Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 07:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 141  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 30 paź 2018, 08:13 
Adept
Offline
Od: 19.10.2015
Posty: 142
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 30 paź 2018, 08:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
benjamin temat przerabiany tutaj viewtopic.php?p=308937#p308937

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lis 2018, 10:45 
Offline
Stary nie spij. Bier kubełko. Balkan je we wiosce. Przed wojna tyz byl. Bo ten czujnik ino pipczy na japonski ocynk z wyngla.

Porownanie ceny kola dojazdowego w Mazdzie do cen w Audi to lekkie nieporozumienie. Audi to marka premium i inny zakres cenowy, niz Mazda. Jakos dojazdowka w Astrze tyle nie kosztuje (kilkaset zł) i zadne cla oraz podatki nie sa tu uzasadnieniem. Klienci kupuja nowe auto w wersji Skypassion lub Skydream a pozniej sa zmuszeni sztukowac zestaw kola zapasowego lub podnosnik z kluczem. Moze niech zleca produkcję tam, gdzie kiedys GM i beda dostarczac kola i lewarki z Europy :P


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lis 2018, 14:01 
Offline
Mi do niczego podnośnik czy koło nie potrzebne - opłacam ADAC plus na całą EU i to mi wystarczy. ( obojetnie jaka marka auta w De 90% ludzi tak robi. jak ja )
Fakt że mazda przesadziła z ceną dodatkowego koła.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lis 2018, 14:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jak się nie ma do czego w cenniku przypierdzielić to się przypierdziela do koła zapasowego ;)
Fakt, że przesadzili ale za to całą masę rzeczy za ciężkie pieniądze u konkurencji dają w standardzie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lis 2018, 14:20 
Offline
Ludzie nie mają pojęcia co to drogie dodatki.
Np. Mondeo 2018 - najlepsza wersja wypos. Titanium i na balonach 18'' - dopłata do 19'' - 8200 zł. - to tylko dopłata z 18 a nie cena dodatkowych felg.
Mondeo czy superb czy A5 czy arteon - wybierasz opcje full a to tak naprawdę golas i trzeba dodatkowego wypozażenia z 50 tyś zl i robi sie full.
W m6 skaypassion full to full a nie psełdo.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lis 2018, 14:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie ma o czym mówić, szwagier kupił XC60 w najbogatszej wersji inscription, ceny dodatków powalające, ostatecznie nie ma grzania tyłków, keylessa, regulacji elektrycznej foteli i pewnie innych pierdolek w standardzie mazdy a auto 220 czy 230 tys... Koła zapasowego tez nie ma :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lis 2018, 15:26 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
3 listopada 2018, o 10:45 limo napisał(a):
Stary nie spij. Bier kubełko. Balkan je we wiosce. Przed wojna tyz byl. Bo ten czujnik ino pipczy na japonski ocynk z wyngla.



CYTAT Pertyn Ględzi
"Nie i nie chcę się odnosić, bo właśnie to mi nie odpowiada w materiałach Jacka Balkana: mnóstwo jest tu podkręcania temperatury i insynuacji, a niczego, co by pozwoliło ocenić rzeczywistość. Szczególnie przy takim poziomie napastliwości. Po pierwsze, wypowiedź europejskiego szefa Mazdy nie miała w sobie (przynajmniej w rozmowie ze mną) ani cienia słowa „ocynk” – mowa była o dodatkowym zabezpieczeniu antykorozyjnym. Zapewne są ich dziesiątki. Mierzenie grubości powłoki lakierniczej nie w każdej coś pokaże. A pracownicy nie muszą być powiadomieni o szczegółach. Powtarzam: jeśli coś jest nie tak, są podstawy do wygrania każdego sporu, z odszkodowaniem włącznie."

Ciekawe co tam jest i jak zabezpieczone .


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 3 lis 2018, 19:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
3 listopada 2018, o 10:45 limo napisał(a):
Porownanie ceny kola dojazdowego w Mazdzie do cen w Audi to lekkie nieporozumienie.


