Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:02

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 200  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 19:03 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.10.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
8 listopada 2018, o 10:55 bulczas napisał(a):
Semi automat?

Napisałam że semi automat bo mam skrzynię biegów gdzie mogę jeździć na automacie bądź sama zmieniam biegi. O to chodziło. Dzwoniłam do salonu. Mam się zgłosić za 2 tygodnie i zostawić im samochód na jeden dzień. Tylko zastanawiam się co chcą zrobić. Nie czuje żeby coś się działo z autem. Czasem jak daje więcej gazu to czuć lekkie szarpniecie jak jadę na automacie. Na manualu nie czuje takiej różnicy. Nie wiem czy to normalne. Jeśli napisałam coś nie tak to przepraszam. Nie znam się bardzo na konstrukcjach samochodów A Mazda to moje pierwsze auto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 19:23 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Na stronie brytyjskiego DVSA (odnoga tutejszego ministerstwa transportu), pojawiły się we wrześniu 3 recalle dla Mazd 3, 6 i CX-5. Wszystkie dotyczą diesla 2.2, wszystkie dotyczą tych samych VINów i dat produkcji.

Planuję jutro dzwonić do Mazdy UK, żeby dowiedzieć się o co chodzi. Jedyny recall jaki dostałem, to przeprogramowanie PCM - zgaduję, że to w sprawie przeprogramowania sterownika wtryskiwaczy. Nagle okazuje się, że auto kwalifikuje się i na przeprogramowanie i na sprawdzenie dokręcenia wtryskiwaczy i na sprawdzanie pompy vacuum.

Te same recalle są robione od dawna u Niemców z tego co widzę.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 19:53 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No i bravo durin90 ! Dobra robota <spoko>
O to chodziło, teraz będzie można jechac do dziadów kłamliwych i rzucić to na pysk jak się będą wypierać. <baseball>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 20:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Gregolo w serwisie czymś byś im nie rzucił to będą to mieć w 4 literach. Muszą mieć odgórne polecenie z centrali, a jak widać ta zachowuje się podobnie jak polska - idą po najmniejszej linii oporu.
Druga możliwość jest taka, że te zakresy na DVSA są mocno ogólne, a szczegółowe ma tylko Mazda.

durin90 jak już się dowiesz, to proszę podziel się odkryciem z kolegami.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 20:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pamiętajcie, że w nowym jest nowa turbina ze zmienną geometrią - może grzybka jakoś poprawili przy okazji?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 21:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Zmienna geometrie ma tylko jedna tuebosprezarka stawiam na mala, wiec jesli ma zmienna geometrie to nie ma grzybka ;) bo go nie potrzebuje ;) troszke elemwntarnej wiedzy na temat dzialania i rodzajow turbosprezarek;)
Pierwsze primo, czy wiecie w ogole do czego sluzy ten grzybek ktory sie urywa w tych cud tuebinach ?;)
Drugie primo, w nowych modelach zmienna geometrie ma tylko jedna turbosprezarka i bedzie to na 99% mala dlatego zeby poprawic elastycznosc i zniwelowac turbodziure w niskich predkoaciach obrotowych silnika
Trzecie primoultimo ;) czy wiecie jaka jest roznica konstrukcyjna oraz w zalozeniu pracy takiej turbosprezarki od tego archaizmu ktory mamy u siebie ? Mam na myslu posiadaczy modeli do 2018 roku ;p
Jesli nie chetnie wam wyjasnie;p Prosze pytac tylko nie wszyscy naraz hehe ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 21:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Gdzieś wyczytałem że zmienna geometrie ma miec ta "większa" sprężarka. Nie pamietam teraz gdzie się na to natchnąłem, w każdym razie może to być nierzetelne zrodlo. poxtazo dawaj o tym naszym grzybku, co to po co i dlaczego, z układem biturbo bardzo malo miałem do czynienia, żeby nie powiedziec wcale :oops: jak już to stare cudeńka typu LR Dyscoteka I series, bądz Nissan Patrol GR. Ach stare offroadowe dobre czAsy, gdzie nie było srepów dpfów, 2.8 Td miał 118KM, ale moment + przełożenie, ze o drzewo mogłeś oprzeć, wyjsc z auta - a wóz skakał, a nie zgasł.:P

Co do naszego recall-u, to też się pofatyguje z telefonem i pocisne mazde uk. Przytocze Niemcy, może troche postrasze mediami.. a co tam :p


