam napisał(a):
U mnie 3 tys. km pyknęły od wymiany na AMSOIL 0W20, jazda 80% trasa, a 20% ruch wiejsko-miejski Ile wlali tyle jest...


30 maja 2019, o 12:27 Peetross napisał(a):
Potwierdzam na amsoil 0w20 poziom oleju nie drgnął nawet o milimetr.


Amsoil Signature Series 0w20 ma bardzo niski jak na lepkość 0w20 parametr odparowalności. Wynosi 8,5%.

Karta danych technicznych: https://www.amsoil.com/lit/databulletins/g2880.pdf

O odparowalności poczytacie na blogu: https://czarnepaliwo.wordpress.com/2015 ... ug-noacka/

Z innych olejów o niskim Noack jest np. Ravenol EFS 0w20 (9,1%). Ma jednak nieco inny charakter. Wyższy HTHS sprawia, że jest odpowiedniejszy do eksploatacji pod cięższą nogą, ale na krótszych interwałach z uwagi na mniejszy niż w przypadku Amsoil TBN (liczbę zasadową).

https://www.ravenol.de/uploads/tx_raven ... 0W20_0.pdf
https://czarnepaliwo.pl/glowna/421-rave ... 20-4l.html
https://czarnepaliwo.pl/glowna/420-rave ... 20-1l.html

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 15:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Od 7 miesięcy amsoil 0w20 i olej nie ubywa ani ml, rok temu na supra 0w20 po 6 miesiącach dolewka koło 0,3/ 0,4l.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 16:34 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Nie wiem co tam Aso leje, ale mi nie ubywa. Teraz była wycieczka w ciepłe kraje 4000 km w 3 tygodnie, ubytku brak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 18:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Często kręcisz do odcinki ? znaczy tryb sport i ful gaz ? bo widzę że taka jazda sprzyja ubytku oleju, ale na amsolil i tak nic nie ubywa.
Spokojna jazda bez zmiany biegów koło 6000 tys obr. to i na suprze 0w20 oleju nie ubywało.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 18:49 
Nałogowiec
Online
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie dwa tygodnie pan w serwisie sprawdził na moją prośbę poziom oleju i było na samym dole (ale w normie). Z racji że zaraz przegląd (przyszły tydzień) to nie dolewałem. Diabli wiedzą ile zalali. Od wymiany jakieś 15K przebiegu.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 lip 2019, 19:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Moje obserwacje :
- jak wcześniej pisałem : olej z fabryki i Penrite 0W20 - ubytków brak,
Doszły dwie zmiany Supra 0W20 - na obu ubytków brak,
- właśnie zalałem Eurol 0W20 (jeszcze tańszy od Supry a przyzwoity wg parametrów) ) i zobaczymy.
Silnik 2.0 Przebieg >90tys km
Interwały zmian 10-15tys km. Użytek rodzinny, w sporej części miejski krótkie odcinki (potencjalne ubytki uzupełnia paliwo? hmm chyba nie , bo po trasie ok 5 tys tak samo ubytków nie było) + wakacynjo-wycieczkowy itp , raczej spokojny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 lip 2019, 10:52 
Avatar użytkownika
Partner forum
Offline
Od: 07.10.2014
Posty: 1237
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
11 lipca 2019, o 20:38 Andrzejsr napisał(a):
Eurol 0W20


Na który dokładnie się zdecydowałeś?

_________________
http://www.czarnepaliwo.pl - sklep z olejami silnikowymi, przekładniowymi, dodatkami do paliwa i wszelkimi płynami eksploatacyjnymi do Twojej Mazdy :piatka:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 160 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.