Ktoś porównywał ceny? Ja napisałem że takie mamy czasy i nie ważne czy kupujesz Audi za 300k czy Mazdę za 150k czy Opla za 60k - dojazdówki nie ma w standardzie.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 00:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.10.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Stoję również przed dylematem nowa 6 czy Volvo xc60.
W 6 irytuje kamera cofania z rozdzielczością gorsza niż modelu 2012. Serio.
Silnik 2,5 również gorzej przyspiesza niż ten z 2012.
Reszta zmian na plus, ale to za mało by na auto wydać 160tys, bo na niemal to samo wydałem w 2012 120tys.
Volvo xc60 tez słabo przyspiesza, ale w środku to już inna bajka...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 03:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
ale za 160 tys. to XC60 to bedzie podstawowa wersja


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 06:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czemu nie bierzesz pod uwagę CX-5 skoro z Volvo chcesz XC-60?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 08:23 
Świeżak
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Stoję również przed dylematem nowa 6 czy Volvo xc60

Według mnie 6 z 2018 pomimo tego, że "buda" ma już 6 lat i ma wszystkie wady o których pisałem wcześniej na tym forum to dalej jest najładniejszym sedanem. Android auto rozwiązuje wiele problemów i co najważniejsze ciągle się rozwija. Jako alternatywę bym rozważał Camry. Jednak hybryda (w mieście to ma znaczenie) i podobno ma wejść do sprzedaży w Polsce od maja 2019. Camry to nowy model od 2018 roku. Mazda 6 najprawdopodobniej od 2020 roku będzie zupełnie inna, ale pewnie przestanie być sedanem tylko będzie sportowym coupe o długości około 5 m.

_________________
Teraz M6 2018 2,5L Skypassion, wcześniej 2013-2018 M6 2013 2,5L Skypassion


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 13:07 
Offline
4 listopada 2018, o 00:31 rav3nlord napisał(a):
Stoję również przed dylematem nowa 6 czy Volvo xc60.
W 6 irytuje kamera cofania z rozdzielczością gorsza niż modelu 2012. Serio.
Silnik 2,5 również gorzej przyspiesza niż ten z 2012.
Reszta zmian na plus, ale to za mało by na auto wydać 160tys, bo na niemal to samo wydałem w 2012 120tys.
Volvo xc60 tez słabo przyspiesza, ale w środku to już inna bajka...


Jeśli masz zamiar t5 252 ps to ok ale wersja t4 190 ps cx60 i tak jest wolniejsza od mazdy 6 2,5 2018 .
W teoretycznie najbogatszej wersji R-Desing za 190 tys z silnikiem 190ps ( osiągi między mazda 2.0 i 2,5 ) to taki golasik że nawet nie ma kamery, dodatkowe wyposażenie koło +100 tyś zł.
Mazda 6 2018 ma słabą jakoś kamery 360 ale jest, za to najbogatszej wersji cx60 R-desing dopłata do kamery 360 to 5 tys zł. !!! :) dopłaciłbyś ? :idea:
Najlepsza dopłata do premium audio 14 tyś zl. - gra świetnie ale za takie pieniądze ?
klejone boczne szyby 4,5 tyś zł.
Sam elektryczny fotel to 3,5 tys.
Hed up 5,5 tyś zl.

Super auto ale trzeba mieć świadomośc z kompromisu bo mazda 6 2,5l skaypassion 2018 za 150 tyś = identyczny cx60 za koło 300 tyś zł. ( z silnikiem t4 190 ps spalanie + 2L więcej vs mazda 6 2,5l ).
Osobiście nowe cx60 jak dla mnie wygląda pięknie ale cenowo już jak typowy premium.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 13:49 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Camry hybryda 2,5 cena za golasa 140 a za 180 - 190 praktycznie full auto samo w sobie nudne ale nie tak jak np: passat .
Ja odebrałem aut względnie pozytywnie i na + hybryda .
Jednak to takie dziatkowate auto, za parę lat pewno inaczej ocenił bym je :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 16:33 
Offline
Niko za 300 tyś to masz już wyposażone po brzegi xc60 z t6 pod maską. Cennik to jedno a rozmowa ze sprzedawcą to drugie i urwanie 10-14 % nie stanowi w volvie problemu. Nie zmienia to faktu, że za te pieniądze można mieć teoretycznie mazde 6 i w dodatku np. cx5 lub mx5, albo wycieczkę do okoła świata. :) Co kto woli, natomiast porównanie cx 5 do xc60, ogólnie jest nie trafione bo jedno to mazda a drugie to premium.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 16:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Volvo chcialoby byc premium ale nim nie jest
w praktyce stawanie sie premium bie moze sie odbywac
tak szybko.. volvo to pluszowy mis na 4 kolach
nijak sie ma to do premium..