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 22:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
8 listopada 2018, o 21:57 Gregolo napisał(a):
poxtazo dawaj o tym naszym grzybku, co to po co i dlaczego, z układem biturbo bardzo malo miałem do czynienia


popieram, czekam na wywód

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 lis 2018, 23:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
To nie kwestia biturbo czy twinturbo czy singiel turbo. Ten grzybek to zwyczajny WG czyli wastegate czyli zawoe upustowy. Sluzy kontroli cisnienia doladowania. U nas stary klasyczny archaiczny system, sterowany podcisnieniami z vacum pompki. 2 gruszki jedna dla malej druga duzeh turbiny. Nadmiar cisnienia sygnal pyk wg sie otwiera ,turbina przestaje sie krecic,bo gazy ida w wydech nie na wirnik strony goracej. Zimna strona sie nie kreci nie many cisnienia doladowania. Bardzo proste. Zmienna geometria to taka bajka ze nie potrzebuje tego zaworu upustowego poniewaz przeplyw spalin jak i powietrza doladowanego jeat sterowane poprzez geometrie lopatek kierownicy. Wiec jesymli cisnienie osiaga punkt krytyczny wtedy sterownik daje sygnal na nadcisnieniowy lub podcisnieniowy lub elektrocisnieniowy uklad ten pociaga dzwigienke przestawiaja siw kierownice zmienia sie kierunek i predkosc przeplywu spalin (kierownica ustawia sie szeroko ) spada cisnienie doladowania . Bardzo proste ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 01:53 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Bardzo ładnie <brawo> , jednak ten nasz nieszczesny grzybek nazwałbym bardziej zaworem sterującym niż typowym wastegatem(patrz zaworem spustowym) - a może to to samo tylko włączyła mi sie polemika :idea:

Tak czy siak, tu mamy to fajnie zobrazowane (jednak chyba dobrze pamiętałem że to większe turbo będzie ze zmienną geometrią);

https://www.youtube.com/watch?v=G-oX59D-EnU


A tak na marginesie nauczylismy się mowić biturbo, a u nas występuje sekwencyjny układ twinturbo. Czyli najpierw mała, przez chwile 2 na raz, gdzie jest największy kick w plecy z momentu, ( najlepiej to czuc po remapie) a potem sama duża:

https://autokult.pl/27852,czym-sie-rozn ... -twinturbo

W teorii wszystko to cudnie wygląda, szkoda że u nas takie problemy z tym sterowaniem turbo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 02:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A czym jest wastgate jak nie zaworem sterujacym ?;) bez wastegata rozjebalo by ci turbosprezarke poniewaz rozpedzalaby sie coraz bardziej i bardziej. Odpal sobie na yt jakies filmiki i schematy jak to dziala;) i co czym steruje ;) oraz poznaj terminologie ;)

A z tego filmiku wyglada na to ze wala zmienna gemoetrie do duzej. Czyli albo przebuduja uklad ,albo mala nadal bedzie wyposazona w wastegate a duza juz nie. Tak czy siak wymusza to nieco inna konstrukcje. Wiec juz wiemy ze tuebo z 2018 nie bedzie pasowac do starszych modeli.


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 09:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 69
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
8 listopada 2018, o 18:23 durin90 napisał(a):
Jedyny recall jaki dostałem, to przeprogramowanie PCM - zgaduję, że to w sprawie przeprogramowania sterownika wtryskiwaczy. Nagle okazuje się, że auto kwalifikuje się i na przeprogramowanie i na sprawdzenie dokręcenia wtryskiwaczy i na sprawdzanie pompy vacuum.


Hej durin90,
Co do przeprogramowania PCM, to sprawdz czy to recall (kartka z czerwonym naglowkiem) czy 'Special Service Campaign' (niebieski) - bo z tego co pamietam, ja dostalem to drugie (VIN poza zakresem recall) wiec moze jeszcze dostaniesz powiadomienie o recall , wyglada na to ze akcja obejmuje 640 000 samochodow..
https://www.reuters.com/article/us-mazda-recall/mazda-to-recall-640000-vehicles-globally-over-diesel-engine-issue-idUSKCN1ND0MB


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 09:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 15.11.2015
Posty: 1019
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Zastanawiające jest to, że już w GG z 2003 miałem turbo ze zmienną geometrię i brak problemów z tym związanych przez ponad 10 lat. A potem w 2012 wprowadzili grzybki ogłaszając to jako przełom w technologii. Brawo wy...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 09:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Darecki jaki przelom o czym ty mowisz ? Najpierw byly grzybki i sa nadal , a dopiero potem byla zmienna geometria ,przynajmniej jesli chodzi o przemysl samochodowy

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 09:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 08.04.2014
Posty: 557
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ironia? Mowi Ci to cos?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 09:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.12.2014
Posty: 1499
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Nie wiem gdzie tu ironia skoro w 2003r rzekomo kolega mial w mazdzie. To wydaje mi sie, ze zmiennej geometri kierownic w turbinach to nie stosowano jeszcze mazdzie ;) o ile gdzie kolwiek stosowano ;) ale glowy za to nie poloze ;)

darrecki , odszczekuje;) miales racje . Miala zmienna geometrie trubina w gg. Bardzo prosta ale miala ;)

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Obrazek


Ostatnio edytowano Pt, 9 lis 2018, 10:13 przez poxtazo, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 10:08 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
9 listopada 2018, o 08:26 golec napisał(a):
Hej durin90,
Co do przeprogramowania PCM, to sprawdz czy to recall (kartka z czerwonym naglowkiem) czy 'Special Service Campaign' (niebieski) - bo z tego co pamietam, ja dostalem to drugie (VIN poza zakresem recall) wiec moze jeszcze dostaniesz powiadomienie o recall , wyglada na to ze akcja obejmuje 640 000 samochodow..