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 17:04 
Offline
DM2009 nie wiem dlaczego tak oceniasz volvo ? Volvo nie staje się premium ono jest premium od bardzo dawna.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 17:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.11.2018
Posty: 1
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: mazowiecki
Witam wszystkich!

Otóż jestem przed wyborem kupna auta używanego. Jak tylko zobaczyłem mazdę 6, to była miłość od pierwszego spojrzenia. Przede mną jazda testowa, mam nadzieję, że się nie zawiodę. Samochód byłby z 2017 około 30k przebiegu, 2,0 benzyna, manual, używany z salonu, pierwszy właściciel. Czytałem na tym forum o różnych rzeczach, a to o wygłuszeniu, a to o hamulcach, a to lakier, a to jeszcze jakieś inne problemy np. z lusterkami. Czy już w tej wersji z 2017 zostały te "usterki" poprawione? Ale dodam że głównie same plusy: wygląd, zawieszenie, ergonomia i prowadzenie. Oczywiście sprzedający same pochwały, ale nie ma aut idealnych (chyba :D)
Mam jedną opinię od znajomego, jego kolega ma 6 (2,5 benzyna chyba automat) - niby 0 problemów - tylko leje wachę i wymienia olej. Mam też jeszcze od jednego mechanika samochodowego, że jakiś tam jego klient narzeka i z ASO jest już na "Ty" :/ . Czy naprawdę polecilibyście 6kę? Codziennie do pracy około 30 km. Pierwsze tak drogie auto i leasing na 5lat, chciałbym dobrze wybrać i nie płakać co chwilę.

Za wszelkie opinie czy to pozytywne czy to negatywne bardzo serdecznie dziękuję!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 18:00 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@MateZ Volvo jest dopiero obecnie premium przedtem chciało by ale nie było :) tak czy owak fajne są te nowe Volvo :) .

@swistak został slaby lakier , lusterka nie wiem mi jeszcze nie padło tak jak tarcze . Co do kupna to w tej cenie to Passat, Skoda, Ford, Opel
Skode SIII 2.0 220 posiadam i nie mam o niej dobrego zdania( 280 na dodatek panewki padają :mad: )
Passat B8 to nie takie cacko jak się wydaje Forum VW się kłania liczba bolączek przytłacza , Forda nie znam Opla tylko stary model i negatywnie go oceniam .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 18:12 
Offline
Zobaczymy czy w innych markach nie będzie z czasem problemów z dopalaniem/ zapychaniem filtrów gpf.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 18:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
4 listopada 2018, o 17:04 MateZ napisał(a):
DM2009 nie wiem dlaczego tak oceniasz volvo ? Volvo nie staje się premium ono jest premium od bardzo dawna.

Volvo od bardzo dawna?
max 8-10 lat
prawdziwe premium to Audi i Mercedes
BMW to premium od serii 5 w gore ale i tak takie sportowe premium w sensie prowadzenia.
Volvo jeszcze 10-15 lat temu bylo na granicy bankructwa
z topornym i praktycznymmskandynawskim designem :)
na poczatku lat 80tych Audi prawie padlo
ale jeden model wyciagnal firme na powierzchnie.
Audi jest premium od ponad 30 lat.. tu nie ma nawet
dyskuskji o historii premium marki...
gdy jako gowniarz wsiadlem 30 lat temu
do Audi 80 (obecne A4) szczena mi opadla
teraz to auto wciaz wyglada mega
i to jest wlasnie sygnatura premium!!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 18:30 
Offline
Hm odkąd pamiętam volvo jak również saab zarówno dla mnie jak i ludzi, z którymi miałem w swoim życiu styczność zawsze było traktowane na równi z mercedesem czy bmw. Odnośnie tego co napisał DM2009 to czy lexus, który w latach 90 jednym modelem stał się premium z dnia na dzień jest premium ? Czy może premium to bentley, maybach a nie jakieś BMW czy Audi ?
Jak szukałem następcy mazdy to objechałem wszystko, poza Jaguarem i jak dla mnie, a wymagania mam dość wysublimowane to volvo jest znacznie bardziej premium, niż Bmw czy audi lub mercedes. Akurat jeśli chodzi o luksus i komfort to volvo znacząco przewyższa szczególnie audi i bmw.
Oczywiście nie mówię o a8 czy 7.


Ostatnio edytowano N, 4 lis 2018, 18:45 przez MateZ, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 18:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jaka jest definicja premium? 5 razy drozsze czesci ? Rozciagajace sie lancuchy rozrzadu ? "Papierowe" silniki ktore padaja po 60tys km bo sa wysilone za mocno , plastikiwe miski olejowe ? 8 wtryskiwaczy ? Spalanie 0,5 litra oleju na 1tys km ? Ja juz sie w tym wszystkim chyba pogubilem.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 19:11 
Offline
4 listopada 2018, o 16:33 MateZ napisał(a):
Niko za 300 tyś to masz już wyposażone po brzegi xc60 z t6 pod maską. Cennik to jedno a rozmowa ze sprzedawcą to drugie i urwanie 10-14 % nie stanowi w volvie problemu. Nie zmienia to faktu, że za te pieniądze można mieć teoretycznie mazde 6 i w dodatku np. cx5 lub mx5, albo wycieczkę do okoła świata. :) Co kto woli, natomiast porównanie cx 5 do xc60, ogólnie jest nie trafione bo jedno to mazda a drugie to premium.


Czasopisma to robią to my też . -na pewno wyciszenie nie jest premium, zawsze obojetnie jakie volvo wychodzi slabiej od merca czy bmw widac że to poziom mazdy.


Nawet mazda wygrała :P
http://www.auto-swiat.pl/testy/suv-nie- ... c60/ppvke7

Nie wiele się pomyliłem że różnoca to 100 tys zł.
w teście doposażenie do wersji identycznych
mazda cx5 158 900 zł
volvo. 240 970 zł

Rożnica między autami to 82 tys zl ale moim zdaniem to różnica jest mniejsza jeślu chodzi o całokształt bo nie licząć lespzych materiałów to cx5 nie ma wiele zalet na tle 40% tańszej mazdy cx5.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 19:21 
Offline
:) ale niko od kiedy wierzysz w propagandę niemieckiej prasy motoryzacyjnej ? Przecież BMW i Audi zawsze wygrywa, ba wygrywa też i volkswagen a nawet opel :)
Polecam taki test https://m.youtube.com/watch?v=BAP2VUAeYUw
Wygrała KIA ale co jest premium chyb nikt nie powinien mieć wątpliwości.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 19:39 
Świeżak
Offline
Od: 08.01.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Re klasa premium vis Mazda 6:
Jeździłem Mercedesem CLS500 5 lat i przejechałem nim 90 tys km. Samochód kupiłem 3 letni po 16 tys km w Mercedesie w Niemczech miał jednego właściciela i był i pozostał bezwypadkowy. Ten jeden samochód popsuł mi się więcej razy niż wszystkie pozostałe razem wzięte przez minimum 20 lat. Jak 3 miesiące nic się nie działo to wiedziałem, że będzie coś grubszego. Nie będę wymieniał wszystkich awarii i kosztów ich napraw bo nie chcę się dodatkowo stresować. Kupiłem w salonie nową Mazdę 6 2,5 litra w maju 2013 roku. Przejechałem nią 116 000 km. Jedyna awaria to hamulec ręczny, ale to podobno dlatego że go w ogóle nie używałem prze 4 lata bo wychodziłem z założenia, że w automacie nie potrzeba. Nie uważam żeby komfort jazdy w moim CLS500 był wyższy niż w Maździe 6. Przy kupnie Mazdy obawiałem się wielkości zbiornika paliwa 62 litry bo nie lubię tankować (w Mercedesie miałem 86 litrów). Okazało się, że na 62 litrach w Maździe mogę przejechać znacznie więcej niż na 86 litrach w CLS500. Uważam, że słowa "marka premium" są czysto umowne. Nie wiążą się z jakością, bezawaryjnością ani wyglądem. To przyzwyczajenia, że Mercedes to samochód z górnej półki. Ważne jest to, że klienci w to wierzą i płacą więcej. W sierpniu tego roku kupiłem w salonie kolejną Mazdę 6 2,5 litra skypassion. Wiele zalet ze "starej" pozostało, ale mam też wiele krytycznych uwag szczególnie odnośnie MZD connect(opisywałem wcześniej na tym forum). Mam nadzieję, że w kolejnej odsłonie nowej 6 w 2020 roku zostanie to poprawione i z przyjemnością zmienię samochód na Rzeczywiście Nową Mazdę 6.