Dostałem recall, który nic nie pisze o dokręcaniu wtryskiwaczy czy sprawdzaniu pompy próżniowej, jedynie o przeprogramowaniu PCM


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 10:37 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
I dlatego bierzemy telefony i ciśniemy łapserdaków.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 10:42 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
W moim przypadku CS kontaktuje się z ich działem technicznym, mają mi napisać maila jak będą wiedzieć co i jak.

Rzekomo Mazda corporation (Japonia) wysyła recalle do DVSA i do Mazdy UK, ale dlaczego jedno mówi 3, drugie 1, niewiadomo (jeszcze) :P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 12:42 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Emailowalem z Main Office Mazda UK i moj VIN tez lapie sie na ten recall ale gdy pytalem o detale to te sieroty nic wiecej nie wiedza i zbywaja mnie zeby pytac dilera. Listu odnosnie recall w IRE zadnego nie dostalem jakby co.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 13:26 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
https://www.reuters.com/article/us-mazd ... SKCN1ND0MB


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 14:01 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Hmm, co na to u nas? Ktoś coś wie? I co ta za akcja z tym spring valve?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 14:23 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Ja dostałem info z ASO że czekaja mnie 3 akcje serwisowe (mimo że już 3 miałem w tym roku oO) Wspominali o wtryskach, pompie vacum (poraz drugi w tym roku) oraz przeprogramowaniu silnika. Rzekomo 2.5h roboty, ale mówili że jak coś będzie uszkodzone to auto będzie musiało zostać na dłużej. Szkoda że od początku ani razu nie wspominali o wałku rozrządu :sad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 14:43 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
ASO PL czy ASO zagranica?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 15:04 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Polska


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 16:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Takie coś przed chwilą dostałem. Generalnie DVSA dostało wszystkie recalle jako jedna wielka kupa i tak je opisali. Cały recall AJ024 to 5 różnych elementów, nie każdy egzemplarz łapie się na wszystkie.

Obrazek

Pogrzebałem trochę i chyba cześć B jest od momentu dokręcenia wtryskiwaczy, D jeszcze nie znalazłem. Dlaczego Mazda nie pisze wprost o sprawdzeniu dokrecenia? Obstawiam, żeby nie siać paniki i szybko zamieść to pod dywan.

Nie wiem czy temu wierzyć, ale teraz mam już jakiś ślad na mailu.


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 17:06 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Smierdzi ta sprawa na kilometr, w tytule jest " diesel concerns" a tylko glupi update softwaru?? Teraz Ci sie przyznali do dwóch akcji na twoje auto, a w liscie masz tylko o jednej, tak jak ja. Coś mi aie wydaje że wszystkim po cichu zkontrolują te podkladki, i momenty dokrecenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 lis 2018, 17:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 15.04.2018
Posty: 230
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Tak jak piszę, znalazłem na jakiejś stronie po rumuńsku (wiwat Multi kulti w pracy), że jedna z tych akcji, AJ024B, to na 90% stan podkładek i moment dokręcenia. W domu poszukam co kryje się pod AJ024D


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 lis 2018, 19:42 
Nowicjusz
Offline
Od: 20.10.2016
Posty: 47
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Znalazłem coś więcej na temat tych akcji serwisowych Link: http://www.anpc.gov.ro/galerie/file/retrageri/2018/Mazda3_BM___6_GJ___CX5_KE_.pdf?fbclid=IwAR09l07Sjc9PolaEJaDNqe_cm036zE8sYcQa5sr6anyOF_5JRpHMALqgMMo


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 12 lis 2018, 08:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Słuchajcie - wczoraj rozmawiałem z moim kierownikiem który ma CX-5 2013r 2.2D (łapie się na VIN z wałkami) - dostał telefoniczne wezwanie na akcję serwisową. Wstawił auto w piątek i dostał informacje, że nie zrobią tego od ręki bo nie mają pompy (vaccum). Dostał auto zastępcze i ma odebrać swoją CX-5 we wtorek po południu. Akcja dotyczy 3 czynności: modyfikacja oprogramowania PCM, wymiana pompy vaccum oraz inspekcja "czegoś tam" (na bank podkładki). Co ciekawe, sam był zdziwiony że dostał to wezwanie telefonicznie (a nie listem jak poprzednio parę lat temu). Na pytania co i dlaczego gość z ASO pokazał mu tylko kawałek jakiegoś pdf'a na monitorze komputera. Także coś się dzieje w PL z tym tematem też. Ciekawe tylko, czy dotyczy to aut z potencjalnie wadliwym wałkiem...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5987 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 200  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Lewis i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.