_________________
Teraz M6 2018 2,5L Skypassion, wcześniej 2013-2018 M6 2013 2,5L Skypassion


Ostatnio edytowano N, 4 lis 2018, 19:54 przez waldek710, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 19:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
@niko
siedziales kiedys w nowej CX5?
wyglada w srodku jak stolec po porzadnej imprezie
albo zabawa w remizie wiejskiej
bez ladi i skladu!!
tragedia!!!
jak to cos moglo wygrac z czymkolwiek innym?
mimo ze zewnatrz prezentuje sie super


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 19:46 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 07.01.2018
Posty: 72
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
swistak napisał(a):
Czytałem na tym forum o różnych rzeczach, a to o wygłuszeniu, a to o hamulcach, a to lakier, a to jeszcze jakieś inne problemy np. z lusterkami. Czy już w tej wersji z 2017 zostały te "usterki" poprawione? Ale dodam że głównie same plusy: wygląd, zawieszenie, ergonomia i prowadzenie. Oczywiście sprzedający same pochwały, ale nie ma aut idealnych (chyba :D)

Za wszelkie opinie czy to pozytywne czy to negatywne bardzo serdecznie dziękuję!


Witam,
Mój FL2 z września 2016 - mogę potwierdzić że ok 16000 mil i lusterko kierowcy ostatnio po myciu karcherem (delikatnie!) zaczelo niedomagać, po paru dniach wyschło chyba co trzeba i działa ale podejrzewam że w końcu to zdechnie, więc odpowiedź na lusterka masz. Lakier bardzo delikatny, w moim wypadku ostatnio kupiłem pod kolor farbę z dr colourchip i dużo lepiej działa niż ‚firmowe’ zaprawki.

Co do hałasu - wg mnie osobiście nie przeszkadza. Jest całkiem ok. Hamulce takoż, jeżdżę normalnie, w uk raczej 200km/h nie pojeździsz więc całkowicie wystarczają. Bicia nie mam na razie.

Z głupot (niektóre wymuszone normami EU)
- nie zamkniesz/otworzysz szyb z pilota.
- po zablokowaniu okien guzikiem w drzwiach kierowcy mozesz regulowac tylko wlasne - np. Dziecku z tylu juz nie domkniesz, musisz odblokowac i modlic sie zeby nie trzymalo swojego guzika ... paranoja..
- wycieraczki po wylaczeniu samochodu zostaja w aktualnej pozycji, nie wracaja. Kolejna glupota..
- klapa z tylu sie nie podnosi sama, mozna kupic silownik i samemu zrobic.

Jesli takie drobiazgi ci nie przeszkadzaja to cala reszta mega fajna i daje wielka radochę.
Za pieniadze w ktorych masz gołe bmw, masz top wersję mazdy..

Pozdrawiam!



Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 lis 2018, 20:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
waldek710 w pelni sie zgadzam. Takich porownan z niemieckimi "premium" mozna podac duzo wiecej.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4219 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135 ... 141  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.